Skocz do zawartości
  • 0

Problem z Universal Channel


Valkyria
 Udostępnij

Pytanie

Dziś od godz. 17 z jakichś powodów nagle straciłam uprawnienia do odbioru Universal Channel SD. Ostatni raz ten kanał odbierał dziś po 5:00 rano.

Wersja HD od samego początku była zakodowana.

 

Konsultant nc+ zalecił aktualizacje listy i wysłał nowe uprawnienia, co nic nie dało jak na razie. Zaczekam jeszcze do północy, ale wątpię by coś się zmieniło.

 

Czy poza kolejnym telefonem do nc+ można jeszcze coś sprawdzić?

 

Z góry dzięki za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam, nie pomogę, ale mogę potwierdzić, że nie jest to odosobniony przypadek.

 

Wczoraj około 20, również zorientowałem się, że nie odbieram kanału "Universal Channel SD"

 

Aktualizacja listy nie pomogła, siła i jakość sygnału ok, kanał zakodowany.

 

Nie wiem czy może mieć to związek z wczorajszym ogłoszeniem, że ipla poszerzyła ofertę i uzyskała m.in. dostęp do tego kanału.

(zbieg okoliczności albo coś "grzebali")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki. :smile: Przed chwilą sprawdziłam i mam odkodowaną wersję HD. Wersja SD zablokowana nadal, ale to już nie istotne, nie ważne czy SD czy HD ważne aby działało... :jupi: 

Czy tego naprawdę nie można przełączyć tak aby nikomu nie sprawiać kłopotów?, musi to trwać 4 dni? :dammit:

 

Porażający jest jednak brak kompetencji osób, które tam pracują, :doh: na infolinii twierdzili, że mam uszkodzoną kartę, albo że nie mam programu w ofercie, mimo, że po zalogowaniu do ICA widnieje w moim pakiecie. Analogicznie było w korespondencji mailowej, tam dodatkowo dowiedziałam się, że dekoder nbox nie może czytać mojej karty bo jest w innym systemie. :sciana: A jednak czytał.

 

13 Ulicę już dawno mi wyłączyli i nie mam jej obecnie w pakiecie, miałam jak nazywała się Hallmark (o ile dobrze pamiętam).

 

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc! :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Rozumiem, tylko dlaczego ta zmiana trwa 4 dni i dlaczego pracownicy nc+ o tym nie wiedzą??? :dammit:

 

Na SD zawsze obraz miałam idealny, a teraz na tym HD pikseli i od czasu do czasu mam czarny ekran na ok. 14sek. Mam nadzieję, że to jest przejściowe.

Nie jest to kwestia anteny, gdyż 2 tygodnie temu wymieniali mi cała instalację satelitarną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Cóż wychowałam się na kablówce i tam, jeśli coś nie odbierało, to monter potrafił przyjść nawet w tym samym dniu, natomiast nc+ nie obchodzą ich klienci...

Wśród znajomych nie znam osoby, która byłaby zadowolona... Myślę, że jeśli ktoś nie miał innej alternatywy, to po jakimś czasie przestaje widzieć te wszystkie niedociągnięcia i usterki, jak np. mój sąsiad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...