Gość Zuzia Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Ale powinni uruchomić w dniu startu, a nie być w ogonie za Vectrą. Mówisz "dziadostwo" ale ma swoich fanów, którym Viaplay dobrze wygląda, na urządzenie mobilne i małe wyświetlacze jest w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d107 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 I tak i nie. Świadomy klient mający obie kablówki do wyboru i tak wybierze UPC (mam na myśli ofertę wielu usług). Co do samego Internetu może być dla każdego podmiotu po równo, chyba, że niektórzy uświadomią sobie jak bardzo awaryjnym operatorem była/jest vectra. To nie są fani, tylko napaleńcy technologiczni, oni chcą muszą mieć daną nowość, usługę na rynku inaczej nie czuli by się dowartościowani. A kiedy zaspokoją ciekawość, przestaną się tak podniecać, schłodzą swoje rozpalone głowy i zejdą na ziemie. Może Viaplay zaskoczy rozwinięciem (podwyższeniem jakości) usługi. Oby. Ale zaliczyli falstart oferując dziadostwo. A myślisz, że Ci napaleńcy przyzwyczajeni do jakości Full HD na przepastnych swoich QLED-ach przesiądą na małę smartfonowe wyświetlacze? To Jesteś w błędzie. Będą skomleć i rąbać tuziny stron wypisując dyrdymały i narzekania tak jak to teraz ma miejsce w wątku Viaplay. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie odnośnie przedłużenia umowy z UPC więc zapytam Was. Przedłużał ktoś umowę TV+Internet na okres 12 m-cy , a jeżeli tak to jakie otrzymał warunki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 (edytowane) Z czystej ciekawości z jakim bitrate nadają kanały sportowe w UPC ( Eurosport, Eleven) w internetowej usłudze? Edytowane 8 Sierpnia 2021 przez Sentence Przeniesiono do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, lakiman napisał: Z czystej ciekawości z jakim bitrate nadają kanały sportowe w UPC ( Eurosport, Eleven)? Eurosport 10 Mb/s. Edytowane 8 Sierpnia 2021 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Czyli..przez dekoder 4K jest 8 mb/s , ale za to ( prawdopodobnie) 1080p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Tak naprawdę nikt nie sprawdził ile dokładnie jest przez Box 4K, brak w nim funkcji, która pokazuje statystyki. Można orientować się jedynie po średniej/szczytowej prędkości transmisji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Na box 4K jest 8Mb/s @1080p i wygląda to dużo lepiej niż w aplikacji UPC TV GO @720p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 9 minut temu, sebczak napisał: Na box 4K jest 8Mb/s @1080p i wygląda to dużo lepiej niż w aplikacji UPC TV GO @720p Jak to sprawdziłeś? Skąd ta informacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 W statystykach mojego routera, średnie wysycenie łącza ok 8Mb/s na kanałach HD przez box 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 (edytowane) To było rok temu i może wtedy sprawdzałeś, dziś nie ma już takiej informacji nigdzie na stronie UPC: https://forum.satkurier.pl/topic/13293-upc/page/250/?tab=comments#comment-1571561 Pomiary z routera już ktoś robił po jednej z aktualizacji softu z włączona opcją "Dopasuj liczbę klatek" i wyszły inne wyniki, wiesz z jakiego to forum UPC TV GO przy 720p 50 FPS potrafi mieć 10 Mb/s: https://forum.satkurier.pl/topic/38197-upc-tv-go-telewizja-online/?tab=comments#comment-1677290 Rzuciłam okiem przez chwilę i wygląda nawet nieźle jak na 720p. Dla 1080p 50 FPS na Box 4K ta wartość powinna być większa przy zastosowaniu tego samego kodeka. Pojawiały się opnie, że niektóre kanały HD w Box 4K są kodowane w H.265 tylko nie wiadomo, które to są i czy to w ogóle prawda. Edytowane 10 Sierpnia 2021 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 (edytowane) Użytkownik @MrPepka podał taką informację, na temat kodeka H.265. 57 minut temu, Zuzia napisał: To było rok temu i może wtedy sprawdzałeś, dziś nie ma już takiej informacji nigdzie na stronie UPC: https://forum.satkurier.pl/topic/13293-upc/page/257/?tab=comments#comment-1572256 Pomiary z routera już ktoś robił po jednej z aktualizacji softu z włączona opcją "Dopasuj liczbę klatek" i wyszły inne wyniki, wiesz z jakiego to forum DPojawiały się opnie, że niektóre kanały HD w Box 4K są kodowane w H.265 tylko nie wiadomo, które to są i czy to w ogóle prawda. W dniu 28.08.2020 o 16:26, MrPepka napisał: Kanały sportowe na 4K Boxie mają 50 FPS jakby ktoś pytał Padło też pytanie odnośnie kodeka, już piszę: H.264: HD i SD H.265: UHD i niektóre kanały HD Edytowane 10 Sierpnia 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Pomiary "z routera" oczywiście można robić, ale trzeba sprawdzać statystyki przepływności dla każdego kanału TV osobno i mieć pewność jaki kodek jest użyty, jeszcze poprawka na dane audio i dopiero można wyciągnąć jakieś wnioski. Jest z tym trochę zachodu, wbrew pozorom nie jest to proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elrond Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Ciekawe, dlaczego nie ma już replay TV np. na AXN. Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2021 U mnie jest replay TV na wszystkich AXN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elrond Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2021 (edytowane) Dla każdej pozycji na AXN? Wcześniej tak było, teraz replay działa u mnie tylko na serialach. Edytowane 14 Sierpnia 2021 przez Elrond Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Faktycznie nie wszystkie pozycje są w replay, nawet wybrane seriale jak MacGyver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poczerty Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 To jest zwykły skandal. Kilka dni temu został zamontowany dekoder 4k. Tak go zachwalali. W praktyce obraz co chwilę zawiesza się, trwa cały czas buforowanie, są komunikaty o niskiej przepustowości, dużym obciążeniu. Teraz trwa mecz, nie da się go obejrzeć. Cały czas są usterki. Mecz idzie z kilkuminutowym opóźnieniem do czasu rzeczywistego. Dzwoniłem na infolinię dwa razy, restart i jakieś poprawki nic nie dały. Jak był technik w mieszkaniu, nic nie wspominał o kłopotach, miało być wszystko ok. Podłączenie jest do Wi-Fi. Technik widział, że odległość między modemem a dekoder jest duża - ok. 9 m. Nic nie powiedział o innym rozwiązaniu. Teraz mam kupić tyle m kabla i ciągnąć go po podłodze? Kpina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anduanmix Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 To jest zwykły skandal. Kilka dni temu został zamontowany dekoder 4k. Tak go zachwalali. W praktyce obraz co chwilę zawiesza się, trwa cały czas buforowanie, są komunikaty o niskiej przepustowości, dużym obciążeniu. Teraz trwa mecz, nie da się go obejrzeć. Cały czas są usterki. Mecz idzie z kilkuminutowym opóźnieniem do czasu rzeczywistego. Dzwoniłem na infolinię dwa razy, restart i jakieś poprawki nic nie dały. Jak był technik w mieszkaniu, nic nie wspominał o kłopotach, miało być wszystko ok. Podłączenie jest do Wi-Fi. Technik widział, że odległość między modemem a dekoder jest duża - ok. 9 m. Nic nie powiedział o innym rozwiązaniu. Teraz mam kupić tyle m kabla i ciągnąć go po podłodze? Kpina.Ale do kogo masz pretensje ? Masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poczerty Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 5 minut temu, anduanmix napisał: 23 minuty temu, poczerty napisał: To jest zwykły skandal. Kilka dni temu został zamontowany dekoder 4k. Tak go zachwalali. W praktyce obraz co chwilę zawiesza się, trwa cały czas buforowanie, są komunikaty o niskiej przepustowości, dużym obciążeniu. Teraz trwa mecz, nie da się go obejrzeć. Cały czas są usterki. Mecz idzie z kilkuminutowym opóźnieniem do czasu rzeczywistego. Dzwoniłem na infolinię dwa razy, restart i jakieś poprawki nic nie dały. Jak był technik w mieszkaniu, nic nie wspominał o kłopotach, miało być wszystko ok. Podłączenie jest do Wi-Fi. Technik widział, że odległość między modemem a dekoder jest duża - ok. 9 m. Nic nie powiedział o innym rozwiązaniu. Teraz mam kupić tyle m kabla i ciągnąć go po podłodze? Kpina. Ale do kogo masz pretensje ? Masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Do UPC, że zamontowali wadliwy sprzęt. Przez kilkanaście lat nie było problemów, a teraz dopiero czytam, że na te dekodery 4K jest pełno negatywnych opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anduanmix Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Do UPC, że zamontowali wadliwy sprzęt. Przez kilkanaście lat nie było problemów, a teraz dopiero czytam, że na te dekodery 4K jest pełno negatywnych opinii.No to rozwiąż umowę i wróć do starego dekodera. Przed zamówieniem jak sam napisałeś tyle ludzi chwaliło a nagle po instalacji odkryłeś, że ma wady ? Ja mam ten dekoder 4k i nigdy w życiu mi się nic nie buforowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poczerty Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Skoro nastapila wymiana z gorszego na ponoć lepszy, to chyba należało oczekiwać, że nie będzie co kilka minut problemów z obrazem? A skoro te problemy ma mnóstwo osób, to technik powinien być na to przygotowany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Skoro nastapila wymiana z gorszego na ponoć lepszy, to chyba należało oczekiwać, że nie będzie co kilka minut problemów z obrazem? A skoro te problemy ma mnóstwo osób, to technik powinien być na to przygotowany.9m i pewnie jakaś ściana po drodze? To nie może działać dobrze. Ja mam po kablu i żadnych buforów. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 11 minut temu, poczerty napisał: Skoro nastapila wymiana z gorszego na ponoć lepszy, to chyba należało oczekiwać, że nie będzie co kilka minut problemów z obrazem? A skoro te problemy ma mnóstwo osób, to technik powinien być na to przygotowany. Żeby Box wszedł na najwyższy profil musisz go połączyć z modemem kablem sieciowym. Powinien zrobić to technik, ale łatwiej mu spiąć po Wi-Fi. A z Wi-Fi różnie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poczerty Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Cały czas jest gorzej. 15 min meczu - może minutę dało się obejrzeć. Reszta zrywa połączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.