Skocz do zawartości

Samsung DSB-H370G


mh_misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Mialem wlaczony dekoder i brakło pradu na chwile. Po tym zdarzeniu nie dziala zaden kanal, sygnal niby lapie gdyz jest wyswietlony kolor zielony na pasku zasiegu, czyli dosc dobry. Gdy probuje wyszukac kanal wtedy juz zadnego nie znajduje, pasek postepu stoi w miejscu( mimo ze sygnal dalej pokazuje na zielono).W menu "skanowanie transporderow" nie wyswietla sie inf. o sieci, jest napisane - Brak danych.Ponadto data jest cofnieta do roku 1970, normalnie gdy "zalapie" powinna sie automatycznie ustawic dobra, ale nic takiego sie nie dzieje. Normalnie cofnalbym do ustawien fabrycznych ale mam liste kanalow ulubionych ktorych nie chcialbym stracic. Jak moge rozwiazac ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stachu567, albo tuner się zawiesił i tak jak wyżej wspomniano, wtyczka z gniazdka w trakcie jego działania i będzie po problemie, albo tuner z powodu braku prądu pogubił zapisane ustawienia. Wtedy ten problem można naprawić poprzez przywrócenie ustawień fabrycznych i rozpoczęcie całej procedury instalacyjnej od nowa, niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,dwa razy pisałem już do Polsatu w sprawie poprawki softu do dekodera DSB-H370G,i dwukrotnie oddzwaniali do mnie,iż pracują nad usunięciem usterki.Trzy dni temu znowu napisałem do nich,i otrzymałem taka odpowiedz-"

Witam

 

Uprzejmie informuję, że po stronie Cyfrowego Polsatu nie wystąpiła usterka związana z poniższym zgłoszeniem. W związku z powyższym zalecam udanie się do punktu dystrybucyjnego w celu sprawdzenia sprzętu.

Jednocześnie informuję, że aktualizacja oprogramowania następuje automatycznie poprzez satelitę.

 

__________________________________________

Małgorzata Mańkowska

Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 0801 08 08 08; fax.: (22) 356 66 77 kontakt@cyfrowypolsat.pl

http://www.cyfrowypolsat.pl"

Czemu Polsat raz przyznaje się do wadliwego softu,a potem chcą zrobić z człowieka "[beep]a" :crazy: ,że niby nic nie wiedzą na ten temat.Może trzeba znowu zrobić szum na forum,i pisać do nich,to może coś poskutkuje.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko wielkie zamieszanie na forum i duża ilość telefonów na infolinię może poskutkować pozytywnym działaniem techników z CP .

Jeden głos zginie w nawale innych zgłoszeń , ale 10000 tyś. takich zgłoszeń już powinno odnieść pożądany skutek .

Tak więc do dzieła właściciele Samsungów HD 370 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem parę minut temu do CP przez ICOK w sprawie oprogramowani w samsungu i dostałem juz odpowiedz:

 

Szanowny Panie

Proponuję udać się do najbliższego punktu dystrybucyjnego w celu sprawdzenia dekodera. Jednocześnie informuję, że jeżeli dystrybutor potwierdzi usterkę, wówczas dekoder zostanie przekazany do serwisu.

 

Brak mi słów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tez problem z Samsungiem HD po pobraniu ostatniego softu,pisalem i dzwonilem i raz powiedzieli ze bedzie wkrotce nowy soft ,a znow innym razem wysylaja mnie do punktu do sprawdzenia tunera ,paranoja .Jestem wsciekly bo wiem ze to ich wina wczesniej bylo ok,ale nas abonetow robia caly czas w bambuko,caly CP.Musimy ich dalej bombardowac listami i dzwonic ,moze wkoncu zatrybia ze czeba cos z tym zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelaczanie kanalow HD nie bedzie szybsze po zmianie ustawien na "fabryczne".Kanaly HD FTA (DVB-S2)nadawane z Astry wskakuja bez problemu i dosc szybko.Problem pojawia sie przy kanalach HD DVB- S2 nadawanych z Hot Birda i kodowanych,tuner ma problem z "zalapaniem" sygnalu za pierwszym razem,gubi go,znowu znajduje i w koncu pojawia sie obraz.

Widzialem w "pewnym :D " sklepie internetowym (do ktorego link znajdziesz tutaj bez problemu) konwenter Inverto IDLB-SINL20-MULTI-OPP .Podobno przeznaczony do programow HD nadawanych w DVB-S,poprawia ich odbior.Zastanawiam sie wlasnie nad kupnem,moze znikna problemy z odbiorem kanalow HD na tym tunerze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma podłączony tuner Samsung DSB-H370G do TV poprzez amplituner kablami HDMI i nie ma z tym problemów?

 

Chodzi mi o takie połaczenie: Samsung DSB-H370G <-HDMI-> amplituner <-HDMI->TV

 

W moim przypadku sygnał jest przesyłany (obojętnie czy amplituner włączony czy nie) tylko po wyłączeniu/włączeniu tunera do prądu. Gdy wyłączę tuner do stand-by i po jakimś czasie (najczęściej na drugi dzień) go włączę to sygnału już nie ma - czarny obraz i brak dźwięku przez HDMI podłączone do amplitunera (component, scart, dzwiek po optical lub analog są). Co wiecej gdy podlacze kabel HDMI bezposrednio do TV sygnał też będzie...

 

Problem najpewniej jest związany z nieszczęsnym HDCP i prawdopodobnie brakiem wsparcia tzw. HDMI Repeater bit w tunerze (amplituner to Denon 1910 - jest HDMI repeaterem w pełni zgodnym z HDCP) co jest często spotykane w przypadku takich źródeł jak cyfrowe dekodery satelitarne lub kablowe z wyjściami HDMI.

 

Miał ktoś podobne doświadczenia? Jedynym wyjściem jest poprawione oprogramowanie jednak mam wątpliwości czy CP coś z tym zrobi.

Mam bardzo podobny problem. Połączyłem tuner z amplitunerem (przez HDMI) a amplituner z TV (też przez HDMI).

Brak zarówno obrazu, jak i głosu. A najdziwniejsze jest to, że jak wyłączę TV to nagle pojawia się głos z tunera.

 

amplituner: Yamaha RX-V465

TV: Grundig 32 LXW 82-8600 DL

 

Czy ktoś wie, jak rozwiązać taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej ???

Panowie potrzebuje tej odpowiedzi pilnie. Męczę się od wczoraj z aktywacją i szlak mnie zaraz trafi bo ludzie z BOA jedyne co wiedzą to włącz i wyłącz dekoder oraz proszę czekać 3 godziny !!! . A Ja sądzę że po prostu jest uwalony dekoder. Tzn. wszystko chodzi, można oglądać FTA itp. Pokazuje opisy do zakodowanych wraz z programem ale cały czas mam komunikat "tego kanału niema w twoim abonamencie" czy coś w tym rodzaju.

 

Czy ktoś miał coś takiego ?

No i teraz co robić czy oddać go bezpośrednio do serwisu samsunga czy może lepiej do AP ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% ładuje się do końca.

 

Tuner wygląda na sprawny. Coś chyba nie tak z kartą, skąd masz ten tuner? Sprawdź w ICOK czy masz informacje od kiedy tuner jest aktywny. W tunerze wejdź do menu i do wbudowanego Nagravision a potem sprawdź stan CAMLOCK i karty oraz czy poprawnie odczytuje numer karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuner kupiłem w sklepie, aktywowałem kartę jako pierwszy więc tuner aktywny od 3 dni , Camloock ma status Wył. ale co mnie dziwi to nie pokazuje nr. karty w wbudowanego Nagravision i to że podczas przywracania ustawień pasek postępu nie idzie do końca a tylko do połowy po czym tuner wraca na kanał 1.

Co do reszty tuner pracuje bez zastrzeżeń, nie wiesza się, FTA pracuje ok, tak jak wcześniej pisałem informacja o kanałach chodzi nie zależne czy FTA czy zakodowane. Nie wiem o co chodzi :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...