stachu567 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Mam problem. Mialem wlaczony dekoder i brakło pradu na chwile. Po tym zdarzeniu nie dziala zaden kanal, sygnal niby lapie gdyz jest wyswietlony kolor zielony na pasku zasiegu, czyli dosc dobry. Gdy probuje wyszukac kanal wtedy juz zadnego nie znajduje, pasek postepu stoi w miejscu( mimo ze sygnal dalej pokazuje na zielono).W menu "skanowanie transporderow" nie wyswietla sie inf. o sieci, jest napisane - Brak danych.Ponadto data jest cofnieta do roku 1970, normalnie gdy "zalapie" powinna sie automatycznie ustawic dobra, ale nic takiego sie nie dzieje. Normalnie cofnalbym do ustawien fabrycznych ale mam liste kanalow ulubionych ktorych nie chcialbym stracic. Jak moge rozwiazac ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Chyba pozostana tylko ustawienia fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Może wyłączyć na chwilę z pradu. A Diseqc masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu567 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 nie mam Diseq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafiX Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 @stachu567, albo tuner się zawiesił i tak jak wyżej wspomniano, wtyczka z gniazdka w trakcie jego działania i będzie po problemie, albo tuner z powodu braku prądu pogubił zapisane ustawienia. Wtedy ten problem można naprawić poprzez przywrócenie ustawień fabrycznych i rozpoczęcie całej procedury instalacyjnej od nowa, niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HEKTOREK Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam,dwa razy pisałem już do Polsatu w sprawie poprawki softu do dekodera DSB-H370G,i dwukrotnie oddzwaniali do mnie,iż pracują nad usunięciem usterki.Trzy dni temu znowu napisałem do nich,i otrzymałem taka odpowiedz-" Witam Uprzejmie informuję, że po stronie Cyfrowego Polsatu nie wystąpiła usterka związana z poniższym zgłoszeniem. W związku z powyższym zalecam udanie się do punktu dystrybucyjnego w celu sprawdzenia sprzętu. Jednocześnie informuję, że aktualizacja oprogramowania następuje automatycznie poprzez satelitę. __________________________________________ Małgorzata Mańkowska Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa tel.: 0801 08 08 08; fax.: (22) 356 66 77 kontakt@cyfrowypolsat.pl http://www.cyfrowypolsat.pl" Czemu Polsat raz przyznaje się do wadliwego softu,a potem chcą zrobić z człowieka "[beep]a" ,że niby nic nie wiedzą na ten temat.Może trzeba znowu zrobić szum na forum,i pisać do nich,to może coś poskutkuje.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Tylko wielkie zamieszanie na forum i duża ilość telefonów na infolinię może poskutkować pozytywnym działaniem techników z CP . Jeden głos zginie w nawale innych zgłoszeń , ale 10000 tyś. takich zgłoszeń już powinno odnieść pożądany skutek . Tak więc do dzieła właściciele Samsungów HD 370 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HEKTOREK Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Dokładnie tak,popieram w 100% musimy upominać się o to,bo tak inaczej to będzie klapa z poprawki softu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salezjanek Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Pisałem parę minut temu do CP przez ICOK w sprawie oprogramowani w samsungu i dostałem juz odpowiedz: Szanowny Panie Proponuję udać się do najbliższego punktu dystrybucyjnego w celu sprawdzenia dekodera. Jednocześnie informuję, że jeżeli dystrybutor potwierdzi usterkę, wówczas dekoder zostanie przekazany do serwisu. Brak mi słów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Cyfrowy Polsat dobrze wie że jest to ich wina tylko z ludzi ciemnych robią i każą iść do serwisu a w serwisie znów powiedzą że to wina CP i nie ma sensu tracić czasu na takie zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavel Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Ja mam tez problem z Samsungiem HD po pobraniu ostatniego softu,pisalem i dzwonilem i raz powiedzieli ze bedzie wkrotce nowy soft ,a znow innym razem wysylaja mnie do punktu do sprawdzenia tunera ,paranoja .Jestem wsciekly bo wiem ze to ich wina wczesniej bylo ok,ale nas abonetow robia caly czas w bambuko,caly CP.Musimy ich dalej bombardowac listami i dzwonic ,moze wkoncu zatrybia ze czeba cos z tym zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HEKTOREK Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 to ładnie, serwis samsunga twierdzi że to wina CP, ponieważ oprogramowanie jest ich, a CP każe nam się udawać do serwisu,cyrk na kółkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apaziews Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 mialem ten sam objaw - dekoder sie zachowywal jakby nie bylo sygnalu pomimo ze zielony pasek na kanalach sie pokazywal. Pmooglo przywrocenie ustawien fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HEKTOREK Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam kolegę,rozumiem że po przywróceniu nastaw fabrycznych,dekoder reaguję Ci szybciej,przy włączaniu kanałów HD,sygnał od razu wskakuję?czy wskoczy,zniknie,wskoczy,zniknie,i dopiero około 10sekund załapie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian74 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Przelaczanie kanalow HD nie bedzie szybsze po zmianie ustawien na "fabryczne".Kanaly HD FTA (DVB-S2)nadawane z Astry wskakuja bez problemu i dosc szybko.Problem pojawia sie przy kanalach HD DVB- S2 nadawanych z Hot Birda i kodowanych,tuner ma problem z "zalapaniem" sygnalu za pierwszym razem,gubi go,znowu znajduje i w koncu pojawia sie obraz. Widzialem w "pewnym " sklepie internetowym (do ktorego link znajdziesz tutaj bez problemu) konwenter Inverto IDLB-SINL20-MULTI-OPP .Podobno przeznaczony do programow HD nadawanych w DVB-S,poprawia ich odbior.Zastanawiam sie wlasnie nad kupnem,moze znikna problemy z odbiorem kanalow HD na tym tunerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HEKTOREK Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 To jest odpowiednik konwertera Inverto Black Ultra,z tym,że ma cieńszy feed.Ja na chwilę obecną używam konwertera MTI AP8-T2N RC,i taki problem jest z tym sygnałem.Może ktoś z użytkowników samsunga ma już taki konwerter inverto,i podzieli się z nami opinią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 nic się nie zmieni, to bardziej wina sygnalu z HB niż konwertera czy dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abrakadabra Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Czy ktoś ma podłączony tuner Samsung DSB-H370G do TV poprzez amplituner kablami HDMI i nie ma z tym problemów? Chodzi mi o takie połaczenie: Samsung DSB-H370G <-HDMI-> amplituner <-HDMI->TV W moim przypadku sygnał jest przesyłany (obojętnie czy amplituner włączony czy nie) tylko po wyłączeniu/włączeniu tunera do prądu. Gdy wyłączę tuner do stand-by i po jakimś czasie (najczęściej na drugi dzień) go włączę to sygnału już nie ma - czarny obraz i brak dźwięku przez HDMI podłączone do amplitunera (component, scart, dzwiek po optical lub analog są). Co wiecej gdy podlacze kabel HDMI bezposrednio do TV sygnał też będzie... Problem najpewniej jest związany z nieszczęsnym HDCP i prawdopodobnie brakiem wsparcia tzw. HDMI Repeater bit w tunerze (amplituner to Denon 1910 - jest HDMI repeaterem w pełni zgodnym z HDCP) co jest często spotykane w przypadku takich źródeł jak cyfrowe dekodery satelitarne lub kablowe z wyjściami HDMI. Miał ktoś podobne doświadczenia? Jedynym wyjściem jest poprawione oprogramowanie jednak mam wątpliwości czy CP coś z tym zrobi. Mam bardzo podobny problem. Połączyłem tuner z amplitunerem (przez HDMI) a amplituner z TV (też przez HDMI). Brak zarówno obrazu, jak i głosu. A najdziwniejsze jest to, że jak wyłączę TV to nagle pojawia się głos z tunera. amplituner: Yamaha RX-V465 TV: Grundig 32 LXW 82-8600 DL Czy ktoś wie, jak rozwiązać taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobik Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Panowie powiedzcie mi czy podczas przywracania ustawień fabrycznych w waszych dekoderach gdy dekoder ładuje ustawienia i widzicie pasek postępu, czy ten pasek dochodzi do końca czy w połowie staje i dekoder wskakuje na kanały ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Raczej ładuje się do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobik Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Raczej ??? Panowie potrzebuje tej odpowiedzi pilnie. Męczę się od wczoraj z aktywacją i szlak mnie zaraz trafi bo ludzie z BOA jedyne co wiedzą to włącz i wyłącz dekoder oraz proszę czekać 3 godziny !!! . A Ja sądzę że po prostu jest uwalony dekoder. Tzn. wszystko chodzi, można oglądać FTA itp. Pokazuje opisy do zakodowanych wraz z programem ale cały czas mam komunikat "tego kanału niema w twoim abonamencie" czy coś w tym rodzaju. Czy ktoś miał coś takiego ? No i teraz co robić czy oddać go bezpośrednio do serwisu samsunga czy może lepiej do AP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Na 100% ładuje się do końca. Tuner wygląda na sprawny. Coś chyba nie tak z kartą, skąd masz ten tuner? Sprawdź w ICOK czy masz informacje od kiedy tuner jest aktywny. W tunerze wejdź do menu i do wbudowanego Nagravision a potem sprawdź stan CAMLOCK i karty oraz czy poprawnie odczytuje numer karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobik Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Tuner kupiłem w sklepie, aktywowałem kartę jako pierwszy więc tuner aktywny od 3 dni , Camloock ma status Wył. ale co mnie dziwi to nie pokazuje nr. karty w wbudowanego Nagravision i to że podczas przywracania ustawień pasek postępu nie idzie do końca a tylko do połowy po czym tuner wraca na kanał 1. Co do reszty tuner pracuje bez zastrzeżeń, nie wiesza się, FTA pracuje ok, tak jak wcześniej pisałem informacja o kanałach chodzi nie zależne czy FTA czy zakodowane. Nie wiem o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Karta padła, żądaj wymiany w sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobik Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 No tak albo czytnik ?. To jest zestaw prepaid więc raczej karty nie wymienią może to zrobić CP a on jak zwykle nie zrobią tego bez odwiedzin dekodera w serwisie prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.