Skocz do zawartości

Polsat Sport 1, Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3 (dawniej Polsat Sport, Polsat Sport Extra i Polsat Sport News)


danielpes5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To ja może jeszcze inaczej podejdę do tematu OE i jej oglądalności.

Zobaczcie ile osób oglądało na MŚ mecz np. Polska-Ekwador (dla Europejczyka nudny i nic nie znaczący mecz), a ile finał MŚ.

Mecz Polska-Ekwador zobaczyło 10,7 mln widzów, a Polska-Niemcy 12,3 mln widzów. Finał MŚ zobaczyło 9,5 mln naszych rodaków.

 

Albo inny przykład:

Mecz Kostaryka – Polska oglądało 6,7 mln widzów.

Mecz Szwecja – Anglia oglądało 3,6 mln widzów.

 

 

I podobnie jest z hitami OE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam co bedzie to bedzie zobaczym ale watpie w CP jest zbyt wiel sportow lub imprez malych imprez.Jak to by bylo zmienione i ustatkowaniu na kilka dyscyplin i imprez byla by szansa na ligi mocne.Bo kupowanie imprezy co trwa tydzien czy dwa nie da wielkich mozliwosc na to by kanal byl bardzo imponjacy dla widza przez caly rok.Czeba tez pomyslec nad tym ze jesli sie kupje lige nawet 2 ang czy szkocka do dawac nie tylko mecze Celticu czy Glesgow a inne zespoly tez np Hibernian itd.

 

Skandal dzis mial byc mecz jest hokej wrrr

 

Edycja pitter: połączone dwa posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telewizja Polsat Sport przeprowadzi bezpośrednią transmisję z pierwszego meczu ćwierćfinałowego Pucharu Ekstraklasy w którym piłkarze Wisły Kraków zmierzą się na wyjeździe z zespołem Lecha Poznań.

 

Spotkanie zostanie rozegrane we środę, 16 maja, o godzinie 20.30. Transmisja Polsatu Sport rozpocznie się dziesięć minut przed pierwszym gwizdkiem sędziego. Rewanż odbędzie się we wtorek, 29 maja w Krakowie.

 

żródło:wislakrakow.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polsat Sport zarobił w kwietniu tego roku na reklamach najwięcej spośród wszystkich kanałów tematycznych - 30,95 mln zł. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

 

Druga pozycja przypadła TVN24 z 16,91 mln zł, a na trzecim miejscu znalazło się MTV - 13,86 mln zł (wzrost o 27,57% w porównaniu z ubiegłym rokiem).

 

 

Źródło; mediarun, dane: AGB Nielsen Media Research

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...