Digi Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Cyfrowy Polsat, jako największa cyfrowa platforma satelitarna w Polsce jakoś wciąż nie ma żadnego programu lojalnościowego, czy jest może ktoś wśród Was kto po kilku latach regularnego płacenia abonamentu dostał choćby 1% zniżki albo dekoder na wymianę w promocyjnej cenie?? Jak już pewnie zauważyliście do wielu osób przychodzi ostatnio korespondencja z propozycją podpisania umowy na pakiet Familijny i Relax Mix Film w cenie 64,90 zł, nowym klientom pakiet ten jest jednak oferowany w cenie 59,80 zł dlaczego? Bo Polsat wciąż zabiega głównie o pozyskiwanie nowych a nie utrzymanie obecnych abonentów, wniosek z tego taki że obudzą się dopiero wtedy gdy doświadczą bolesnej utraty abonentów. Nie chcę wzbudzać niechęci do CP bo zmiany w tej platformie na przełomie ostatniego 1,5 roku były znacznie na plus, ale nie rozumiem dlaczego na nas, stałych abonentów nie czekają jakieś wyjątkowe promocje tylko co najwyżej podwyżki abonamentu Może macie jakieś propozycje w tej sprawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 dziś wysłałem wypowiedzenie pakietu relax mix w tej kopercie dołączonej do porozumienia na pakiet relax mix film. Thompsona z familijnym dam babci, a sam poczekam na dekodery hd od polsatu, choć przecież gdyby mieli jakiś program dla stałych abonentów to sami zaproponowaliby wymianę na nowszy model... polsat wypina się na już pozyskanych abonentów nie od dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digi Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 A można w ogóle wypowiedzieć umowę tylko na Relax Mix jeżeli ktoś podpisywał umowę na obydwa pakiety?? Myślałem że konieczne jest wtedy wypowiedzenie całej umowy - choć wydaje się to zupełnie nielogiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2000 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Można i nie można, to zależy jaką ma się umowę. Mi np. kończy się umowa z dniem 1 września, ponieważ podpisałem porozumienie, a tu zamiast, jakiejś atrakcyjnej oferty, żebym przedłużył umowę na Pakiet Relax Mix, to oni mi przesyłają ofertę na Pakiet Relax Mix Film. Jednak od 1 września będę mógł w każdej chwili wypowiedzieć umowę całkowicie lub na Pakiet Relax Mix, bo umowa się przekształca na bezterminową. CP w końcu mógłby wprowadzić jakiś program lojalnościowy dla starych klientów, na pewno by był to duży plus dla nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Tak tylko żeby wypowiedzieć umowę to trzeba to zrobić na trzy miesiące przed upływem podstawowego okresu rozliczeniowego. Mi umowa kończy sie 14 września i już w czerwcu musiałem wysłać wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Jak już pewnie zauważyliście do wielu osób przychodzi ostatnio korespondencja z propozycją podpisania umowy na pakiet Familijny i Relax Mix Film w cenie 64,90 zł, nowym klientom pakiet ten jest jednak oferowany w cenie 59,80 zł dlaczego? Do mnie przyszła oferta opiewająca na 59,80zł włącznie, a aktualny dekoder mam od nich już pare miesięcy, a do końca umowy mam jeszcze z rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serafin Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Do mnie także przyszła oferta opiewająca na 59,80zł włącznie, a umowę mam jeszcze ważną do marca 2008 Jednak nie interesuje mnie ta umowa czekam na HD CP i wtedy zobaczymy co będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digi Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Może powiążą jakoś program lojalnościowy z telefonią komórkową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
znawca Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Tak tylko żeby wypowiedzieć umowę to trzeba to zrobić na trzy miesiące przed upływem podstawowego okresu rozliczeniowego. Mi umowa kończy sie 14 września i już w czerwcu musiałem wysłać wypowiedzenie. chyba sie mylisz. Zalezy co sie z nimi podpisywalo - ja mam umowe z 1999r i chyba raz podpisywalem jakies porozumienie z 5 lat temu. Ja mam chyba tylko miesiac na wypowiedzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Znowu byloby biadolonie gdyby za program lojalnosciowy ; magazyn dla abonentow mieli podniesc ceny. W Cyfrz+ jest program lojalnosciowy z nagrodami ale jak koszulka kosztuje 5000 punktow. To musialbym abonament oplacac przez dobre 4 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Tak tylko żeby wypowiedzieć umowę to trzeba to zrobić na trzy miesiące przed upływem podstawowego okresu rozliczeniowego. Mi umowa kończy sie 14 września i już w czerwcu musiałem wysłać wypowiedzenie. chyba sie mylisz. Zalezy co sie z nimi podpisywalo - ja mam umowe z 1999r i chyba raz podpisywalem jakies porozumienie z 5 lat temu. Ja mam chyba tylko miesiac na wypowiedzenie To musisz popatrzeć w umowie bo w mojej pisze, że: Po upływie Okresu Podstawowego umowa może zostać wypowiedziana w zakresie obowiązku zachowania aktywnych Pakietów Programów za 3-miesięcznym wypowiedzeniem skutecznym na koniec okresu rozliczeniowego.klient jest ponadto uprawniony do złożenia przed upływem dziesiątego Okresu Rozliczeniowego oświadczenia iż nie zamierza kontynuowania umowy P.S Ja właśnie dzisiaj dostałem pismo z CP iż od 14 września nie muszę już płacić Teraz czekam kto będzie transmitował żużel i wtedy dokonam wyboru platformy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian74 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Podam taki przyklad.Moj ojciec zostal abonentem N-ki w lutym tego roku.Oplaca pakiety:Dzieci i Kultura nauka,swiat.Ostatniego dnia czerwca zadzwonila do niego pani z N-ki i zaproponowala ze odkoduja mu na 2 miesiace caly pakiet zeby zaznajomil sie z pelna oferta.Jezeli nie zadzwoni przed uplywem tego okresu bedzie to znaczylo ze chce ogladac pelny pakiet.Jezeli zrezygnuje zostanie przy tym za co placil do tej pory.Oczywiscie wszystko gratis. Trudno nie zgodzic sie z tym ze Polsat po macoszemu traktuje swoich abo.Przeciez po tylu latach istnienia mozna cos zaproponowac swoim odbiorcom.Zadnego upustu,zadnych promocji.Nowi klienci sa lepiej traktowani niz np.ja,placacy od 2 lat. W Cyfrze kiedy moj wujek bedacy jej abonentem od 10 lat zadzwoni i zasugeruje ze chcialby zrezygnowac z ich uslug dostanie np.3 miesiace Canal + gratis,lub HBO. Czy tak trudno dac 3 miesiace Cinemax gratis dla kogos kto placi REGULARNIE np.5 lat? Inna sprawa:wymiana tunera.Jezeli nie podoba mi sie tuner Polsatu i chcialbym go ogladac na swoim tunerze CI ,to jestem zmuszony do podpisywania nowej umowy.Tak samo w przypadku wymiany np.psujacego sie Echostara na Samsunga.Przeciez to bez sensu.Na przykladzie sieci tel.cyfrowych gdzie nie wazne jaki mam telefon ale to ze zachowuje numer i place dalej abonament,widac cala bezsensowna polityke CP. Mam nadzieje ze wkrotce CP zacznie cos robic dla poprawy tej sytuacji.Przeciez mozna zaproponowac abonentom pakietu mini przejscie na wiekszy pakiet wczesniej odkodowujac im Relax Mix zeby mogli zobaczyc co tam leci.Placacym RM dac miesiac Cinemax-ow dla zachety.Tak dlugo mozna jeszcze pisac i pisac. Na poczatku podalem przyklad mojego ojca i N-ki.Widze ze mimo wszystko ta platforma od samego poczatku daje swoim klientom poczucie bycia szanowanym i docenianym.A platforma dumnie piszaca o 1,500,000 abo robi zupelnie odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 /.../ Na poczatku podalem przyklad mojego ojca i N-ki.Widze ze mimo wszystko ta platforma od samego poczatku daje swoim klientom poczucie bycia szanowanym i docenianym.A platforma dumnie piszaca o 1,500,000 abo robi zupelnie odwrotnie. Cóż trudno sie z Tobą nie zgodzić że CP traktuje nas "lekko" po macoszemu, ale niema się też co dziwić Nce że za przeproszeniem bez mydła włazi w .... klientom bo nadal cieniutko przędzie i raczej długo tak jeszcze będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 CP ma taka polityke ale widocznie nie przeszkadza to abonentom ktorzy niemigruja do innych platform. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszx Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 ja wątpię aby CP miał w najbliższym czasie program lojalnościowy. Otóż jest o oferta skierowana dla ludi mniej zamożnych i Polsat tnie po kosztach jak się da. Z kolei Cyfra stawia na prestiż... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.