Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Paranoic,wznowiłem ponowienie sygnały w poniedzialek wieczorem,patrze wczoraj wieczór są:animal planet,kino polska....i to dośc dobrze odbierały -obydwa paski na niebiesko.Dziś wchodze rano i znowu na tych kanałach brak sygnału-taki komunikat się świeci na środku ekranu.

Niewiem czy coś to pomoże ale napisze które kanały przez to nieodbieraja:

Cinemax,Kino Polska,Zone Club,Animal Planet.Te kanały gubie razem.Abonament mam Familijny+Relax Mix,umowa od 29.01.09

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na to, że antenę ustawiłeś w skrajnym położeniu i dlatego wieczorem odbierasz a rano już nie. Antenę najlepiej ustawiać koło południa (info z działu Technicznego CP).

 

Z tego co rozumiem to Cinemax nie działa (brak sygnału) a Cinemax2 jest OK (tego kanału nie ma w twoim abonamencie)?

 

Ewentualnie jak wyżej - awaria konwertera (nie "konwektera").

 

 

BTW. Na komunikat BRAK SYGNAŁU wznawianie uprawnień (ICOK, automatyczne biuro obsługi, konsultant) jest bezcelowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam sory ze znow przeszkadzam ale widze ze macie duze pojecie o tym a wiec tak co proponujecie zrobic jezeli na niektorych kanalach pisze usluga niedostepna mimo iz cyfrowy polsat mam od soboty i powinienem miec caly pakiet??Z gory dziekuje za szybka odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Cinemax 2 działa normalnie.....i to jest dzwine że zwykły Cinemax jest brak sygnału

Antene mam od jakiś 3 lat na dachu jednorodzinnego domku,teraz poprostu wziąłem nowy abonament i dekoder hd,wcześniej na echostarze dsb-616 też to zaczęło się dziać i tylko przy tych kanałach co wymieniłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest dziwne bo Cinemax i Cinemax2 nadają na różnych częstotliwościach, więc FAQ i patrz BRAK SYGNAŁU.

 

Podpowiem, ze różne dekodery mają różną czułość głowicy a dekodery HD wymagają precyzyjnie ustawionej anteny. Poza tym przydał by się większy talerz niż standardowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro o awariach to o awariach CP, od 5 stycznia moduły Cam z kartą CP nie dekodują się w Nagrze3 następujące kanały: tvn, tvn 7 i tvn turbo na Humaxach. Chyba we wszystkich modelach.

I kto da na to jakąś radę??

Swoją drogą, nie wydaje mi się logiczne całkowite wycięcie zakazami i groźbami kar zagadnienia sprzętu odbiorcy z tego wątku, to integralna cześć całości zwanej odbiorem telewizji satelitarnej. A nawiasem- skąd ma wiedzieć kolega Z, czy też kolega Y, że to jednak awaria ze strony nadawcy, jeśli nie zapytają na forum w stylu: zniknął mi kanał "Kino Polska" . Pozostaje odpowiedź- u mnie jest, a więcej nie wolno mi tu napisać pod groźbą kary ;)

Chyba, że chodzi o to, co kiedyś było w "to i owo", czyli wątek a'la "satelitarni szperacze"... że o godzinie 5:13 na dwie minuty zanikł dźwięk na kanale x, czy o 3:11 na 26 sekund obraz zrobił się zielony na kanale y. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć wyjaśnienie wydawałoby się logiczne, to jednak autor tego wątku miał co innego na myśli. Cytuję:

Postanowiłem założyć nowy wątek, w którym bedzie można zgłaszać informacje o awariach kanałów, czyli ich braku (zniknięcie) lub problemach z obrazem i dźwiękiem. Zakładanie wątków o awariach dla poszczególnych kanałów zaowocuje ich zamknięciem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, czytałem pierwszy post wątku, i literalnie rzecz biorąc nie ma tu ani słowa o zakazie jakiejkolwiek wymiany zdań dotyczących sprzętu odbiorcy, będącego niestety najczęściej przyczyną owych tajemniczych awarii.... Ale ok, niech intencją wątku pozostanie czysto informacyjny charakter.

U mnie np wczoraj wieczorem na ładnych parę minut "zamroził " się HBO HD, HBO SD chodził normalnie. Bodajże w czasie serialu o wampirach. Ciekawe, czy ktoś też to zaobserwował, bo domownicy podejrzliwie patrzyli na mnie i pilota w moim ręku.... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Piszę po raz pierwszy, ale czytuję to forum regularnie. Postanowiłem napisać, bo coś mi się zdaje, że Biuro Obsługi robi mnie w konia. Od wczoraj nie mam dostępu do MTVN HD. Wymieniłem dekoder na HD w grudniu i do tej pory nie było problemów z kanałami HD, które w ramach promocji mam mieć dostępne przez pół roku. Od wczoraj nie mam MTVN HD. Telefon do Biura - wznowią sygnał. Dzisiaj - najpierw też chcieli wznowić sygnał, a potem wymyślili bajeczkę, że MTVN HD był testowo i obecnie CP go nie transmituje, mimo, że nie usunął go ze swojej listy. Czy u Was jest MTVN HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, Ci co nie mają zakupionego MTVN HD (6 zł/miesiąc) nie posiadają go już. Właśnie kilka dni zakodowali sygnał, bo tak jak Tobie powiedzieli z CP przez ostatnie miesiące był dla wszystkich testowo. PS. Czy dobry dział na zadawanie takich pytań? :curious: :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, Ci co nie mają zakupionego MTVN HD (6 zł/miesiąc) nie posiadają go już. Właśnie kilka dni zakodowali sygnał, bo tak jak Tobie powiedzieli z CP przez ostatnie miesiące był dla wszystkich testowo. PS. Czy dobry dział na zadawanie takich pytań? :curious: :>

 

Czy to znaczy, że skoro nie mam wykupionego Polsatu Sport HD i Eurosportu HD i Discovery HD to też tych kanałów mam nie mieć? A właśnie mam! I zaznaczam, że mam mieć do końca MAJA - w ramach promocji związanej z wymianą dekodera na HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Zadam pytanie inaczej, prościej.

Uwaga, czy jest na forum ktoś, kto ma wykupiony MTVN HD, albo ma taką jak ja promocję? Albo w jakikolwiek inny sposób odbiera obraz i dźwięk z tego kanału? Chodzi mi o potwierdzenie faktu przesyłania przez CP programu MTVN HD.

 

O! A dzisiaj w Polsatowskim Help Desku był jeden inteligenty, który powiedział, że padły uprawnienia moje na kanał MTVN HD i w ciągu godziny, do dwóch ma działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...