LewyZąb Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Skończyły się czasy, gdzie Cp czy inne firmy będą błagać na kolanach kl aby zostali. Tak jak pisalem wielokrotnie, rotacja jest, są niezadowoleni z Enki, z C+, z orange i z CP i miedzy tymi platformami będzie rotacja dopóki będzie wolny rynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom351 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 @lewy.. dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thingol Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Dokładnie, całe szczęście że użytkownicy / klienci coraz częściej korzystają z prawa, które im przysługuje i rezygnują / zmieniają dostawców usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Hmm. Nie mówię, że nie. Ale i tak tu jeszcze będę zaglądać, bo mam aktywną jedną umowę i do tego stary moduł Polsatu z pakietem Mini HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dikeiski Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witajcie forumowicze, mam następujący problem: 6 miesięcy temu podpisałem umowe z CP na 29 miesięcy i teraz chciałbym się z niej wycofać, jak widać do 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia jeszcze długa droga. Jak moge się z tego wykręcić bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów? Dodam, że mam pakiet za 39,90 w skład którego nie wchodził Polsat Futbol więc ta opcja odpada niestety. Jak możecie pomóżcie, z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 No to tylko pozostaje kara umowna lub też czekanie do najbliższej okazji. A taka może się nieprędko powtórzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dikeiski Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 A nie móglbym podpiąć że stracili prawa do czegoś, czy zaprzestali emisji jakiegoś programu? Chyba nie...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Na tę chwilę tylko i wyłącznie jednostronne rozwiązanie umowy, które skutkuje karą finansową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 6 miesięcy darmowe sie skończyło i chciałoby się kolejną telewizję w b alona zrobic i kolejne 6 miesięcy miec za free. ladnie ladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Dokładnie- jak czytam takie teksty jak wrzucił @dikeiski to ręce opadają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Dekoder należy odesłać do CP w ciągu 30 dni czy w 30 dniu ma już być u nich? Moje wypowiedzenie zarejestrowali 6.06 a do dziś nie dostałem listu z potwierdzeniem rozwiązania umowy i informacji o odesłaniu do nich dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thingol Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Trzeba jeszcze chwilkę poczekać. W moim przypadku rezygnację przyjęli 2 kwietnia a list napisali dopiero 2 maja - równo miesiąc i do tego trzeba dodać kilka dni na wysłanie go pocztą polską. Na zwrot dekodera masz 30 dni od rozwiązania umowy z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Na zwrot dekodera masz 30 dni od rozwiązania umowy z CP. Liczy się data stempla pocztowego czy data przyjęcia dekodera przez CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Teraz stempel pocztory się do niczego nie liczy. Tak było za komuny, że decydował o wszystkim stempel pocztowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roboo Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Witam Wysłałem wypowiedzenie 15 06 z powodu wycofania Polsat futbol zostało zarejestrowane 18 06 u nich okres rozliczeniowy mam do 24 06. Do tej pory mam sygnał kiedy przyjdzie listownie rozwiązanie umowy i kiedy mi wyłączą sygnał. Rozumiem że dekoder wysyłam jak dostane listownie rozwiązanie umowy i mam 30 dni od tego czasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Tak jak masz dekoder w dzierżawę to należy czekać na list, ale należy zadzwonić czy wysłały list. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Do mnie przysłali dzisiaj wezwanie do zapłaty mimo rozwiązanej umowy 6.06, a okres się zaczynał od 7.06. Do dziś nie otrzymałem żadnego pisma o odesłaniu dekodera i rozwiązanej umowie. SMS-y od nich mi przychodzą 2 razy dziennie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 699002222 infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu, ponętny głos Pani konsultant albo męski głos Pana konsultanta na pewno poinformują Cię czemu tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 To zbiorowisko po drugiej stronie druta nic nie wie. Ile by do nich nie dzwonił i tak nic Ci nie powiedzą. Albo bla bla bla, albo milczenie tłumaczone aktualizacją systemu. W ostateczności skontaktuję się z kimś wyżej postawionym niż ta banda nieuków z Biura Obsługi Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roboo Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 699002222 infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu, ponętny głos Pani konsultant albo męski głos Pana konsultanta na pewno poinformują Cię czemu tak jest mądrusiu ja dzwoniłem do nich 3 razy i każdy mówi co innego. Karzą czekać jak ktoś do mnie od nich zadzwoni tylko to już jutro będzie 10 dzień i narazie nikt nie dzwoni a mi się pokazuje komunikat co 15 minut o zapłacie 99zł. Wypowiedzenie przyjeli 18 okres rozliczeniowy mam do 24 jak nie dzwonią to niech wyłączą sygnał i wyślą list. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ja bym 25 spakował sprzęt i odesłał do CP, zbyt duża ilośc darmowych minut (lokowanie produktu) w sieci Play powoduje, że nie są dla mnie problemem telefony na infolinię, jeżeli chodzi o czas oczekiwania, bo wiedza konsultantów woła o pomstę do nieba, mówi to ateista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Teraz stempel pocztory się do niczego nie liczy. Tak było za komuny, że decydował o wszystkim stempel pocztowy. Nie bądz taki pewien, ja jak załatwiałem nową umowę kilka dni temu to wyraźnie zostałem poinformowany że mam 10 dni na jej anulowanie od dnia podpisania i liczy się data STEMPLA POCZTOWEGO . Kazałem to babce powtórzyć i ponownie potwierdziła , rozmowa była rejestrowana i sama powiedziała że w razie problemów to na nią się można powołać a ona bierze odpowiedzialność za swoje słowa. Tak że kolego nie wszystko co było za komuny wyginęło jak mamuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Teraz stempel pocztory się do niczego nie liczy. Tak było za komuny, że decydował o wszystkim stempel pocztowy. Dzwoniłem wczoraj na infolinię i poinformowano mnie że liczy się data stempla pocztowego. Moja rozmowa trwała ponad 20 minut...... Pani poinformowała mnie, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane 7.06. Dwa tygodnie wcześniej dzwoniłem i mówili, że wypowiedzenie zarejestrowali 6.06 W całej sprawie chodzi o to, że mój okres rozliczeniowy był do 7 każdego miesiąca, czyli jeśli zarejestrowali 7.06 to naliczą mi za kolejny miesiąc? Co radzicie z ta sprawą zrobić? Czy można jakoś odsłuchać te rozmowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buk1991 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Czy dysk twardy do sagem esi88, jest na udostępnienie czy jako gratis, bo mam fakturę kupna, dzwoniłem na infolinie i powiedział mi gościu, ze oni nigdy nie sprzedawali dysków, miał ktoś ten problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Jak masz sprzedaż dysku to tak jest, na samym początku po wprowadzeniu Sagema do oferty dyski były na własność, ale szybko zostało to zmienione na udostępnienie. Widocznie konsultant nie wie co mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.