lechoo1899 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Uzyskałem odpowiedź, że nie mogę już negocjować, czyli reklamacja nie została przyjęta. Niemniej wczoraj wysłałem rezygnację z przedłużenia umowy przez telefon w ciągu 10 dni. Dam znac jak się to dalej potoczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechoo1899 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Dostałem telefon i reklamacja została przyjęta. Dostałem to co chciałem za taką cenę jaką uzyskałem w mailu. Umowa na 19 miesięcy zamiast 15 miesięcy ale to najmniejszy problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przewaks Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 No to jednak można się z Cyfrą dogadać i widać, że przynajmniej czasami idą abonentom na rękę, a to chyba dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
256PL Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Witajcie Powiedzcie mi taką rzecz: z dn. 1.06 przedłużyłem z Cyfrą umowę i jednym z jej warunków (kilkakrotnie potwierdzony przez konsultanta) był wynajem dekodera PVR za 10 zł miesięcznie zamiast 20. Oczywiście rachunek za czerwiec opiewał na 20 zł za dekoder, więc wysłałem e-mail z pytaniem, czy to jednorazowe, czy jakieś niedopatrzenie? Dostałem odpowiedź, że nic nie wiedzą na temat 10 zł za dekoder i że sprawa została przekazana do działu reklamacji i w ciągu 30 dni będzie odpowiedź. Minęło 30 dni, 0 odpowiedzi, na rachunku za lipiec i sierpień za dekoder policzyli 20 zł. Czy mam prawo wypowiedzieć umowę z powodu niewywiązania się z warunków umowy przez Cyfrę? Konsultant w końcu przy negocjacjach obiecał dekoder za 10 zł / mies. Tu nie chodzi o 10 zł, ale o zasady, bo obiecują, aby zatrzymać mnie jako klienta (wysłałem wypowiedzenie z końcem poprzedniej umowy), a później się nie wywiązują. Nie mam ochoty współpracować z taką firmą. Nazwiska konsultanta nie pamiętam. Z góry dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Reklamacja to pierwszy krok do wyjaśnienia Twojego problemu. Wszystkie rozmowy są nagrywane, więc walcz o swoje. W ostatnim czasie dochodzi do różnych sytuacji i my również czekamy na kilka wyjaśnień dla naszych klientów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romkasyn Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 rozwiązać to pewnie nie... raczej odzyskać kasę... i z tego co wiem to ją odzyskasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Właśnie aktywowałem kartę i mam pytanie. Ponieważ zawarłem umowę skierowaną dla osób przechodzących z innej platformy w ramach promocji napisane jest: UMOWA NA 23 MIESIĄCE WSZYSTKIE PAKIETY CYFRY+ GRATIS PRZEZ TRZY MIESIĄCE a u mnie nie działa ani jeden kanał CANAL+ ? Coś źle zrozumiałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino83 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Wygląda na to że aktywowałeś pakiet bez canal+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 A jaki masz pakiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Na razie mam KOMPAKT. Wydaje mi się, że na początku nie powinno to mieć znaczenia, ponieważ mam trzy miesiące czasu na podjęcie decyzji co wybrać dalej. np. Pakiet HBO, HBO2, HBO COMEDY i to samo w HD działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino83 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 W pakiecie kompakt nie ma canal+, znaczy można dokupić za 30 zł, ale lepiej wziąść canal+kompakt za 62 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 W pakiecie KOMPAKT nie ma również HBO. Przypominam informację promocji: WSZYSTKIE PAKIETY CYFRY+ GRATIS PRZEZ TRZY MIESIĄCE EDIT: Podobna strategia stosowana jest także przez n i CP. Bez względu na to co zamawiasz na początku wszystko świeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino83 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Jeżeli chodzi o zwrot wszystkie pakiety cyfry+ gratis przez 3 miesiące znaczy 1 z 6 (Start, Kompakt, Optimum, Canal+Start, Canal+ Kompakt, Canal+Optimum) HBO jest opcją dodatkową, którą można dokupić, tak samo jak canal+, który jednak lepiej wziąść od razu w pakiecie A jakie kanały by Cię interesowały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 HBO jest opcją dodatkową, którą można dokupić, tak samo jak canal+, który jednak lepiej wziąść od razu w pakiecieA jakie kanały by Cię interesowały? W takim razie dlaczego mam HBO pomimo tego, że nie zamawiałem? Sądziłem, że pooglądam to być może jeszcze dodatkowo na coś się zdecyduję. Cyfrę wybrałem ze względu na mobilność, a w domu mam jeszcze karty SKY Link i CS Link tak, że niewiele programów mi brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino83 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Najlepiej to wyjaśnić na infolinii 801 066 066 ze stacjonarnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Nic nie trzeba wyjaśniać W promocji dla przechodzących od innych operatorów HBO jest gratis do końca miesiąca w którym podpisywałeś umowę A że nie wszyscy dystrybutorzy o tym wiedzą to już inna sprawa Poza tym nie ma żadnych dodatkowych kanałów w promocji W takim razie dlaczego mam HBO pomimo tego, że nie zamawiałem? Sądziłem, że pooglądam to być może jeszcze dodatkowo na coś się zdecyduję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 так я понял Dzięki za wyjaśnienie wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Powiedzcie mi taką rzecz: z dn. 1.06 przedłużyłem z Cyfrą umowę i jednym z jej warunków (kilkakrotnie potwierdzony przez konsultanta) był wynajem dekodera PVR za 10 zł miesięcznie zamiast 20. Oczywiście rachunek za czerwiec opiewał na 20 zł za dekoder, więc wysłałem e-mail z pytaniem, czy to jednorazowe, czy jakieś niedopatrzenie?Jeśli nie miałeś PVRa wcześniej, to konsultant nie może od razu wstawić Ci takiego rabatu. A że potem mu się zapomni, zachoruje itp itd stąd takie klocki wychodzą. Na pewno w ramach reklamacji Ci to skorygują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Z darmowym HBO w ofercie przejęciowej już nie raz ktoś pisał, że jest darmowy w danym miesiącu, w którym jest podpisywana umowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavee Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Czy jest możliwość przy oddawaniu sprzętu Cyfrze + [po zakończeniu umowy] ponownie podpisać umowę z Cyfrą na tą samą osobę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Jeśli osoba rozliczyła się ze sprzętu i nie ma zadłużeń - to nie ma przeciwskazań. Pozostaje tylko weryfikacja w BIG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mnick Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Obecnie konczy mi sie umowa podpisna 18 miesiecy temu (Pakiet Optimum, 5xHD,Filmbox HD, Canal+ HD) Czy jest mozliwa opcja podpisania nowej umowy na pakiet Kompakt(38zl) + rozszerzenie o HBO HD (23zl) oraz multiroom (15zl), konsultant twierdzi, że multiroom z HBO jest możliwy tylko przy wyborze pakietu Optimum. Jak z tym jest w rzeczywistości? Czy pakiet kompakt może posiadać 2 rozszerzenia (hbo, multiroom), ile wynosić mnie będzie opłata za multiroom 15 zł, czy może 15 zł za jeden moduł. Obecnie mam dekoder PVR HD, jeżeli chciałbym go zostawić musiłbym płacić abonament 15zł/mies, czy może po zakończeniu poprzedniej umowy dekoder HD PVR przechodzi na własność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Multiroom od pakietu optimum jest dostępny. PVR nigdy na własność nie przechodzi. Opłata w promocji 15 zł oczywiście za 2 moduły/karty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Oczywiście jak wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Multiroom od pakietu optimum jest dostępny. Już od CANAL+START , ale bez CANAL+ to oczywiście od Optimum http://www.cyfraplus.pl/technologie/multiroom.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi