Jump to content
jupi

Rezygnacja z Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

witam.

wysłałem wypowiedzenie umowy 16.IX poleconym/za potwierdzeniem odbioru i do dzisiaj nie odpowiedzieli. dzwoniłem dwa razy, dostali moje pismo, obiecali przysłać potwierdzenie i nic do dzisiaj nie dostałem. co robić?

 

pozdrawiam. zetkas

 

Do mnie pismo/potwierdzenie wypowiedzenia umowy od CP przyszło dopiero jak umowa mi sie skończyła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy CP wysyła dopiero po okresie wypowiedzenia, jak pismo dotarło (najlepiej sprawdzić dzwoniąc) to i umowa będzie rozwiązana. Chyba, ze ktoś rozwiązanie przeoczy, dlatego pod koniec 3 miesiąca warto się przypomnieć CP. :]

 

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi też potwierdzenie dotarło coś koło końca umowy. Ale byłem pewny na 95 %, że moja rezygnacja dotarła, ponieważ wysłałem listem poleconym, odpowiednio wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie ciekawi czy jakby wyskoczyły tvny z cyfrowego polsatu to czy dla wszystkich, którzy mają w umowie wyszczególnione programy np. turbo, 24, style, siedem, była by postawa do zerwania umowy bez kar za zerwanie umowy!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem taki pewien. Teraz chyba mają zapis, że oferta programowa na dzień sporządzenia umowy obejmuje ....

Ciekawe od jak dawna :>

Share this post


Link to post
Share on other sites
To może ja to zrobię w czynie społecznym. Dziesiątki razy były pytania o to. Dziesiątki razy forumowicze pisali wzór wypowiedzenia. Ja dam swój, sprawdzony !:

Wypowiedzenie umowy: Word plus PDF do druku, dodatkowo przykład

Wydaje mi się, że te wzory wypowiedzxenia, które umieściłeś są dobre, ale dla tych, którzy są w okresie podstawowym i nie zamierzaja przechodzić na czas nieokreślony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz rację, ale wystarczy lekko zmodyfikować. Później znajdę czas i umieszczę stosowny plik w tamtym archiwum. Z drugiej strony, znacznie częściej wykorzystuje się to pismo, które widnieje w FAQ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomekb1976 No to czekam z niecierpliwością, bo właśnie chce wypowiedzieć umowę a już jestem ponad pół roku po okresie podstawowym. Chcę wysłać jedno pismo i mieć to z głowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co to takiego nr abonenta?

Nie mam nic takiego w umowie.

Ja stworzyłem cos takiego:

 

Miasto, dn. dzisiejsza data r.

 

Imię Nazwisko

ul. ulica nr

Kod miasto

Nr aktywnej karty: XXXXXXXXXXXX

Nr seryjny dekodera: XXXXXXXXXXXXXXX

Cyfrowy Polsat S.A.

Dział Obsługi Klienta

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

Informuję, że z dniem dzisiejsza data r. rozwiązuję umowę nr H2Z7 zawartą w dniu data zawarcia umowy r. pomiędzy mną tj. Imię Nazwisko legitymującym się dowodem osobistym o nr XXXXXXXXX wydanym przez Burmistrza Miasta Miasto a Polsatem Cyfrowym z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, z zachowaniem umownego 3 – miesięcznego okresu wypowiedzenia o którym mowa w § 3 pkt 5 umowy, skutecznym na koniec Okresu Rozliczeniowego.

 

Z poważaniem

czytelny podpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po kolei. Po pierwsze, numer abonenta jest potrzebny do identyfikacji Ciebie. Jest to dziewięcio cyfrowy numer, który masz podany np. na druku opłat, jako "Twój indywidualny numer identyfikacyjny". Ale zgoda, jak nie chcesz go podawać, to musisz w to miejsce podać Twój numer pesel.

Informuję, że z dniem dzisiejsza data
każde rozwiązanie umowy, następuje z dniem okresu rozliczeniowego a nie z dniem w którym piszesz wypowiedzenie.

H2Z7 jest to Kod Oferty. Tutaj nie wiem, ale to chyba nie jest żaden numer umowy. Podajesz numer karty, który to może ulec zmianie. Sam miałem taką sytuację po naprawie dekodera.

Podsumowując, pisz jak chcesz. Ważny jest efekt. Pamiętaj, że jak zrobisz jakiś poważny błąd w pisaniu to zaowocuje to dodatkowymi trzema miesiącami opłat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numer umowy jest w prawym górnym rogu tuż pod kodem kreskowym.

2-xxxxxxxxxx-xxxxxxxxxx-z [coś takiego - może wyglądać trochę inaczej, ale piszę z pamięci]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie mam polsat 2 cyfrowy od pocztku jego istnienia .Chciałem z niego zrezygnować ,ale nie pamietam dnia zawarcia umowy bo było to dawno co w związku z tym mam zrobić .Moze mi ktos pomóc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzięki zrobię tak jak tomekb1976 napisał i wysyłam. Swoją droga powinienem dostać przecież jakieś potwierdzenie że rezygnacja wpłyneła i jest OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam pytanie mam polsat 2 cyfrowy od pocztku jego istnienia .Chciałem z niego zrezygnować ,ale nie pamietam dnia zawarcia umowy bo było to dawno co w związku z tym mam zrobić .Moze mi ktos pomóc .

Tak się zastanawiam, do czego jest ci potrzebny dzień zawarcia umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowamie wystarczy, jak tylko napiszesz nr umowy. A w Polsacie będą już wszystko wiedzieli :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

robicie z igły widły Panowie i Panie

 

Proszę o rozwiązanie umowy zawartej z Cyfrowym Polsatem (z dnia xx.yy.zz) przez Imię.Nazwisko, [która kończy się aa.bb.cc]

Posiadam dekoder CP o numerach: [numer.dekodera] / numer.karty.

lub

Posiadam następujący numer PESEL: 12345678901

lub

Mój numer identyfikacyjny to: 321232331

 

Na dole swój podpis.

[nawiasy zawierają niekonieczne wpisy]

 

 

1) nie musicie argumentować swojej rezygnacji, skoro macie do tego prawo z końcem okresu podstawowego.

2) nie musicie cisać slangiem prawniczym. skoro wy wiecie o swoich prawach, polsat też. zmuszać 80latka, by takim żargonem wypowiadał umowę byloby nietaktem

3) warunek konieczny, to podanie albo numeru karty lub numeru identyfikacyjnego - są unikalne. ewentualnie numeru pesel jeśli posiadacie tylko 1 umowę na siebie.

4) Jeśli wypowiedzenie macie 3-miesięczne, to aby umowę zakończyć po okresie podstawowym musicie wypowiedzenie wysłać poleconym tak aby dotarło do CP co najmniej 1 dzień przed rozpoczęciem 3 od konca okresu rozliczeniowego. Jeśli wasze terminy płatności to np. 10 każdego miesiąca, a pisemko wplynie do nich 10 to automatycznie wasz okres wypowiedzenia przesuwa się o 1 miesiąc na waszą niekorzyć. lepiej więc wysłać list 10 dni przed terminem płatności poleconym, żeby dotarł do nich na czas. wtedy z końcem okresu podstawowego mówicie sobie gód baj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2) W sumie to masz rację, ale z drugiej strony, umowa to umowa i jakoś trzeba to poskładać do kupy.

4) Tu trzeba naprawdę policzyć te kilka dni z zapasem, bo wiadomo jak czasem pracuje Poczta. Obowiązkowo polecony. Normalny list przecież może się "zagubić". Potwierdzenie przysyłają już raczej przy końcu umowy, więc abonent żyje w niepewności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numer identyfikacyjny masz w numerze konta.

XX161088_NUMER_IDENTYFIKACYJNY_00001

 

Co do "niepewności" to zawsze można zadzwonić/wysłać maila i pisemko o wypowiedzeniu umowy przyjdzie w ciągu tygodnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeżeli mam umowe na czas nieokreślony to czas wypowiedzenia wynosi również 3 czy tylko 1 miesiąc??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy kiedy była podpisywana. Może też być miesiąc. Warto zapoznać się bliżej z umową - tam jest wszystko napisane :read:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...