PLANETKA Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 1 Czego sie obawiam w upc ,to wadliwego horizona z nagrywarką , reszta jako tako by była ok , ale chyba aż tak fajnie nie jest z tym ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Na chwilę obecną opierasz się na opinii jednej osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 No a czy ktoś ma jeszcze z tym problem niech napisze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 (edytowane) Marzenie UPC: "Negatywna opinia tylko 1 osoby" HA HA HA Poczytaj sobie forum UPC i zobacz realny świat Jest tam ponad 300 stron o złomie Horizon. Edytowane 21 Stycznia 2018 przez Darth Vader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Poczytaj sobie fora Cyfrowego Polsatu, Playa, Orange i też zobacz realny świat. Wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 (edytowane) Sieci kablowe stawiaja niestety głównie na rozwój internetu. Telewizja to dla nich tylko niszowy dodatek. Dlatego zawsze jest zaniedbany. Dlatego platformy satelitarne które skupiają się na TV są lepsze. Próbka działania UPC: https://www.youtube.com/watch?v=cBZie3GCfQI Edytowane 21 Stycznia 2018 przez Darth Vader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam007adam Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 https://forum.satkurier.pl/index.php?/topic/13293-UPC&do=findComment&comment=1337432 Człowieku płacą Ci za ten hejt na UPC? Czy jesteś typowym trollem. Mam UPC (telewizja+ internet) od dobrych paru lat. Wprawdzie zostałem na mediaboxsie po przedłużeniu umowy(negatywne opinie o horizon) + karta Cl na drugim telewizorze. Ale generalnie jestem zadowolony. Interet 250, tv max (ponad 100 programów w HD) + multiroom za 104 zeta. Czego chcieć więcej. Nie ma idealnych dostawców. Tak samo jak nie ma idealnych smartfonów. Ja ogólnie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Pozytywne opinie też mogą być opłacane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam007adam Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Zgadzam się. Ale jeżeli ktoś szuka na forum porady, to trzeba podkreślić zarówno wady jak i zalety. A Ty jesteś cały czas na "nie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Zaletą UPC ( dla mnie) jest dobry i stabilny internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 (edytowane) @Arkon, akurat Vectra słynie z upychania kanałów, podobnie jak CP @Darth Vader, jaką masz wersję softu? @PLANETKA, ja mam Horizon, kiedy tylko się pojawił w Polsce i początki były ciężkie, ale od dużego upgradu softu (kiedy to zmienił się również interfejs) nie mam prawa narzekać. Z tego co wiem, to niektórzy mają spore problemy z tym dekoderem, dlatego proszę, żeby jak komuś coś nie działa to pisać wersje softu. Ja mam 0.13.145 (dekoder LS) Edytowane 21 Stycznia 2018 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Mam 0.13.142 (HS). I mam go pomimo ponad 10 reklamacji i nic nowego nie dostaję. Kumpel ma 0.13.145 i problemy takie same jak moje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Czyli 1 słowem nic nowego z tym te same problemy są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Planetka tutaj masz porównanie NC+ kontra UPC: https://forum.satkurier.pl/topic/24689-jakość-obrazu-upc-vs-nccp/ A tutaj ogólnie o dekoderze Horizon: https://forum.satkurier.pl/topic/13470-dekoder-horizon-upc/# Myślę, że to Ci pomoże podjąć słuszną decyzję... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Czyli więcej jest minusów na horizomna z nagrywarką , a dają jeszcze te starsze tam , btw chyba jutro pójdę do nc plusa i spytam o ich ofertę , bo coś mi smyczy że w upc bym miał przeprawę z nimi ze 2 lata nerwówki, no chyba że pozostane w cp zobacze jutro ,prześpię sie z tym i jutro coś wybiorę ok. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 (edytowane) Korzystam z dekodera Horizon z PVR od prawie miesiąca i nie zauważyłem dosłownie żadnych problemów. Mając obecnie dostęp do oferty nc+ , trochę z racji przymuszenia, bo do zbiorczej instalacji sat w bloku nie mam zaufania, po przeprowadzce zdecydowałem się na UPC -po drodze był epizod z Orange IPTV (porażka) rezygnując z usług tv wspomnianego operatora. Oferta jest ok -dużo kanałów w HD, mix oferty z nc+ i CP .Pakiet łączony z dostępem do internetu. Cenowo wyszło podobnie,Polecam Edytowane 21 Stycznia 2018 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Czyli co masz Horizona z nagrywarką i jest ok działa prawidłowo.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Działa tak jak ma być powinno.Też na początku byłem uprzedzony i jak na razie zposród dekoderów, z którymi miałem do czynienia ten jest najbardziej wręcz dosłownie bezproblemowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 I weż tu być mądry co wybrać szit heh trudny wybór. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLBeG Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Co ja "pacze", syn marnotrawny do tego złego UPC przymierza się wrócić? Zygmunt Cię rozczarował? Z Horizonem prawda jest taka, że kto ma stabilne połączenie u siebie, ten po zmianie software problemów nie ma, a że działa w chmurze, to jak z połączeniem problemy, to dek c... dostaje. Edytowane 22 Stycznia 2018 przez eLBeG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Prawda też jest taka że Horizon jest już w UPC ponad 3 lata. Jeżeli przez 3 lata nie chcą/nie potrafią doprowadzić go do odpowiedniego działania tzn że należy wprowadzić nowy dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLBeG Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Zgadzam się, ale tak to jest... Byleby taniej, do tego złapać klienta i niech sobie radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 No właśnie 3 lata mają te dekodery i dalej kulawe są nic nie naprawili z grubsza , chyba już taki ich los jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Część osób ma problemy, ale nie wszyscy. Edytowane 22 Stycznia 2018 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darth Vader Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Ale abonament płacą wszyscy. I powinni być jednakowo traktowani i mieć taki sam poziom usług. Tymczasem niestety tak nie jest. A pisanie reklamacji i odwołań niewiele wnosi. Grają na czas i obiecują od lat nowe oprogramowanie. Rozwiązać umowy przed czasem z powodu niedziałającej poprawnie usługi nie pozwalają bez kar umownych. Upustu w abonamencie nie chcą dać (niektorzy tylko dostają jednorazowo). I klient jest w pułapce. Musi płacić i nie ma wyjścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.