Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Kanałów TVP raczej nie wyłączą bo spotkałoby się to z protestem klientów. Ale pozostałe całkiem możliwe.

Viaplay oczywiście Total?

Netflixa można podnieść do planu 4K i płacić różnicę i udostępnić 2 osobom (odpłatnie)?

Dobrze, że mam pół roku do końca umowy i mogę poobserwować rozwój sytuacji.

Ogólnie poza długą umową, warunki moim zdaniem są ok.

*Jak się okaże, że Amazon będzie tracił na jakości przez ich urządzenie (dekoderek 4K) to zaproszę technika.

Kusi mnie "prawdziwy" światłowód w Orange + dostęp tam to apki C+ w ramach umowy.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tomo21 napisał(a):

Mi się kończy za chwilę. 

Obecnie mam: Max Premium + Horizon z nagrywarką + Viaplay + Internet 750 (modem Compal biały)

Płacę za to 104,99 miesięczne. 

Do tego żona ma telefon z 20GB internetu za 40 zł miesięcznie. 

Dzisiaj dzwonił konsultant i zaoferował mi takie warunki:

- pakiet tv zostaje jaki jest

- dekoder proponował 4K, podziękowałem bo wolę Horizona

- zwiększenie internetu do 1GB plus do tego nowy modem jakiś (nie wiem dokładnie jaki, może ten od Playa) 

- cena za pakiet o 5 zł więcej niż teraz 

- umowa na 24 miesiące 

- przeniesienie numeru tel. bezpośrednio do Play i abonament 35 zł, w tym 120 GB internetu 

- Netflix za darmo na rok

 

Powiedziałem że się zastanowię, ma dzwonić znowu w sobotę. Co sądzicie o takiej ofercie?

 

A żona ma telefon w UPC? I chcą zaoferować przejście z Playa do Playa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomo21 Nowego modemu to ty sie nie boj bo Compal to jest akurat straszne badziewie. Watpie, ze przez 2 najblizsze lata sie cos mocno zmieni w ofercie UPC. Mimo wszystko spróbowałbym najpierw wyslac wypowiedzenie i pozniej negocjowac oferte. Moze sie trafi cos ciekawszego. Wypowiedzenie zawsze tez mozna przeciez wycofac a niektore oferty poprostu nie beda dostepne dopóki nie zrezygnujesz.

Edytowane przez Michaelred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, rotalplus napisał(a):

- zwiększenie internetu do 1GB plus do tego nowy modem jakiś (nie wiem dokładnie jaki, może ten od Playa)

Pewnie to będzie Giga Connect box6 - na WiFi 2.4 Ghz osiągam 190 Mb/s na 5Ghz dobiłem do 890 Mb/s.

Ma 3 porty 1 Gigabit i jeden port 2.5 Gigabit.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lakiman napisał(a):

Modem od Playa jest lepszy od Giga Connect box6?

Chyba malo osob go jak narazie ma ale to bardzo watpliwe bo to tez jest modem z WIFI 6. Tez ma 1 gniazdo 2,5GB lan, 4 anteny. No i dostep do niego jest juz chyba przez strone PLAY a co za tym idzie pewnie konfiguracja ograniczona i soft niedopracowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, lakiman napisał(a):

Viaplay oczywiście Total?

 

Nie wiem. Ale gościu powiedział, że ja płacę za niego 10 zł, a obecnie kosztuje ponad 50 zł.

 

12 godzin temu, lakiman napisał(a):

Netflixa można podnieść do planu 4K i płacić różnicę i udostępnić 2 osobom (odpłatnie)?

 

Można. Za 0 zł jest plan podstawowy, jak się podniesie do wyższego to się płaci tylko różnice. Ale ja ledwo znajduję czas, żeby coś popatrzeć na HBO Max i Disney+, więc dla mnie to żadna atrakcja. Chociaż pewnie jakbym dostał za darmo to coś tam bym znalazł do obejrzenia.

 

11 godzin temu, rotalplus napisał(a):

 

A żona ma telefon w UPC? I chcą zaoferować przejście z Playa do Playa?

 

No mają teraz jakąś taką promocję dla osób przechodzących z oferty UPC na ofertę Play. Abonament w Playu jest 65 zł ale dla przechodzących jest stała zniżka 30 zł. Upewniłem się, że po zakończeniu umowy ta zniżka dalej będzie.

Edytowane przez Tomo21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy oby w pakiecie start który mam dodany do internetu z UPC nie powinno być u mnie kanału TVP 3 Gdańsk?W ofercie Tv Play jest tylko TVP Warszawa.Zauważyłem jakieś drgania obrazu na kilku kanałach z kabla na tym nowym Boxie ,czasem potrafi obraz się zawiesić na Boxie w  drugim pokoju jeśli chodzi o kanały dostępne drogą internetową.Proponują żeby najlepiej podłączyć kablem Enternet ,ale i tak mam już wystarczająco dużo tych kabli i musiałbym go przeciągnąć praktycznie przez prawie całe mieszkanie.Co do kanałów TVP po niedawnej zmianie z SD na HD kanału TVP Warszawa myślałem że może coś w tej sprawie ruszy,niby jakieś rozmowy trwają.

 

 

 

 

Edytowane przez piter7790
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 
Przedłużam umowę w UPC, dali mi za 60zł 300mbit/s i pakiet select, ale widze żę na dniach lista kanałów pakietu select  https://www.upc.pl/pdf/wykaz_programow_select.pdf zmniejszyła sie o połowe (mimo że na stronie są wszystkie z poprzedniej listy). Na tych listach są tylko gwarantowane kanały czy tylko te co będą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Chomas zamiast 136 masz 59 kanałów? 

3 godziny temu, piter7790 napisał(a):

Zauważyłem jakieś drgania obrazu na kilku kanałach z kabla na tym nowym Boxie ,czasem potrafi obraz się zawiesić na Boxie w  drugim pokoju jeśli chodzi o kanały dostępne drogą internetową.Proponują żeby najlepiej podłączyć kablem Enternet ,ale i tak mam już wystarczająco dużo tych kabli i musiałbym go przeciągnąć praktycznie przez prawie całe mieszkanie.

Kabla to ja już nie podłączałem z 10-15 lat. Nawet zapomniałem, że jest coś takiego jak kabel sieciowy. Nie po to jest szybkie WiFi żeby się bawić w jakieś kable.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry żart. Przez pewien czas telewizor był połączy przez wifi z modemem i wszystko działało raczej bez problemów, czasem coś ścinało ale rzadko (aczkolwiek zdarzały się zwiechy drobne lub pikseloza na HBO Max czy C+ Onlie raz na jakiś czas). Potem było coraz gorzej, jak dochodziły urządzenia. Modem stoi tuż obok telewizora więc wziąłem krótki kabel i wpiąłem nim telewizor do modemu. Jak ręką odjął, wszystko działa płynnie, zero przycięć, pikselozy, czegokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałem, że tak nie jest. U mnie z WiFi nigdy nie było problemów, nawet na internecie mobilnym. Kiepskie moduły WiFi w telewizorach lub kiepski soft je obsługujący to znany proceder, ale nie powiedziałbym, że zabawny. W przypadku boxa od Play może być podobnie.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewien plus wydaję się jakość obrazu kanałów - w nowych Boxach jest ok ,nawet nieco lepsza jaką miałem w UPC  4K Box ,tyle że kanały trochę wolniej się przełączają.Na plus też infolinia Play -praktycznie prawie zawsze błyskawicznie się tam dodzwaniam,czego nie można powiedzieć o infolinii UPC - tu czasem nawet pół godziny słuchania melodyjki nie starczało żeby się połączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na infolinię szybko się dodzwonisz, tylko co z tego, że nie załatwią danych spraw od razu, tylko otwierają zgłoszenie i czekaj. Na plus tylko fakt, jak dobrze napiszesz reklamację to będą coś zwracać za dany okres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...