FFan Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Skoro jedna strony umowy umarła, to umowa uległa rozwiązaniu, pozostaje tylko kwestia zwrotu sprzętu moim zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 żeby umowa została rozwiązana, trzeba najpierw wysłać pismo z kopią aktu zgonu. wtedy umowę można rozwiązać, ew. można zrobić cesję, czyli przepisać umowę na kogoś innego. żeby dokonać cesji, trzeba przedzwonić do nas, do CTA i poprosić o wysyłkę dokumentów cesji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ale to zależy od powiedzmy spadkobierców. Nikt nikogo nie może zmusić do kontynuowania umowy, czy też płacenia. Jeśli osoba na którą była umowa umiera to z kim jest obecna umowa realizowana? Ja rozumiem, że C+ chce mieć porządek w papierach, ale załóżmy, że ta osoba mieszka sama i co wtedy? Kto ma jakieś akty zgonu przesyłać itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam! Wypowiedziałem umowę w związku ze zmianą regulaminu. Kończy się ona 31.12.2011 roku. Chciałbym na nowy rok wziąć CYFRE+ od nowa i stąd moje pytanie: czy pakiety START, KOMPAKT, OPTIMUM, CANAL+START, CANAL+KOMPAKT, CANAL+OPTIMUM, CANAL+HBO SUPERPREMIUM to pakiety stałe czy promocyjne? Jeśli promocyjne to do kiedy trwa promocja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja byłbym skłonny zrobic cesję gdyby nie to że dostałem gorszą ofertę przedłużeniową od tej którą dostają nowi abonenci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 FFan, jak ktoś mieszka samotnie i umiera, to przeważnie rodzina zamyka sprawy, tj. zamknięcie konta w banku, rozwiązanie umów z TV, telefonią, sprawy własnościowe mieszkania itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 @wonsik Przeważnie tak jest, ale po pierwsze nie zawsze , po drugie gdzie jest napisane, ze ktoś z rodziny musi cokolwiek załatwiać w temacie zakończenia wygasłej umowy? Ja rozumiem umowy bankowe, kredytowe spadkowe itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ale w przypadku śmierci abonenta wystarczy wysłać chćby scan aktu zgonu i góra 3 dni i po umowie. Nie ma różnicy, kiedy dana osoba zmarła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stimpy Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Czy mając do tej pory pakiet start przy złozonym wypowiedzeniu można wynegocjować c+optimum za 57? Od razu słać maila przez ICA ze swoją propozycją? Wypowiedzenie wysłałem w zeszłym tygodniu i pewnie jeszcze do nich nie dotarło. Przepraszam umiescilem post w zlym dziale. Proszę moderatora o usunięcie. Zadam to pytanie we właściwym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Widac że grają na zwłokę . 15ego cesja została do mnie wysłana i nie dotarła . Dziś dzwoniłem kolejny raz i ponoc znów zostanie wysłana. A potem jej rozpatrzenie potrwa do 30 dni.Ostatnie 2 miesiące umowy zmienią się w 5 miesięcy c+optimum za 103 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej120 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Moglby ktos wrzucic skan aneksu do regulaminu co wysylali w listopadzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych_krak Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Drodzy koledzy - pytanie natury technicznej: jeżeli zdam Multiroom i wynajem dekodera PVR w trakcie miesiąca (przykładowo 2 grudnia) to jak będzie się miała sytuacja z opłatami za te sprzęty w grudniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 do 3 grudnia jeżeli zdasz do punktu wyksięgują Ci opłatę w rachunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych_krak Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Dzwoniłem i powiedzieli, że taka sytuacja dotyczy tylko pakietów dodatkowych, ale nie sprzętu - zwrot w trakcie miesiąca nie wiąże się z wyrównaniem rachunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Sprawdź co masz na umowie. Konsultanci często nie wiedzą i odpowiadają szablonowo. Na umowie masz napisane czy dekoder jest dzierżawiony na zasadach promocyjnych czy nie. Przecież zawsze możesz oddać dekoder mówiąc że kupiłeś swój i nie chcesz już używać wynajętego. Kto Cię zmusi, żebyś płacił za najem dekodera, którego nie masz? PS. Nie cytujemy komentarzy, które są powyżej wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Akurat system tak nalicza. Nawet jak zda się sprzęt przed wydrukiem blankietów, czy też przygotowaniem naliczeń, to opłata za sprzęt będzie doliczona, bo było używane w danym miesiącu, mimo, że nawet tylko jeden dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik79 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam wszystkich.Jestem tu nowy ale mam do was ważne pytanie. Jak zerwać umowę podpisaną z Cyfrą jeżeli zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta przy przedłużaniu.Umowa podpisana 14.11.2011 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeesiek_r Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam wszystkich! Mam do was takie pytanie, czy jeśli podpisałem umowę 02.09.2010 r. na okres 18 miesięcy to kiedy powinienem wysłać wypowiedzenie, aby ewentualnie uzyskać nowe warunki przedłużenia? Dużych wymagań nie mam, tak mi się wydaje wystarczy mi C+Optimum + HD Optimum i dekoder HD (niekoniecznie PVR). Dzięki za rady! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 @rafik a było to telefoniczne przedłużenie umowy? @grzeesiek_r już możesz słać, masz umowę do 03/2012, więc negocjować możesz w styczniu pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik79 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 @Kate tak telefonicznie. negocjowałem umowę z konsultantem a dziś sie okazało że przedłużył na inny pakiet niż była mowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 pisz reklamacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik79 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Już napisałem tylko najczęściej cyfra odrzuca reklamacje bo to oni mają w ręku kartę przetargową w postaci nagrania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 nie zgodzę się. jeśli są jakieś wątpliwości, możesz poprosić o przesłanie kopii nagrania np. na CD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 O ile mają to nagranie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 no cóż... jeśli go nie ma to raczej większość frim uznaje reklamację.... ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi