mefju16klb Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Ludzie mam problem. Chciałem dzisiaj zapłacic abonament a przez neta a tu zonk, nie mam możliwości . Wie ktoś co może być powodem ? Tylko proszę mnie nie odsyłać do dzwonienia do CP bo czekanie na konsultanta wynosi ponad 20 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 może poprostu mają awarię zapłać przelewem na numer konta i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Czy aktualizacja konta w icoku też nastąpiła w ciągu 2 godz od wpłaty? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 u mnie dzisiaj zaktualizowano w icoku wpłatę (z 18 lutego), i tak jak myślałem data księgowania to 18luty. Także jest 6 dniowe opóźnienie, natomiast kasę dostają prawie natychmiast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 przy wpłacie na konto bankowe na icoku może wpłata pojawić się nawet do tygodnia, naprawdę nie dostają kasy wcześniej szczególnie przy wpłacie na poczcie, najlepiej stosować systemy szybkich przelewów typu mTransfer czy płacę z WBK itp., wtedy pieniądze są koncie prawie w tej samej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 jak to jest z dwoma kartami na koncie ? w icok pokazuje mi dwie karty z czego jedna aktywna (niedawno wymieniłem dekoder i dostałem nową kartę). Starej już nie używam, pytanie ile czasu będzie jeszcze ona widoczna? opłaty są naliczane i dla starej i dla nowej. Czy coś trzeba działać, zgłosić? Miał ktoś coś takiego, proszę o rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 U mnie jest to samo naliczaja na nowej i starej, jak dekoder ten stary jest twoja wlasnoscia to ciagle bedzie sie pokazywal w iCoku. Ja nic nie zglaszalem i nie bede zglaszal bo po co, najlepsze jest to ze sagema juz nie oplacam a mam nadal kanaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Ja mam tak samo. Wcześniej miałem Echostara DSB 606, ale chciałem mieć Cyfrę+ i Cyfrowy Polsat na jedny dekoderze, więc rozwiązałem jedną umowę z Cyfrowym Polsatem i wziąłem sobie moduł CAM. W ICOK-u wyświetlają mi się dwie karty, ta aktywna z której obecnie korzystam i ta druga - nieaktywna. Nie wiem dlaczego tak jest, tym bardziej, że logując się w ICOK-u wpisujemy numer aktywnej karty. W każdym bądź razie, nigdy do tego nie przywiązywałem większej wagi, albowiem mam rozwiązaną poprzednią umowę z Cyfrowym Polsatem i z faktu, że wyświetla mi się w ICOK-u również numer karty nieaktywnej, nic doniosłego prawnie nie wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Rejestrując się pierwszy raz w systemie trzeba podać PESEL. Może system wg tego przypisuje wszystkie karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti90 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 witam, ojciec zapomniał wpłacić do familijnego pakiet sport i z tym mam pytanie, czy można wpłacić osobno pakiet sport? akurat najważniejsze mecze LE będą lecieć w ćwierćfinałach bo o dzisiaj mogę zapomnieć raczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Można - idź do banku/ na pocztę i wpłać brakującą kwotę, nawet jak nie zdąży dojść przed zakodowaniem to wtedy dzwoń do COK i "recznie" Ci uruchomią pakiet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Sprawniej będzie elektronicznie przez iCOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boobass Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 A ja mam taki "problem". Umowę podpisałem 22.08.2009 na familijny. Miałem 3 miesiące bez opłat. Pierwsza wpłata miała być 22.11.2009 i była 18. Wpłaty są co miesiąc regularnie. Wczoraj się loguję i patrzę: Pakiet opłacony do 22.06.2010. Wole środki 100,90zł. Następna wpłata 22.06.2010 16,60. Oczywiście dzwoniłem na infolinię. Miły Pan mi powiedział, że pomyłka systemu. Pieniądze wpływały, ale nie były "pobierane" na opłaty. Dziwne tłumaczenie. Oczywiście nie liczę na to, że mi pozostawią te 100zł na do wykorzystania, ale czy mogę na coś liczyć np - jakiś pakiet za darmo na określony czas? Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Screeny poniżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 ja mam nadpłatę, czyli wolne środki na karcie której już nie używam (wymieniłem dekoder i otrzymałem nową kartę).Czy jest możliwość przetransferowania wolnych środków ze starej karty na poczet nowej? Ze starej karty nie będę już korzystał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Tak, musisz napisac pisemko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 patryk691 , myślisz o formie pisemnej typu podanie i przefaksowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Ja napisalem pisemko i wyslalem poczta priorytetem i za potwierdzeniem odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Ja zadzwoniłem i poprosiłem o przeksięgowanie pieniązków ze starej karty na nową, już są przeksięgowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Tak szybko , zaraz do nich dzwonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Pan załatwił mi to "od ręki", co prawda na icok-u informacja pojawiła się po paru tyg.(2-3), ale pan mnie o tym uprzedził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Nieźle, a nie zapytałeś tego Pana może o nazwisko? Dzwoniąc zawsze prosiłbym czy można rozmawiać z tym Panem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Zapomnij. Dzwoniąc na infolinię, konsultant zostaje losowo przydzielony. Ja zadzwoniłem i poprosiłem o przeksięgowanie pieniązków ze starej karty na nową, już są przeksięgowane Możesz coś bliżej napisać o swoim przypadku? Na jakich zasadach wymieniałeś sprzęt? Od 2 tygodni próbuję przelać kasę i nic. Co prawda dzisiaj mija 19 dni od terminu płatności i nadal mam aktywną kartę,, ale według iCOK nadal jestem na minusie, pomimo, że abo opłacony jest do 6 kwietnia (na starym, zdanym sprzęcie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cppomoc Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Konsultanci są wyszkleni i profesjonalnie obsluguja w ICOK. Po za tym łatwiej sie załatwia w lokalnych BOK wiec nie rozumiem czemu dzwonicie do tych [beep]i a potem narzekacie . Zadzwącie do mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Jak jesteś w stanie to poruszyć i wziać się za to co macie tak spaprane w CP pisz na PW. viewtopic.php?p=331187#p331187 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Ja zadzwoniłem i poprosiłem o przeksięgowanie pieniązków ze starej karty na nową, już są przeksięgowane Możesz coś bliżej napisać o swoim przypadku? Na jakich zasadach wymieniałeś sprzęt? Od 2 tygodni próbuję przelać kasę i nic. Co prawda dzisiaj mija 19 dni od terminu płatności i nadal mam aktywną kartę,, ale według iCOK nadal jestem na minusie, pomimo, że abo opłacony jest do 6 kwietnia (na starym, zdanym sprzęcie). Przedłużałem umowę z wymianą dekodera, na starej umowie miałem nadpłatę. którą poprosiłem o przeksięgowanie do nowej umowy, nie dodałem wcześniej, że pierwszy raz pytałem się o to zaraz po otrzymaniu nowej umowy( obiecano że przeksięguja), a drugi raz po jakimś czasie gdy okazało sie że mam na starej karcie uruchomiony familijny, zadzwoniłem pierwszy konsultant przełączył mnie do innego, powiedziałem o co chodzi i od ręki mi przeksięgował tak jak pisałem wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.