gst Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Witam wszystkich. W związku ze zmianami w UPC chce zerwać obecną umowę i myślałem nad podpisaniem nowej. Czy można zamawiać jeszcze Rewelacyjną kombinację usług? Wtedy zamiast 135 zł (3 usługi) płaciłbym 73zł (2 usługi) - rezygnuję z telefonu stacjonarnego. Może ktoś się orientuje czy ta specjalna oferta jest jeszcze? w pliku pdf jest napisane do 31 maja 2013 roku lub do odwołania. Dziś byłem w biurze obsługi klienta i babka z siebie robiła [beep]kę na wszystkie możliwe sposoby by tylko o tej ofercie nie mówić. Nie chciała jej dać mówiąc, że jest usunięta. Co jednak z kontekstu jej całej wypowiedzi uważam za kłamstwo. Jak to sprawdzić proszę pomóżcie, bo jeśli trwa to do 31 maja to chcę jak najszybciej to załatwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Oferta "Rewelacyjną kombinację usług" jest obecnie nie dostępna, aktualne promocje i regulaminy znajdziesz pod tym linkiem LINK, kliknij w regulaminy, czyli aktualne zestawienie promocji i za co ile zapłacisz, które nie znajdziesz w odnośniku "PROMOCJE" na stronie głównej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gst Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 a możecie doradzić co najlepiej wybrać (2 usługi). Póki jest czas na zerwanie umowy. Termin jest jakoś w drugiej połowie czerwca. Robić to teraz czy poczekać jeszcze na nowe oferty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Wypowiedzenie jest miesięczne, a czas jest do 23 czerwca, czyli możesz poczekać do czerwca, i na bieżąco śledzić promocje, a ostatni miesiąc rozliczeniowy dać jako lipiec. Obecnie z promocji Select HD i Fiber Power 30 możesz mieć za 110zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabasco Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 W związku ze zmianami w dokumentach w UPC każdy może wypowiedzenie dać w dowolnym terminie ale nie później niż do 21 czerwca ! Poza tym są w obiegu inne promocje niż tylko te co na oficjalnej stronie. Obecnie bez problemu można dostać select hd i net 30 w cenie 90 zł w promocji Rewia Usług. Poza tym im bliżej daty 21 czerwca mogą pojawić się z powrotem promocje typu RKU gdzie taki pakiet chodził za 75 zł. Także lepiej czekać na lepsze promocje z gotowym wypowiedzeniem i nie podpalać się na oferty oficjalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 W tej chwili posiadam umowę na tv z multiroomem sd, internet i telefon stacjonarny. Umowę na te usługi mam ważną do grudnia 2014, z kolei do grudnia 2013 ważny mam pakiet C+. Są jakieś szanse na to, by po wysłaniu wypowiedzenia odezwali się do mnie i próbowali mnie zatrzymać oferując niższy abonament za te usługi mimo że umowę mam ważną jeszcze tak długo? (przedłużałem w grudniu na dwa lata) Uważam, że płacę za dużo, bo 130zł za pakiet select z jednym dekoderem hd i jednym sd, internet 30mb z wifi i 60 minut co miesiąc + 30zł za pakiet C+ i chętnie bym zjechał z tej kwoty w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Już wkrótce będzie można bezkarnie rozwiązać umowy, UPC zmienia regulamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Jeżeli zmiana regulaminu wynika ze zmiany prawa, to nie przysługuje możliwość rozwiązania umowy. Widocznie w tym przypadku UPC zmienia coś jeszcze, albo nie znają prawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 To wczoraj na media2 był nius: w związku ze zmianą ustawy Prawo Telekomunikacyjne (z dnia 16 listopada 2012 r.), zmianie ulegają wybrane postanowienia ogólnych warunków umowy abonenckiej, regulaminu świadczenia usług oraz regulaminu szczegółowego świadczenia usług komórkowych". Przy okazji zmian, wymaganych przepisami prawa, UPC wprowadza również dodatkowe zmiany, które mają sprawić, że regulaminy będą bardziej "przejrzyste i zrozumiałe". Zmiany w dokumentach abonenckich będą obowiązywać od 21 czerwca 2013 roku. UPC Polska zapewnia jednak, że wysokość opłat oraz inne warunki świadczenia usług nie zmieniają się. Warto podkreślić, że w przypadku braku akceptacji powyższych zmian abonentom UPC Polska przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy abonenckiej z operatorem, z kolei UPC Polska nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Jak informuje operator, pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy abonenckiej powinno być złożone nie później, niż do 21 czerwca 2013 roku. źródło upc/media2.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Jeżeli zmiana regulaminu wynika ze zmiany prawa, to nie przysługuje możliwość rozwiązania umowy. Widocznie w tym przypadku UPC zmienia coś jeszcze, albo nie znają prawa UPC w swoich mailach do abonentów nawet wyróżnia informację, że można rozwiązać umowę. Zresztą Orange też to właśnie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Przy okazji zmian, wymaganych przepisami prawa, UPC wprowadza również dodatkowe zmiany, które mają sprawić, że regulaminy będą bardziej "przejrzyste i zrozumiałe" Czyli miałem racje, oprócz zmian wymuszonych przez zmianę prawa, zmieniają coś jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 U mnie akurat zmiana regulaminu nie była konieczna, aktualną umowę mam do 08/06/2013, wypowiedzenie poszło 08/05 i był już pierwszy kontakt ze strony UPC. aktualnie mam: Pakiet Max HD z nagrywarką Pakiet Super HD Pakiet Premium Canal+ SD Opcja Canal+ HD Fiber Power 30 Mb/s Bezprzewodowy Internet UPC Minuty do wszystkich 240 Wszystko razem za 151,97/m-cznie Po wstępnej rozmowie padła taka propozycja: Max Extra HD z nagrywarką Pakiet Canal+ (wszystkie 11) Multiroom (moduł CI) Pakiet HBO (na m-c gratis) Fiber Power 30 Mb/s Bezprzewodowy Internet UPC Minuty do wszystkich 60 Wszystko razem za (przy umowie na 18 m-cy) 155,- PLN (przy umowie na 24 m-ce) 155,- PLN, ale pierwsze 2 m-ce z rabatem 50% Dostał ktoś coś lepszego, czy to jest max, co oferują przy wypowiedzeniu? ...mam ponad 3 tygodnie jeszcze na negocjacje, może w związku ze zmianą regulaminu, pojawią się lepsze oferty utrzymaniowe, gdyby dołączyli w tym czasie nSport HD, TVN24 HD i MGM HD, to bym się nie zastanawiał, tylko brał - co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d107 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Ja na przedłużenie umowy z racji wypowiedzenia otrzymałem od UPC: Max Extra HD + Fiber 30 mb/s + Wi-Fi + Telefon Europa Świat + Mutliroom PVR HD za 156,- / mies, przy umowie na 2 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorr Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Widzę ceny o 30% droższe niż w Vectrze, a jeszcze nieco uboższa oferta..A pamiętam jak UPC miało ceny jako kablówka nie do przebicia (w czasach analogu). Jedyne za co mogę ich pochwalić to jakość internetu, który jest praktycznie bezawaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juliett123 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Tak samo jestesm zadowolony z uslug. Internet dziala dobrze, bez zarzutu. Jak narazie najlepszy operator którego miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Widzę ceny o 30% droższe niż w Vectrze, a jeszcze nieco uboższa oferta... Dla mnie oferta UPC jest zdecydowanie lepsza niż Vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oarman Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Również złożyłem wypowiedzenie. Zadzwoniono do mnie z działu utrzymania klienta. Obecnie posiadam ofertę TV Pakiet Max HD z nagrywarką + Pakiet Super HD i Internet Fiber Power 50 Mb/s + Bezprzewodowy Internet UPC = abonament 159zł Zaproponowano mi umowę Internet 60Mb/s oraz TV select HD + mooltiroom za 126 zł. Troche lipa tym bardziej że Mooltiroomu nie potrzebuję. Coś się chyba Pani nie postarała, bo jakbym chciał zostać przy tym co teraz mam to musiałbym płacić135zł abonament + 20zł za nagrywarkę ??!!!. W kulki lecą po 10 latach ,,współpracy'' bo przychodząc prosto z ,,ulicy'' i biorąc np. Pakiet Telewidza czyli Max Extra HD z nagrywarką, Fiber Power 60 z Wi-Fi, Minuty do wszystkich 60min płące 135zł z nagrywarką. O co chodzi. Oczywiście Pani podziękowałem. O promocjach typu ,,UPC w dopasownym pakieci'' i ,,rewelacyjna kombinacja usług'' podobno klienci mogą zapomnieć, są odwołane i nie wrócą. Wierzyć w to czy czekać aż bliżej daty rozwiązania umowy będzie. Macie jakieś przecieki albo propozyjcę jak z nimi ewentualnie gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Ponowię pytanie, są jakieś szanse na to, że po złożeniu wypowiedzenia przedstawią mi jakąś korzystną ofertę w celu utrzymania mnie mimo że umowę przedłużałem w grudniu na dwa lata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobo40 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 @lukent Złóż rezygnacje z usług ze względu na zmianę regulaminu. To podstawa do otrzymania innych ofert niż na stronie UPC. Chociaż teraz z umowami jest ''bida'' dają rewię usług i multiroom za 1 zeta. Zerknij tutaj i tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Dzięki. Przeszedłem obok tej zmiany obojętnie, bo stwierdziłem, że na pewno nic mi nie zaproponują bo dopiero co przedłużyłem umowę na dwa lata, ale spróbować warto. Idąc logiką, to coś powinni korzystniejszego zaproponować od tego co mam teraz, żeby mnie utrzymać... Spróbujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juliett123 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 pewnie coś dadzą, dlatego bez sensu jest rezygnacja, a potem nie wiadomo co będzie. Dla mnie zdecydowanie ofertowo, zwłaszcza na internet upc jest najlepsze do tej pory. Dlatego mimo zmiany w regulaminie nie zrezygnuje i poczekam na moze nowe oferty czy propozycje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 No to już dzielę się nowymi informacjami. Z ciekawości zadzwoniłem sobie na infolinię i zapytałem tylko o to, jakie dane trzeba zawrzeć w wypowiedzeniu Oczywiście od razu zaczęły się pytania czy jestem niezadowolony, że mógłbym coś zmienić itd itp. Konsultantka zaproponowała mi za 145zł/mc pakiet max hd z nagrywarka i internet 60mb/s oraz telefon bez zmian, czyli godzina do wszystkich. Odmówiłem, więc przełączyła mnie do działu utrzymania klienta. Kolejna konsultantka z którą się połączyłem zaczęła mnie tak samo wypytywać co i jak i powiedziałem, że gdybym płacił mniej (w tej chwili za select hd, multiroom sd i internet z wifi 30mb + 60 min płacę 130zł) to może bym się zastanowił, ale uważam że płacę za dużo. Spróbowała więc wyliczyć jakieś tam bonusy dla mnie zarówno w przypadku nowej umowy na rok lub na dwa lata, ale w obu przypadkach wyszło drożej niż płacę w tej chwili. Stwierdziła, że wynika to z tego, iż niedawno dopiero podpisywałem umowę (w grudniu) i już w tej chwili posiadam te wszystkie usługi w najkorzystniejszej konfiguracji i nie jest w stanie po prostu zaproponować nic korzystniejszego. Podziękowałem więc, jeszcze raz poprosiłem o informacje które muszę napisać w wypowiedzeniu. Konsultantka jeszcze zapytała czy może ze mną się kontaktować w tej sprawie, powiedziałem że oczywiście. Powiedziała, że skontaktuje się ze mną w piątek. (muszę tylko się przyznać, że nie zrozumiałem czy w ten, czy w następny ) Jak myślicie, są szanse po takiej rozmowie, że jednak coś mi zaproponują tańszego niż w chwili obecnej płacę? Trochę mnie to zastanawia, że konsultantka twierdzi, że mam już najtańszy zestaw w najkorzystniejszej sytuacji, a z tego co wyczytałem dużo osób płaci co najmniej 20zł mniej ode mnie za to samo. I czy lepiej poczekać z wysłaniem wypowiedzenia do czasu aż do mnie zadzwoni, czy jednak wysłać mimo wszystko? Nie chciałbym żeby się okazało, że wyślę to wypowiedzenie, oni jednak faktycznie nie mogą mi zaproponować nic tańszego i 21 czerwca umowa zostanie rozwiązana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobo40 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 @luket Ja bym ci radził wysłać wypowiedzenie, zawsze można cofnąć wypowiedzenie nawet ostatniego dnia umowy, teraz nic w DUK nie ma ciekawszego od Rewi Usług. Jak zadzwoni do ciebie to się zapytaj o tą promocje, ale jak nie będzie miała w systemie twojej rezygnacji to ci nie da tej promocji. Rewia Usług Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isacus Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Czy moze ktos wrzucic wzór wypowiedzenia umowy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Nic bardziej trudnego, piszesz swoje dane u góry z lewej, najlepiej z numerem identyfikacyjnym, z prawej miejscowość oraz datę składania wypowiedzenia (miejscowość gdzie znajduję się BOK . Poniżej na środku " Proszę o rozwiązanie umowy na usługę TELEWIZJA / INTERNET / TELEFON, z dniem XX/YY/ZZZZ, poniżej podpis . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.