Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie tak od razu kolego.

Agesji nadal nie widze.

 

Jest na forum kilka osob ktore obraza ludzi ze skamla, zebrza, itd.

 

Podwyzka nie byla zaskoczeniem (bo wiadomo bylo ze bedzie) ani nie powinna wzbudzac zlosci (bo C+ zastrzega sobie takie prawo w umowie) ale na podwyzke nie trzeba wyrazac zgody i nalezy oczekiwac ze C+ w trybie renegocjacji umowy przedstawi takie warunki ktore nie beda wieksze niz dotychczasowe tym bardziej ze sa to swieze umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że większość abonentów nie wyśle wypowiedzeń, ponarzekają i tyle. Zresztą wiele osób zorientuje się, że jest podwyżka, gdy dostaną rachunek z wyższą opłatą. Ludzie najczęściej rezygnują, gdy kończy się im umowa /okres minimalny/. Sam przez wiele lat nie zwracałem uwagi na przysyłane aneksy, zresztą przez wiele lat "jechałem" na umowie na czas nieokreślony co najwyżej włączając lub rezygnując z opcji dodatkowych /pakietów/ lub wykorzystując ZP. W grudniu podpisałem umowę na C+Optimum z MR za 57+5 zł i zakupem Sagemcoma. Teraz zamierzam wysłać wypowiedzenie. Spróbuję zamienić SD na PVR-a i możę wyciągnąć starą cenę za MR. Jak się nie uda najwyżej wycofam wypowiedzenie lub zejdę z pakietu / na niższy / i wezmę coś z innej platformy. Cyfra ze sposobem wprowadzenia podwyzki nie była fair wobec swoich klientów /chociż zgodnie z prawem/, więc ja też spróbuję coś wyciągnąć dla siebie. Każdy zrobi jak uważa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez dołacze sie do luźnej dyskusji podwyzkowej, i pozwole sobie powiedzieć że mimo tych niealeganckich podwyżek w czasie trwania umowy, i jak ktos powiedział wczesniej (tylko o abonentach) skomlenie przez konsultantów aby wycofać wypowiedzenie i pozostać

- to C+ z platform abonentowych jest faktycznie obecnie najlepsza.

Dodam jeszcze ze nie możemy nigdy pozostac obojętni na podwyzki, poniewaz jest to:

- po pierwsze wbrew naturze człowieka,

- po drugie operator na znak zadowolenia abonentów z podwyżek doił by nas kolejnymi, jak rolnik krowy na pastwisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły [beep] z tymi podwyżkami. Cyfra nałapała ludzi na ofertę z TV reklamując multiroom za 15zł a teraz przychodzi aneks na podwyżkę multiroomu i możliwość rezygnacji tylko z multiroomu. To złodziejstwo. Teraz więcej osób przejdzie na spliter.

 

czy ja wiem?? Podwyżki bedzie 5zł co w skali nawet 24mc da kwotę 120zł a za taka kwote nie kupisz splitera WIFI co jedynie kablowy ale dolicz koszt kabla ok 1,5 z metra + końcówki po 2zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie nt tegorocznych podwyżek w C+

Właśnie dostałem od C+ pismo, w którym informują mnie, że od 1 marca br ulega zmianie opłata miesięczna za opcję Cyfra+ Multiroom i wynosić będzie 20zł.

Jednocześnie C+ informuje mnie, że przysługuje mi prawo do rezygnacji z opcji MR w terminie 14 dni od daty otrzymania listu.

W związku z tym mam pytanie, jak to się ma do aneksu, który w grudniu telefonicznie przedłużyłem?

Rozumiem, że podwyżki mogą się zdarzyć, ale mnie bardziej interesuje fakt, dlaczego C+ "daje mi" prawo do rezygnacji tylko z opcji MR a nie z całego kontraktu - umowy, skoro (wg. mnie), zmiana warunków umowy jest ewidentna i przysługuje mi prawo do rezygnacji z całej umowy.

Czy w związku z tym, możliwe jest zaskarżenie tak przedstawionej i przekazanej abonentowi/abonentom możliwości rezygnacji z opcji, zamiast ewentualnej rezygnacji z całego umowy?

Na koniec ciekaw jestem co na to by powiedział rzecznik praw konsumenta.

 

Pozdrawiam,

Alex;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wysłałem zapytanie do cyfry dotyczące podwyżki abonamentu a to odpowiedz:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że podpisując Umowę otrzymał Pan Aneks informujący o zmianie cen od 1 marca 2012 roku. Warunkiem podpisania kontraktu była zgoda na nowe stawki.

 

Od 1 marca 2012 roku standardowa opłata za zestaw promocyjny CANAL+ Optimum HD wyniesie 107 zł a za opcję CYFRA+ Multiroom 20 zł miesięcznie. W związku z tym, prognozowana opłata po uwzględnieniu 21 zł zniżki na wspomniany zestaw oraz 10 zł rabatu na usługę Multiroom wyniesie od 1 marca do 30 kwietnia 2012 roku po 20 zł a od 1 maja 2012 roku 114 zł miesięcznie.

 

Zmiana cen wynika z 2 czynników: inflacji (wszystkie usługi i towary na rynku drożeją, inflacja roczna wynosi ok. 5% w listopadzie wyniosła 4,8%, prognoza na grudzień również wynosi 4,8 %) i znaczącego wzbogacenia oferty CYFRY+ o nowe kanały i usługi. CYFRA+ wykorzystuje nowoczesne technologie, co wiąże się z kosztami oraz idzie z duchem czasu wykorzystując postęp technologii telewizyjnej. W 2011 roku zostało wprowadzonych wiele nowych usług, a w 2012 roku CYFRA+ będzie nadal w nie inwestować i coraz bardziej je rozwijać. W 2011 roku do oferty CYFRY+ dołączyło 25 nowych kanałów, w tym aż 17 w HD. Wkrótce dołączą kolejne kanały HD, m.in. TVN Style HD i TVN Turbo HD, a już w styczniu, jako 33 kanał w wysokiej rozdzielczości został dodany AXN Spin HD.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Mam wszystkie dokumenty, które podpisywałem i wiem na 100%, że takiego aneksu nie było.

W związku z tym czy mogę zerwać umowę bez konsekwencji?

Proszę o odpowiedz kompetentnej osoby .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ gornn

 

Sprawdź dokładnie, jest moze napisane w uwagach lub nawet na dole aneksu drobnym drukiem że akceptujesz nadchodzące zmiany cen.

 

Rozwiązać umowy bez konsekwencji opłaty karnej 299 zł. w takim przypadku Nie możesz !.

 

Istnieje jeszcze jedna mozliwośc że dystrybutor nie dał ci takiego aneksu do podpisania np. zapomiał, to wtedy jesteś górą i jak udowodnisz to masz sznsę dopiero wtedy umowę z winy operator rozwiązać.

Pozostało życzyc wytrwałosci i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stanowisko stanowiskiem, nie że się czepiam, ale wg. mnie jest to zmiana warunków gry w trakcie gry i tym samym powinienem mieć możliwość rezygnacji z umowy, a nie tylko rezygnacji z MR. Przecież podpisując aneks podpisałem go razem z MR i tym samym wiadomym jest, że usługe telewizji chciałem/chcę mieć na więcej niż 1 tv.

Albo ja tu czegoś nie rozumiem, albo C+ zaczyna kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u dystrybutora

To powinien byc złozony twój podpis na aneksie lub umowie, najlepiej zrób sobie kopie dokumentów i idź do dystrybutora niech Ci wyjasni wszystkie twoje niejasności.

ponawiam pytanie nt MR i możliwości (lub nie) rozwiązania umowy o abonament z powodu zmiany cen za MR w C+
Nie mozesz rozwiązac umowy abonamentowej, tylko zrezygnowąć z MR, dokładnie i bardzo duzo pisałem na ten temat na kilku stronach min 111 tego watku, ostatnio na poprzedniej stronie 114

Możesz oczywiście zapytać o to, jak pisałeś wczesniej rzecznika praw konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem odpowiedź z Cyfry po otrzymaniu wczoraj pisma, że opłata za Multiroom wzrasta do 20 zł na miesiąc. Napisałem, że miałem w umowie z kwietnia 2011r. zapisane gwarantowane ceny pakietów i opcji. Cyfra przyznała mi rację i otrzymałem zapewnienie, że moje opłaty nie ulegają zmianie, a wysłany list był tylko informacją o zmianie ceny podstawowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana ceny Opcji uprawnia do rezygnacji z Opcji. Pisze jak byk w regulaminie i nie gadać tu o zmianie warunków gry w trakcie gry i nie straszyć rzecznikiem.

MR jest traktowany jak opcja dodatkowa, np. HBO. Podwyżka za HBO wiąże się też z możliwością rezygnacji ale tylko z HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekazano, że mogą być zmiany cen? Przekazano. Przekazano, że ceny się zmieniają i można wypowiedzieć umowę? Przekazano.

 

No to proszę się od Cyfry odczepić i zabrać za kontrolę własnego sumienia, bo coś jest z nim nie w porządku, skoro postępowanie firmy zgodne z zawartą umową i regulaminem traktuje jako złe podejście do klienta.

 

Zmiana warunków Umowy w czasie jej obowiązywania jest złamaniem przepisów o konkurencyjności i należy to zgłosić do UOKIK.

 

Firma A będąca konkurencyjną do firmy B i C otwiera promocję, która przyciąga klientów firm B i C. Klient decyduje się na kontrakt z firmą A na warunkach określonych w dniu podpisania Umowy. Tym samym rezygnuje z możliwości podpisania Umowy z firmą B i C.

Za kilka dni klient otrzymuje od firmy A aneks o zmianach cen, przez które oferta staje się znacznie droższa niż oferta firm B i C, jednakże klient nawet wypowiadając Umowę z firmą A nie będzie już mógł skorzystać z promocji w firmach B i C.

 

Działanie takie nazywa się niezdrową konkurencją.

 

A przy okazji to jestem już po rozmowach z Rzecznikiem Praw Konsumenta, mam oficjalne stanowisko Federacji Konsumentów. Aneksy wysyłane listem zwykłym są nieważne, jak ktoś chce szczegóły to proszę o priv. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego po pierwsze to chyba nie rozmawiałeś z żadnym rzecznikiem, bo wtedy bys wiedział, że C+ nie pozwoliłaby sobie na taki błąd. Po drugie skoro podpisywałeś regulamin, a tam jak byk stoi, że ceny mogą ulec zmianie to zaakceptowałeś takie warunki. Złóż donos do prokuratury o podejrzeniu popełnieniu przestępstwa. Na 100% Tobie odpowiedzą. Dla przykładu jak Pan X brał kredyt na mieszkanie np. we frankach i za 3 miesiące waluta zdrożała to leci do banku i rozwiązuje umowę? :brawo::brawo::brawo: W tym przypadku C+ trzyma się obowiązujących zasad i masz możliwość wypowiedzenia umowy bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.

Proszę tutaj jest kontakt do UOKiK i niech każdy, co ma wątpliwości sam się dowie czy C+ działa zgodnie z prawem: http://www.uokik.gov.pl/delegatury_uokik.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam,że dwie powyższe wypowiedzi są sensowne.Należy jednak oddzielić działania prawne od tych, tzw. racjonalnych.Osoba powołująca się na regulamin ma rację,ponieważ jest umieszczony punkt o możliwości podwyżki,a tym samym rezygnacji,więc prawnie wszystko jest ok. pod względem prawnym.Także ta wypowiedź o wyborze operatora ze względu na aktualną lepszą promocję też ma pewną wagę i jest tylko pytanie,czy powinny takie promocje,nie gwarantujące ceny do końca umowy, istnieć.Właśnie w tym dylemacie......mam lepszą promocję,ale mogą mi zmienić cenę z możliwością rezygnacji,jest pewnym problemem.Jest więc prawo,ale czy takie powinno istnieć?Stąd są wszystkie nieporozumienia w wypowiedziach na tym forum w tej materii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...