Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, był to jeden z tzw. leżaków magazynowych, więc liczyłęm się z problemami. Ale nie z takimi, że np. proces reklamacyjny się cofnie ( jak mi dzisiaj ktoś oznajmił na infolinii ), ponieważ nr dekodera się z czymś nie zgadzał. To zakrawa na kpinę. Próbowałem nawet anulować tryb reklamacyjny i jeszcze raz dekoder rejestrować - ale się nie da, bo proces reklamacyjny jest już na finiszu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leżaki są na plaży, jeśli jest to nowy dekoder ze sklepu to nie ma znaczenia gdzie go trzymali, co do tej reklamacji to nie wiem jakim cudem łosie przyjęły reklamacje niezarejestrowanego i nieaktywnego dekodera, skąd wiedzieli jakie są dane klienta, w jaki sposób spodziewasz się dostać odpowiedź? podpowiem Ci żadnych danych o tobie w systemie nie ma, może zapisali gdzieś na kartce, ale czy dobrze? :) konsultant powinien przyjąc dane klienta do rejestracji i aktywacji dekodera, bo o to się rozchodzi

 

chyba że jest już zarejestrowany, co pisze w ICOKu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas rejestracji podawałem wszystkie dane, nie mogę się jednak dostać przez iCOK, podczas dzwonienia na TCOK po podaniu mojego nr pesel lub nr karty, system mnie "nie widzi". Jednak jak podaję numer sprawy ( reklamacji ), to tam widnieją wszystkie dane, jakie podawałem. Kiedy sprawa zostanie zakończona, mają do mnie zadzwonić ( numer telefonu także podałem przy owej niefortunnej rejestracji ).

W tej "reklamacji" rozchodzi się o niemożność rejestracji dekodera z powodu braku kodu promocji, stąd wstrzymanie procedury do momentu rozwiązania sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie aktywowali - sytuacja z pojawieniem się polsatów miała miejsce ponad tydzień temu, a wczoraj na infolinii mówiono mi ciągle o tym, że w systemie nie ma zarejestrowanego dekodera. Usłyszałem tylko, że pojawienie się tych kilku kanałów na chwilę miało związek być może z jakimiś procesami na karcie.

 

Marcin - masz ten plus, że znasz kod promocji ( podany pare postów wcześniej na forum ), wiec nawet mało kompetentny konsultant powinien Ci to aktywować. Zawsze ew. możesz podziękować, poprosić o wstrzymanie i zadzwonić jeszcze raz, może odbierze ktoś sensowny. Ja żałuję, że nie zrobilem tak przed dwoma tygodniami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem CAM Polsatu prepaid wraz z kartą na aukcji w internecie. W regulaminie (obowiązującym od 01.11.2009 r.) nie znalazłem nic na temat potrzeby przerejstrowywania modułu na nowego właściciela. Znalazłem tylko paragraf 20 regulaminu "Zmiana Abonenta". W wypadku prepaid mamy do czynienia z Użytkownikiem a nie Abonentem. Co aktualnie reguluje tę kwestię ? Z tego co pamiętam w poprzednim regulaminie było to jakoś ściśle usankcjonowane: cesja, sprzedaż CAM, zgłoszenie itd. A dzisiaj ? Karta jest opłacona na pakiet Mini HD a infolinia nie chce aktywować pakietu. Jak to jest na dziś ze zmianą Użytkownika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27.06. będę i ja aktywować owego Samsunga HD, już zaczynam się bać ! brrrrrrrrrrrrrr

... a 30.06. mecz Jagielloniii w PSE ... :)

 

No i są problemy z rejestracją ! :evil::evil::evil:

 

Kodu promocji nie mają... Ja im podaję: SAM01. "A skąd pan go ma?" - PYTA PANIENKA.

 

Z forum - odpowiadam. :)

 

"Z jakiego forum???" - pyta :lol2::lol2::lol2:

 

Ręce opadają :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie aktywowali - sytuacja z pojawieniem się polsatów miała miejsce ponad tydzień temu, a wczoraj na infolinii mówiono mi ciągle o tym, że w systemie nie ma zarejestrowanego dekodera. Usłyszałem tylko, że pojawienie się tych kilku kanałów na chwilę miało związek być może z jakimiś procesami na karcie.

 

Marcin - masz ten plus, że znasz kod promocji ( podany pare postów wcześniej na forum ), wiec nawet mało kompetentny konsultant powinien Ci to aktywować. Zawsze ew. możesz podziękować, poprosić o wstrzymanie i zadzwonić jeszcze raz, może odbierze ktoś sensowny. Ja żałuję, że nie zrobilem tak przed dwoma tygodniami :)

 

Masz już dostęp do kanałów ? Minęło chyba u Ciebie już 48H ? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było mówić, że nie z forum a kolega ma ten sam dekoder kupił w tym samym sklepie i taki miał kod w ICOKu w promocyjnym miesiącu po aktywacji.

 

Ale nie ma jak to skuteczna reklama forum :).

 

Napisałem również e-mialem do CP przez iCOK (logując się na inny swój dekoder), podając dane do rejestracji dekodera.

Po 1,5 h odpowiedź, że zgłoszenie jest w trakcie realizacji :).

Zobaczymy...

 

Ja owewgo Samsunga kupiłem... 2,5 roku temu :). No ale jak się miało "promocję" przez 9 m-cy na innym dekoderze, to trudno zebym wcześniej rejestrował. Szkoda tego 1 miesiąca :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale się nie zdziwię, źe tego kodu już nie ma (stracił ważność) i raczej należy uderzyć do sprzedawcy, który Sprzedał Wam (lężak), który jest niezgodny z umową zawartą ze sprzedawcą.

Pytałem też o to na infolinii ale tutaj wszystko jest ok, leżaki nie są "niezgodne". Problem w tym, że dekodery w pre-paidzie nie są ofertą bieżącą, stąd brak przeszkolenia konsultantów w tej dziedzinie i wynikajace z tego problemy, takie jak moje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kar23 to nie jest kwestia przeszkolenia konsultantów ani trafienia na kogoś kumatego. Jedyne co robi konsultant to wpisuje nr karty i nr dekodera i jak nie pokaże mu się kod promocji to [beep]a. Nic z tym nie zrobi i jedyne co może zrobić to zapisać reklamacje, że wystąpił błąd ponieważ w systemie nie ma przypisanego kodu promocji do odpowiedniej pary sprzętowej. I taka sprawa wędruje dalej. Jak się wyrobisz w miesiącu to będzie dobrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tego to już nie wiem, ale minęło już obiecane 48h :)

 

ponowiłem zapytanie drogą e-mail

 

po - uwaga ! - 5 minutach odpowiedź :!::!::!::jupi:

 

"Uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie jest w trakcie realizacji.

Odpowiedź Cyfrowego Polsatu na Pana maila zostanie przedstawiona w odrębnej korespondencji." :lol2::lol2::lol2::locked:

 

... metodą kopiuj-wklej :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...