Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tą promocją z TV faktycznie trochę zamieszania, ale nie dawało mi to spokoju i poszukałam moją umowę, spisywana 12.11.2009r.

Artykuł 3. umowy o telewizor kara umowna w wysokości 800zł, kara 400zł widnieje w artykule 4, ale w przypadku zerwania umowy z mojej winy i tutaj chodzi o abonament. Napisałam już do cyfry z prośbą o wyjaśnienie kwestii nieszczęśliwych umów z TV, zobaczymy co odpiszą, telefonicznie nic mi nie wspominali o karze w moim przypadku. Wydaje mi się że to 800zł jest naliczane gdy zerwanie umowy nastąpi z mojej winy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiedź z cyfry

 

W związku ze zmianą w ofercie programowej, Abonent ma możliwość wypowiedzenia Umowy.

 

W tym celu, proszę o wysłanie listu poleconego w ciągu 1 miesiąca od wprowadzenia zmiany.

 

Poniżej podaję adres do korespondencji:

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

W piśmie proszę zawrzeć numer Abonenta, dane osobowe, informacje o chęci rezygnacji z abonamentu z powodu zmiany oferty programowej oraz odręczny podpis.

 

Po rozwiązaniu kontraktu zostanie naliczona kara umowna w wysokości 800 zł za zerwanie Umowy.

 

W ciągu miesiąca od zakończenia Umowy, proszę zwrócić kartę abonencką do autoryzowanego dystrybutora CYFRY+.

 

Lista dystrybutorów, w których można dokonać zwrotu karty zamieszczona jest na stronie CYFRY+, a poszczególne punkty oznaczone są dopiskiem WYMIANA

SPRZĘTU:

 

http://www.cyfraplus.pl/kontakt/nowi_klienci.html

 

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

 

Nadal mnie to męczy, bo w artykule 3 nie ma określonego z czyjej winy ulegnie zerwanie umowy, chyba się przejdę z tym do radcy prawnego, jedno jest pewne, cała rodzina dzięki mojej zasłudze rezygnuje z usług cyfry, już kolejny raz kombinują, wcześniej wypowiedziałam umowę na koniec marca, zadzwonili do mnie i prosili abym została poinformowali mnie że umowa uległa rowiązaniu obiecali obniżkę ceny, za abonament, a 30 kwietnia stwierdzili że jednak umowa nie będzie rozwiązana, skandal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już mam gotowe wypowiedzenie i czekam do środy :) zobaczymy co kto wytarguje. Wypowiedzenie posłuży jako narzędzie do poprawy oferty cenowej . czas skończyć z tymi oszustami!!! Obiecywali publicznie ujednolicenie oferty starych Abonentow z nowymi cenami a do dzis nic nie zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROMAN1988, inaczej poprzez aneksy i przedłużenia umów tego nie da się zrobić. Proces trwa i trwać będzie.

 

Równie dobrze można nazwać oszustami ludzi z CLONE+, bo obiecali na koniec kwietnia oprogramowanie umożliwiające współpracy splitera z SAGECOMEM. Mamy koniec maja, SAGECOM jak nie działał, tak nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROMAN1988: zejdź na ziemię - jak coś obiecywali to jeszcze nie oznacza, że zrealizują. Ty też obiecujesz, że wypowiesz umowę ale jak Ci zaproponują coś korzystnego to zmienisz zdanie? Cyfra już tyle rzeczy obiecywał, że można książkę napisać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@M-R-A

Masz umowę z TV, przeczytaj dokładnie aneks do umowy [zwany dalej "aneksem"]

@ROMAN1988

Jaką masz ofertę obecnie, bo obecnie możesz mieć problem z lepszą ofertą, ostatnimi czasy trudno o coś lepszego niż cokolwiek z ostatnich trzech lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kompakt i opcje canal+ a to razem wynosi około 85zl po staremu a w nowej ofercie to kosztuje coś około 62 zl.Szczerze to muszę zostać z cyfra bo mam ją dla sportu ale według nowych pakietów przepłacam dziś i trzeba się ratować wypowiedzeniem żeby uzyskać coś lepszego. jak nic lepszego nie dadzą to zerwę umowę i podpisze nowa za te 62 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nadal mnie to męczy, bo w artykule 3 nie ma określonego z czyjej winy ulegnie zerwanie umowy, chyba się przejdę z tym do radcy prawnego, jedno jest pewne, cała rodzina dzięki mojej zasłudze rezygnuje z usług cyfry, już kolejny raz kombinują, wcześniej wypowiedziałam umowę na koniec marca, zadzwonili do mnie i prosili abym została poinformowali mnie że umowa uległa rowiązaniu obiecali obniżkę ceny, za abonament, a 30 kwietnia stwierdzili że jednak umowa nie będzie rozwiązana, skandal

 

 

M-R-A zerknij na artykuł 4 punkt 1 według mnie to w Umowie Sprzedaży Telewizora jest napisane to co cytowałeś i to Nas obowiązuje.Niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego niestety, też się zastanawiałem nad rozwiązaniem umowy, ale po 1. nie mogę (też to promo z tv) a po 2. jak bym nie liczył to za to wszystko co mam to i tak nie zapłacę mniej (a na święta będzie wypadać przedłużenie umowy to też coś może wytarguję)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kompakt i opcje canal+ a to razem wynosi około 85zl po staremu a w nowej ofercie to kosztuje coś około 62 zl.Szczerze to muszę zostać z cyfra bo mam ją dla sportu ale według nowych pakietów przepłacam dziś i trzeba się ratować wypowiedzeniem żeby uzyskać coś lepszego. jak nic lepszego nie dadzą to zerwę umowę i podpisze nowa za te 62 zl.
No to akurat w Twoim przypadku zmiana jest korzystna... :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie nie wysyłajcie wypowiedzeń wcześniej niż 1 czerwca.. ja wysłałem dwa tygodnie temu z datą wypowiedzenia na 1 czerwca a i tak mi odpisali, że nie jest to możliwe i nie akceptują takiej formy... Poczekajcie do środy i spokojnie wysyłajcie ;) Zgodnie z mailem z ICA, który cytowałem, wypowiedzenie można wysłać PO WYSTĄPIENIU zmiany, czyli nie wczesniej niż 1 czerwca... Trzymają się tego sztywno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się trochę zdziwisz. Płacisz za czerwiec bo obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. A za TV jeśli zrywasz umowę przed końcem czasu musisz zapłacić odszkodowanie w wysokości 800zł. a Twój P.S. zostawiam bez komentarza....

Przepraszam - zgadza się, trochę się zagalopowałem ;) Płacę oczywiście za czerwiec, bo umowa wygasa Z KOŃCEM miesiąca, w którym została zerwana.

Co do zapłaty 800 za TV: nie jest napisane z czyjej winy jest wypowiedzenie więc temat sporny, tym bardziej, że na końcu punktu pisze, że jest to kara DODATKOWA. Dodatkowa do kary za zerwanie umowy z mojej winy. Wydaje mi się, że w przypadku wypowiedzenia z winy C+ (a tak jest), nie zostanę obciążony żadną karą. Czy jest tu jakiś prawnik?

PS. swoją drogą, co z C+ muszą mieć niezły ubaw, jak czytają te nasze dywagacje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem również nie jest im do śmiechu, bo kiedyś to mogli rąbać każdego sformułowaniami, że oferta jest skomponowana specjalnie dla Pana etc., a teraz każdy może skonfrontować z innymi ile w tym prawdy. To samo z rezygnacjami, kiedyś robili w trąbę, że przy zmianie oferty programowej, że nie można, a teraz stopień oświecenia userów jednak wzrósł. Imo większy kabaret mieli kiedyś, w dobie infolinii i załatwiania większości spraw w seriwsach/APS-ach. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam umowe do 30 czerwca 2011 roku , czy jeżeli wyśle dzisiaj poleconym wypowiedzenie to zmieszcze sie w okresie zawartym w umowie czy bede placil tak czy siak wyzszą opłate za następny miesiąc a gdy nie wysle w nastepnym to 3 miesiące wypowiedzenia.?

pozdro i czekam na szybką odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wyślesz dzisiaj, to rozwiązanie umowy nastąpi na koniec czerwca

jeśli do końca czerwca, to rozwiązanie umowy nastąpi na koniec lipca

jeśli nie wyślesz do końca czerwca to z dniem 01/07/2011 um. przejdzie na czas nieokreślony [niejako automatycznie] i wtedy będzie obowiązywał 3 m-czny okres wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej siedzą i płaczą że aż tyle ludzie chce rezygnować. Ja już czekam z listem na środę.
Ile to jest "tyle"? Te kilka osób na tym forum? Tak samo "tyle" osób rezygnuje z Polsatu i Nki.

 

I dlaczego czekasz do środy? To jakiś magiczny dzień?

 

Jeśli ktoś zamierza korzystać z jakiejś platformy satelitarnej, to oferta Cyfry na tle konkurencji nie wygląda gorzej. Do tego nikt z Was nie bierze pod uwagę tego, że jest "tyle" osób zadowolonych, że dostało ofertę na 78pln za Canal+Optimum, bo do tej pory płacili więcej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że tych rezygnujących z powodu zmiany regulaminu w kwietniu było jednak całkiem sporo. Ktoś z C+ pisał tutaj początkowo (w odpowiedzi na posta czy uda się coś wynegocjować), że w procedurach nie przewiduje się telefonów do osób wypowiadających umowę z powodu zmiany regulaminu, a jednak po paru dniach Cyfra pękła i zaczęła do nich dzwonić i pisać. Więc trochę tych osób musiało być, że opłacało się mobilizować dział utrzymania klienta. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...