Skocz do zawartości

Promocje platformy N


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja również mam zamiar czekać do stycznia bo mam cyfre+ do konca stycznia i czekam jeszcze moze coś z C+ dostane ciekawego bo jak narazie to lipa straszna.

jak mi na poczatku stycznia nic nie zaproponuja to przechodze do n o ile bedzie taka ciekawa promocja jeszcze obowiazywac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może 2 miesiące temu ;-) pisałem do n-ki czy mają jakieś promocje, jak się do nich przechodzi od konkurencji - odpowiedzieli, że nie mają. Wczoraj patrzę a na ich stronie napis, by dzwonić jak się chce przejść od konkurencji do n-ki. No i teraz mam problem! Chciałem on-line złożyć zamówienie na wielką rewolucję i recorder'a a teraz się zastanawiam co n-ka może mi "dorzucić" jak przechodze z polsatu? Jak to wygląda on-line? Bo w sklepie to się chyba pokazuje rachunek z 3 ostatnich miesjęcy a on-line? Nie wiem? -Skan mam im wysłać rachunku, by im udowodnić, że jestem w polsacie? Zależy mi by kurier to dostarczył. Może wiecie co dodają dla takich abonentów, usb DVB-T czy może jeden więcej miesiąc HBO gratis? Wiem, najlepiej zadzwonić i się zapytać ale nie mogę się dodzwonić z ... Anglii (rozłącza mnie):-(

Drugie pytanko: Załużmy, że kurier przywozi mi tuner 10 stycznia a ja czekam sobie i aktywuje go dopiero 1 lutego - to chyba jest możliwe? Płacę wtedy abonament za styczeń czy dopiero od lutego (moment aktywacji)?

Dzięki Panowie z góry i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez nSklep(on-line) nie załatwisz sprawy przejścia od innego operatora.

Zadzwoń do:

Telefonicznego Centrum Sprzedaży

801 0 55555

z kom: 12 291 55 55

*70 80 90

Lub napisz:

e-mail: nkontakt(at)n.pl

I zapytaj o ofertę. Jeśli się nic nie zmienili odkąd pytałem(początek grudnia), to dostaniesz umowę na warunkach obecnego Mini Fulla, z tym, że za 68 zł. W tej ofercie nie dodawali nMultiroom HD, dlatego wybrałem zwykłe Wszstkie pakiety n za 54 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanko ile trwała dostawa u was zestawu zamówionego przez internet?

Ja zamówiłem 14 i dostałem przed świętami, kolega zamówił 20.12 jeszcze nie ma, drugi kolega zamówił 21.12 jeszcze nie dostał :)

 

Ile czekaliście? Czy ktoś zamawiał w okresie od 20 do 21 grudnia i dostał już przesyłkę?

 

Co ciekawe kolega dzwonił na 12 291 55 55 i po jego peselu nie namierzyli go :), po nazwisku też, a potwierdzenie na maila dostał. Czy te zamówienia złożone przez stronę WWW są widoczne u konsultantów? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel lepiej nich dzwoni i się dowiaduje, bo wiem, że przy zamówieniach przez www czasem ginęły one w drodze do systemu (zwłaszcza w takich okresach gdzie jest ich dużo). Jeżeli nie ma go w systemie to najprawdopodobniej (pomimo maila) nie przyjęto jego zamówienia i nie ma co czekać. IMHO skoro promocja dzisiaj się kończy niech zamawia drugi raz, najwyżej jak tamto się odnajdzie to od jednego kuriera nie odbierze przesyłki, a będzie bezpieczniej i będzie pewny, że z aktualnej promocji skorzysta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz on kombinuje tak skoro to nie przyszło, a pisali że czas oczekiwania 14dni (tak ma na potwierdzeniu zamówienia) więc 14dni jeszcze nie minęło. A może się okazać, że nowa promocja będzie lepsza to po co dzwonić :) JAk będzie gorsza to zacznie dzwonić.

 

Mówie mu, że za bardzo kombinuje i się zdziwi, ale co tam moje gadania... ;)

 

BTW Ciekawe jak się zachowa Nka skoro ma potwierdzenie i minie 14dni co oni wtedy skoro nie dostarczą przesyłki, jeśli nowe promo będzie gorsze :) Zaproponują mu stare warunki?

Ciekawe, miałem kumpla w C+ swego czasu, program się zmieniał i nie dało się sprzedać np w starej promocji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były już takie sytuacje na forum n'ki poruszane i z tego co pamiętam mail (generowany z automatu) nie jest w tym momencie podstawą do przyjęcia reklamacji (mogę się mylić) i nie wywalczy tej promocji na jego podstawie. Zwłaszcza, ze dzwonił i nie było jego danych w systemie, co było znakiem, ze zamówienia nie ma. Wiem z forum, z tego co pamiętam, że bardzo ciężko jest wywalczyć z n podpisanie promocji, która już nie obowiązuje. Co nie zmienia faktu, że i tak będzie czekać 30 dni na rozpatrzenie reklamacji czy będzie mieć n około lutego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były już takie sytuacje na forum n'ki poruszane i z tego co pamiętam mail (generowany z automatu) nie jest w tym momencie podstawą do przyjęcia reklamacji (mogę się mylić) i nie wywalczy tej promocji na jego podstawie. Zwłaszcza, ze dzwonił i nie było jego danych w systemie, co było znakiem, ze zamówienia nie ma. Wiem z forum, z tego co pamiętam, że bardzo ciężko jest wywalczyć z n podpisanie promocji, która już nie obowiązuje. Co nie zmienia faktu, że i tak będzie czekać 30 dni na rozpatrzenie reklamacji czy będzie mieć n około lutego.

 

Hmm teoretycznie kumpel nic nie wie ;) potwierdzenie dostał, że czas realizacji do 14 dni to nie musi nigdzie dzwonić itd :) Więc nie sądzę, żeby my nie uznali,ale to już jego problem :)

 

Będę śledził jego "historię" i albo będę się z niego śmiał albo mu zazdrościł, choć szczerze wątpię, żeby po nowym roku było coś lepiej :) Może w promocji umowa zamiast 13 to 24mieś :) Chociaż z tego co jest na stronie wynika, że w sylwestra wskoczy nowe promo :) to kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...