vizir Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Witam, dziś uruchomili mi telefon stacjonarny w Vectrze - dziwny przypadek, bo mogę dzwonić ale nie można dodzwonić się do mnie - w słuchawce słychać głos "wybrany numer nie jest aktywny lub jest nieprawidłowy". To normalne pierwszego dnia? Czy coś jest nie tak i powinienem to zgłaszać w Vectrze? Dodam, że generalnie to numer tymczasowy, w ciągu miesiąca mają mi przenieść mój dawny numer stacjonarny na tę linię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikor18 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Ja z innym problemem - od czasu wymiany modemu na moim telefonie stacjonarnym nie wyświetla się numer przychodzący. Czy ktoś miał już taki problem i rozwiązał go samemu albo na infolinii? Zgłaszałem to, czekam od kilku dni na odpowiedź, włączali mi usługę identyfikacji rozmówcy, modem i telefon wielokrotnie restartowane, ale bez skutku. Może ktoś zna jakiś "myk", który trzeba podpowiedzieć chłopakom od serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vizir Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 @sikor18 zgłaszałeś to do Vectry? Może ten modem jest wadliwy i Ci wymienią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.