wojtiw Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 5 dni wydzwanialem do c+ że nie mama uprawnień,5 dni mnie zbywali ze awaria.ale jak wczoraj zadzwoniłem czy można wymienic karte na nową bo podobno na nowej upranienia chodzą to pan technik odparł że ależ oczywiście.żaden problem jeszcze pan tego nie zrobił? czy nowa karta nie ma problemów ze spliterami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Pytanie retoryczne - nikt tego nie wie to nie jest pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 czy nowa karta nie ma problemów ze spliterami? nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras33 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Wygląda na to, że awaria z wysyłaniem uprawnien została naprawiona, przynajmniej w moim przypadku bo w końcu doszły uprawnienia na nowy pakiet a mam szarą karte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Ja też mam szarą kartę i zamówiłem Filmbox w opcji 48h i niema uprawnień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiek76 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Czy w związku z tym że nie odbierałem przez 11 dni kanałów które mi przysługiwały a z ich winy nie dostałem uprawnień należy się reklamacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Zależy. Jeśli nie odbierałeś kanałów za które musisz zapłacić to reklamuj. Jeśli jednak podłączyłeś sobie jakieś kanały w trakcie tej awarii i nie otrzymałeś uprawnień to nie masz co pisać - odpiszą ci, że zgodnie z regulaminem powinieneś zapłacić za niepełny miesiąc a w ramach promocji do końca niepełnego miesiąca miałeś je gratis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiek76 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Nie wiem czy tak do końca. Napisze do nich. Na aneksie umowy mam: umowa obowiązuje od 17.11 a nie od 1.12 a gratisowo włączone są zamówione dodatkowe kanały. A zatem mam do nich prawo od momentu podpisania umowy, ale się nie kłócę. Wyślę reklamację i zobaczymy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic85 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 jeżeli ktoś ostatnio dokładał jakieś opcje albo kanały hd, i niemoże ich aktywować i ma karte szarą, proponuje udać się do punktu c+ i wymienić na nową, do 1grudnia jest jakaś uwaria, i infolinia tez sugeruje wymiane karty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz430 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 mi tez uprawnienia nie dochodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 jeżeli ktoś ostatnio dokładał jakieś opcje albo kanały hd, i niemoże ich aktywować i ma karte szarą, proponuje udać się do punktu c+ i wymienić na nową, do 1grudnia jest jakaś uwaria, i infolinia tez sugeruje wymiane karty... mi tez uprawnienia nie dochodzą A oczym my tu piszemy przez ostatnie 3 strony? Po co sie powtarzać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Problem z przechodzeniem uprawnień na starej karcie został rozwiązany czy pozostaje tylko wymiana na nową czerwoną kartę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej120 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Naprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcik Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Orientuje się ktoś czy są jakieś problemy dzisiaj z Cyfrą ? Bo dzisiaj nie mam uprawnień do całego pakietu startowego a wczoraj wieczorem było wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strikson Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 mam to samo, co się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcik Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Czy więcej osób ma problemy z odbiorem Cyfry ? Bo u mnie nadal nie działa pakiet startowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Może dekoder nie przepuścił uprawnień? Wczoraj nie działał mi moduł dodatkowy, okazało się że moja Ariva 100 tym razem (wyjątkowo, do tej pory nie było problemu) nie przepuściła uprawnień (ponowienie uprawnień na stronie C+ pomogło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcik Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Też mam Arivę 100, już wczoraj jak nie działało wznowiłem uprawnienia na stronie Cyfry i nic to nie dało. Spróbuje jeszcze raz, bo osobny pakiet z C+ działa bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Ale ja wznowiłem uprawnienia na Pace...spróbuj może na jakimś dekoderze od C+ (widocznie nowa wersja oprogramowania nie przepuszcza uprawnień cyfry ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcik Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Po reaktywowaniu uprawnień na stronie zaczęło wszystko śmigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotroaza2008 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Czy ktos wie dlaczego National Geographic jest tylko po polsku od niedzieli? Mam nadzieje, ze nie wywina takiego numeru jak z Discovery Channel - przez wiele lat byla wersja angielska, a teraz ... kit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Działa wam Cyfra+ bo u mnie nagle na każdym kanale brak sygnału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał24 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Wszystko śmiga. Może konwerter śniegiem się oblepił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 @ Michał24 Miałeś rację winą był śnieg który nawiał na konwerter posprzątano i jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yavol Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 czy to normalne ze nagle na dwóch różnych antenach padła mi siła sygnału?! u was w porządku?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi