Skocz do zawartości

Jaką antenę naziemną wybrać w Świętokrzyskim ?


Rekomendowane odpowiedzi

:arrow::idea:

Mam problem jaką antenę naziemną wybrać , mieszkam w Bielinach 25 km od nadajnika z Kielc i 15 od Św. Krzyża . Antena ASR 860P25 ustawiona na Św. Krzyż nie radzi sobie (tym bardziej anteny szerokopasmowe po 40 zł) , a dokładnie nie odbieram dobrze TVP 1 TVP 2 i TVP 3 , :idea: przebicie :locked: moim niefachowym zdaniem :oops: na Kielce to totalna porażka anteny ASR lepsze rezultaty daje szerokopasmowa , a konkretnie antena zamocowana jest na 10 m. Może ktoś mi pomoże wybrać odpowiednią antenę , (może jednokierunkową jedną na Kielce , a drugą na Św. Krzyż na przykład typu Yagi lub coś innego) z góry wszystkim dziękuje i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma Pan racje \\\"odbicia\\\" , nie znam się na tym więc mogę język kaleczyć prawda , dlatego pisze do was fachowców , myślę że już mieliście taki problem , tu powinniście mieć mniejszy , bo są dwa nadajniki a ja mieszkam po między nimi , szkoda że to i tak nie zmienia faktu że jest lipa z odbiorem , byłem dzisiaj u znajomego który ma to co Ja słaby odbiór tylko że Ja miałem z TVP 1 , 2 ustawioną na Sw. Krzyż na antenie ASRP25 , a On ma z Polsatem i TVN choć ma 2 anteny + zwrotnice WALDI ZWA-KC1 , pierwsza antena Dipol 11/21-60 na Św. Krzyż TVP 1 i TVP 2 odbiór super , a druga antena ustawiona na Kielce YAGI UDA 16 elementów ustawiona na Kielce TVP3 OK ,TV 4 OK , Polsat chyba odbicia , TVN też , nie śnieży , tylko jest nie do końca czysty itp. w czym jest problem całość jest zamocowana na balkonie na 8 m (może za nisko) i nie wiem czy antena YAGI UDA jest za słaba czy za mocna , a może coś innego sam już nie wiem , kto się zna to śmiało pisać Wszystkim za pomoc wielkie DZIĘKI .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach