Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Ale powinni uruchomić w dniu startu, a nie być w ogonie za Vectrą. Mówisz "dziadostwo" ale ma swoich fanów, którym Viaplay dobrze wygląda, na urządzenie mobilne i małe wyświetlacze jest w sam raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak i nie. Świadomy klient mający obie kablówki do wyboru i tak wybierze UPC (mam na myśli ofertę wielu usług). Co do samego Internetu może być dla każdego podmiotu po równo, chyba, że niektórzy uświadomią sobie jak bardzo awaryjnym operatorem była/jest vectra.

To nie są fani, tylko napaleńcy technologiczni, oni chcą muszą mieć daną nowość, usługę na rynku inaczej nie czuli by się dowartościowani. A kiedy zaspokoją ciekawość, przestaną się tak podniecać, schłodzą swoje rozpalone głowy i zejdą na ziemie. Może Viaplay zaskoczy rozwinięciem (podwyższeniem jakości) usługi. Oby. Ale zaliczyli falstart oferując dziadostwo. A myślisz, że Ci napaleńcy przyzwyczajeni do jakości Full HD na przepastnych swoich QLED-ach  przesiądą na małę smartfonowe wyświetlacze? To Jesteś w błędzie. Będą skomleć i rąbać tuziny stron wypisując dyrdymały i narzekania tak jak to teraz ma miejsce w wątku Viaplay.

  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czystej ciekawości z jakim bitrate nadają kanały sportowe w UPC ( Eurosport, Eleven) w internetowej usłudze?

Edytowane przez Sentence
Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lakiman napisał:

Z czystej ciekawości z jakim bitrate nadają kanały sportowe w UPC ( Eurosport, Eleven)?

Eurosport 10 Mb/s.

 

 

 

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę nikt nie sprawdził ile dokładnie jest przez Box 4K, brak w nim funkcji, która pokazuje statystyki.

Można orientować się jedynie po średniej/szczytowej prędkości transmisji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było rok temu i może wtedy sprawdzałeś, dziś nie ma już takiej informacji nigdzie na stronie UPC: https://forum.satkurier.pl/topic/13293-upc/page/250/?tab=comments#comment-1571561

Pomiary z routera już ktoś robił po jednej z aktualizacji softu z włączona opcją "Dopasuj liczbę klatek" i wyszły inne wyniki, wiesz z jakiego to forum :)

 

upc.jpg

 

UPC TV GO przy 720p 50 FPS potrafi mieć 10 Mb/s: https://forum.satkurier.pl/topic/38197-upc-tv-go-telewizja-online/?tab=comments#comment-1677290

Rzuciłam okiem przez chwilę i wygląda nawet nieźle jak na 720p.

 

Dla 1080p 50 FPS na Box 4K ta wartość powinna być większa przy zastosowaniu tego samego kodeka. Pojawiały się opnie, że niektóre kanały HD w Box 4K są kodowane w H.265 tylko nie wiadomo, które to są i czy to w ogóle prawda.

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownik @MrPepka podał taką informację, na temat kodeka H.265.

57 minut temu, Zuzia napisał:

To było rok temu i może wtedy sprawdzałeś, dziś nie ma już takiej informacji nigdzie na stronie UPC: https://forum.satkurier.pl/topic/13293-upc/page/257/?tab=comments#comment-1572256

Pomiary z routera już ktoś robił po jednej z aktualizacji softu z włączona opcją "Dopasuj liczbę klatek" i wyszły inne wyniki, wiesz z jakiego to forum :)

 

upc.jpg

 

upc.png

 

DPojawiały się opnie, że niektóre kanały HD w Box 4K są kodowane w H.265 tylko nie wiadomo, które to są i czy to w ogóle prawda.

 

 

 

W dniu 28.08.2020 o 16:26, MrPepka napisał:

Kanały sportowe na 4K Boxie mają 50 FPS jakby ktoś pytał

Padło też pytanie odnośnie kodeka, już piszę:
H.264: HD i SD

H.265: UHD i niektóre kanały HD

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiary "z routera" oczywiście można robić, ale trzeba sprawdzać statystyki przepływności dla każdego kanału TV osobno i mieć pewność jaki kodek jest użyty, jeszcze poprawka na dane audio i dopiero można wyciągnąć jakieś wnioski. Jest z tym trochę zachodu, wbrew pozorom nie jest to proste.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zwykły skandal. Kilka dni temu został zamontowany dekoder 4k. Tak go zachwalali. W praktyce obraz co chwilę zawiesza się, trwa cały czas buforowanie, są komunikaty o niskiej przepustowości, dużym obciążeniu.

 

Teraz trwa mecz, nie da się go obejrzeć. Cały czas są usterki.

 

Mecz idzie z kilkuminutowym opóźnieniem do czasu rzeczywistego.

 

Dzwoniłem na infolinię dwa razy, restart i jakieś poprawki nic nie dały.

 

Jak był technik w mieszkaniu, nic nie wspominał o kłopotach, miało być wszystko ok.

 

Podłączenie jest do Wi-Fi.

 

Technik widział, że odległość między modemem a dekoder jest duża - ok. 9 m. Nic nie powiedział o innym rozwiązaniu. Teraz mam kupić tyle m kabla i ciągnąć go po podłodze? Kpina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zwykły skandal. Kilka dni temu został zamontowany dekoder 4k. Tak go zachwalali. W praktyce obraz co chwilę zawiesza się, trwa cały czas buforowanie, są komunikaty o niskiej przepustowości, dużym obciążeniu.
 
Teraz trwa mecz, nie da się go obejrzeć. Cały czas są usterki.
 
Mecz idzie z kilkuminutowym opóźnieniem do czasu rzeczywistego.
 
Dzwoniłem na infolinię dwa razy, restart i jakieś poprawki nic nie dały.
 
Jak był technik w mieszkaniu, nic nie wspominał o kłopotach, miało być wszystko ok.
 
Podłączenie jest do Wi-Fi.
 
Technik widział, że odległość między modemem a dekoder jest duża - ok. 9 m. Nic nie powiedział o innym rozwiązaniu. Teraz mam kupić tyle m kabla i ciągnąć go po podłodze? Kpina.
Ale do kogo masz pretensje ? Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, anduanmix napisał:
23 minuty temu, poczerty napisał:
To jest zwykły skandal. Kilka dni temu został zamontowany dekoder 4k. Tak go zachwalali. W praktyce obraz co chwilę zawiesza się, trwa cały czas buforowanie, są komunikaty o niskiej przepustowości, dużym obciążeniu.
 
Teraz trwa mecz, nie da się go obejrzeć. Cały czas są usterki.
 
Mecz idzie z kilkuminutowym opóźnieniem do czasu rzeczywistego.
 
Dzwoniłem na infolinię dwa razy, restart i jakieś poprawki nic nie dały.
 
Jak był technik w mieszkaniu, nic nie wspominał o kłopotach, miało być wszystko ok.
 
Podłączenie jest do Wi-Fi.
 
Technik widział, że odległość między modemem a dekoder jest duża - ok. 9 m. Nic nie powiedział o innym rozwiązaniu. Teraz mam kupić tyle m kabla i ciągnąć go po podłodze? Kpina.

Ale do kogo masz pretensje ? Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.

Do UPC, że zamontowali wadliwy sprzęt. Przez kilkanaście lat nie było problemów, a teraz dopiero czytam, że na te dekodery 4K jest pełno negatywnych opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do UPC, że zamontowali wadliwy sprzęt. Przez kilkanaście lat nie było problemów, a teraz dopiero czytam, że na te dekodery 4K jest pełno negatywnych opinii.
No to rozwiąż umowę i wróć do starego dekodera. Przed zamówieniem jak sam napisałeś tyle ludzi chwaliło a nagle po instalacji odkryłeś, że ma wady ? Ja mam ten dekoder 4k i nigdy w życiu mi się nic nie buforowało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nastapila wymiana z gorszego na ponoć lepszy, to chyba należało oczekiwać, że nie będzie co kilka minut problemów z obrazem? A skoro te problemy ma mnóstwo osób, to technik powinien być na to przygotowany.
9m i pewnie jakaś ściana po drodze? To nie może działać dobrze. Ja mam po kablu i żadnych buforów.
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, poczerty napisał:

Skoro nastapila wymiana z gorszego na ponoć lepszy, to chyba należało oczekiwać, że nie będzie co kilka minut problemów z obrazem? A skoro te problemy ma mnóstwo osób, to technik powinien być na to przygotowany.

Żeby Box wszedł na najwyższy profil musisz go połączyć z modemem kablem sieciowym. Powinien zrobić to technik, ale łatwiej mu spiąć po Wi-Fi.

A z Wi-Fi różnie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...