kar23 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Tak, był to jeden z tzw. leżaków magazynowych, więc liczyłęm się z problemami. Ale nie z takimi, że np. proces reklamacyjny się cofnie ( jak mi dzisiaj ktoś oznajmił na infolinii ), ponieważ nr dekodera się z czymś nie zgadzał. To zakrawa na kpinę. Próbowałem nawet anulować tryb reklamacyjny i jeszcze raz dekoder rejestrować - ale się nie da, bo proces reklamacyjny jest już na finiszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 leżaki są na plaży, jeśli jest to nowy dekoder ze sklepu to nie ma znaczenia gdzie go trzymali, co do tej reklamacji to nie wiem jakim cudem łosie przyjęły reklamacje niezarejestrowanego i nieaktywnego dekodera, skąd wiedzieli jakie są dane klienta, w jaki sposób spodziewasz się dostać odpowiedź? podpowiem Ci żadnych danych o tobie w systemie nie ma, może zapisali gdzieś na kartce, ale czy dobrze? konsultant powinien przyjąc dane klienta do rejestracji i aktywacji dekodera, bo o to się rozchodzi chyba że jest już zarejestrowany, co pisze w ICOKu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar23 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Podczas rejestracji podawałem wszystkie dane, nie mogę się jednak dostać przez iCOK, podczas dzwonienia na TCOK po podaniu mojego nr pesel lub nr karty, system mnie "nie widzi". Jednak jak podaję numer sprawy ( reklamacji ), to tam widnieją wszystkie dane, jakie podawałem. Kiedy sprawa zostanie zakończona, mają do mnie zadzwonić ( numer telefonu także podałem przy owej niefortunnej rejestracji ). W tej "reklamacji" rozchodzi się o niemożność rejestracji dekodera z powodu braku kodu promocji, stąd wstrzymanie procedury do momentu rozwiązania sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 ale skoro miałeś jakieś kanały to chyba coś aktywowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 27.06. będę i ja aktywować owego Samsunga HD, już zaczynam się bać ! brrrrrrrrrrrrrr ... a 30.06. mecz Jagielloniii w PSE ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar23 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Na pewno nie aktywowali - sytuacja z pojawieniem się polsatów miała miejsce ponad tydzień temu, a wczoraj na infolinii mówiono mi ciągle o tym, że w systemie nie ma zarejestrowanego dekodera. Usłyszałem tylko, że pojawienie się tych kilku kanałów na chwilę miało związek być może z jakimiś procesami na karcie. Marcin - masz ten plus, że znasz kod promocji ( podany pare postów wcześniej na forum ), wiec nawet mało kompetentny konsultant powinien Ci to aktywować. Zawsze ew. możesz podziękować, poprosić o wstrzymanie i zadzwonić jeszcze raz, może odbierze ktoś sensowny. Ja żałuję, że nie zrobilem tak przed dwoma tygodniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zakupiłem CAM Polsatu prepaid wraz z kartą na aukcji w internecie. W regulaminie (obowiązującym od 01.11.2009 r.) nie znalazłem nic na temat potrzeby przerejstrowywania modułu na nowego właściciela. Znalazłem tylko paragraf 20 regulaminu "Zmiana Abonenta". W wypadku prepaid mamy do czynienia z Użytkownikiem a nie Abonentem. Co aktualnie reguluje tę kwestię ? Z tego co pamiętam w poprzednim regulaminie było to jakoś ściśle usankcjonowane: cesja, sprzedaż CAM, zgłoszenie itd. A dzisiaj ? Karta jest opłacona na pakiet Mini HD a infolinia nie chce aktywować pakietu. Jak to jest na dziś ze zmianą Użytkownika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Nic się nie zmieniło trzeba zgłosić zmianę właściciela i wysłać nowe dokumenty potwierdzające tożsamość nowego użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Tak, najpierw trzeba wysłać wniosek o zmianę właściciela (i muszą tam być już dane nowego naywcy),, potem oni przysyłają dokumenty cesji i podpisują to obie strony i dopiero jak oni to dostaną to ta cesja nastąpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 27.06. będę i ja aktywować owego Samsunga HD, już zaczynam się bać ! brrrrrrrrrrrrrr... a 30.06. mecz Jagielloniii w PSE ... No i są problemy z rejestracją ! Kodu promocji nie mają... Ja im podaję: SAM01. "A skąd pan go ma?" - PYTA PANIENKA. Z forum - odpowiadam. "Z jakiego forum???" - pyta Ręce opadają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Na pewno nie aktywowali - sytuacja z pojawieniem się polsatów miała miejsce ponad tydzień temu, a wczoraj na infolinii mówiono mi ciągle o tym, że w systemie nie ma zarejestrowanego dekodera. Usłyszałem tylko, że pojawienie się tych kilku kanałów na chwilę miało związek być może z jakimiś procesami na karcie. Marcin - masz ten plus, że znasz kod promocji ( podany pare postów wcześniej na forum ), wiec nawet mało kompetentny konsultant powinien Ci to aktywować. Zawsze ew. możesz podziękować, poprosić o wstrzymanie i zadzwonić jeszcze raz, może odbierze ktoś sensowny. Ja żałuję, że nie zrobilem tak przed dwoma tygodniami Masz już dostęp do kanałów ? Minęło chyba u Ciebie już 48H ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Trzeba było mówić, że nie z forum a kolega ma ten sam dekoder kupił w tym samym sklepie i taki miał kod w ICOKu w promocyjnym miesiącu po aktywacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar23 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 U mnie ciągle "04", zaraz sobie do nich przedzwonię. Jeśli prosi o kod promocji, to albo zrób, jak napisał kol. CSA, albo podzięuj, powiedz, że poszukasz,zadzwon jeszcze raz i tak do skutku, aż trafi się ktoś kumaty Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Kody mają też swoje okresy ważności Wcale się nie zdziwię, źe tego kodu już nie ma (stracił ważność) i raczej należy uderzyć do sprzedawcy, który Sprzedał Wam (lężak), który jest niezgodny z umową zawartą ze sprzedawcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Trzeba było mówić, że nie z forum a kolega ma ten sam dekoder kupił w tym samym sklepie i taki miał kod w ICOKu w promocyjnym miesiącu po aktywacji. Ale nie ma jak to skuteczna reklama forum . Napisałem również e-mialem do CP przez iCOK (logując się na inny swój dekoder), podając dane do rejestracji dekodera. Po 1,5 h odpowiedź, że zgłoszenie jest w trakcie realizacji . Zobaczymy... Ja owewgo Samsunga kupiłem... 2,5 roku temu . No ale jak się miało "promocję" przez 9 m-cy na innym dekoderze, to trudno zebym wcześniej rejestrował. Szkoda tego 1 miesiąca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 ja kupiłem też jakoś wtedy z telewizorem, miałem na nim takie promocje SAM1, DKDD, DKSF, UFTA09. Ten pierwszy to oczywiście ten miesiąc gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 U mnie nadal "04", pogodziłem się że dziś żużla w PS o 20:30 nie zobaczę . Oby wyrobili się do środy na LŚ siatkarzy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar23 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Wcale się nie zdziwię, źe tego kodu już nie ma (stracił ważność) i raczej należy uderzyć do sprzedawcy, który Sprzedał Wam (lężak), który jest niezgodny z umową zawartą ze sprzedawcą. Pytałem też o to na infolinii ale tutaj wszystko jest ok, leżaki nie są "niezgodne". Problem w tym, że dekodery w pre-paidzie nie są ofertą bieżącą, stąd brak przeszkolenia konsultantów w tej dziedzinie i wynikajace z tego problemy, takie jak moje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 co znaczy stracił ważność, kody są w systemie i zostają w historii konta, można sobie sprawdzić jaką się miało kiedy promocję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 @kar23 to nie jest kwestia przeszkolenia konsultantów ani trafienia na kogoś kumatego. Jedyne co robi konsultant to wpisuje nr karty i nr dekodera i jak nie pokaże mu się kod promocji to [beep]a. Nic z tym nie zrobi i jedyne co może zrobić to zapisać reklamacje, że wystąpił błąd ponieważ w systemie nie ma przypisanego kodu promocji do odpowiedniej pary sprzętowej. I taka sprawa wędruje dalej. Jak się wyrobisz w miesiącu to będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 i mnie też to spotkało ale jak mają być kumaci, gdy średnia pracy w CC CP wynosi 3 m-ce, wiem od kolegi i jeszcze każą tym biednym ludziom zakładać działalnośc gospodarczą, a po owych 3 miechach muszą ją zamknąć... no ale to nie na temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 CSA - tzn. że jakiegoś kodu można użyć tylko do jakiegoś czasu, a potem jest już historią. Ale jak już ktoś tutaj napisał w wypadku tych dekoderów z miesiącem gratis kod jest nadal aktualny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar23 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 i mnie też to spotkało Jak rozumiem również tryb reklamacyjny - rozpatrzenie do 30 dni? Łączę się w bólu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 a tego to już nie wiem, ale minęło już obiecane 48h ponowiłem zapytanie drogą e-mail po - uwaga ! - 5 minutach odpowiedź "Uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie jest w trakcie realizacji. Odpowiedź Cyfrowego Polsatu na Pana maila zostanie przedstawiona w odrębnej korespondencji." ... metodą kopiuj-wklej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 nie... a automatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.