andrzejnet Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Na stronie http://www.ebok.cyfrowypolsat.pl ruszyło dzisiaj Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Za pomocą eBOK możesz: • Sprawdzić stan swoich płatności • Wydrukować przelew pocztowy lub zlecenie płatności w banku • Przejrzeć historię zmian w umowie pomiędzy nami • Zapoznać się z parametrami swojego dekodera • Wydrukować jego instrukcję obsługi • Wznowić połączenie z satelitą • Przywrócić fabryczne ustawienie kodu PIN swojego dekodera zródlo: SKYsunSat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby4567 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 no wreszcie !!!! kolejny + dla CP :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Właśnie o czymś takim kiedyś pisałem, żeby zrobili. Bravo CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr-em Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Ooo... nie spodziewałem się! Gratuluję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin87 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Teraz Cyfra+ i Cyfrowy Polsat mają swoje elektroniczne biura obsługi klienta CP coraz bardziej zaskakuje ludzi w pozytywny sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Kolejny plusik dla CP A czy to prawda ,że telefoniczne BOK jest teraz 24 h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Tylko dlaczego na stronie CP nie ma jeszcze informacji o ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejnet Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Informacje pojawia sie pewnie z opóznieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby4567 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 nie narzekajmy to dopiero poczatek ale objecujacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr-em Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Tylko dlaczego na stronie CP nie ma jeszcze informacji o ty. Za 2 tygodnie pewnie będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariow Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Czy ktoś już się zalogował do tego ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin87 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Dziwne bo jeszcze to nie działa.Wpisałem numer karty itp. chciałem się zalogować i wyświetliło mi się że nie ma takiego konta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby4567 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 umnie narazie tak samo wziełem pierwsze logowanie juzniby konto załozone emaila zapisałem no i chciałem sie znów zalogować i wyskoczyło konto nie istnieje mam nadzieje ze z tym problemem poradza w miare szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Trochę trwało zanim to uruchomili! Wielki + dla Polsatu! Miła niespodzianka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin87 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Pewnie na razie testują tę usługę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Tak się zastanawiam skąd kolega andrzejnet wyczaił tą stronę. prosimy o odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2000 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 zapewne z tej strony sie dowiedział http://skysunsat.pl/portal,news,1105,ca ... 682d30173c zreszto podał podspodem źródło SkySunSat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manio Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Mi też nie działa i pojawia się komunikat konto nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo.poznan Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 jak przeczytacie to zrozumiecie. jasno tlumacza ze to na razie wersja wstepna i kontaktuja sie mailowo (dopiero wtedy aktywuja konto). czekajmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał24 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 I na razie będzie dostępne dla wybranych klientów którzy się zapiszą.Tak tam wyczytałem jak się logowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatManiak Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Może to choć trochę poprawi dramatyczny stan BOK-u, wiele informacji będzie można sprawdzić samemu no i może linie telefoniczne się odblokują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejnet Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Ta stronke znalazlem przez przypadek na jakims forum,teraz odwiedzam ja regularnie http://skysunsat.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hagaren Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 A u mnie dziś w czasie Wydarzeń na Polsacie pojawił się na ekranie komunikat o uruchomieniu EBOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 brawo CP. To co ostatnio sie dzialo na infolini CP to masakra gdyz nie dalo sie polaczyc z konsultantem a co dopiero polaczyc. CP ostatnio pozytywnie zaskakuje wszystkich abonentow. No wkoncu maja ponad 1,2 mln abo to sie im nie dziwie ze wprowadzaja kolejne uslugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariow Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 No dobra mamy fajny EBOK ale kiedy to ruszy ??? Kciałem się pobawić a tu błąd !!! Mało tego nie akceptuje mojego maila pewnie dlatego że mam końcówkę onet.eu i tu duży minus dla CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.