lucass Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 bzdury piszesz, cena 42,90 zł. dotyczy klientów, którzy chcą np. na miesiąc mieć familijny bez umowy. natomiast po zmianie regulaminu i umowie na czas nieokreślony familijny kosztuje 39,90 zł., natomiast pakiet sport 14,90 zł. Najlepiej uaktywnić pakiet sport przez iCOK moim zdaniem. zreszta ten temat był już poruszany wielokrotnie i wystarczy tylko użyć funkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Wysyłał ktoś z Was e-maila do CP, by z wolnych środków na koncie włączyli jakiś pakiet? Czy trzeba dzwonić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Ja dzwonilem do CP i w ciagu godziny mialem pakiet wlaczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 No ja też tak robiłem, ale teraz nie mam kasy na koncie i pytam się czy przez e-maila też można? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 W piątek zadałem pytanie przez e-mail przez icok i poprzez kontakt@cyfrowypolsat.pl jest dzisiaj wtorek (przynajmniej tak mnie się zdaje) i co???? [beep]o! Nic, nie dziękuję, nawet pocałuj mnie w [beep]ę! Też macie takie problemy? Ktoś odpowiada na te emaile? Łączne wysłałem chyba z 5! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacgery Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 W ciągu kilku miesięcy w różnym czasie wysłałem ze cztery maile, bo nie chciało mi się dzwonic. Niestety na żadnego nie otrzymałem odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iko Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 No ja też tak robiłem, ale teraz nie mam kasy na koncie i pytam się czy przez e-maila też można? Można wysłać wiadomośc przez ICOK, tylko właczenie pakietu może trwac nawet kilka dni. Zależy kiedy ktoś maila odczyta. PS Mnie odpisują zawsze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Ja zawsze pisze do CP przez iCOK to praktycznie na drugi dzien mam odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Ja dokładnie 3 maile wysłałem poprzez icok a resztę normalnie. nawet mam potwierdzenia że email dotarł. Zaraz się wkur-wię i zaraz jak zadzwonię i ich zje-bie to nie będą wiedzieli jak się nazywają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 "PS Mnie odpisują zawsze :)" A mnie nigdy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti90 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam, w poniedziałek wieczorem wpłaciłem na Familijny + Pakiet Sport, dzisiaj patrze na iCOK że jest wpłacona odpowiednia kwota bo nie ma wolnych środków, dodam że do 12 lutego mam wpłacić, to znaczy że Pakiet Sport uaktywni się dopiero 12 Lutego? bo ja czekałem aż włączą np teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Realista Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja dokładnie 3 maile wysłałem poprzez icok a resztę normalnie. nawet mam potwierdzenia że email dotarł. Zaraz się wkur-wię i zaraz jak zadzwonię i ich zje-bie to nie będą wiedzieli jak się nazywają. Widocznie dział obsługujący maile wie na kogo nie warto marnować swojego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 chętnie poznam ten algorytm, którym kierują się przy określaniu na kogo nie warto marnować czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti90 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 zna ktoś odpowiedz na moje pytanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigcyc123 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam, w poniedziałek wieczorem wpłaciłem na Familijny + Pakiet Sport, dzisiaj patrze na iCOK że jest wpłacona odpowiednia kwota bo nie ma wolnych środków, dodam że do 12 lutego mam wpłacić, to znaczy że Pakiet Sport uaktywni się dopiero 12 Lutego? bo ja czekałem aż włączą np teraz Liczysz od dnia aktywacji dzis jest 1 i aktywojesz modul awiec do kazdego 1 masz miec kase na koncie inaczej od 1 kazdego miesiaca OFF to samo jest z pakietami , kazdy pakiet ma swoj kod np platnosci elektroniczne ( jesli tak slales to nie masz co sie bac o ile szlo to przez ich strone potem pay pal i dopiero twoje konto) jak wplaciles prosto z swojego konta lub na poczcie lub innym banku to poinformuj polsat o takiej wplacie za taki pakiet inaczej ci go Automat nie wlaczy......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti90 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 nie wiem, ja nie płace, ojciec płaci przelewem internetowym co miesiąc za Familijny i teraz chciałem pakiet Sport więc zapłacił jednym przelewem 51,80zł i wpisał w tytule Familijny + Pakiet Sport, wpłata liczy się od jutra więc może jutro będzie się pakiet sport świecić, bo na koncie wyświetla 51,80 wpłacone i 0zł wolnych środków, więc myślę że jest ok i od jutra włączą. EDIT: Już odkodowane ; ) Liczy się od terminu nowej wpłaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartiiivhut Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Tak naprawdę to zależy wszystko od osoby na którą trafi się wysyłając meila przez icok. Ja chciałem zmienić pakiet na niższy po zakończeniu okresu podstawowego więc wysłałem wiadomość w niedzielę w nocy. W poniedziałem o dziewiątej rano dostałem odpowiedź i prośbę o numer telefonu, odesłałem i po dwóch godzinach już miałem odpowiedź, że skontaktuje się ze mną ktoś z polsatu... pomyślałem że pewnie teraz już mogę sobie "spokojnie" czekać parę tygodni a tu niespodzianka, dzisiaj zadzwonił do mnie facet z polsatu i załatwiłem wszystko przez telefon. Realizacja w trzy dni, wiem że kopnął mnie zaszczyt bo mało kiedy tak szybko reagują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 mi kiedyś po 2 minutach odpisali ale to było już dawno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 mam pytanko, w czwartek płaciłem przez icok za abonament kartą kredytową, do dzisiaj w icok nie widać wpłaty, kiedy oni to aktualizują? czy ktoś się już z tym spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał24 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 U mnie to samo. W środę płaciłem przez płatności elektroniczne i do tej pory wpłaty nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Ja tydzień temu, w sobotę płaciłem abonament w banku i też do dziś śladu wpłaty nie ma w iCOK-u, a przeważnie dzień lub dwa dni po wpłacie było już zaksięgowane przez CP i widniało to w iCOK-u. Pewnie coraz bardziej nawala im iCOK - i nie tylko, bo zegarek na ich stronie też źle działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Ja za "CP" też płacę przez "płatności.pl", ale szybkim przelewem z konta bankowego i praktycznie od razu ważność pakietu familijnego mi się przedłuża na nowy miesiąc (tylko na przedłużenie pakietu dodatkowego muszę poczekać do 20, bo wtedy kończy mi się zawsze ważność popszedniego), za to moi rodzice płacą kartą przez "ica" "Cyfry" i tam na pojawienie się płatności w tabelkach trzeba poczekać 3-4 dni. Myślę, że to wynika z tego, że płatność kartą musi być po prostu bardziej werfikowana, no i trzeba "odebrać" pieniądze od banku, więc nie ma w tym winy "CP", albo "Cyfry" (trzeba być cierpliwym i płacić z lekkim, właśnie 3-4 dniowym wyprzedzeniem ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Myślę, że cp ma od razu info o płatności tylko na icok'u pojawia się to z pewnym opóźnieniem. Mimo wszystko taki system nie powinien działać z taką bezwładnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Płaciłem 13.02 przez iCOK i płatności elektroniczne - mTransfer. Wpłata była zaksięgowana w ciągu 2 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 OK, zaksięgowanie to jedno, a informacja o tym w icok to drugie. Czy aktualizacja konta w icoku też nastąpiła w ciągu 2 godz od wpłaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.