Skocz do zawartości

Awarie, problemy techniczne nadawcy "Cyfra+"


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 dni wydzwanialem do c+ że nie mama uprawnień,5 dni mnie zbywali ze awaria.ale jak wczoraj zadzwoniłem czy można wymienic karte na nową bo podobno na nowej upranienia chodzą to pan technik odparł że ależ oczywiście.żaden problem jeszcze pan tego nie zrobił?

czy nowa karta nie ma problemów ze spliterami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy. Jeśli nie odbierałeś kanałów za które musisz zapłacić to reklamuj. Jeśli jednak podłączyłeś sobie jakieś kanały w trakcie tej awarii i nie otrzymałeś uprawnień to nie masz co pisać - odpiszą ci, że zgodnie z regulaminem powinieneś zapłacić za niepełny miesiąc a w ramach promocji do końca niepełnego miesiąca miałeś je gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ktoś ostatnio dokładał jakieś opcje albo kanały hd, i niemoże ich aktywować i ma karte szarą, proponuje udać się do punktu c+ i wymienić na nową, do 1grudnia jest jakaś uwaria, i infolinia tez sugeruje wymiane karty...

 

mi tez uprawnienia nie dochodzą

 

A oczym my tu piszemy przez ostatnie 3 strony? Po co sie powtarzać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...