Skocz do zawartości

PVR BOX+ (Philips DSR 7201/91)


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mam na myśli kable do konwertera.

Dekodek próbowałem uruchomić w innym pokoju, zamieniając go z dekodere tam pracującym i również nie zadziałał.

Z kolei dekoder z sypialni na instalacji w salonie (tj tam gdzie jest ten popsuty) również działa więc instalacja do konwertera

i sam konwerter są OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni dwa dekodery Philipsa PVR w rodzinie wariują. Objaw jest taki, że zanika sygnał HDMI i na ekranie jakieś migotania i pulsowania po czym obraz czarny i wraca do normy i tak kilka, kilkanaście razy dziennie. Ktoś jeszcze tak ma?

Dziwne o tyle, że występuje na dwóch dekoderach i jakiś czas już po ostatnim update softu... tak jakby coś jeszcze zmienili w międzyczasie i dlatego dekodery wariują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadna to pociecha, ale u mnie też to się zdarza. Zrób eksperyment. Nagraj coś w HD, ale w tym czasie nie rób nic kompletnie na dekoderze: nie przełączaj kanałów, nie oglądaj materiałów wcześniej nagranych. Następnie obejrzyj to nagranie HD i zwróć uwagę czy problem też występuje. Tylko nagraj coś dostatecznie długiego, żeby można było stwierdzić czy problem jest bądź go nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałabym prosić o pomoc, gdyż tydzień temu odebrałam z cyfry nowy dekoder PVR 7201 i mam problemy z nagrywaniem. Gdy włączam nagrywanie np. na 2,5 godziny bo nagrywam blok seriali, nagrywanie wyłącza się samoistnie czasem po 10 czasem po 12 minutach, różnie. Nie ma żadnej zależności czy jest ono zaprogramowane wcześniej czy włączam po prostu przycisk rec na pilocie. Natomiast gdy wczoraj zaczęłam oglądać film, nacisnęłam przycisk rec na pilocie i całą reszta filmu do końca się pięknie nagrała. A jak chciałąm nagrać mecz czy seriale nagrywanie wyłącza się samo kiedy chce. Dekoder w kwestii nagrywania wariuje totalnie. Nagrywa po 10 -15 minut audycji i wyłącza nagrywanie. Bardzo proszę o pomoc, gdyż dzwoniłam do cyfry, ale nie uzyskałam jednoznaczej odpowiedzi. Oprogramowanie jest dopiero co aktualizowane, wszystkie ustawienia również były sprawdzane telefonicznie z cyfrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni dwa dekodery Philipsa PVR w rodzinie wariują. Objaw jest taki, że zanika sygnał HDMI i na ekranie jakieś migotania i pulsowania po czym obraz czarny i wraca do normy i tak kilka, kilkanaście razy dziennie. Ktoś jeszcze tak ma?

Dziwne o tyle, że występuje na dwóch dekoderach i jakiś czas już po ostatnim update softu... tak jakby coś jeszcze zmienili w międzyczasie i dlatego dekodery wariują.

U mnie mam podobny problem, mianowicie sygnał z dekodera do telewizora od czasu do czasu zanika i po chwili pojawia się ponownie. Początkowo nie wiedziałem czy problem leży po stronie dekodera czy tv, ale teraz kupiłem kino domowe i dekoder mam podłączony za pośrednictwem kina domowego i jak sygnał z dekodera zaniknie to już nie powraca jak to było jak dekoder był bezpośrednio podłączony do tv i wtedy muszę wyłączyć i włączyć ponownie kino albo dekoder, co w obecnej sytuacji zaczeło być dokuczające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni dwa dekodery Philipsa PVR w rodzinie wariują. Objaw jest taki, że zanika sygnał HDMI i na ekranie jakieś migotania i pulsowania po czym obraz czarny i wraca do normy i tak kilka, kilkanaście razy dziennie. Ktoś jeszcze tak ma?

Dziwne o tyle, że występuje na dwóch dekoderach i jakiś czas już po ostatnim update softu... tak jakby coś jeszcze zmienili w międzyczasie i dlatego dekodery wariują.

U mnie mam podobny problem, mianowicie sygnał z dekodera do telewizora od czasu do czasu zanika i po chwili pojawia się ponownie. Początkowo nie wiedziałem czy problem leży po stronie dekodera czy tv, ale teraz kupiłem kino domowe i dekoder mam podłączony za pośrednictwem kina domowego i jak sygnał z dekodera zaniknie to już nie powraca jak to było jak dekoder był bezpośrednio podłączony do tv i wtedy muszę wyłączyć i włączyć ponownie kino albo dekoder, co w obecnej sytuacji zaczeło być dokuczające.

U mnie się naprawiło, ale możliwe że pomogło poprawienie wtyczki HDMI po obu stronach i aktualizacja TV przez USB (samsung wydał dwie w ciągu miesiąca). Polecam też jeśli nie pomaga przywrócenie dekodera do ustawień fabrycznych w jego menu-uwaga kasuje się kolejka zaprogramowanych nagrań, to co już nagrane nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie szumię tylko pytam się czy były takie przypadki.

Miałem ustawione w trybie EKO i bez trybu i za każdym razem tak samo.

Wg. mnie ten dekoder dziwnie się wyłącza.Gasną diody zaświecają się czerwone później zaświecają się zielone

i znów czerwone.A dysk(albo wiatrak) cały czas szumi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ludzie..... VOD, Canal+ na życzenie, HBO Seriale ściągane są bez względu na pakiet i tego się nie zamawia. To się dzieje bez udziału i woli użytkownika

 

Po pierwsze nie szumię tylko pytam się czy były takie przypadki.

Tutaj viewtopic.php?p=679735#p679735 pisałeś, że cały czas szumi

Miałem ustawione w trybie EKO i bez trybu i za każdym razem tak samo.

Nie wiem od kiedy używasz tego dekodera, ale może daj mu z miesiąc na ściągnięcie całego VOD. No i włącz tryb EKO

Wg. mnie ten dekoder dziwnie się wyłącza.Gasną diody zaświecają się czerwone później zaświecają się zielone

i znów czerwone.A dysk(albo wiatrak) cały czas szumi.

Dziwnie, fakt. Ale chyba wszystkim jednakowo dziwnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...