Skocz do zawartości
  • 0

Jestem zielony o antenach potrzebuje Pomocy mam cyfre +


maru81
 Udostępnij

Pytanie

Witam!

Od wczoraj stałem się posiadaczem anteny sat. cyfry jednak nie ma dekodera, czy aby móc wogóle korzystać z anteny jest potrzebny jakikolwiek dekoder czy można ją bezpośrednio podłączyć do TV? Pytanie jest głupie, ale ja naprawdę jestem zielony. Proszę o pomoc i naświetlenie tematu :)

 

 

P.S. W razie niepewności - antenę dostałem w spadku po szwagrze, który kiedyś był abonentem cyfry a antena przeszła na niego po roku.

 

Pozdrawiam Maru81

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ok super dzięki bardzo a czy wybór dekodera jest znaczący przy tym jakie kanały chcemy oglądać np che TVP 1 i 2 Polsat TVN i MTV oraz VIVE i cartoon . Czy muszę uważać przy zakupie aby ne kupić takiego do którego nie da się podłączyć. Czy dekoder jeżeli go kupię muszę jakoś aktywować (wiem że np Canal+ ma jakiś klucz który się kupuje co miesiąc) No i wreszcie czy dekoder Presiner SR 2000LX jest ok?

 

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Teraz już tego klucza nie ma, on był za jaqk Canal+ był naziemnie czy jakto tam było, ja nie pamiętam bo miałem około 8 lat. W każdymr razie, żeby oglądać te kanły, któe wymieniłeś musisz mieć wykupiony pakiet/pakiety, którejs z naszych platform. Jeżeli chcesz mieć Polsat to musisz mieć wykupiony pakiet Cyfrowego Polsatu, bo w innej platformie nie ma tego kanału. A nic nie mogę nic o tym dekoderze znaleźć. Wracając do tego klucza, to używał go kiedyś Canal+, teraz nie nie stosuje się kluczy tylko kart, bez niej nie będziesz mógł odbierać kanałów kodowanych, tzn będziesz mógł, ale nie legalnie, a tego nie chcemy, bo jest to nie legalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
No i wreszcie czy dekoder Presiner SR 2000LX jest ok?
A nic nie mogę nic o tym dekoderze znaleźć.