Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Dzisiaj zalogowałem się na iCOK, aby opłacić sobie pakiet Familijny (umowa) i pakiet Sport (bez umowy). Wszedłem w płatności elektroniczne i widnieje mi tylko pakiet Familijny. Czy jest to związane z tym, że jeśli chcemy opłacać dodatkowo jakiś pakiet (w moim przypadku Sport) to musimy zadeklarować to telefonicznie? Czy to jakiś babol w iCOKu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem Pakiet Mini przez moment przeszedłem "na próbę" na pakiet Familijny z możliwością elastycznego zejścia do Mini lub MiniMaxa w drugim okresie rozliczeniowym. Zdecydowałem się na MiniMax, poszedłem do BOA, miła Pani zadzwonila, dostałem numer nowej umowy, a w ICOK dalej stare dane i nie ma wzmianki że mam MiniMaxa.

Na ile to co mam w panelu jest odzwierciedleniem zmian jakich dokonuje CP w swoich systemach ?? Dla mnie to jest jakaś lipa jeśli mam zmieniony pakiet powinno mi to pojawić się w panelu uzytkownika !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Pakiet Mini przez moment przeszedłem "na próbę" na pakiet Familijny z możliwością elastycznego zejścia do Mini lub MiniMaxa w drugim okresie rozliczeniowym. Zdecydowałem się na MiniMax, poszedłem do BOA, miła Pani zadzwonila, dostałem numer nowej umowy, a w ICOK dalej stare dane i nie ma wzmianki że mam MiniMaxa.

Na ile to co mam w panelu jest odzwierciedleniem zmian jakich dokonuje CP w swoich systemach ?? Dla mnie to jest jakaś lipa jeśli mam zmieniony pakiet powinno mi to pojawić się w panelu uzytkownika !!!!

 

A w jakiej cenie zaoferowano Ci pakiet MINImax? 19,90 czy 14,90?

Ja kiedyś przechodziłem z MINImax na MINI i mimo że wysłałem wypowiedzenie listownie miesiąc wcześniej też w iCOK dopiero po 2,5 miesiącach pojawiła się zmiana. Na mój telefon przychodziły powiadomienia o zaległości ale ja płaciłem wyłącznie 9,90 za Mini. W CP mają straszny bajzel i w przypadku takich zmian wszystko to działa z opóźnieniem. Zalecam cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mentoris. Podpisalem aneks do umowy 17 sierpnia , a 18 sierpnia mialem juz widoczne zmiany na iCOK oraz aktywowali mi nowe opcje.

Ja podpisałem aneks ma pakiet RM 15 sierpnia i tegoż dnia mi go włączyli, jednak do dzisiaj nie ma na ten temat śladu w ICOK. Okres rozliczeniowy mam 10 go każdego miesiąca.

 

@sanderus nie tylko ty masz kłopoty. Ja też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...