Skocz do zawartości

Programy lojalnościowe.....a Cyfrowy Polsat


Digi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cyfrowy Polsat, jako największa cyfrowa platforma satelitarna w Polsce jakoś wciąż nie ma żadnego programu lojalnościowego, czy jest może ktoś wśród Was kto po kilku latach regularnego płacenia abonamentu dostał choćby 1% zniżki albo dekoder na wymianę w promocyjnej cenie?? Jak już pewnie zauważyliście do wielu osób przychodzi ostatnio korespondencja z propozycją podpisania umowy na pakiet Familijny i Relax Mix Film w cenie 64,90 zł, nowym klientom pakiet ten jest jednak oferowany w cenie 59,80 zł dlaczego? Bo Polsat wciąż zabiega głównie o pozyskiwanie nowych a nie utrzymanie obecnych abonentów, wniosek z tego taki że obudzą się dopiero wtedy gdy doświadczą bolesnej utraty abonentów. Nie chcę wzbudzać niechęci do CP bo zmiany w tej platformie na przełomie ostatniego 1,5 roku były znacznie na plus, ale nie rozumiem dlaczego na nas, stałych abonentów nie czekają jakieś wyjątkowe promocje tylko co najwyżej podwyżki abonamentu :?

 

Może macie jakieś propozycje w tej sprawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś wysłałem wypowiedzenie pakietu relax mix w tej kopercie dołączonej do porozumienia na pakiet relax mix film. Thompsona z familijnym dam babci, a sam poczekam na dekodery hd od polsatu, choć przecież gdyby mieli jakiś program dla stałych abonentów to sami zaproponowaliby wymianę na nowszy model... polsat wypina się na już pozyskanych abonentów nie od dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można i nie można, to zależy jaką ma się umowę. Mi np. kończy się umowa z dniem 1 września, ponieważ podpisałem porozumienie, a tu zamiast, jakiejś atrakcyjnej oferty, żebym przedłużył umowę na Pakiet Relax Mix, to oni mi przesyłają ofertę na Pakiet Relax Mix Film. Jednak od 1 września będę mógł w każdej chwili wypowiedzieć umowę całkowicie lub na Pakiet Relax Mix, bo umowa się przekształca na bezterminową. CP w końcu mógłby wprowadzić jakiś program lojalnościowy dla starych klientów, na pewno by był to duży plus dla nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pewnie zauważyliście do wielu osób przychodzi ostatnio korespondencja z propozycją podpisania umowy na pakiet Familijny i Relax Mix Film w cenie 64,90 zł, nowym klientom pakiet ten jest jednak oferowany w cenie 59,80 zł dlaczego?

Do mnie przyszła oferta opiewająca na 59,80zł włącznie, a aktualny dekoder mam od nich już pare miesięcy, a do końca umowy mam jeszcze z rok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko żeby wypowiedzieć umowę to trzeba to zrobić na trzy miesiące przed upływem podstawowego okresu rozliczeniowego. Mi umowa kończy sie 14 września i już w czerwcu musiałem wysłać wypowiedzenie.

 

chyba sie mylisz. Zalezy co sie z nimi podpisywalo - ja mam umowe z 1999r i chyba raz podpisywalem jakies porozumienie z 5 lat temu. Ja mam chyba tylko miesiac na wypowiedzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko żeby wypowiedzieć umowę to trzeba to zrobić na trzy miesiące przed upływem podstawowego okresu rozliczeniowego. Mi umowa kończy sie 14 września i już w czerwcu musiałem wysłać wypowiedzenie.

 

chyba sie mylisz. Zalezy co sie z nimi podpisywalo - ja mam umowe z 1999r i chyba raz podpisywalem jakies porozumienie z 5 lat temu. Ja mam chyba tylko miesiac na wypowiedzenie

 

To musisz popatrzeć w umowie bo w mojej pisze, że:

Po upływie Okresu Podstawowego umowa może zostać wypowiedziana w zakresie obowiązku zachowania aktywnych Pakietów Programów za 3-miesięcznym wypowiedzeniem skutecznym na koniec okresu rozliczeniowego.klient jest ponadto uprawniony do złożenia przed upływem dziesiątego Okresu Rozliczeniowego oświadczenia iż nie zamierza kontynuowania umowy

 

P.S Ja właśnie dzisiaj dostałem pismo z CP iż od 14 września nie muszę już płacić :wink: Teraz czekam kto będzie transmitował żużel i wtedy dokonam wyboru platformy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podam taki przyklad.Moj ojciec zostal abonentem N-ki w lutym tego roku.Oplaca pakiety:Dzieci i Kultura nauka,swiat.Ostatniego dnia czerwca zadzwonila do niego pani z N-ki i zaproponowala ze odkoduja mu na 2 miesiace caly pakiet zeby zaznajomil sie z pelna oferta.Jezeli nie zadzwoni przed uplywem tego okresu bedzie to znaczylo ze chce ogladac pelny pakiet.Jezeli zrezygnuje zostanie przy tym za co placil do tej pory.Oczywiscie wszystko gratis.

Trudno nie zgodzic sie z tym ze Polsat po macoszemu traktuje swoich abo.Przeciez po tylu latach istnienia mozna cos zaproponowac swoim odbiorcom.Zadnego upustu,zadnych promocji.Nowi klienci sa lepiej traktowani niz np.ja,placacy od 2 lat.

W Cyfrze kiedy moj wujek bedacy jej abonentem od 10 lat zadzwoni i zasugeruje ze chcialby zrezygnowac z ich uslug dostanie np.3 miesiace Canal + gratis,lub HBO.

Czy tak trudno dac 3 miesiace Cinemax gratis dla kogos kto placi REGULARNIE np.5 lat?

Inna sprawa:wymiana tunera.Jezeli nie podoba mi sie tuner Polsatu i chcialbym go ogladac na swoim tunerze CI ,to jestem zmuszony do podpisywania nowej umowy.Tak samo w przypadku wymiany np.psujacego sie Echostara na Samsunga.Przeciez to bez sensu.Na przykladzie sieci tel.cyfrowych gdzie nie wazne jaki mam telefon ale to ze zachowuje numer i place dalej abonament,widac cala bezsensowna polityke CP.

Mam nadzieje ze wkrotce CP zacznie cos robic dla poprawy tej sytuacji.Przeciez mozna zaproponowac abonentom pakietu mini przejscie na wiekszy pakiet wczesniej odkodowujac im Relax Mix zeby mogli zobaczyc co tam leci.Placacym RM dac miesiac Cinemax-ow dla zachety.Tak dlugo mozna jeszcze pisac i pisac.

Na poczatku podalem przyklad mojego ojca i N-ki.Widze ze mimo wszystko ta platforma od samego poczatku daje swoim klientom poczucie bycia szanowanym i docenianym.A platforma dumnie piszaca o 1,500,000 abo robi zupelnie odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

/.../ Na poczatku podalem przyklad mojego ojca i N-ki.Widze ze mimo wszystko ta platforma od samego poczatku daje swoim klientom poczucie bycia szanowanym i docenianym.A platforma dumnie piszaca o 1,500,000 abo robi zupelnie odwrotnie.

 

Cóż trudno sie z Tobą nie zgodzić że CP traktuje nas "lekko" :evil: po macoszemu, ale niema się też co dziwić Nce że za przeproszeniem bez mydła włazi w .... klientom bo nadal cieniutko przędzie

i raczej długo tak jeszcze będzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...