Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Dnia 6 marca 2010 r. zawarłem umowę z Cyfrą + na okres 13 miesięcy na pakiet, wedle obecnych nazw, Optimum oraz Canal +. Płaciłem za to średnio około 60 - 65 zł (najpierw kilka miesięcy w promocji 55 zł, potem 75). Umowa wygasa mi z dniem 6 kwietnia i już mój tata, na którego wzięta jest umowa, dostał telefon z Cyfry w sprawie przedłużenia umowy. I tak oto zaproponowali mu przedłużenie umowy z obecnymi pakietami za cenę... 89,80 (czyli pakiet Optimum po normalnej cenie - 63,90 oraz paczkę Canal + za normalną cenę - 25,90 - bez żadnych zniżek, darmowych miesięcy, itd). Cena swoją drogą, ale podpisując nową umowę na 22 miesiące miałbym dokładnie to samo za 400 zł mniej licząc cały okres umowy (51 zł za optimum / miesiąc plus Canal + przez pierwsze 4 miesiące za darmo). A do tego zbliżają się święta i być może Cyfra zaproponuje jeszcze jakąś promocję.

 

Chcąc zerwać umowę, wystarczy że po prostu nie przedłużę obecnej i będzie po sprawie, czy jednak muszę wysyłać jakieś pisma itd, czy może jeszcze coś innego ?

 

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

 

 

musisz napisać wypowiedzenie, bo w innym przypadku chyba z automatu Ci umowę przedłużą, ale dla pewności sprawdź to w swoim regulaminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Dnia 6 marca 2010 r. zawarłem umowę z Cyfrą + na okres 13 miesięcy na pakiet, wedle obecnych nazw, Optimum oraz Canal +. Płaciłem za to średnio około 60 - 65 zł (najpierw kilka miesięcy w promocji 55 zł, potem 75). Umowa wygasa mi z dniem 6 kwietnia i już mój tata, na którego wzięta jest umowa, dostał telefon z Cyfry w sprawie przedłużenia umowy. I tak oto zaproponowali mu przedłużenie umowy z obecnymi pakietami za cenę... 89,80 (czyli pakiet Optimum po normalnej cenie - 63,90 oraz paczkę Canal + za normalną cenę - 25,90 - bez żadnych zniżek, darmowych miesięcy, itd). Cena swoją drogą, ale podpisując nową umowę na 22 miesiące miałbym dokładnie to samo za 400 zł mniej licząc cały okres umowy (51 zł za optimum / miesiąc plus Canal + przez pierwsze 4 miesiące za darmo). A do tego zbliżają się święta i być może Cyfra zaproponuje jeszcze jakąś promocję.

 

Chcąc zerwać umowę, wystarczy że po prostu nie przedłużę obecnej i będzie po sprawie, czy jednak muszę wysyłać jakieś pisma itd, czy może jeszcze coś innego ?

 

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Umowa sama z siebie się nie rozwiąże, pismo listem poleconym z czytelnym odręcznym podpisem ab:

Canal + Cyfrowy sp zoo

Skrytka pocztowa 8

02-100 Warszawa

W nowym regulaminie są tylko o 13 miesięczne umowy.

Jeżeli regulamin akcji promocyjnej nie mówi inaczej. Nie napisałem oczywiście tego dosłownie, natomiast wg tego punktu umowy mogą być zawierane nawet i na 10 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lisek Hm umowa wygaśnie Ci chyba 30 kwietnia (bo do końca marca 2010 miałeś gratis).

 

Jeśli chcesz zerwać umowę (nie przedłużać obecnej) to i tak musisz wysłać pismo informujące ich o tym, że nie zamierzasz kontynuować umowy zawartej w dniu 6.03.2010 r. itp.

 

W przeciwnym wypadku umowa przejdzie Ci na czas nieokreślony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

 

Jeśli posiadam umowę z promocji ,, zima z plusem'' płacąc 49,90zl za optimum i canal+ to od 1 maja będę płacił 55zł ? czy cena zostaje taka jak jest ? nie muszę wysyłać jakiś wypowiedzeń itp ? żeby nadal korzystać na tych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały regulamin cyfry+ jest nieczytelny i tyczy sie do wszystkich abonentów, a nie do konkretnych promocji, dlatego zbierzmy sie wszyscy i powiedzmy ŻEGNAJ CYFRO+!!!

 

Regulamin jest bardzo czytelny i naprawdę dobrze skonstruowany i tyczy się wszystkich abonentów z wyjątkiem tych którzy podpisali umowę z TV i tam mają stałe ceny które są do końca umowy i oni na nowy regulamin powinni mieć i muszą mieć konkretnie wyj**ne

 

Wybacz, wiem że jesteś tu szefem, lecz ja też uważam, że regulamin jest ogromnie nieczytelny i stoi w jawnej sprzeczności z umową jaką z cyfra podpisałem! Wręcz muszę stwierdzić, że nie da się dojść do jego sensu, bez pomocy konsultanta na infolinii. W ogóle zmiana cennika nie powinna dotyczyć abonentów z niedawno podpisaną umową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu dyskusja o gustach i racjach wyższych... dla jednych jest nieczytelny dla drugich czytelny... po to dają czas na wypowiedzenie umowy, żeby rozwiać te...niepewności

Ale ja nie chce nic rozwiewać! Chce tamten pakiet i tamtą cenę, nic innego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jak jej nie dostaniesz to co Ci pozostanie? Rezygnacja albo zgoda.... Przecież po to wprowadzają nowy regulamin aby coś zmienić. Raczej nie na niekorzyść dla nich...Mnie też się to nie podoba ale decyzję musisz podjąć... szkoda takiej dyskusji co komu lepsze... tu działa subiektywizm a nie obiektywizm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały regulamin cyfry+ jest nieczytelny i tyczy sie do wszystkich abonentów, a nie do konkretnych promocji, dlatego zbierzmy sie wszyscy i powiedzmy ŻEGNAJ CYFRO+!!!

 

Regulamin jest bardzo czytelny i naprawdę dobrze skonstruowany i tyczy się wszystkich abonentów z wyjątkiem tych którzy podpisali umowę z TV i tam mają stałe ceny które są do końca umowy i oni na nowy regulamin powinni mieć i muszą mieć konkretnie wyj**ne

 

Wybacz, wiem że jesteś tu szefem, lecz ja też uważam, że regulamin jest ogromnie nieczytelny i stoi w jawnej sprzeczności z umową jaką z cyfra podpisałem! Wręcz muszę stwierdzić, że nie da się dojść do jego sensu, bez pomocy konsultanta na infolinii. W ogóle zmiana cennika nie powinna dotyczyć abonentów z niedawno podpisaną umową.

 

 

Chodzi mi oto że nowy regulamin jest tak jak każdy inny, ja czytając go wiem ile będę płacić, jakie kanały są w ofercie platformy, w jaki sposób będę mógł rozwiązać umowę, ile kosztują opcję dodatkowe oraz sprzęt, w jaki sposób Cyfra świadczy swoje usługi, to że regulamin jest czytelny to moja własna opinia i wiem że dla niektórych on może być niejasny. A co do niedawno podpisanych umów zależy jaką się ją ma bo o ile się nie mylę to promocja przejściowa ma zagwarantowane stałe ceny i ich podwyżka nie obowiązuję

 

PS. Trochę się zagalopowałem bo w umowie promocji z TV nie ma wzmianki o stałych cenach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... A co do niedawno podpisanych umów zależy jaką się ją ma bo o ile się nie mylę to promocja przejściowa ma zagwarantowane stałe ceny i ich podwyżka nie obowiązuję

 

 

Przejsciowa podpisywana niedawno nie ma stałej ceny. Niecały miesiac temu podpisywana i w niej wpisany rabat ( w moim przypadku rabat 8.90 na Kompkat HD ) czyli podwyzka z 46 na 50,10 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

 

Jeśli posiadam umowę z promocji ,, zima z plusem'' płacąc 49,90zl za optimum i canal+ to od 1 maja będę płacił 55zł ? czy cena zostaje taka jak jest ? nie muszę wysyłać jakiś wypowiedzeń itp ? żeby nadal korzystać na tych warunkach.

 

prawdopodobnie tak, mam tą samą promocję ale nie otrzymałem jeszcze przesyłki od C+. miałem wypowiadać umowę ale podniosłem pakiet na optimum hd i C+ hd, od maja będę za to płacił ok 80zł, od miłej Pani dostałem rabat 30% na pakiet optimum hd, jeśli Cię interesuje to dzwoń i próbuj negocjować :) co prawda cała rozmowa trwała blisko 30 minut i kilka razy Pani zawieszała rozmowę, gdzieś chodziła ale było warto czekać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do "EFEKT":

Napisał „Deadprince” 11,03,2011!

Aby ukrócić dywagacje i temat-rzekę:

Abonenci, którzy złożą wypowiedzenie w związku ze zmianą cennika i regulaminu, niezależnie od tego, czy korzystają z rabatów w Okresie Minimalnym, czy też rabaty w Okresie Minimalnym się im pokończyły, czy też są abonenci bez rabatów w czasie nieokreślonym, nie będą mogli skorzystać z żadnej oferty przedłużeniowej.

BTW: Umowy 13miesięczne zostaną na 99% wycofane 18 marca.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A tu Masz odpowiedź na 2 część pytania:

"Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż wycofanie rezygnacji z Umowy możliwe jest na drodze pisemnej.

Proszę o przesłanie w tej sprawie wniosku opatrzonego czytelnym, odręcznym podpisem, pod numer faksu 22 310 45 44 lub jako załącznik do korespondencji e-mail na adres informacje@cyfraplus.com.pl w formacie PDF, JPG lub TIFF

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.

Z poważaniem,

Olga.........

Dział Relacji z Abonentami"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał „Deadprince” 11,03,2011!

Aby ukrócić dywagacje i temat-rzekę:

Abonenci, którzy złożą wypowiedzenie w związku ze zmianą cennika i regulaminu, niezależnie od tego, czy korzystają z rabatów w Okresie Minimalnym, czy też rabaty w Okresie Minimalnym się im pokończyły, czy też są abonenci bez rabatów w czasie nieokreślonym, nie będą mogli skorzystać z żadnej oferty przedłużeniowej.

BTW: Umowy 13miesięczne zostaną na 99% wycofane 18 marca.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

czyli co zapomnieć mogę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A proszę mnie odpowiedziec na nurtujące mnie niezmiernie pytanie ... (W przypadku braku akpceptacji ... 14 dni od daty doręczenia nowego regulaminu).

Jak niby maja zamiar weryfikowac tą date ? Pismo jest z 2 marca ... Nadano 7 marca ... Dostałem je dzisiaj ( ale nigdzie daty doręczenia nie ma).

 

 

Teraz będę podejmowal decyzje i wyslę (przypuszczalnie) rezygnację za 13 dni ... uznają ? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A proszę mnie odpowiedziec na nurtujące mnie niezmiernie pytanie ... (W przypadku braku akpceptacji ... 14 dni od daty doręczenia nowego regulaminu).

Jak niby maja zamiar weryfikowac tą date ? Pismo jest z 2 marca ... Nadano 7 marca ... Dostałem je dzisiaj ( ale nigdzie daty doręczenia nie ma).

 

 

Teraz będę podejmowal decyzje i wyslę (przypuszczalnie) rezygnację za 13 dni ... uznają ? :P

 

 

Konkurencja w podobnym przypadku potrafiła napisać , że abonenci mają czas na dostarczenie wypowiedzenia do 21 marca.

I wszystko jasne.

Cyfra natomiast nabrała wody w usta i nikt nic nie wie.

Powstają różne teorie ,że niby do końca marca mają uznawać wypowiedzenia ale tak na prawdę to nie wiadomo (bo skąd?)jaki jest ostateczny termin dostarczenia wypowiedzenia do Cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...