Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Paul no i świetnie. Nie wiem w ogóle po co masz kablówkę "hehe". Podłącz sobie antenę z dachu i ciesz się postępem technologicznym. Też będziesz żył.

Ja mam telewizor bez 100Hz bo wiem, że to tylko chwyt marketingowy, a jak twierdzisz, że masz "zawalisty" obraz to znaczy, że nawet nie widziałeś w życiu kanału HD i nie masz pojęcia o porządnej telewizji.

 

To jest forum, na które w większości wchodzą pasjonaci nowych technologii, więc jak wyjeżdzasz mi z tekstem "ja nie mam hd i żyję" to powiem ci jedno: jesteś płyciutki jak kałuża. Przenieś się na forum "Antena naziemna" i tam się chwal swoim lcd, na którego nie "nażekasz"...

 

Ja rozumiem, że różni ludzie mają różne wymagania, ale chyba każdy na tym forum oprócz ciebie chce iść do przodu: są tacy, co siedzą na analogu i marzą o cyfrówce, ci, co mają cyfrówkę, chcieliby więcej kanałów, HD, nagrywarki i wypożyczalni VOD, bo konkurencja już to ma... A jeśli ty tego nie chcesz to po prostu nie wypowiadaj się, bo już parę razy pokazałeś swoją "klasę"... :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, panowie jest Boże Narodzenie, a Wy tak jedziecie. Rozumiem Waszą irytację co do osoby Paul))) i jego pisanych na tym forum postów, ale szkoda klawiszy na klawiaturze :) Od tego są moderatorzy. Ja sam osobiście lubię nowinki technologiczne, ale jak widać nie każdy. W końcu jest demokracja i każdy może wypowiedzieć się na daną kwestię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że przy takiej jakości kanałów można rozwiązać umowę nawet z lojalką. A jak nie to do UOKiKa i UKE zainterweniować że nabijają Klientów w butelkę.

Poza tym jak znam życie, to w styczniu przyjdzie dobra nowina pocztą "polepszamy jakość usług, dodajemy kanały pla pla, abonament w górę" i wtedy już każdy może im powiedzieć "au revoir" :)

 

Nie podniosą ceny właśnie z tego powodu co napisałeś. Raczej stawiam na to że zrobią nowy pakiet coś w stylu "platynasrebrobrązTVN" za kolejne 20 zł i nie będziesz mógł rozwiązać umowy dlatego, że podnieśli ceny.

Z tego powdu wprowadzili pakiet platynowy wcześniej. Strata klientów nabitych w butelkę którzy dostali cyfrówkę z lojalką za taką samą cenę jak analog to byłaby za duża, szczególnie przy obecnych promocjach platform cyfrowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zatem przyjąć, że wersja podawana na wytłumaczenie znaczne pogorszenie jakości kanałów HD w cyfrowej Vectrze przez część z Was jest słuszna co dalej się będzie działo z tym fantem?

 

Czy jest to kwestia "uzupełnienia braków" w wyposażeniu technicznym Vectry w poszczególnych siedzibach (ktoś z Was w przeszłości dokładnie opisał wymogi jakie trzeba spełnić aby w danym mieście można zacząć nadawać kanały w cyfrowej jakości ; na chwilę obecną mam tylko w głowie nazwę "stacja czołowa")? Nie chce mnie się bowiem wierzyć - mając na uwadze to, że miast (a co za tym idzie abonentów) gdzie ma pojawić się cyfrowa Vectra będzie przybywać a nie ubywać - że kanału HD będą miały wspólne z tą jakością tylko nazwę, podobnie jak cyfrowa jakość przekazu obrazu. Na chwilę obecną mam wrażenie, że padli ofiarą swojego sukcesu na który z kolei technicznie nie byli (i nie są) przygotowani. Może muszą zainwestować w lepszy sprzęt a na to z kolei potrzeba czasu a kto dzisiaj potrafi czekać? :D . Szybko, szybko, szybko słychać wciąż.

 

A może są to tylko przejściowe problemy - parę dniu temu padła jakość Eurosportu HD, a ktoś od razu wylał "pomyje" na Vectrę, a w tym samym dniu okazało się, że gorsza jakość przekazu jest winą nadawcy :D .

 

Podsumowując - na pewno będą musieli z tym coś począć, a na to z kolei trzeba czasu. Myślę bowiem, że nie można sprzedawać towaru marki "cyfrowa jakość i HD" a bawić się w analog. Rozumiem jednak Was, ponieważ na zwrot kosztów nie ma co liczyć, pomijając czas i gotówkę którą trzeba "zainwestować" aby to wszytko powyjaśniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczne pogorszenie jakości kanałów HD jak to się tu określa nie leży po stronie Vectry. Vectra nie obniża parametrów nadawanych programów, są one takie same jakie oferuje nadawca. Tak więc ewentualne pogorszenie jakości leży po stronie nadawców kanałów HD (jak i SD również).

A co do sprzętu jaki używa Vectra to najlepiej jak się nie wie to się nie wypowiadać, a nie pisać zwykłe głupoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam problem,opisze po kolei:

wszystko działało ok w dekoderze,i nagle przestawiłem go na drugi telewizor i działało wszystko ok tylko nie działały kanały tvp(tvp 1,2,info-było po prostu czarno jak włączałem te kanały) nie wiem może coś jeszcze nie działało ale nie zauważyłem bo to co oglądam reszte działało wszystko ok,

potem ktoś przeniósł dekoder znowu pod tamten telewizor (tam chyba tvp normalnie działało) potem znowu przeprowadzka(już tam musi zostac !) i to samo co przedtem -bez tvp,aż nagle tu mi komunikat przy właczaniu dekodera że usunięto tvp1,tvp2,tvp info,tam jeszcze coś zdaje się disney może i coś jeszcze nie pamiętam,no i nie ma tych kanałow,to przywróciłem ustawienia fabryczne i szukam na nowo kanałów-znalazło wszystkie ale bez tych kanałów oczywiście,poza tym lista jest jakaś dziwna-już nie jest podzielona tematycznie że np. od ponad 200 to sportowe,a leci od 1 do 100-iluś tam i nie podzielone tematycznie(zaczyna się od kanałow hd ta lista),

co robic?żeby wszystko powróciło i było po staremu,proszę o pomoc(jak naprawić,jakoś w menu bo probowalem i nie moge)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłbym bardzo zdziwiony Piotrek gdybyś powiedział złe słowo na Vectrę, w sumie czegoś takiego nie pamiętam :D .

 

W przypadku problemów z jakością transmisji Eurosport HD faktycznie wina leżała po stronie nadawcy, co zresztą potwierdzili użytkownicy tego kanału ale poprzez telewizję satelitarną. Jeżeli jednak nie jedna ale parę osób napisało, że w ostatnich dniach jakość kanałów HD w cyfrowej Vectrze wyraźnie się obniżyła (i tutaj też nie jednego kanału jak w poprzednim przypadku ale całościowo), poprzez satelitę wszystko jest w porządku to jednak Vectra ma coś na sumieniu - w końcu sam napisałeś "była pewna usterka". Troszkę sam zaprzeczasz sobie ponieważ albo faktycznie wina leży tylko po stronie nadawców albo wymieniona przez Ciebie usterka miała (lub wciąż ma) wpływ na jakość nadawanych kanałów. Doprecyzuj proszę - ponieważ jeżeli nie ma to nic wspólnego z w/w problemami technicznymi to jaki ma sens podawanie tego jako argument? Dopytam również - bardziej w imieniu innych - czy owa usterka może się powtarzać, a jeżeli tak to jak często?

 

Ponieważ jesteśmy też jeszcze w świątecznej atmosferze to dopytam - w ramach życzeń - jak to będzie z cyfrową Vectrą w Rzeszowie? Czy będzie w 2009 roku a jeżeli tak to bardziej precyzyjniej kiedy będzie? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie na kanale HBO HD jest nadawany film " 2 bilety do raju" - jeżeli Ktoś ma mozliwość niech sprawdzi, to jest już prawdziwe SD!!!

W tym momecie tylko program Luxe TV HD zachowuje pozory HD. Jestem abonentem cyfrowej Vectry od miesiąca , ale zaczynam sie do niej zniechęcać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem zacinania kanałów, a problem jakości to dwie różne sprawy. Jak ktoś twierdzi, że Vectra obniża jakość nadawanych kanałów HD to niech wytłumaczy w jaki sposób wg. niego Vectra to robi?

Sygnał pobierany jest ze źródła satelitarnego i w niezmienionej jakości jest retransmitowany w sieci cyfrowej. Radze więc zastanowić się nad tym co tu niektórzy wypisują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym, że Twoje uzasadnienie a uzasadnienie innych osób są nie do pogodzenia i wzajemnie się wykluczają. Gdyby chodziło o jeden kanał HD przyjąłbym Twój punkt widzenia ale wszystkie kanały HD oferowane przez cyfrową Vectrę szwankują. Sam zresztą wspomniałeś o "pewnych problemach" w Vectrze co świadczy o tym, że coś jest na rzeczy. Na dłuższą metę nikt się na zgodzi na to aby płacić za kanały HD, wynajem dekodera HD a na telewizorze oglądać jakość znacznie gorszą. Na chwilę obecną można tylko czekać jaką opinię o jakości kanałów HD napiszą inne osoby a Twoje uzasadnienie Piotrek - w moim odczuciu - stanowi zapowiedź w jaki sposób przedstawiciele Vectry zamierzają kontrargumentować (czytaj tłumaczyć) z przedstawionych tutaj problemów. Problem dla klientów polega na tym, że podpisali oni "cyrografy" i Vectra dobrze wie, że ma czas aby rozwiązywać swoje problemy, szkoda tylko, że kosztem - jak zawsze - klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczne pogorszenie jakości kanałów HD jak to się tu określa nie leży po stronie Vectry. Vectra nie obniża parametrów nadawanych programów, są one takie same jakie oferuje nadawca. Tak więc ewentualne pogorszenie jakości leży po stronie nadawców kanałów HD (jak i SD również).

A co do sprzętu jaki używa Vectra to najlepiej jak się nie wie to się nie wypowiadać, a nie pisać zwykłe głupoty.

 

 

Tak. Wszyscy nadawcy jednocześnie i w porozumieniu puścili do Vectry sygnał gorszej jakości. Ja wiem, że osoby pracujące w Vectrze mają tak mówić, ale prawda jest taka, że dziś oglądałem u Taty Canal+ Film i Sport w HD przez platformę Cyfry+ i są one w rewelacyjnej jakości. A jeśli ja i kilka innych osób widzimy, że film HD dziś nie wygląda tak, jak 2 miesiące temu i nawet laik widzi, że coś się pogorszyło, to tak jest. I jest tak tylko w Vectrze...

 

Jest tak, jak ktoś napisał: Vectra liczy, że osoby, które wcześniej nie widziały jakości HD, nie będą krzyczeć na jakość bo nie mają porównania. A takie osoby, jak my, które widzą pogorszenie, zbywa się "winą nadawców"... Poza tym tekst w stylu "Jak ktoś twierdzi, że Vectra obniża jakość nadawanych kanałów HD to niech wytłumaczy w jaki sposób wg. niego Vectra to robi?

Sygnał pobierany jest ze źródła satelitarnego i w niezmienionej jakości jest retransmitowany w sieci cyfrowej" jest naiwny.

 

No w jaki sposób...hmmm....może obniżając jakość :lol: Przerabiałeś kiedyś film z DVD na DIVX? Ludzkość dysponuje już takimi możliwościami :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w jaki sposób...hmmm....może obniżając jakość :lol: Przerabiałeś kiedyś film z DVD na DIVX? Ludzkość dysponuje już takimi możliwościami :lol:

 

Kolego tak przerabiać to sobie możesz na komputerze. Proponuje najpierw zapoznać się z działaniem cyfrowej stacji czołowej tvk i potem wypisywać.

 

Oglądałeś ten sam film na tym samym tv? Podłączyłeś dekoder C+ taty do swojego tv?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czlowieku skoncz zgrywac wielkiego znawce bo z tego co piszesz wynika ze niemasz kanalow hd z vectry, wszyscy ktorzy maja dekodery hd zauwazyli spadek jakosc kanalow hd a ten ktory ich niema wmawia nam ze klamiemy ,co za ludzie

dlaczego ludzie majacy cyfre albo inna kablowke nienarzekaja na jakosc kanalow hd?moze na to odpowiesz medrcu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeżeli w tym sporze trzymasz Piotrek (nie zamierzam wchodzić w dyskusję dlaczego) stronę Vectry to musisz także nauczyć się zauważać opinie i uwagi innych (czytaj: klientów Vectry).

 

Niestety w naszym kraju potencjalny klient dopóki nie podpisze umowy jest traktowany jak wyjątkowa osoba, po złożeniu podpisy na "papierku" podejście zmienia się diametralnie i - niestety - zaczyna prezentować poziom Twoich wypowiedzi - Wy (czyli klienci) się nie znacie, jak się Wam (czyli klientom) nie podoba to ..., itd. Przykre to jest ale bardzo prawdziwe. Niby jesteśmy już parę ładnych lat po tzw. transformacji ale podejście przedstawicieli firm do swoich klientów przypomina bardziej obrazki z filmów Bareji a nie profesjonalne traktowanie. Firmy takie jak Vectra istnieją tylko i wyłącznie dzięki nam, dzięki temu, że nasze pieniądze chcemy Wam zapłacić za świadczenie określonych usług. Problem polega na tym, że jeżeli firma - w tym przypadku cyfrowa Vectra nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań - to konsekwencji nie ponosi żadnych a do tego jeszcze klientów upominających się o swoje potraktuje "z buta", przypominając że podpisali cyrografy na x-miesięcy. Spróbuj natomiast jako klient zapłacić z lekkim opóźnieniem rachunek to za dzień, dwa będziesz miał telefon z groźbą, że jak nie zapłacisz to oni ci dopiero pokażą. Taka jest niestety rzeczywistość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...