Skocz do zawartości

platforma "n" - pytania początkującego


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie znajduję na stronie N-ki żadnego formularza kontaktowego, źle szukam czy go nie ma? Chodzi mi o ewentualne zgłoszenie i żeby oni oddzwonili (chcę zamówić telefonicznie). Czy to ja muszę do nich dzwonić na 801 055 555? Ile się płaci za takie połączenie?

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj zamówiłem telefonicznie, żeby po 12mies. móc umowę rozwiązać i dostać MiniFULLa za 68zł/mies. Turbacz za 148zł. Wszystko szybko i sprawnie, kurier ma być we wtorek/środę. Dzwoniłem na ten drugi nr dla tel komórkowych i szczerze powiedziawszy nie wiem ile za minutę, po przeniesieniu numeru do Playa przestałem zwracać na to uwagę tak samo jak na to kto ma w jakiej sieci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nie ma co zakładać :) Ja ma od roku FULL'a, którego też mogę po 12 msc rozwiązać, a okazuje się, ze ceny są takie same jak rok temu, a dodatkowo w stary FULL ma gwarancję ceny także po 24 miesiącach. Jednym słowem nie opłąca mi się zrywać umowy i nowej podpisywać :) Kto wie więc czy Tobie też po 12 msc będzie się opłacać, zwłaszcza, że na wiosnę dużo wskazuje będzie podwyżka w n ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wróble ćwierkają i to już w kilku źródłach czytałem, w tym od osób które nie podają pewniaków ale wiele ich rzeczy w krótszej lub dłuższej perspektywie się sprawdza. Poza tym nie można ciągle dodawać kanałów, serwować nowości bez podwyżki. Dodatkowo rośnie VAT co n bierze na siebie. Podwyżka jest więc dość prawdopodobna. Ile? Kto wie, pewnie nie więcej niż max 20 za pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny gwarantowane przez całą umowę są w ence nieprzerwanie od listopada 2009 roku. W maju br. enka zmieniała cennik, ale to w żaden sposób nie dotyczyło abonentów, którzy mieli podpisane umowy ze stałą ceną. Wiem, bo ja miałem też taką umowę. Ale że enka zmieniała też regulamin w maju, miałem prawo zrezygnować pomimo niezmiennej ceny i skorzystałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena gwarantowana jest ceną gwarantowaną dopóki nie zmienimy nic w ofercie.

A co do wzrostu cen to jest to zapewne ustalane na spotkaniach prezesów nki, C+ i CP w Dubaju, albo innej Nowej Zelandii. Kiedyś takie spotkania odbywał się w Polsce, ale teraz to strach się bać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można w regulaminie lub jakiś przepisach wyczytać o tym że po tych 12 miesiącach można zrezygnować bez konsekwencji? Z czego to wynika? A to należy przed upływem 12 miesięcy wysłać wypowiedzenie czy wystarczy po tym upływie udać się do punktu sprzedaży. Jest ktoś co z tego praktycznie skorzystał bez problemów?

Na forum wyczytałem że ktoś miał problemy z programem eurosport HD jest to przypadek indywidualny czy więcej osób ma z tym problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można w regulaminie lub jakiś przepisach wyczytać o tym że po tych 12 miesiącach można zrezygnować bez konsekwencji?

USTAWA

z dnia 2 marca 2000 r.

o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

(Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

 

Rozdział 2

Umowy zawierane na odległość

 

Art. 8.

1. Umowa o świadczenie ciągłe lub okresowe może być zawarta na czas oznaczony albo nieoznaczony.

2. Umowę zawartą na czas dłuższy niż rok poczytuje się po upływie tego terminu za zawartą na czas nieoznaczony.

3. Jeżeli czas trwania umowy nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony zastrzegły krótszy termin wypowiedzenia.

 

Umowę wypowiada się ZAWSZE na piśmie wysłanym do nki lub złożonym w najbliższym APS nki. Po okresie wypowiedzenia (1 m-c) masz 14 dni na zwrot nboxa (w międzyczasie i tak będziesz miał kilka telefonów z propozycjami przedłużenia umow).

Ja skorzystałem z tego, że umowę która przeszła na czas nieokreślony i ma 3 m-czny okres wypowiedzenia, wypowiedziałem w miesiąc, bo była zawarta telefonicznie.

 

Na forum wyczytałem że ktoś miał problemy z programem eurosport HD jest to przypadek indywidualny czy więcej osób ma z tym problemy?

 

Na problemy z kanałami możesz dostać rabat. W finale nawet w wysokości 100% abonamentu za każdy dzień niedostępności kanału - oczywiście po wcześniejszym zgłoszeniu mailem reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam bardzo ale jeszcze raz muszę spytać!

Mam zamiar podpisać umowę z "N" na dniach ale nurtuje mnie następująca sprawa. Posiadam Tv Lcd Toshiba 37 R3500 i mam obawy że po podłączeniu dekodera N-ki wystąpi u mnie błąd HDCP na łączu HDMI. Ok 2 lata temu jak podłączyłem po HDMI dekoder N-ki ( biały ) to na ekranie wyskakiwał mi błąd HDCP. Czy N-ka zrobiła coś z tym problemem-błędem oprogramowania i jak to jest w tej chwili na Tv Toshiba ( szczególnie moim ) ?

Proszę o pilną i szczegółową odpowiedź.

Dodam tylko jeszcze że nie interesuje mnie podłączanie dekodera po komponencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoje pytanie jest bardzo trudno jednoznacznie odpowiedzieć, bo trzeba by było posiadać taki sam telewizor jak Ty. Ja na Sony Bravia nie miałem problemów z HDCP, a miałem enkę w okresie grudzień 2009-maj 2010. W instrukcji obsługi nboxów jest napisane, że telewizor musi być zgodny ze standardem HDCP, więc musisz chyba poszukać w necie czy Twój jest, jeśli jest nie powinno być problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podpisałem umowę z N-ką i nie wiem jak jest z płaceniem rachunków , ile ma się czasu na zapłatę , czy przychodzi jakiś rachunek do domu?I jeszcze jak jest z aktywacją dekodera , 24 h od podpisania umowy ?Jeszcze nie podłączyłem wszystkiego i dopiero jutro przyjedzie koleś który to ustawi , czy będę musiał gdzieś zadzwonić aby zaktualizowali dekoder ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak dzisiaj podpisales umowe to raczej pierwszy rachunek bedzie platny do 4 stycznia.

Aktywacja dekodera trwa do 24h.

Jak nie bedziesz mial aktywnych kanalow jutro to wtedy dzwonisz do nki i ci powinni aktywowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@benqu Jak dekoder będzie podłączony w przeciągu kilku godzin powinienes odbierać kanały. Nie musisz nigdzie dzwonić. U mnie było tak, że po pierwszym wyłączeniu dekodera do trybu stand-by, on sam pobrał aktualizację. Rachunek przychodzi na dekoder, jeśli zaznaczyłeś, że chcesz, by przysyłali w formie papierowej, to będzie też przychodził w formie papierowej. Z tym wysyłaniem rachunków to jest różnie, czasem dojdzie jeden dzień przed terminem płatności. Ale kilka dni opóźnienia nie spowoduje wyłączenia sygnału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można w regulaminie lub jakiś przepisach wyczytać o tym że po tych 12 miesiącach można zrezygnować bez konsekwencji?

USTAWA

z dnia 2 marca 2000 r.

o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

(Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

 

Rozdział 2

Umowy zawierane na odległość

 

Art. 8.

1. Umowa o świadczenie ciągłe lub okresowe może być zawarta na czas oznaczony albo nieoznaczony.

2. Umowę zawartą na czas dłuższy niż rok poczytuje się po upływie tego terminu za zawartą na czas nieoznaczony.

3. Jeżeli czas trwania umowy nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony zastrzegły krótszy termin wypowiedzenia.

 

A ja nadal twierdze, że nie ma takiego przepisu. Nie ma w tym zdaniu mowy o przejściu umowy po 12 miesiącach na czas nieokreślony, tylko o przejściu po upływie okresu dłuższego niż 12 miesięcy, a wynika to z logiki i zasad konstrukcji zdań w języku polski.

Mamy zdanie: Umowę zawartą na czas dłuższy nż rok poczytuje się po upływie tego terminu za zawartą na czas nieoznaczony.

Więc jak już mówiłem, słowa 'tego terminu' odnoszą się do całego sformułowania a nie tylko do pewnego wybranego fragmentu. Więc jeśli umowę zawierasz na odległość to podpisujesz ją na dowolny wybrany termin (np. 24 miesiące) i dopiero po upływie tego terminu (np. 24 miesiące) możesz rozwiązać umowę, a nie po 12 miesiącach. Gdyby było inaczej to już dawno UOKIK nałożył by karę na regulamin N, a CP przy okazji zmiany regulaminu, gdy usuwał inne niezgodne z prawem zapisy, też dostosował by się do tego aby uniknąć kolejnej kary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...