Skocz do zawartości
  • 0

Moja pierwsza SAT.


Ganc2
 Udostępnij

Pytanie

Witam ponownie.

Wasz (wasz i nasz) forumowy kolega kaspeed wprowadził mnie i przynajmniej ogólnikowo poinstruował i zapoznał z pojęciami na temat SAT.

Wiem że potrzebuję przede wszystkim telewizora z wejściem euro ( to jest chyba oczywiste, ale nawet takowego nie posiadam), talerza satelitarnego (czy to prawda że to jest bez znaczenia jaki toto talerz?), tego dzyndzelka na wyśięgniku talerza, jakiegoś pudełeczka i kabla.

Po prostu znudziło mi się oglądanie raz w tygodniu telexpresu na przenośnym czarnobiałym ekranie :o Dotychczas odbieram raptem 3 kanały. Wydaje mi się że przez sat byłoby ich trochę więcej.

 

Jak już zaznaczyłem, będzie to mój pierwszy zestaw do odbioru tv sat.

Nie znam się na tym zupełnie i dlatego potrzebuję pomocy w stawianiu owego czegoś. Poprzez sprzęt a na montażu skończywszy będę potrzebował poinstruowania i pomocy.

 

Zatem moje pierwsze pytanie brzmi: Co kupić , gdzie i w co się zaopatrzyć? Prosiłbym o podanie konkretnych marek i możliwości sprzętu ponieważ nie orientuję się czy byłyby one ze sobą kompatybilne. No i oczywiście zależy mi na cenie, jak najniższej (nie znam się na tym i na oko szacuję wydatek ok. 70 zl na wszystko).

Więc prosiłbym o radę.

Od czego zacząć i w co się zaopatrzyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zamiast "talerz" lepiej używać pojęcia antena ;)

 

Potrzebujesz:

- anteny (najlepiej brać coś ok. 80cm - to teraz standard się robi)

- dzyndzelek zwie się konwerter - dowolny Single Universal

- pudełeczko = tuner cyfrowy (analoga nie ma sensu brać, bo będziesz miał niewiele więcej)

- kabel, oprócz niego złączki, no i stojak pozwalający na zamocowanie anteny do ściany/komina/balkonu/czegokolwiek