Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec kompletna dezorientacja, ale mi sie wydaje ze jak ktos mial kiedys polsat i ma jego dekoder na wlasnosc oraz karte i odbiera FTA to jak chce skorzystac z tej promocji to jego okres rozliczeniowy zaczyna sie gdy kasa wplynie na konto CP, a nie od 1 lipca. Od 1 lipca maja chyba ci ktorzy korzystaja z pre-paid na biezaco. Chyba ze sie myle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodzwoniłem sie do CP i sprawa ma sie tak: Promocje " wakacje z cyfrowym polsatem" tak wspomniałem nalezy uruchomic bezwzględnie max do ostatniego czerwca 2010r ( Pkt II pkkt 3 a regulaminu CP), Polsat w ciagu doby uruchomi wybrany pakiet np. familijny na zasadzie darmowym przez 7 dni. W ciagu tych 7 dni jest czas aby doładowac konto na wybrana ilość m-cy odpowiednia kwotą max do 4 m-cy. I wtedy od dn. wpłyniecia kasy do CP będzie działac ten pakiet max do ost poażdzienika. Złozyłem oświadzcenie u konsultantki CP i czekam na sygnał z familijny przez 7 dni, aby w tym czasie doładowac 40 zł. pre-paida.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz w tych 7 dniach doładowac konto pre-paidu bo jak niedoładujesz to po 7 dniach sygnał wyłączą, ale czy mozna bedzie pożniej w okresie trwania promocji włączyc tego nie dopytałem, ale zgodnie z punktym II pkt 1 regulaminy pewnie TAK.

Ja czekam na włączenie, jak dojdzie sygnał to napiszę. Głównie potrzebuję Polsat Sport i Sport extra na ogladanie Wimbledonu czyli tylko m-c, ale za tą cenę to doładuje w pon. na 4 m-ce.

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha Ja wziąłem pre-paid także z powodu Wimbledonu. Witaj w klubie! Ja wzialem w poniedzialek, we wtorek wplacilem, ale jak klif pisze, że mu wyłączyli po tygodniu pomimo wpłaty to...jakby mi jutro na pierwszy dzień Wimbledonu wyłączyli i powiedzieli, że włączą 1 lipca, czyli prawie po turnieju to bym się wkurzył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak

 

rano włączyłem tv i miałem zakodowane wszystko

zadzwoniłem z pretensjami i pani ponowiła sygnał i po koło południa zaświeciło słoneczko znowu

 

bo ja jej mowie ale ja zapłaciłem z góry za te 4miesiace i chce oglądać tv odkąd zapłaciłem a nie od 1 lipca

10 dni czekać to ja nie chce, że konsultant mnie zmylił tydzień temu.

zapytałem o zwrot kasy bo rezygnuje w takim razie, to pani poczekać kazała i ...

 

 

teraz już mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, familijny z promocji juz działa, przelew zrobiony . Rozmawiałem z konsultantem ICOK Polsatu i potwierdzam to co pisałem wczesniej że przynajmniej pierwszy (np. na 1 m-c) przelew i właczenie promocji musi nastapić najpózniej 30 czerwca 2010r. Co do opcji VOD to tez mozna odbierac bez znaczenia czy to abonament czy prepaid, byle ta usługe aktywowac w ICOK i płacić.

Mozna takze przepisac karte pre-paid na umowe bezterminowa, na określona z góry ilość m-cy z dowolnym pakietem i terminem rozwiązania (wypowiedzenia)jedno miesiączym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem wczoraj do CP w kwestii zmiany zobowiązania z Super Film do Familijnego.

Zdziwiony jestem, bo przeważnie migracja w dół była niemożliwa. Tutaj na zasadzie "mówisz - masz".

Doszedłem do wniosku, że nie będę specjalnie siedział w wakacje przed telewizorem więc podmienię na Familijny.

Nie ma problemu z podmianą na wyższy, wystarczy zadzwonić i można zmienić.

Nie wiem czy zauważyliście, że można opłacić promocję "wakacje z CP" poprzez iCOK.

Mamy pakiet Familijny za 10zł i SUPERFILM za 30zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post który umieszczę poniżej został zamknięy, ale ja też mam taki problem. Od 3 tygodni !!!! czekam na aktywacje modułu. Cały czas chcą "kod promocjii" i mimo moich wyjaśnien że moduł kupowałem zgodnie z promocją 1 mies. Relax Mix, 3mies familijny, na 4 miesiące HD zestaw za 199 zł to oni dalej swoje że "kod promocjii" Czytam na bieżąco wybrane wątki na tym forum, szczególnie o Cam polsatu i nie znalalzem wytłumaczenia. Na infolinni sprawe zgłaszałem 5 razy, zero efektu. Reklamacja zgłoszona i tel i -e-mailowo i dalej cisza. Od 3 tyg ciemność na ekranie.

 

Zablokowany temat, zaznaczam nie mój:

 

"Aktywacja CAM

przez idrive » dzisiaj, o 14:15

 

Probuje zaktywowac nowy modul CAM + Karte Prepaid od 6 dni bez skutku. Ponoc brakuje "Kodu Promocji", ale dzial reklamacji siedzi nad tym od poprzedniej srody (powtarzam: 6. dzien). Codziennie zwodza na jutro, na jutro .... i jutro .... i nic .... Co robic dalej? Moze ma ktos bezposredni kontakt do tego dzialu reklamacji?

 

Musze przyznac ze jest to najgorsza dbalosc o klienta jaka widzialem. Totalna olewka!!! "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja takze mam ten sam problem,aktywuje modul od piatku( 18.06:2010)i nic egipskie ciemnosci ,jest to skandal tym bardzie ze przy rejestracji zapewniono mnie ze za kilka godzin bede sie cieszyl POLSATEM.DZwonie kilka razy dziennie i ciagle te same pytania dotyczace rejestracji. Jedna z pan poinformowala mnie ze Polsat nie sprzedaje modul CAM imam sie zwrocic do sprzedajacego itp,totalna niekompetencja,jezeli maja jakies problemy z aktywacja mogli by powiadomic na stronach Polsatu ,mozna powiedziec ze maja chyba juz zbyt duzo odbiorcow , czuje sie jakby chcieli powiedzic -idzcie do konkurencji DO TELEWIZJI NA KARTE tam tych problemow nie ma. Totalna klapa, nigdy wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Najlepiej jak byscie napisali do rzeczniczki Olgi Z. o calej sprawie, to co CP odwala to normalnie gorzej niz katastrofa. Jak abonenci sie nie wezma za CP to juz nikt tam nie zapanuje nad tym [beep]em. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mi również wyłączyli promocję po 7 dniach i włączą 30 czerwca...no cóż...pani na infolinii była nieprzejednana...

Dzwon jeszcze raz będzie inny konsultant i niech włącza Ci od razu. Jak rozmawiasz z konsultantem to miej pod reka regulamin, bo niktórzy z CP nieznaja go dokładnie lub nierozumieja.

U mnie dotarły pieniądze na konto i w ICOA widnieje opłata 10 zł za 1 m-c do 22-VII-2010r, czyli jest tak jak w regulaminie tej promocji. Właczenia dokonano w niedz. 20-VI na siedem dni (wg konsultantki), a dokładniej w ICOA widniała data 22-VI i w tym czasie miałem zrobic przelew i zrobiłem w pon. 21-VI na 4 m-ce. Nastepna data wpłaty O (zero) zł jest na 22-VII. Zobacze co bedzie po tych siedmiu dniach.

Gdzie ty masz informacje że można zamówić "wakacje z CP" przez iCOK?

w dziale II ppkt 3 pkt a) promocji "wakacje z CP" pisze że warunkiem skorzystania z promocji jest złozenie oswiadczenia CP, droga telefooniczna, pisemną lub za posrednictwem poczty elektronicznej ...." E-maila wysyła sie min. z ICOK .

 

@ wis.2006

Mój moduł był rok nieaktywny i tez miałem problem z jego uruchomieniem, kilka konsultatów probowali go uruchomic przez telefon i w koncu jedna pani bardziej fachowa wykryła bład tak podatwowy jak odwrotnie włożona karta CP do CAM ( Ma byc chip`em do góry) - ruszyło w ciagu 5 min. inni kazali przysyłac do serwisu w W-wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zibi-s Pani na infolinii uzasadniała tym punktem wyłączenie mi sygnału po 7 dniach i włączenie od 01.06. Nie wiem jak wy, lecz ja to rozumiem, że zgodnie z tym punktem nie mają prawa tak zrobić. Próbowałem jej to wytłumaczyć, ale nic... Oto ten punkt: Użytkownik, który w trakcie trwania Promocji korzysta z opłaconej wcześniej

Promowanej Usługi, bez względu na fakt, czy okres za który uiścił opłatę upłynie

jeszcze w miesiącu czerwcu 2010 roku, czy w miesiącu lipcu 2010 roku, może

skorzystać z Promocji jeżeli spełni warunki określone w pkt. 3 powyżej. Wówczas

promocyjne warunki świadczenia Promowanych Usług rozpoczną się od zakończenia

miesiąca opłaconego uprzednio z tytułu korzystania z Promowanych Usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zibi-s

 

Ty swoje rady zapewne odnosisz do tych nowych promocji. Ja chce stare zasady na jakich moduł kupowałem. To jest nowiutki zestaw Pre-Paid CP. Ja dzowniłem wiele razu do konsultantów. Mam ich nazwiska i godziny. Składałem reklamacje i guzik. Regulamin - na mój zarzut że łamią regulamin konsultant twierdził że mogę złożyć reklamację, co oczywiście uczyniłem, tyle że bez efektu. Wsześniej kupowałem też ten zestaw z modułem i jakoś nie było problemów z jego aktywacją. Chodzi o to że ja w starej promocji nie mam i nie podaje żadnego "kodu promocji". Szkoda mi już czasu a najbardziej nerwów z niekompetencją konsultantów CP. I chyba w sumie z "namtuzwisizmem" bo inaczej tego nie można określić. 3 tygodnie na aktywacje i ciemność...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" lukas876 To co piszesz dotyczy opłaconego wczesniej pakietu przed wejsciem w zycie promocji - Dz. II pkt 4 regulaminu to wyjasnia. Jeszcze raz sprawdzalem na ICOK i widnieje ze mam Oplacony pakiet Familijny do 22 VII za kwote 10 zl. Z tego wynika ze nie powinni wylaczyc po 7 dniach i wlaczyc dopiero od 1 VII.

- do szuwar - niech sprzedawca moduu CAM sprobuje Ci pomoc z CPolsatem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- do szuwar - niech sprzedawca moduu CAM sprobuje Ci pomoc z CPolsatem.

Pozdrawiam.

 

 

No tak zrobiłem i czekam :roll:

 

Ale chciałem poruszyć ten temat dla ludzi którzy mają problemy z zestawami kupionymi za 199 zł na 4 mies.

 

Paranoja która mnie wkurza najbardziej to że zostałem okłamany przez konsultantkę Malwinę M. w dniu 11.06.2010 ponieważ był to dzień grubo ponad 48 godzin od rejestracji a w/w Pani zapewniła mnie że jeszcze tego samego dnia mój moduł zostanie aktywowany. NO i nic to nie dało. 45 min na telefonie i tylko strata czasu o pieniądach nie wspominając. Wcześniejsze moduły aktywowane były bez problemu, niestety teraz człowiek spotyka się z betonem...

 

Szkoda zdrowia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...