Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Serwis tvpolsat.info, zamieścił poniższą informację na temat płatności elektronicznych w ICOK.

W ostatnim czasie Cyfrowy Polsat zawiesił usługę płatności elektroniczne, która była dostępna poprzez internetowe Centrum Obsługi Klienta (iCOK). Dzięki niej abonenci mogli szybko i sprawnie uiszczać opłaty na rzecz spółki. Platforma na swoim profilu na Facebooku poinformowała, że usługa powróci w drugiej połowie maja. Według zapowiedzi Cyfrowego Polsatu, płatności elektroniczne po powrocie będą bezpłatne.

Warto dodać, że przed zawieszeniem usługi platforma zaczęła pobierać dodatkową opłatę (prowizję dla operatora) za dokonanie płatności w wysokości 2,30 zł za jedną wpłatę. Miało to związek ze zmianą operatora z PayPal na platnosci-online.pl. Wcześniej płatności elektroniczne były darmowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ICOK jest już zakładka z której można pobrac kody do Muzo, nowej usługi CP. Ilość kodów do rozdania, ograniczona.

Cyfrowy Polsat przygotował specjalną promocję dla abonentów. Do rozdania jest 1000 kodów dla 1000 pierwszych osób. Kod umożliwia korzystanie z nowego serwisu muzo w opcji muzo+. Dzięki temu ma się dostęp do zasobów muzo poprzez aplikację PC, bez reklam, aż na miesiąc. Właścicielem spółki, która stworzyła muzo (Redefine), jest właśnie Cyfrowy Polsat.

http://tvpolsat.info/news.php?readmore=3891

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pewien dość frustrujący problem z ICOK:

Przez 10 miesięcy miałem płacić "myto" za dekoder i po 25 marca czyli po 10 miesiącach powinienem już mieć tę sumę odliczoną od mojego abonamentu jednak dalej tak nie jest a już na maila mi przyszło że niedługo zbliża się termin kolejnej opłaty.

 

Pisałem 2x do ICOK i dwa razy mi odpisali niemal to samo:

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że opłata z tytułu udostępnienia dekodera pobierana będzie do 25 kwietnia 2012 r. W związku z powyższym ostatnia wpłata za udostępnienie dekodera powinna wpłynąć na konto Pana dekodera przed 25 marca 2012 r.

Po 25 jednak kwota kolejnej wpłaty wciąż się nie zmieniła... więc napisałem ponownie

Witam

 

Informujemy, że od dnia 25 kwietnia 2012 r. należy regulować należności wyłącznie za Pakiet Familijny HD w cenie 39,90 zł/mies. Jednocześnie zawiadamiamy, że dane wyświetlane w Internetowym Centrum Obsługi Klienta zostaną wkrótce zaktualizowane.

 

Wczoraj znów napisałem WTF i narazie cisza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Symeonius

ni bardzo rozumiem czego Ty jeszcze chcesz, przecież w tym drugim mailu wyraźnie podali Ci kwotę do zapłaty oraz co mają zrobić na koncie ICOK. :read:

Informujemy, że od dnia 25 kwietnia 2012 r. należy regulować należności wyłącznie za Pakiet Familijny HD w cenie 39,90 zł/mies. Jednocześnie zawiadamiamy, że dane wyświetlane w Internetowym Centrum Obsługi Klienta zostaną wkrótce zaktualizowane.

 

Chyba to proste jak drut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się za bardzo sugerować danymi w ICOK. Chyba że wskazuje, ze nie nalezy płacić w danym miesiącu. Ja raz tak miałam, choć nie wiem czemu. Nic nie było nadpłacone, ani nie okres promocyjny. Z tej przyczyny dwa razy się upewniałam telefonicznie, że nie ma błędu w systemie. I jak do tej pory, a mineło parę miesięcy - jest ok. Nikt się o nic nie dopomina. Ponadto dopiero po przeszło pół roku, zaktualizowano u mnie fakt, ze podpisałam nową umowę na moduł. Więc opóźnienia to nic nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

Osobą, która powinna nadrabiać zaległości jesteś raczej Ty kolego. :P Usługa już od pewnego czasu jest zawieszona, a Cyfrowy Polsat zapowiadał, że przywróci ją w maju, więc jest powód do lamentowania. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w czym tutaj ja się mylę niby?Płatności online nie udostępniają płatności poprzez karte kredytową, wiec po wznowieniu systemu płatności przez ICOK takiej możliwości nie będzie. oczywiście jeśli nic się nie zmieni. Dlatego kazałem wszyustkim nauczyć się wpisywać trzy rzeczy w swoje konta bankowe i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie mówię, że tutaj tylko, że w ogóle zdarza Ci się pomylić, powiedzieć nieprawdę jako pracownikowi Cyfrowego Polsatu. Ale kończy tę polemikę. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyliłem się tylko w interpretacji, ale w ogólowym ujęciu spoko było, bo nie będzie, aż tyle osób, które będą mogły wypowiedzieć umowę z powodu tego Polsat Futbolu, A co do ICOK, ułatwiało, nieułatwiało, ale płatność przez internetowe konto bankowe nie jest przecież gorsza. Ustala się zdefiniowanego odbiorcę, czyli jedno klincięcie i wyskakuje numer konta, dane, kwota, tylko wciskasz ok i pieniądze lecą na konto CP...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz po prostu, że wujek Solorz, szuka gdzie może kasy na rozwód i zarządził oszczędności gdzie tylko się da ;). Obsługa czegoś takiego kosztuje, a że coraz więcej ludzi zaczęło korzystać z płatności przez ICOK to i koszty wzrosły. Skoro koszty wzrosły to trzeba wyłączyć. Przecież to standardowa polityka CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyliłem się tylko w interpretacji, ale w ogólowym ujęciu spoko było, bo nie będzie, aż tyle osób, które będą mogły wypowiedzieć umowę z powodu tego Polsat Futbolu, A co do ICOK, ułatwiało, nieułatwiało, ale płatność przez internetowe konto bankowe nie jest przecież gorsza. Ustala się zdefiniowanego odbiorcę, czyli jedno klincięcie i wyskakuje numer konta, dane, kwota, tylko wciskasz ok i pieniądze lecą na konto CP...

 

Brak możliwości zapłaty kartą kredytową czy bankową za abonament ...największej platformy Sat w Polsce i to w XXI wieku to zwykła WIOCHA i WSTYD.I nie docierają do mnie jakieś tłumaczenia typu: ułatwiało....nie ułatwiało.To jest właśnie cały CP- oprócz ilości abonentów cała reszta jest zacofana.Oni najchętniej widzieliby swoich klientów jak ci latają na pocztę z blankiecikami wpłat tak jak 30 lat temu.Nie ważne co jest wygodne dla klienta ale co jest wygodne dla nich.Zamiast iść do przodu to się cofają.Kiedyś płaciłem kartą nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów (zero jakiś opłat czy prowizji dla mojego banku za platność kartą) a teraz musiałbym zakładać konto w jakimś Polskim banku,płacić miesięczny haracz za obsługę tego konta (sic!) i to tylko po to żeby zapłacić abonament?!Nie od dziś wiadomo że w CP oszczędzają na wszystkim od kiedy Solorz zadłużył się po uszy na kupno Plusa i odbijają to sobie na szarych klientach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...