Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przy wpłacie na konto bankowe na icoku może wpłata pojawić się nawet do tygodnia, naprawdę nie dostają kasy wcześniej szczególnie przy wpłacie na poczcie, najlepiej stosować systemy szybkich przelewów typu mTransfer czy płacę z WBK itp., wtedy pieniądze są koncie prawie w tej samej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jak to jest z dwoma kartami na koncie ? w icok pokazuje mi dwie karty z czego jedna aktywna (niedawno wymieniłem dekoder i dostałem nową kartę). Starej już nie używam, pytanie ile czasu będzie jeszcze ona widoczna? opłaty są naliczane i dla starej i dla nowej. Czy coś trzeba działać, zgłosić? Miał ktoś coś takiego, proszę o rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

U mnie jest to samo naliczaja na nowej i starej, jak dekoder ten stary jest twoja wlasnoscia to ciagle bedzie sie pokazywal w iCoku. Ja nic nie zglaszalem i nie bede zglaszal bo po co, najlepsze jest to ze sagema juz nie oplacam a mam nadal kanaly. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak samo. Wcześniej miałem Echostara DSB 606, ale chciałem mieć Cyfrę+ i Cyfrowy Polsat na jedny dekoderze, więc rozwiązałem jedną umowę z Cyfrowym Polsatem i wziąłem sobie moduł CAM. W ICOK-u wyświetlają mi się dwie karty, ta aktywna z której obecnie korzystam i ta druga - nieaktywna. Nie wiem dlaczego tak jest, tym bardziej, że logując się w ICOK-u wpisujemy numer aktywnej karty. W każdym bądź razie, nigdy do tego nie przywiązywałem większej wagi, albowiem mam rozwiązaną poprzednią umowę z Cyfrowym Polsatem i z faktu, że wyświetla mi się w ICOK-u również numer karty nieaktywnej, nic doniosłego prawnie nie wynika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja mam taki "problem". Umowę podpisałem 22.08.2009 na familijny. Miałem 3 miesiące bez opłat. Pierwsza wpłata miała być 22.11.2009 i była 18. Wpłaty są co miesiąc regularnie. Wczoraj się loguję i patrzę: Pakiet opłacony do 22.06.2010. Wole środki 100,90zł. Następna wpłata 22.06.2010 16,60. Oczywiście dzwoniłem na infolinię. Miły Pan mi powiedział, że pomyłka systemu. Pieniądze wpływały, ale nie były "pobierane" na opłaty. Dziwne tłumaczenie. Oczywiście nie liczę na to, że mi pozostawią te 100zł na do wykorzystania, ale czy mogę na coś liczyć np - jakiś pakiet za darmo na określony czas? Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Screeny poniżej.

 

e034fd334220f0b3m.jpg

 

971c2abe3a0afd2em.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam nadpłatę, czyli wolne środki na karcie której już nie używam (wymieniłem dekoder i otrzymałem nową kartę).Czy jest możliwość przetransferowania wolnych środków ze starej karty na poczet nowej? Ze starej karty nie będę już korzystał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnij. Dzwoniąc na infolinię, konsultant zostaje losowo przydzielony.

Ja zadzwoniłem i poprosiłem o przeksięgowanie pieniązków ze starej karty na nową, już są przeksięgowane

Możesz coś bliżej napisać o swoim przypadku? Na jakich zasadach wymieniałeś sprzęt? Od 2 tygodni próbuję przelać kasę i nic. Co prawda dzisiaj mija 19 dni od terminu płatności i nadal mam aktywną kartę,, ale według iCOK nadal jestem na minusie, pomimo, że abo opłacony jest do 6 kwietnia (na starym, zdanym sprzęcie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zadzwoniłem i poprosiłem o przeksięgowanie pieniązków ze starej karty na nową, już są przeksięgowane

Możesz coś bliżej napisać o swoim przypadku? Na jakich zasadach wymieniałeś sprzęt? Od 2 tygodni próbuję przelać kasę i nic. Co prawda dzisiaj mija 19 dni od terminu płatności i nadal mam aktywną kartę,, ale według iCOK nadal jestem na minusie, pomimo, że abo opłacony jest do 6 kwietnia (na starym, zdanym sprzęcie).

 

Przedłużałem umowę z wymianą dekodera, na starej umowie miałem nadpłatę. którą poprosiłem o przeksięgowanie do nowej umowy, nie dodałem wcześniej, że pierwszy raz pytałem się o to zaraz po otrzymaniu nowej umowy( obiecano że przeksięguja), a drugi raz po jakimś czasie gdy okazało sie że mam na starej karcie uruchomiony familijny, zadzwoniłem pierwszy konsultant przełączył mnie do innego, powiedziałem o co chodzi i od ręki mi przeksięgował tak jak pisałem wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...