mentoris Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 To jak do tej pory płaciłeś? Chyba ICOK ma połączenia tylko z polskimi bankami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Mógł płacić kartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Serwis tvpolsat.info, zamieścił poniższą informację na temat płatności elektronicznych w ICOK. W ostatnim czasie Cyfrowy Polsat zawiesił usługę płatności elektroniczne, która była dostępna poprzez internetowe Centrum Obsługi Klienta (iCOK). Dzięki niej abonenci mogli szybko i sprawnie uiszczać opłaty na rzecz spółki. Platforma na swoim profilu na Facebooku poinformowała, że usługa powróci w drugiej połowie maja. Według zapowiedzi Cyfrowego Polsatu, płatności elektroniczne po powrocie będą bezpłatne. Warto dodać, że przed zawieszeniem usługi platforma zaczęła pobierać dodatkową opłatę (prowizję dla operatora) za dokonanie płatności w wysokości 2,30 zł za jedną wpłatę. Miało to związek ze zmianą operatora z PayPal na platnosci-online.pl. Wcześniej płatności elektroniczne były darmowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Mam nadzieję, że tak się stanie. Dla mnie było to bardzo wygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Też mi ta usługa odpowiadała i czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasek Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 uważam że powinni jak najszybciej przywrócić tę usługę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 W ICOK jest już zakładka z której można pobrac kody do Muzo, nowej usługi CP. Ilość kodów do rozdania, ograniczona. Cyfrowy Polsat przygotował specjalną promocję dla abonentów. Do rozdania jest 1000 kodów dla 1000 pierwszych osób. Kod umożliwia korzystanie z nowego serwisu muzo w opcji muzo+. Dzięki temu ma się dostęp do zasobów muzo poprzez aplikację PC, bez reklam, aż na miesiąc. Właścicielem spółki, która stworzyła muzo (Redefine), jest właśnie Cyfrowy Polsat. http://tvpolsat.info/news.php?readmore=3891 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symeonius Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ja mam pewien dość frustrujący problem z ICOK: Przez 10 miesięcy miałem płacić "myto" za dekoder i po 25 marca czyli po 10 miesiącach powinienem już mieć tę sumę odliczoną od mojego abonamentu jednak dalej tak nie jest a już na maila mi przyszło że niedługo zbliża się termin kolejnej opłaty. Pisałem 2x do ICOK i dwa razy mi odpisali niemal to samo: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że opłata z tytułu udostępnienia dekodera pobierana będzie do 25 kwietnia 2012 r. W związku z powyższym ostatnia wpłata za udostępnienie dekodera powinna wpłynąć na konto Pana dekodera przed 25 marca 2012 r. Po 25 jednak kwota kolejnej wpłaty wciąż się nie zmieniła... więc napisałem ponownie Witam Informujemy, że od dnia 25 kwietnia 2012 r. należy regulować należności wyłącznie za Pakiet Familijny HD w cenie 39,90 zł/mies. Jednocześnie zawiadamiamy, że dane wyświetlane w Internetowym Centrum Obsługi Klienta zostaną wkrótce zaktualizowane. Wczoraj znów napisałem WTF i narazie cisza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski78 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Symeonius jak też mam ten sam problem co ty o icok.cyfrowypolsat.pl u mnie też nie zmienili piszę do nich od 28.03.12 i odpisali do mnie że do 27.04.12 zmienią te dane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 @Symeonius ni bardzo rozumiem czego Ty jeszcze chcesz, przecież w tym drugim mailu wyraźnie podali Ci kwotę do zapłaty oraz co mają zrobić na koncie ICOK. Informujemy, że od dnia 25 kwietnia 2012 r. należy regulować należności wyłącznie za Pakiet Familijny HD w cenie 39,90 zł/mies. Jednocześnie zawiadamiamy, że dane wyświetlane w Internetowym Centrum Obsługi Klienta zostaną wkrótce zaktualizowane. Chyba to proste jak drut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Nie ma co się za bardzo sugerować danymi w ICOK. Chyba że wskazuje, ze nie nalezy płacić w danym miesiącu. Ja raz tak miałam, choć nie wiem czemu. Nic nie było nadpłacone, ani nie okres promocyjny. Z tej przyczyny dwa razy się upewniałam telefonicznie, że nie ma błędu w systemie. I jak do tej pory, a mineło parę miesięcy - jest ok. Nikt się o nic nie dopomina. Ponadto dopiero po przeszło pół roku, zaktualizowano u mnie fakt, ze podpisałam nową umowę na moduł. Więc opóźnienia to nic nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigcyc123 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Mamy już połowę maja i płatności jak nie ma tak nie było . Co najgorsze to trzeba czekać , aż przejdzie przelew a to trwa do 4 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Nie wiem jakie wy macie banki, ale ja jak robię przelew internetowy rano, to jeszcze tego samego dnia jest już w CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serialnik Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Wpłacając z mBanku, pieniądze przechodzą bardzo szybko na konto Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Z Eurobanku i GetinOnline także idzie dość sprawnie jak koledzy piszą przelew zlecony rano, a wieczorem jest w zakładce płatności icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Płatności kartą kredytową raczej będzie zawieszona, wiec radziłbym nauczyć się wpisywac numer konta, kwotę i dane CP na konto swojego banku internetowego i tak zacząc przelewać, a nie lamentować, że nie ma się możliwości zapłacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Osobą, która powinna nadrabiać zaległości jesteś raczej Ty kolego. Usługa już od pewnego czasu jest zawieszona, a Cyfrowy Polsat zapowiadał, że przywróci ją w maju, więc jest powód do lamentowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Boże, ale potrafisz czytać między wierszami? Płatnośc przez ICOK jest zawieszona, ale płatności przez kartę kredytową w ICOKu będą niedostepne. To miałem na myśli pisząć post wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Ty kolego milisz się to ja też mogę tylko, że Tobie nie wypada jako pracownikowi Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 A w czym tutaj ja się mylę niby?Płatności online nie udostępniają płatności poprzez karte kredytową, wiec po wznowieniu systemu płatności przez ICOK takiej możliwości nie będzie. oczywiście jeśli nic się nie zmieni. Dlatego kazałem wszyustkim nauczyć się wpisywać trzy rzeczy w swoje konta bankowe i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Nie mówię, że tutaj tylko, że w ogóle zdarza Ci się pomylić, powiedzieć nieprawdę jako pracownikowi Cyfrowego Polsatu. Ale kończy tę polemikę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Pomyliłem się tylko w interpretacji, ale w ogólowym ujęciu spoko było, bo nie będzie, aż tyle osób, które będą mogły wypowiedzieć umowę z powodu tego Polsat Futbolu, A co do ICOK, ułatwiało, nieułatwiało, ale płatność przez internetowe konto bankowe nie jest przecież gorsza. Ustala się zdefiniowanego odbiorcę, czyli jedno klincięcie i wyskakuje numer konta, dane, kwota, tylko wciskasz ok i pieniądze lecą na konto CP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Napisz po prostu, że wujek Solorz, szuka gdzie może kasy na rozwód i zarządził oszczędności gdzie tylko się da . Obsługa czegoś takiego kosztuje, a że coraz więcej ludzi zaczęło korzystać z płatności przez ICOK to i koszty wzrosły. Skoro koszty wzrosły to trzeba wyłączyć. Przecież to standardowa polityka CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian74 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Pomyliłem się tylko w interpretacji, ale w ogólowym ujęciu spoko było, bo nie będzie, aż tyle osób, które będą mogły wypowiedzieć umowę z powodu tego Polsat Futbolu, A co do ICOK, ułatwiało, nieułatwiało, ale płatność przez internetowe konto bankowe nie jest przecież gorsza. Ustala się zdefiniowanego odbiorcę, czyli jedno klincięcie i wyskakuje numer konta, dane, kwota, tylko wciskasz ok i pieniądze lecą na konto CP... Brak możliwości zapłaty kartą kredytową czy bankową za abonament ...największej platformy Sat w Polsce i to w XXI wieku to zwykła WIOCHA i WSTYD.I nie docierają do mnie jakieś tłumaczenia typu: ułatwiało....nie ułatwiało.To jest właśnie cały CP- oprócz ilości abonentów cała reszta jest zacofana.Oni najchętniej widzieliby swoich klientów jak ci latają na pocztę z blankiecikami wpłat tak jak 30 lat temu.Nie ważne co jest wygodne dla klienta ale co jest wygodne dla nich.Zamiast iść do przodu to się cofają.Kiedyś płaciłem kartą nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów (zero jakiś opłat czy prowizji dla mojego banku za platność kartą) a teraz musiałbym zakładać konto w jakimś Polskim banku,płacić miesięczny haracz za obsługę tego konta (sic!) i to tylko po to żeby zapłacić abonament?!Nie od dziś wiadomo że w CP oszczędzają na wszystkim od kiedy Solorz zadłużył się po uszy na kupno Plusa i odbijają to sobie na szarych klientach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Od dłuższego już czasu trwa przerwa techniczna w ICOK. Ciekawe czy to ma związek z zapowiadanym powrotem płatności elektronicznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.