fan tv Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) Tak szukałem po necie, ale za dużo ciekawego nie znalazłem, więc może wy pomożecie? "Tylny" głośnik w telefonie nagle przestał mi działać. Wczoraj wieczorem oglądałem coś na telefonie z głośnika, a nie słuchawek, a dziś od rana mi nie działa. Próbowałem już różnych sposobów typu wkładanie i wyciąganie słuchawek, sprawdzanie czystości głośnika itp. Nie mam też tak, że wyświetla mi się ikonka słuchawek, nawet gdy mam wyciągnięte. Wyciąganie baterii też nic nie dało oczywiście. Ktoś ma może jakiś pomysł, co jest problemem i jak go rozwiązać? Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post oraz tytuł wątku dla jego sprecyzowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Może być tak więcej szczegółów? Jaki to telefon? Marka, model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fan tv Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Telefon to myPhone Cube LTE. Odpada, jak już pisałem, zanieczyszczenie, bo jeszcze w piątek o 00:00 działał, rano już nie, a w nocy nikt go nie użytkował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Masz go jeszcze na gwarancji czy już po niej? Za cenę ok. 300 zł nie można się spodziewać wiele niestety po tym telefonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Wygląda na to, że tylny głośnik zwyczajnie padł... Jeśli masz ten telefon jeszcze na gwarancji to zgłoś jego reklamację. Tak, jak napisał @Marko 345, za taką cenę nie można spodziewać się dobrej jakości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fan tv Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 No raczej będę musiał zgłosić reklamację. Niby można reklamować do 2 lat, ale tam są pewne oczywiście ograniczenia, jak ładowarka,itp. 6 miesięcy, ale też na niektóre wewnętrzne elementy można składać reklamację do 1 roku, a akurat termin mija u mnie w przyszłym tygodniu, więc muszę się lepiej pospieszyć. A jeśli chodzi o cenę to rzeczywiście on był dość tani, bo nagle potrzebowałem nowego telefonu, a dużych funduszy nie miałem, więc ten kupiłem, ale kosztował wtedy nie 300, a ponad 400. Do tej pory raczej sprawował się bez zarzutu i dziwne, że głośnik padł nagle, ale nie podczas użytkowania, tylko gdy spałem w środku nocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Reklamację najlepiej zgłoś bezpośrednio u sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Możesz przy tym żądać naprawy telefonu, bądź jego wymiany na nowy lub obniżenia jego ceny. Z punktu widzenia kupującego najlepszą opcją wydaje się wymiana sprzętu na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Miałem kiedyś w telefonie problem z głośnikiem. Już był po gwarancji i zwyczajnie popukałem palcem w okolicach głośnika i od tej pory działa (coś w telefonie nie łączyło). W telefonach jest dużo elektroniki i wiadomo, coś pada. Dziś ludzie wymieniają telefony co rok, dwa lata na nowe przy przedłużeniu umowy z danym operatorem. @fan tv, naprawią Ci na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.