Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuje za pomoc

Co do call center - przy pierwszej próbie rozmowy z konsultantem złotego plusa postąpiłem dokładnie tak jak napisałeś jednak ten poinformował mnie iż on jest od złotego plusa i się rozłączył - dosłownie usłyszałem tekst : "Ale ja jestem od programu złoty plus" i koniec rozmowy - w tym momencie po kilku dniach dzwonienia i ponad 20 minutach czekania idzie się zdenerwować - stąd moje uwagi - które notabene również grzecznie przekazałem następnemu konsultantowi w call center. Jeśli chodzi o mój pakiet - za hbo płacę 9 zł co zaproponowano mi jakiś czas temu przy rozwiązywaniu umowy- jakieś półtorej roku temu skończyła mi się umowa i przesłałem pismo z rezygnacją jednak telefonicznie poinformowano mnie że jeśli nie zrezygnuję to mogę dostać umowę na czas nieokreślony wraz z promocją 9zł na 4 kanały HBO. Wtedy była to atrakcyjna oferta zresztą nie istniała na rynku jeszcze telewizja . Dekoder od czasu gdy wygasła umowa na czas określony posiadam na własność . Czy posiadam kanały HD nie wiem- lecąc po kanałach wyświetlają mi się chociażby hbo czy C+ HD ale ekran czarny więc pewno mam je zablokowane - i tu się pojawia pytanie czy za kanały w jakości HD również ponosi się opłatę miesięczna??(jeśli nie mam takowych dołączonych do pakietu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alienmc, o promocji 9zł na HBO w życiu nie słyszałem a siedzę w C+ od 2 lat... Jesteś pewien że tak to jest? Jakiś czas temu była promocja na HBO za 14,50zł przez okres 6 miesięcy, ale o stałej opłacie 9zł nic mi nie wiadomo i nic takiego nie ma.

 

Co do Twojego dekodera, na początku umowy z Cyfrą miałeś go wynajmowanego? Jesli tak to on automatycznie po przejściu umowy na czas nieokreślony nie staje się Twoją własnością. Albo kupiłeś go przy zawieraniu umowy albo później go kupiłeś na podstawie umowy sprzedaży dekodera, która do Ciebie została wysłana i jeden jej egzemplarz powinieneś u siebie mieć. Sprawdź ewentualnie na rachunku w rozliczeniu konta co się dokładnie składa na Twoją opłatę abonamentową i czy nie ma tam Czynszu najmu za sprzęt.

 

Za kanały HD jest dodatkowa opłata, najwyraźniej nie masz ich dołączonych, więc chcąc wynająć dek HD musisz wcześniej (przed pobraniem dekodera u dystrybutora) dołączyć jedną z opcji HD w spósób wcześniej przeze mnie opisany. Mając pakiet podst z HBO możesz dołączyć albo sam HBO HD za 6zł, albo NatGeoHD za 5zł, albo EuroSportHD za 5zł, albo MTV HD za 5zł, albo za 12 zł opcję 3xHD (NatGeo HD, ES HD i MTV HD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a już doczytałem ze strony cyfry jak wygląda opcja HD : http://www.cyfraplus.pl/_abo_opcje-dodatkowe.html - podsumowując

zostaję w cyfrze -płace 40 za pakiet podstawowy - 29 za hbo (od stycznia kończy mi się okres promocji za 9zł) - 6zl za hbo w hd, 5 zl za eurosport w hd i 8 zl za 3xdiscovery. W sumie: 88zl i mam 3 kanały w HD ( bo tvphd jest jak mniemam za darmo) a w N - 3 pakiety ( informacja i rozrywka, kultura nauka i świat, sport i motoryzacja ) - 48 zl + 25 za hbo= 73zl i mam 6 kanałów hd ( nie wspominając o tym że przez pierwsze 3 miesiące nie płace nic za wszystkie pakiety ,hbo z cinemaxem i filboxem przez 4 miesiace za darmo i do tego vod przez 4 miesiące rownież za darmo ( co się akurat bez dekodera z nagrywarką nie przyda) . Porównując te dwie oferty odpowiedź którą wybrać narzuca się sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alienmc, ten co się rozłączył to był on czy ona?

O promocji 9zł na HBO w życiu nie słyszałem a siedzę w C+ od 2 lat... Jesteś pewien że tak to jest? Jakiś czas temu była promocja na HBO za 14,50zł przez okres 6 miesięcy, ale o stałej opłacie 9zł nic mi nie wiadomo i nic takiego nie ma.

 

Co do Twojego dekodera, na początku umowy z Cyfrą miałeś go wynajmowanego? Jesli tak to on automatycznie po przejściu umowy na czas nieokreślony nie staje się Twoją własnością. Albo kupiłeś go przy zawieraniu umowy albo później go kupiłeś na podstawie umowy sprzedaży dekodera, która do Ciebie została wysłana i jeden jej egzemplarz powinieneś u siebie mieć. Sprawdź ewentualnie na rachunku w rozliczeniu konta co się dokładnie składa na Twoją opłatę abonamentową i czy nie ma tam Czynszu najmu za sprzęt.

 

Za kanały HD jest dodatkowa opłata, najwyraźniej nie masz ich dołączonych, więc chcąc wynająć dek HD musisz wcześniej (przed pobraniem dekodera u dystrybutora) dołączyć jedną z opcji HD w spósób wcześniej przeze mnie opisany. Mając pakiet podst z HBO możesz dołączyć albo sam HBO HD za 6zł, albo NatGeoHD za 5zł, albo EuroSportHD za 5zł, albo MTV HD za 5zł, albo za 12 zł opcję 3xHD (NatGeo HD, ES HD i MTV HD).

Ten co się rozłączył to był on.

Natomiast dekoder miałem wynajmowany - płaciłem co miesiąc przez pierwsze dwa lata po 15 czy 20 zł po czym stał się on wraz z antena satelitarna moją własnością- przynajmniej tak mnie poinformowano swojego czasu telefonicznie- jak napisałem wcześniej cyfrę posiadam już z 8 czy 9 lat także to już troszkę czasu jest. Jeśli chodzi o HBO pack- płacę za niego 9 zł tak jak napisałem dostałem taką propozycję gdy złożyłem dokumenty o rezygnację z abo. Bodajże na 12 miesięcy zaoferowano mi właśnie HBO lub Canal + za 9 i do tego dokupiłem te 3 wymiary discovery .Teraz przeglądam ICA i mój rachunek wynosi dokładnie 57zł ( przy czym jest napisane 77 a w tabeli zniżka 20 zł co daje 57) Rachunku nigdy na oczy nie widziałem bo płacę poleceniem z banku stąd moja pomyłka o te 2zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

77zł czyli 40zł za Podstawowy, 29zł za HBO i 8zł za 3wd. W listopadzie i grudniu nie płaciłeś za 3wd bo była promocja dla wszystkich abonentów, więc po odjęciu 8zł za 3wd zostaje jeszcze 12zł rabatu. Wg mnie masz rabat 25% na pakiet główny w wysokości 10zł plus rabat 5% za polecenie zapłaty co daje łączeni właśnie 12zł (zamiast 40zł płacisz 28zł). Za HBO płacisz normalnie 29zł i wszystko się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w N - 3 pakiety ( informacja i rozrywka, kultura nauka i świat, sport i motoryzacja ) - 48 zl + 25 za hbo= 73zl i mam 6 kanałów hd ( nie wspominając o tym że przez pierwsze 3 miesiące nie płace nic za wszystkie pakiety ,hbo z cinemaxem i filboxem przez 4 miesiace za darmo i do tego vod przez 4 miesiące rownież za darmo ( co się akurat bez dekodera z nagrywarką nie przyda).

Masz drobny błąd w n-ce do liczby pakietów nie liczy się pakietu informacja i rozrywka - więc możesz dobrać jeszcze jeden pakiet.

A przy okazji to radzę wziąźć dekoder z nagrywarką - to kompletnie zmienia sposób w jaki ogląda się telewizję - będziesz zadowolony, jak każdy który się na to zdecydował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

być może posiadam 25% zniżki tego nie wiem fakt faktem za to co napisałem płacę od roku 57 zł. Jeśli chodzi o dekoder z nagrywarką to owszem taki też chciałbym nabyć lecz nigdzie go nie posiadają na chwilę obecną - dopiero w styczniu po takowy z jakimś kwitkiem mam się zgłosić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie korzystasz z promocji 25% na Podstawowy, 5% za pol.zapł. i masz za darmo 3wd. Jest to promocja, którą otrzymałeś rezygnując z wypowiedzenia które musiałeś wcześniej wysłać. Więc umowa nie jest na czas nieokreślony obecnie tylko w okresie zobowiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie korzystasz z promocji 25% na Podstawowy, 5% za pol.zapł. i masz za darmo 3wd. Jest to promocja, którą otrzymałeś rezygnując z wypowiedzenia które musiałeś wcześniej wysłać. Więc umowa nie jest na czas nieokreślony obecnie tylko w okresie zobowiązania.

 

 

hmm , Pan z którym wczoraj rozmawiałem poinformował mnie iż w każdej chwili mogę zrezygnować gdyż posiadam umowę na czas nieokreślony. Zresztą to nieważne czy określony czy nieokreślony - z końcem 2008 roku mogę z cyfry zrezygnować i mając do wyboru ofertę Nki trudno jednak z C+ nie zrezygnować. Ja rozumiem że liczy się nowy klient żeby tylko się nachapać i zrobić promocję dla nowych klientów (ot chociażby jak jak te 50% zniżki na abo ) ale żeby o starych nie dbać w ogóle i nie zaproponować im niczego sensownego - tyle lat się płaci rachunki a tu nic wdzięczności. Myślę że Cyfra powinna uruchomić jakiś dział w którym by pracowało kilkoro ludzi którzy by przygotowywali oferty dla stałych klientów i wysyłali im np na 2 miesiące przed końcem umowy. Mam nadzieję że po tych dwóch latach z telewizją N nie będę miał takiego samego zdania o nich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty całkiem źle podchodzisz do tematu. Mniej emocji a więcej wyrachowania i kalkulacji w kontaktach z Cyfrą. Tego Ci życzę w Nowym Roku :P Wystarczy znać regulamin, sprawdzić jakie są promocje od czau do czasu, jakie masz terminy umowy i wnioski nasuwają się same jak postępować. We wszystkim tym pomoże lektura niniejszego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem że liczy się nowy klient żeby tylko się nachapać i zrobić promocję dla nowych klientów (ot chociażby jak jak te 50% zniżki na abo ) ale żeby o starych nie dbać w ogóle i nie zaproponować im niczego sensownego - tyle lat się płaci rachunki a tu nic wdzięczności. Myślę że Cyfra powinna uruchomić jakiś dział w którym by pracowało kilkoro ludzi którzy by przygotowywali oferty dla stałych klientów i wysyłali im np na 2 miesiące przed końcem umowy.

 

Zadzwoń na infolinie ogólną. Tzn spróbuj się dodzwonić (koniecznie dziś!), powiedz że chcesz rozwiazac umowę bo oferta n bardziej Cię przekonała. I jeśli rzeczywiście z końcem grudnia, czyli dziś kończy Ci się okres zobowiazania, ewentualnie z końcem stycznia, to powinni Ci zaproponować ofertę promocyjną wraz z przedłużeniem umowy (wybrany pakiet przez 9 m-cy 50% taniej, C+ przez 12 m-cy za darmo). Tylko musisz to załatwić dziś bo ta oferta obowiązuje do końca roku. Masz czas do 22:00. Więc życzę powodzenia w dodzwanianiu się do Cyfry :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty całkiem źle podchodzisz do tematu. Mniej emocji a więcej wyrachowania i kalkulacji w kontaktach z Cyfrą. Tego Ci życzę w Nowym Roku :P Wystarczy znać regulamin, sprawdzić jakie są promocje od czau do czasu, jakie masz terminy umowy i wnioski nasuwają się same jak postępować. We wszystkim tym pomoże lektura niniejszego forum.

 

Kontakty z Cyfrą są jakie są- zawsze się kontaktowałem gdy kończył mi się termin umowy i dostawałem uczciwe i sensowne promocje - wcześniej kiedyś canal+ i 3xdiscovery teraz hbo zawsze było to coś co jednak zachęcało do pozostania .Regulamin znam na tyle ile powinienem - myślę że telewizja służy do oglądania a nie do czytania regulaminu i sprawdzania promocji. Nigdy z Cyfrą nie miałem żadnych problemów i przez cały okres nie miałem powodów do narzekań - ale teraz pojawiła się alternatywa w postaci telewizji N . Ostatnio zakupiłem telewizor na którym chciałbym odbierać kanały hd- w tym celu jest mi niezbędny dekoder oraz logiczne jakieś kanały HD. Porównując oferty N (z innego tematu) Dekoder HD - aktywacja 0 zł, użytkowanie co miesiąc 0 zł, kanały HD jako dodatkowe ? - 0 zł. Pierwsze trzy miesiące - wszystkie pakiety 0 zł. Następne trzy miesiące - wszystkie pakiety 38 zł. Pozostałe sześć miesięcy - minimum trzy pakiety po 16 zł każdy, plus gratis Informacja i Rozrywka. Filmbox, HBO, Cinemax przez cztery miesiące 0 zł. Dwie kolekcje VOD: filmowa i serialowa przez trzy miesiące 0 zł.....

 

A cyfra= dekoder 15zl/mies , każdy kanal hd platny i do tego zero znizek dla 8 letniego abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem że liczy się nowy klient żeby tylko się nachapać i zrobić promocję dla nowych klientów (ot chociażby jak jak te 50% zniżki na abo ) ale żeby o starych nie dbać w ogóle i nie zaproponować im niczego sensownego - tyle lat się płaci rachunki a tu nic wdzięczności. Myślę że Cyfra powinna uruchomić jakiś dział w którym by pracowało kilkoro ludzi którzy by przygotowywali oferty dla stałych klientów i wysyłali im np na 2 miesiące przed końcem umowy.

 

Zadzwoń na infolinie ogólną. Tzn spróbuj się dodzwonić (koniecznie dziś!), powiedz że chcesz rozwiazac umowę bo oferta n bardziej Cię przekonała. I jeśli rzeczywiście z końcem grudnia, czyli dziś kończy Ci się okres zobowiazania, ewentualnie z końcem stycznia, to powinni Ci zaproponować ofertę promocyjną wraz z przedłużeniem umowy (wybrany pakiet przez 9 m-cy 50% taniej, C+ przez 12 m-cy za darmo). Tylko musisz to załatwić dziś bo ta oferta obowiązuje do końca roku. Masz czas do 22:00. Więc życzę powodzenia w dodzwanianiu się do Cyfry :smile:

 

 

A to juz ciekawa propozycja jesli tylko bym ja uslyszal z ust konsultanta napewno bym sie zdecydowal ,proboje juz 9 raz dodzwonic sie na infolinie ogolna , oczywiscie wszyscy agenci sa zajeci, tak sobie mysle ile ich tam pracuje -10 , 12 ? niewieze ze tyle osob dzwoni nonstop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co możesz zrobić to próbować... Spróbowałbym też jednak się połączyć pod numer Złotego Plusa i na spokojnie poprosić osobe która się zgłosi o przełączenie na infolinie ogólną ze względu na to że chcesz przedłużyć umowę na warunkach promocyjnych, a wiesz że dziś jest ostatni dzień żeby tego dokonać.

 

Na Twoim miejscu wybrałbym pakiet Komfortowy+ (od razu masz w nim 3 Discovery, axn pack i Kino Polska) zamiast 60zł byłoby to 30zł przez 9 m-cy, do tego dostaniesz C+ do końca 2009 roku za darmo, oraz kanały HD (jesli zechcesz) do końca kwietnia za darmo. Jeśli chcesz mieć dalej HBO to będziesz dopłacać 29zł, czyli za 59zł będziesz miał Komforrt+ C+HBO i kanały HD. Plus ewentualna opłata 15zł albo 20zł za najem dekodera HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co możesz zrobić to próbować... Spróbowałbym też jednak się połączyć pod numer Złotego Plusa i na spokojnie poprosić osobe która się zgłosi o przełączenie na infolinie ogólną ze względu na to że chcesz przedłużyć umowę na warunkach promocyjnych, a wiesz że dziś jest ostatni dzień żeby tego dokonać.

 

Na Twoim miejscu wybrałbym pakiet Komfortowy+ (od razu masz w nim 3 Discovery, axn pack i Kino Polska) zamiast 60zł byłoby to 30zł przez 9 m-cy, do tego dostaniesz C+ do końca 2009 roku za darmo, oraz kanały HD (jesli zechcesz) do końca kwietnia za darmo. Jeśli chcesz mieć dalej HBO to będziesz dopłacać 29zł, czyli za 59zł będziesz miał Komforrt+ C+HBO i kanały HD. Plus ewentualna opłata 15zł albo 20zł za najem dekodera HD.

 

 

udalo sie;] z tym ze zrezygnowalem z hbo - 30 zl przez 9 miesiecy +15 za dekoder = 45 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się :smile: Mam nadzieję że jesteś zadowolony z oferty. I życzę trochę więcej zrozumienia dla konsultantów. Jak widzisz, jak się trochę postara to można z nimi sprawę załatwić :wink:

 

Gdyby nie Twoja pomoc zapewne C+ straciła by klienta. Wybrałem umowę na 13 miesięcy a reszta tak jak napisałeś z tym że bez HBO pack-a. Dzięki za pomoc ,szczęśliwego nowego roku :) btw, napisałeś ze jesteś w cyfrze od 2 lat. Można wiedzieć jako kto pracujesz ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A mi nie zaproponowali nic.No i Stracą klienta ale i zyskają bo podpisze nową umowę na lepszych warunkach.Mam dość 20minut próbowałem się dogadać...Jednak nie zawsze sie uda dogadać z konsultantami.Chwała im za zmianę regulaminu i kara za wmuszanie pakietu z plusem do pakietu za 19zł;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem 3 strony tematu wstecz, ale nie znalazłem odpowiedzi. Czy w związku ze zniknięciem kanału Podróże TV można zrezygnować z C+? Kanał ten wchodzi w skład każdego pakietu, gdyż jest wymieniany na spisie zawartości każdego z nich. Dodatkowo na innym forum znalazłem wypowiedź abonenta w tej sprawie: artykuł 7 paragraf 1 mówi ze, jeżeli dany program zostanie z rożnego względu wyłączony to abonent ma prawo odstąpić od umowy do 3 miesięcy od dnia wprowadzenia takich zmian. Jeżeli nie, to czy istnieje druga opcja - zmiana regulaminu? Pamiętam, że podczas ostatniej, kiedy dołączono Kuchnia.tv do niższego pakietu i zmieniono opcje dodatkowe (m.in. coś z Filmboxami), taka możliwość istniała. Chyba teraz też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lipcu podczas podwyżki cen pakietów nie było dużego odpływu abonentów mimo że była okazja rozwiązania umowy, więc teraz tym bardziej nie przewiduje jakiejś ogromnej liczby wypowiedzeń związanych z obecnymi zmianami regulaminu i repakietyzacją. W końcu podwyżka dotyczyła wszystkich i było to widoczne dla wszystkich na rachunkach, a obecne zmiany tylko dla niewielkiej liczby abonentów (tylko dla osób z pakietem Powitalnym z dołączoną opcją dodatkową) są niekorzystne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja w Lipcu zrezygnowałem;]Potem podpisałem nową umowe i prosze znowu rezygnuje:)w sumie xD w ciagu roku bylo to 1x teraz 2gi i za kazdym razem do konca normalnej umowy zostawało mi około 10miesiecy xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...