Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Canal+ Select spokojnie wyciągniesz za kwotę 39,90 zł natomiast Canal + Prestige za 59,90 może nawet za 49,90 zł na dzień dzisiejszy UPC ma bardzo wysoką cenę pakietu Canal+ czym to idzie nie wiem nawet MM ma taniej... Pozdrawiam.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze te 10zł bym dołożyła, ale 20 nie bardzo.. 70zł za sam canal+ to bardzo dużo :(  dzięki, spróbuję wysłać te wypowiedzenie, może uda się coś wynegocjować ;)

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canal+ Select za 40 zł, Canal+ Prestige za 60 zł - to na chwilę obecną najtańsze ceny UPC za tan pakiet.

Z kolei HBO najtaniej jest za 30 zł, bo "na siłę" wciskają HBO GO. Podobno ofert bez HBO GO już nie ma.

 

Dziwna strategia UPC. Zamiast zachęcać do wykupienia dodatkowych pakietów, to odpychają :)

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canal+ Select za 40 zł, Canal+ Prestige za 60 zł - to na chwilę obecną najtańsze ceny UPC za tan pakiet.

Z kolei HBO najtaniej jest za 30 zł, bo "na siłę" wciskają HBO GO. Podobno ofert bez HBO GO już nie ma.

 

Dziwna strategia UPC. Zamiast zachęcać do wykupienia dodatkowych pakietów, to odpychają :)

60zł to max.. kurde lipa straszna :/ to w Vectrze dają Prestige za 49 zł..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem takie info z fb :

W pozycji "Docelowa kwota abonamentu miesięcznego" podana jest kwota, która obowiązywać będzie jeśli pozostaniesz przy Pakiecie Max Extra HD po okresie dwóch pierwszych miesięcy (pakiet ten przez pierwsze dwa miesiące jest w cenie Pakietu Select Extra HD, czyli za 55 zł)

Przez pierwsze dwa miesiące miesięczne zobowiązanie wynosić będzie 69,99 zł. Po tym czasie cena pozostanie bez zmian, jeśli przejdziesz na Pakiet Select Extra HD.

 

Czyli jak dobrze rozumiem muszę wypowiedzieć pakiet max po 2 miesiącach albo lepiej zrobić to już żeby nie zapomnieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety się pośpieszyłem i napisałem, żeby  zaznaczyli już w systemie, że zostaję przy pakiecie Select, ale chyba Maxa powinienem mieć jeszcze przez 2 miechy, tak by wynikało z tego, chociaż już nie wiem, pogubiłem się. :/

Dzięki wielkie @studiolitek za pomoc. :wink:

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym tygodniu będe zamawiał UPC. Warto brać Horizon? jedni chwilą, inni tak jadą po nim, że szkoda to komentować nawet. I jeszcze dla zorientowanych. U mnie w ofercie pod adres (nowa infrastruktura i nowy obszar dla UPC w tej części Jaworzna) wg strony UPC nie ma możliwości wzięcia pakietu Max. W każdej jest tylko Select. Stąd pytanie na które na fb UPC nie odpowiedziało mi od 2 tygodni (olewka, zero kontaktu) Czy biorąc Select, moge od razu za 13 zł dobrać Max, czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast pisać na FB, zadzwoń do nich.

Co do Horizona, to jak najbardziej warto. Ja jestem z niego zadowolony. Czasem trzeba go zrestartować, ale nie częściej niż Mediaboza, a zalet jest sporo. Lepszy obraz niż na MB, nagrywanie do 4 kanałów jednocześnie, czy My Prime w cenie abonamentu. Oprogramowanie do Horizona jest cały czas rozwijane, w przeciwieństwie do MB. Testują np nową funkcję Replay TV, gdzie z wybranych kanałów można obejrzeć programy do tygodnia wstecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast pisać na FB, zadzwoń do nich.

Co do Horizona, to jak najbardziej warto. Ja jestem z niego zadowolony. Czasem trzeba go zrestartować, ale nie częściej niż Mediaboza, a zalet jest sporo. Lepszy obraz niż na MB, nagrywanie do 4 kanałów jednocześnie, czy My Prime w cenie abonamentu. Oprogramowanie do Horizona jest cały czas rozwijane, w przeciwieństwie do MB. Testują np nową funkcję Replay TV, gdzie z wybranych kanałów można obejrzeć programy do tygodnia wstecz.

Zawsze załatwiałem sprawy z UPC przez fb i nie miałem problemów zawsze udało  mi się sprawę załatwić  nigdy nie chodziłem do salonu ani nie dzwoniłem do nich  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze załatwiałem sprawy z UPC przez fb i nie miałem problemów zawsze udało  mi się sprawę załatwić  nigdy nie chodziłem do salonu ani nie dzwoniłem do nich  :wink:

Jasne, widocznie nic poważnego nie załatwiałeś. To już lepiej pogadać z konsultantem na stronie UPC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wolę na FB zawsze udawało mi się załatwić  sprawy z nimi tam bez problemu   i tym razem obyło się również bez problemu a na dodatek mam lepiej bo Pani w salonie powiedziała mi że mam 1 miesiąc darmowy pakiet Max a w potwierdzeniu pisze że mam 2 miesiące a potem muszę podjąć decyzje przy którym pakiecie chce zostać  bo jeżeli Select to koszt będzie taki jak uzgadniałem 69.99zł a jak pakiet Max to cena będzie 84.99zł  

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi powiedzieć od kiedy liczy się czas połączenia i nalicza opłatę  od sygnału jeżeli osobą po drugiej stronie telefonu nie odbiera? Dzwoniłem ze stacjonarnego na kom ale nie odbierałem chciałem tylko zobaczyć jaki mam numer  dziś sprawdzam w panelu a tam naliczona 1 min  jest to trochę dla mnie niezrozumiałe 

 

edit: czy to 60min w UPC jest na stacjonarne i kom? 

Edytowane przez Opiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opłata jest za połączenie, czyli dopiero jak odbierze od Ciebie telefon. Nie masz na telefonie komórkowym poczty głosowej ?

 

Co do drugiego pytania, masz 60 minut na połączenia do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, po wykorzystaniu tego pakietu masz dodatkowo 100 minut do sieci UPC, zarówno stacjonarnej jak i komórkowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam poczty głosowej na telefonie   bo jak wchodzę w Moje UPC >bieżące użycie to pisze że połączenia trwało 1 min no chyba że to wykaz  do kogo wykonuje połączenia a nie odebranie czasu z minut ?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wystawili fakturę do zapłaty i  zamiast zapłacić 69zł mam do zapłacenia prawie 76zł  a nawet nie wiem za co bo na razie podgląd do faktury jest zablokowany.

Czy oni tam na prawdę nie potrafią porządnie czegoś zrobić? jak podpisywałem pierwszą umowę to oczywiście też były cyrki  z kwotą do zapłaty .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...