Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli dekoder nie blokuje się całkowicie po wyjęciu karty można go użyć do odbioru programów niekodowanych w UPC. Być może w innej sieci kablowej nadającej także część programów jako niekodowane w standardzie DVB-C dekoder ten też będzie działał poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temu wyskakuje "brak karty" dlatego pytanie było do tych co coś wiedzą na temat. To nie ja rozwiązywałem umowę więc nie mam informacji po co zostawiają komuś dekoder skoro zabierają kartę bez której jest on nie przydatny. Chociaż widzę oferty sprzedaży dekoderów UPC więc może do czegoś się nadaje.

 

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dekoder nie blokuje się całkowicie po wyjęciu karty można go użyć do odbioru programów niekodowanych w UPC. Być może w innej sieci kablowej nadającej także część programów jako niekodowane w standardzie DVB-C dekoder ten też będzie działał poprawnie.

Sprzęt od UPC działa tylko na ich sieci, w innych kablówkach nie da się go wykorzystać. Innej karty również nie wsadzisz, gdyż dekoder jest parowany z kartą.

Chociaż widzę oferty sprzedaży dekoderów UPC więc może do czegoś się nadaje.

To że widzisz oferty sprzedaży używanych dekoderów od UPC, to efekt braku wiedzy. To że go zakupisz nie oznacza że będzie działał. Taki sprzęt nie jest zwracany do UPC i na wolnym rynku może jedynie służyć do odbioru niekodowanej oferty UPC lub jako podstawka pod kwiatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki sprzęt nie jest zwracany do UPC i na wolnym rynku może jedynie służyć do odbioru niekodowanej oferty UPC ... .

Teraz przyczepię się tego zdania. Może służyć w sieci UPC ale bez karty? 

Chciałem go chociaż użyć do obejrzenia filmów z dysku bo podobno go ma i są na nim filmy ale pierwszy komunikat o braku karty nie pozwala mi na nic więcej.

Edytowane przez jerry2006
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś w salonie upc i przedłużyłem umowę dostałem Select+fb30+60min telefon za 70zł tylko teraz pytanie wcześniej nie miałem telefonu a Pani w salonie powiedziała ze telefon trzeba podłączyć do routera to znaczy że mogą podłączyć swój telefon stacjonarny? a teraz jeszcze druga kwestia nie mam  numeru  telefonu to co w takim przypadku ?

 

edit:już wiem nie dostaje się telefonu tylko ze ja swój telefon stacjonarny podłączyłem i nie działa chyba że trzeba zrobić coś jeszcze? 

Edytowane przez Opiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki. A tak swoją drogą to już wiem, dlaczego nie śmiga, bo umowa jest dopiero od września ważna. :wink: Chociaż patrzyłem i w systemie dodali telefon, ale numeru telefonu jeszcze nie przesłali.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Poprawiono też bardzo niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinałem i nic nie było, tylko że nie mam też pewności, czy mój telefon stacjonarny jest sprawny. Wystarczy, jak podepnę telefon i mam wykręcić jakiś numer, czy jak? 

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeci się zielona dioda przy TEL1, bo przy TEL2 coś słabo, jakby popsuta dioda była.

 

Do tego nowego pakietu dostałem jeszcze gratis na 1 miesiąc pakiet max, który dopiero od września ma działać.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Poprawiono też bardzo niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko działa już, oprócz pakietu max na 1 miesiąc, ale on dopiero zostanie włączony we wrześniu.

Mam jeszcze pytanie: gdzie mogę sprawdzić aktualny stan minut, jaki mam? Bo mam 60min, ale jak będę wiedział, że już wykorzystałem minuty i nie leci mi normalnie z cennika?

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Stosujemy też poprawnie znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzisz na "Moje UPC", w zakładce rachunki masz opcję "Bieżące zużycie" i tam masz wyliczone ile minut wykorzystałeś i na jakie numery dzwoniłeś. Stan tam podawany jest na dzień wczorajszy, czyli dzisiaj jak sprawdzasz to widzisz wszystkie połączenia i minuty do wczoraj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem w biurze podpisywałem tą nową umowę i powinienem mieć Select+fb30+ tel 60min + 1 miesiąc darmowy pakiet max    a dziś wchodzę na email i mam takie potwierdzenie  :

Czyli jak dobrze rozumiem klepneli mi pakiet max?

A tak swoją drogą opłaca się to czy nie?

 

44d02240e9a3c.png

Edytowane przez Opiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAX masz przez miesiąc gratis, który na koniec promocji możesz wypowiedzieć. Tak UPC zapisuje zmiany umowy.

Babka w salonie mówiła że ten pakiet max jest miesiąc gratis a potem sam automatycznie się odłącza nic nie muszę wypowiadać a cena i tak będzie stała czyli 69.99 zł nie może się zmienić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Cię wprowadziła w błąd. Jak będziesz miał aktywny numer stacjonarny, zadzwoń na 32 494 94 80, i zgodnie z instrukcją naciśniesz jeden numer (chyba 3), i pakiet automatycznie na koniec okresu rozliczeniowego zostanie zdezaktywowany. I o ile dobrze pamiętam, i z tego co wstawiłeś to masz dwa miesiące pakietu MAX za 0 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Cię wprowadziła w błąd. Jak będziesz miał aktywny numer stacjonarny, zadzwoń na 32 494 94 80, i zgodnie z instrukcją naciśniesz jeden numer (chyba 3), i pakiet automatycznie na koniec okresu rozliczeniowego zostanie zdezaktywowany. I o ile dobrze pamiętam, i z tego co wstawiłeś to masz dwa miesiące pakietu MAX za 0 zł.

dobra napisałem na fb do nich zobaczymy co mi odpiszą   :wink:

na umowie wyraźnie pisze pakiet select +net +tel cena 69.99zł  dokładnie promocja nazywa się  rewia usług XII jak dobrze pamiętam .

Tam co wstawiłem piszę ze pakiet max jest 2 miesiące po 55zł a potem po 69zł

Edytowane przez Opiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, podpowie mi ktoś czy po złożeniu wypowiedzenia (mam umowę na czas nieokreślony) mam szansę wynegocjowac lepsze warunki ? Interesuje mnie canal+ prestige, a nie uśmiecha mi się płacić za niego 70zł :/

http://fotowrzut.pl/UMLKNCTH9Z

Edytowane przez sunrise
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...