Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. Jak jest z rezygnacją w takim przypadku osób, które przedłużyły umowę przed świętami z telewizorem? Z tego co pamiętam jest chyba jakiś zapis że nie można przez cały okres zastrzeżony wypowiadać umowy. Jak to wygląda- może ktoś doradzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aneksy nie sa rozsylane poleconym "za podpisem",takze skladajcie reklamacje o braku aneksu.

Jedna rzecz-punkty nie chca przyjmowac kart abonenckich przed wygasnieciem umowy-bardzo sie zdziwilam tym faktem,a chcialam pozbyc sie tego ciezaru wartego badz co badz 100zl pare dni przed wylaczeniem sygnalu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pierwszy raz stworzyłem wypowiedzenie ze względu na podwyżkę.

Czy taka treść jest prawidłowa :?:

 

W związku z wprowadzeniem przez Canal+ Cyfrowy Sp. z o. o. nowego cennika od dnia 1.03.2012r., który został podany w Regulaminie Umowy o Abonament, którego treść otrzymałem od Państwa w dniu 9.01.2012r. wypowiadam umowę o abonament z powodu braku akceptacji zmian wyżej wymienionego Regulaminu.

Mając na uwadze powyższe informuję, iż moja umowa z Państwem będzie kontynuowana na dotychczasowych warunkach do końca lutego 2012 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Na wstępie chcę napisać że jest to mój jeden z pierwszych postów tutaj więc prosze o wyrozumiałość.

Umowę z Cyfrą+ przedłużyłem około 10 miesięcy temu, dostałem dodatkowe rabaty na cały okres umowy

OptimumHD z Canal+ za 64zł (czyli taniej o jakieś 20zł od std. ceny)

Moje pytanie jest takie : czy podwyżka mnie też dotyczy? przecież mam jasno napisane w umowie STAŁA CENA 64 ZŁ NA PAKIET DO KOŃCA UMOWY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa z TV podpisana w listopadzie 2011, zakładam że abonament nie zostanie podniesiony, ale zostanie pdoniesiona opłata za multiroom i co wtedy mozna wypowiedzieć umowę skoro do MR jest dodatkowy aneks i nie jest MR zwiazany okresem minimalnym tzn. mozna z niego dowolnie zrezygnować i ponownie go wziąć po minimalnym okresie 2 pełnych m-cy kalendarzowych od przedłuzenia umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź

Mam jeszcze jedno pytanie : czy mimo to że podwyżka mnie nie obowiązuje to mogę zerwać umowę jako niezaakceptowanie zmian w regulaminie?

Chodzi mi o pretekst do bezkarnego zerwania umowy (nie stać mnie na płacenie w tej chwili żona na wychowawczym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,wlasnie dostalem z Cyfry rachunek za styczeni luty ale zadnego innego pisma czy aneksu NIE BYLO w kopercie jak rozumiem wysylali to razem prawda? A byc moze mnie nie bedzie dotyczyc ta podwyzka? U mnie sprawa ma sie tak: 10.12 ub.r. telefonicznie dolaczylem Canal+ i MR do posiadanego wowczas "golego" Kompaktu za 62+15=77,umowa do 03.2013,od tego czasu nie dostalem zadnego aneksu czy pisma myslalem ze dostane w styczniu przy rachunku a tu nic. W innym watku powiedzieli mi ze podwyzka bedzie i moge slac wypowiedzenie no ale jak jesli nic nie dostalem przeciez nie kazdy czyta netu czy siedzi na owym forum prawda,prosze o info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,wlasnie dostalem z Cyfry rachunek za styczeni luty ale zadnego innego pisma czy aneksu NIE BYLO w kopercie jak rozumiem wysylali to razem prawda? A byc moze mnie nie bedzie dotyczyc ta podwyzka? U mnie sprawa ma sie tak: 10.12 ub.r. telefonicznie dolaczylem Canal+ i MR do posiadanego wowczas "golego" Kompaktu za 62+15=77,umowa do 03.2013,od tego czasu nie dostalem zadnego aneksu czy pisma myslalem ze dostane w styczniu przy rachunku a tu nic. W innym watku powiedzieli mi ze podwyzka bedzie i moge slac wypowiedzenie no ale jak jesli nic nie dostalem przeciez nie kazdy czyta netu czy siedzi na owym forum prawda,prosze o info

 

zawsze mogą ci wysłac osobnym listem, wtedy zmiana regulaminu ciebie obejmuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma podstaw do rozwiązania umowy.

 

Mi się wydaje, że rozwiązać umowę może każdy, kto dostał aneks.

 

Czysto hipotetyczna sytuacja -> kończy się umowa na czas określony, przechodzi na czas nieokreślony. Abonent nie podpisuje żadnej innej umowy, tylko pozostaje przy starej, która stała się umową na czas nieokreślony. Z powodu aneksu dana osoba będzie płaciła o kilka(naście) złotych więcej niż miała nominalnie w umowie. Jest zmiana? Jest. Brak podwyżki jest pozorny, bo nie obejmuje okresu promocyjnego. Ale mimo wygaśnięcia okresu promocyjnego, umowa może trwać dalej.

 

Kto nie dostał aneksu/podpisał umowę po nowym roku -> nie może wypowiedzieć, bo u niego nic się nie zmienia.

 

Wypowiadasz umowę ze względu na zmiany w jej treści spowodowane aneksem. Zresztą jest to chyba dość wyraźnie określone:

"W przypadku braku akceptacji zmian przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia Umowy w terminie 14 dni od daty doręczenia załączonego, wprowadzającego te zmiany dokumentu, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Umowy o Abonament."

 

Komu umknęło, wystarczy przeczytanie ze zrozumieniem: http://i.imgur.com/ctI3m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@juri

Zgodnie z regulaminem aby rezygnacja była przyjeta bezwzględnie musi byc wysłana listem poleconym i tylko tak.

Z infolini możesz tylko wysłac zapytanie lub inne sprawy załatwic.

Co do zmiany regulaminu musisz dostac takowy zmieniony regulamin i dopiero wtedy masz 14 dni na wysłanie wypowiedzenia od daty otrzymania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy taka forma rezygnacji może być?

 

Wypowiedzenie umowy o abonament

 

W związku z wprowadzeniem przez Canal+ Cyfrowy Sp. z o. o. z dniem 01. marca 2012r. nowego cennika, który został podany w Aneksie do Umowy, którego treść otrzymałem od Państwa w dniu 10.01.2012 roku wypowiadam umowę o abonament z powodu braku akceptacji zmian w Regulaminie (z powodu zmiany cen).

Mając na uwadze powyższe informuję, wnioskuje iż moja umowa z Państwem będzie kontynuowana na dotychczasowych warunkach do końca lutego 2012 roku.

Po tym okresie proszę o definitywne wyłączenie sygnału.

Zobowiązuję się do zwrotu karty kodowej u autoryzowanego przedstawiciela CANAL + Cyfrowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...