efekt Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 co oznacza przy zalogowaniu choć nie mogę się zalogować bo wyskakuje: Błąd techniczny #1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Blad Techniczny czyli jakis blad od CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Wchodząc na stronę www CP ekran startowy wygląda tak Czy tylko u mnie tak wygląda? Brak jakiejś wtyczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 U mnie strona wświetla się poprawnie więc masz problem z przeglądarką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Strona działa normalnie , masz coś z przeglądarką . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 OK już wszystko w normie. Pomógł upgrade do najnowszej wersji Firefox 3.6.6 Apropo zaktualizowano zawartość kanałów w Pakiecie HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 strona działa tylko w IE w windowsie, nie działa w firefoxie niezależnie od systemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adahu Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 U mnie natomiast działa niezależnie od przeglądarki czyli: Opera 10.10, Firefox 3.5.9 i Google Chrome 5.0.375.70... wsio elegancko śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 U mnie również działa. Może masz złe ustawienia przeglądarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Przecież już mówię że wszystko OK OK już wszystko w normie. Pomógł upgrade do najnowszej wersji Firefox 3.6.6. Wielkie dzięki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Ja odpowiadałem do użytkownika CSA. Teraz zauważyłem że w icok jest nowa tabelka kontaktowa. Brak teraz możliwości wysłania kopii e-maila do abonenta. Teraz trzeba też wpisać temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 co do wysyłania listów przez ICOK to lepiej wysłać z normalnej poczty na adres kontakt@cyfrowypolsat.pl lub faksem na numer podany na http://www.cyfrowypolsat.pl/kontakt-z-c ... olsatem.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Miałem pewną sprawę i odpisali po... 5 dniach. Strasznie się teraz ociągają, a kiedyś ich pochwaliłem bo odpowiedź otrzymałem po 2 minutach od wysłania zapytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Znam przypadki że w ogóle nie odpisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Ocena obsługi klienta w CP - mniej niż zero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Już 3 dzień czekam na aktywacje pakietu sport.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 A prosiłeś przez telefon? Może zadzwoń i wyzwij ich od... może podziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Zwykle było tak że rano napisałem do nich z formularza kontaktowego icok to po południu kanały już śmigały.Co miesiąc wpłacam 51,80 i co miesiąc muszę do nich opisać o aktywację.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Co się dzieje z tym ICOK? Co za lenie tam pracują? Ostatnią wpłatę miałem w poniedziałek i przez telefon to sprawdziłem że otrzymali.Pisałem do nich o sport i nic,żadnej odpowiedźi. W Icok pokazane familijny opłacony do końca lipca i sport do końca... maja a przez czerwiec też miałem. Na drugim dekoderze jeszcze gorzej. Miały być wakacje z CP a nadal zakodowany sygnał ale wpłata oczywiście doszła.Pisałem ponawiałem sygnał przez telefon i nic.Dodzwonić też się do nich nie da. trzeba czekać pół godziny na konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 U mnie to samo jeszcze wplat nie zaksiegowali bo juz zaplacilem za lipic, w CP chyba zrobili sobie wakacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 baaa, ja pisałem nawet dzwoniłem w sprawie aktywacji nowej karty, pan stwierdził, że nie ma takiej możliwości i trzeba czekać, troche to dziwne, bo myślałem, ze mogą jednym kliknięciem nadać uprawnienia i aktywować kartę. Poza czasem oczekiwania ok 20min, no ale jest sobota to konsultant był bardzo miły i konkrety, szkoda tylko, że nie udało się karty aktywować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujaniek Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Niech ktos mi łaskawie powie jak wygląda sprawa włączania pakietów dodatkowych np. Blue Hustler, czy po wysłaniu meila do CP ich reakcja jest przyzwoicie szybka czy trzeba czekać?? Dzwonić nie zamierzam bo znow mi ciśnienie podniosą gadając że BH jest tylko dla abonentów Familijnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orion Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Pakiety są włączane wyłącznie na telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 A pakiet typu Sport, opłcany kiedy się podoba też tylko telefonicznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Można wysłać maila ale będzie to dłużej trwało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.