lukas876 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Wiec kompletna dezorientacja, ale mi sie wydaje ze jak ktos mial kiedys polsat i ma jego dekoder na wlasnosc oraz karte i odbiera FTA to jak chce skorzystac z tej promocji to jego okres rozliczeniowy zaczyna sie gdy kasa wplynie na konto CP, a nie od 1 lipca. Od 1 lipca maja chyba ci ktorzy korzystaja z pre-paid na biezaco. Chyba ze sie myle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Dodzwoniłem sie do CP i sprawa ma sie tak: Promocje " wakacje z cyfrowym polsatem" tak wspomniałem nalezy uruchomic bezwzględnie max do ostatniego czerwca 2010r ( Pkt II pkkt 3 a regulaminu CP), Polsat w ciagu doby uruchomi wybrany pakiet np. familijny na zasadzie darmowym przez 7 dni. W ciagu tych 7 dni jest czas aby doładowac konto na wybrana ilość m-cy odpowiednia kwotą max do 4 m-cy. I wtedy od dn. wpłyniecia kasy do CP będzie działac ten pakiet max do ost poażdzienika. Złozyłem oświadzcenie u konsultantki CP i czekam na sygnał z familijny przez 7 dni, aby w tym czasie doładowac 40 zł. pre-paida. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 zibi-s Ja zrozumialem tak samo i mysle ze tak też jest, lecz niektorzy piszą o wyłączeniu sygnału po 7 dniach i to jest zastanawiające... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Musisz w tych 7 dniach doładowac konto pre-paidu bo jak niedoładujesz to po 7 dniach sygnał wyłączą, ale czy mozna bedzie pożniej w okresie trwania promocji włączyc tego nie dopytałem, ale zgodnie z punktym II pkt 1 regulaminy pewnie TAK. Ja czekam na włączenie, jak dojdzie sygnał to napiszę. Głównie potrzebuję Polsat Sport i Sport extra na ogladanie Wimbledonu czyli tylko m-c, ale za tą cenę to doładuje w pon. na 4 m-ce. Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 hahaha Ja wziąłem pre-paid także z powodu Wimbledonu. Witaj w klubie! Ja wzialem w poniedzialek, we wtorek wplacilem, ale jak klif pisze, że mu wyłączyli po tygodniu pomimo wpłaty to...jakby mi jutro na pierwszy dzień Wimbledonu wyłączyli i powiedzieli, że włączą 1 lipca, czyli prawie po turnieju to bym się wkurzył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Wracając do Wimbledonu to oprócz Polsatu Sport Extra, mozna ogladać na FTA BBCi 7 kanałow z Astry 2B na 28,2 stopnia częst. 12,441 GHz pol. V - jutro montuje do Triaxa multiblock i zobacze co da sie złapać, a nadaja tam wszystkie mecze na kilku kanałach naraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaq13 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 wiec tak rano włączyłem tv i miałem zakodowane wszystko zadzwoniłem z pretensjami i pani ponowiła sygnał i po koło południa zaświeciło słoneczko znowu bo ja jej mowie ale ja zapłaciłem z góry za te 4miesiace i chce oglądać tv odkąd zapłaciłem a nie od 1 lipca 10 dni czekać to ja nie chce, że konsultant mnie zmylił tydzień temu. zapytałem o zwrot kasy bo rezygnuje w takim razie, to pani poczekać kazała i ... teraz już mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshy Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Przepraszam ze w tym temacie ale mam jedno pytanie...Czy mając preepaid mogę zamówić miesięczny dostęp do VOD ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_balon Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Jeszcze jedno pytanie z mojej strony - na AlleDrogo są dekodery z "nieaktywną kartą". Czy to w praktyce oznacza, że nie nadają się do odbioru prepaid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Nadają się jeżeli tylko sprzedawca poda Ci jego dane, które są w bazie Polsatu. Inaczej musisz zrobić cesję , która jest bardzo czasochłonna i wymaga od sprzedawca podpisania kilku papierków oraz wysłania do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Przepraszam ze w tym temacie ale mam jedno pytanie...Czy mając preepaid mogę zamówić miesięczny dostęp do VOD ? Pozdrawiam Nie, możliwość zamówienia miesięcznego dostępu do Katalogu przysługuje jedynie Abonentom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam ponownie, familijny z promocji juz działa, przelew zrobiony . Rozmawiałem z konsultantem ICOK Polsatu i potwierdzam to co pisałem wczesniej że przynajmniej pierwszy (np. na 1 m-c) przelew i właczenie promocji musi nastapić najpózniej 30 czerwca 2010r. Co do opcji VOD to tez mozna odbierac bez znaczenia czy to abonament czy prepaid, byle ta usługe aktywowac w ICOK i płacić. Mozna takze przepisac karte pre-paid na umowe bezterminowa, na określona z góry ilość m-cy z dowolnym pakietem i terminem rozwiązania (wypowiedzenia)jedno miesiączym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zadzwoniłem wczoraj do CP w kwestii zmiany zobowiązania z Super Film do Familijnego. Zdziwiony jestem, bo przeważnie migracja w dół była niemożliwa. Tutaj na zasadzie "mówisz - masz". Doszedłem do wniosku, że nie będę specjalnie siedział w wakacje przed telewizorem więc podmienię na Familijny. Nie ma problemu z podmianą na wyższy, wystarczy zadzwonić i można zmienić. Nie wiem czy zauważyliście, że można opłacić promocję "wakacje z CP" poprzez iCOK. Mamy pakiet Familijny za 10zł i SUPERFILM za 30zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Gdzie ty masz informacje że można zamówić "wakacje z CP" przez iCOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 I mi również wyłączyli promocję po 7 dniach i włączą 30 czerwca...no cóż...pani na infolinii była nieprzejednana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Gdzie ty masz informacje że można zamówić "wakacje z CP" przez iCOK? Opłacić, nie zamówić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuwar Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Post który umieszczę poniżej został zamknięy, ale ja też mam taki problem. Od 3 tygodni !!!! czekam na aktywacje modułu. Cały czas chcą "kod promocjii" i mimo moich wyjaśnien że moduł kupowałem zgodnie z promocją 1 mies. Relax Mix, 3mies familijny, na 4 miesiące HD zestaw za 199 zł to oni dalej swoje że "kod promocjii" Czytam na bieżąco wybrane wątki na tym forum, szczególnie o Cam polsatu i nie znalalzem wytłumaczenia. Na infolinni sprawe zgłaszałem 5 razy, zero efektu. Reklamacja zgłoszona i tel i -e-mailowo i dalej cisza. Od 3 tyg ciemność na ekranie. Zablokowany temat, zaznaczam nie mój: "Aktywacja CAM przez idrive » dzisiaj, o 14:15 Probuje zaktywowac nowy modul CAM + Karte Prepaid od 6 dni bez skutku. Ponoc brakuje "Kodu Promocji", ale dzial reklamacji siedzi nad tym od poprzedniej srody (powtarzam: 6. dzien). Codziennie zwodza na jutro, na jutro .... i jutro .... i nic .... Co robic dalej? Moze ma ktos bezposredni kontakt do tego dzialu reklamacji? Musze przyznac ze jest to najgorsza dbalosc o klienta jaka widzialem. Totalna olewka!!! " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wis.2006 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ja takze mam ten sam problem,aktywuje modul od piatku( 18.06:2010)i nic egipskie ciemnosci ,jest to skandal tym bardzie ze przy rejestracji zapewniono mnie ze za kilka godzin bede sie cieszyl POLSATEM.DZwonie kilka razy dziennie i ciagle te same pytania dotyczace rejestracji. Jedna z pan poinformowala mnie ze Polsat nie sprzedaje modul CAM imam sie zwrocic do sprzedajacego itp,totalna niekompetencja,jezeli maja jakies problemy z aktywacja mogli by powiadomic na stronach Polsatu ,mozna powiedziec ze maja chyba juz zbyt duzo odbiorcow , czuje sie jakby chcieli powiedzic -idzcie do konkurencji DO TELEWIZJI NA KARTE tam tych problemow nie ma. Totalna klapa, nigdy wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Najlepiej jak byscie napisali do rzeczniczki Olgi Z. o calej sprawie, to co CP odwala to normalnie gorzej niz katastrofa. Jak abonenci sie nie wezma za CP to juz nikt tam nie zapanuje nad tym [beep]em. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 I mi również wyłączyli promocję po 7 dniach i włączą 30 czerwca...no cóż...pani na infolinii była nieprzejednana... Dzwon jeszcze raz będzie inny konsultant i niech włącza Ci od razu. Jak rozmawiasz z konsultantem to miej pod reka regulamin, bo niktórzy z CP nieznaja go dokładnie lub nierozumieja. U mnie dotarły pieniądze na konto i w ICOA widnieje opłata 10 zł za 1 m-c do 22-VII-2010r, czyli jest tak jak w regulaminie tej promocji. Właczenia dokonano w niedz. 20-VI na siedem dni (wg konsultantki), a dokładniej w ICOA widniała data 22-VI i w tym czasie miałem zrobic przelew i zrobiłem w pon. 21-VI na 4 m-ce. Nastepna data wpłaty O (zero) zł jest na 22-VII. Zobacze co bedzie po tych siedmiu dniach. Gdzie ty masz informacje że można zamówić "wakacje z CP" przez iCOK? w dziale II ppkt 3 pkt a) promocji "wakacje z CP" pisze że warunkiem skorzystania z promocji jest złozenie oswiadczenia CP, droga telefooniczna, pisemną lub za posrednictwem poczty elektronicznej ...." E-maila wysyła sie min. z ICOK . @ wis.2006 Mój moduł był rok nieaktywny i tez miałem problem z jego uruchomieniem, kilka konsultatów probowali go uruchomic przez telefon i w koncu jedna pani bardziej fachowa wykryła bład tak podatwowy jak odwrotnie włożona karta CP do CAM ( Ma byc chip`em do góry) - ruszyło w ciagu 5 min. inni kazali przysyłac do serwisu w W-wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 zibi-s Pani na infolinii uzasadniała tym punktem wyłączenie mi sygnału po 7 dniach i włączenie od 01.06. Nie wiem jak wy, lecz ja to rozumiem, że zgodnie z tym punktem nie mają prawa tak zrobić. Próbowałem jej to wytłumaczyć, ale nic... Oto ten punkt: Użytkownik, który w trakcie trwania Promocji korzysta z opłaconej wcześniej Promowanej Usługi, bez względu na fakt, czy okres za który uiścił opłatę upłynie jeszcze w miesiącu czerwcu 2010 roku, czy w miesiącu lipcu 2010 roku, może skorzystać z Promocji jeżeli spełni warunki określone w pkt. 3 powyżej. Wówczas promocyjne warunki świadczenia Promowanych Usług rozpoczną się od zakończenia miesiąca opłaconego uprzednio z tytułu korzystania z Promowanych Usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuwar Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 @zibi-s Ty swoje rady zapewne odnosisz do tych nowych promocji. Ja chce stare zasady na jakich moduł kupowałem. To jest nowiutki zestaw Pre-Paid CP. Ja dzowniłem wiele razu do konsultantów. Mam ich nazwiska i godziny. Składałem reklamacje i guzik. Regulamin - na mój zarzut że łamią regulamin konsultant twierdził że mogę złożyć reklamację, co oczywiście uczyniłem, tyle że bez efektu. Wsześniej kupowałem też ten zestaw z modułem i jakoś nie było problemów z jego aktywacją. Chodzi o to że ja w starej promocji nie mam i nie podaje żadnego "kodu promocji". Szkoda mi już czasu a najbardziej nerwów z niekompetencją konsultantów CP. I chyba w sumie z "namtuzwisizmem" bo inaczej tego nie można określić. 3 tygodnie na aktywacje i ciemność... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 " lukas876 To co piszesz dotyczy opłaconego wczesniej pakietu przed wejsciem w zycie promocji - Dz. II pkt 4 regulaminu to wyjasnia. Jeszcze raz sprawdzalem na ICOK i widnieje ze mam Oplacony pakiet Familijny do 22 VII za kwote 10 zl. Z tego wynika ze nie powinni wylaczyc po 7 dniach i wlaczyc dopiero od 1 VII. - do szuwar - niech sprzedawca moduu CAM sprobuje Ci pomoc z CPolsatem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ale w tym polsacie to mają bajzel. Zadzwoniłem przed chwilą i inna konsultantka bez wahania ponowiła mi sygnał. Oni sami nie wiedzą o co w tym wszystkim chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuwar Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 - do szuwar - niech sprzedawca moduu CAM sprobuje Ci pomoc z CPolsatem. Pozdrawiam. No tak zrobiłem i czekam Ale chciałem poruszyć ten temat dla ludzi którzy mają problemy z zestawami kupionymi za 199 zł na 4 mies. Paranoja która mnie wkurza najbardziej to że zostałem okłamany przez konsultantkę Malwinę M. w dniu 11.06.2010 ponieważ był to dzień grubo ponad 48 godzin od rejestracji a w/w Pani zapewniła mnie że jeszcze tego samego dnia mój moduł zostanie aktywowany. NO i nic to nie dało. 45 min na telefonie i tylko strata czasu o pieniądach nie wspominając. Wcześniejsze moduły aktywowane były bez problemu, niestety teraz człowiek spotyka się z betonem... Szkoda zdrowia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.