Skocz do zawartości

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

... tzn wlącza się czerwona lampka,chwile potem niebieska a potem nic się nie pali i tak stoi i nie wiem co zrobić,włączyć się nie da.

Ja parę postów wyżej miałem identyczny problem tylko opisałem go trochę w skrócie, ale chodzi o to ze też myślałem że dekoder jest kaput, lecz udało się wejść do menu serwisowego i zrobić test gdzie wszystko było ok. I tak jak napisałem później problemem jest w moim wypadku lekko przestawiona antena wraz z pogodą co daje duże opóźnienie podczas włączania, więc warto sprawdzić cały sprzęt, lub podłączyć dekoder do innej instalacji sat. aby móc coś wykluczyć. A i jeszcze jedno ja robiłem Factory reset lecz nie wiem czy to w czymś ostatecznie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie to, żebym się chciał specjalnie czepiać, albo był jakoś okrutnie złośliwy, ale zaktualizowano stronę C+ "oprogramowanie dekoderów", gdzie pojawiła się informacja: MODEL ==> PACE PVR HD, TYP ==> 146 :) , WERSJA OPROGRAMOWANIA ==> 143.

 

Żeby to była jakaś drobna pomyłka, to niech tam, ale to całe rzędy wielkości, jako że model tego PACE, to HDS7241 i żaden inny.

 

Widać C+ ma poważne braki kadrowe, że pozwala aktualizować strony przedszkolakom.

 

A wersja oprogramowania nadal 143. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie wytrzymałem braku DVB-t w moim PACE. Pojechałem do firmy Diomar i wymieniłem od ręki na nowy. W domciu zrobiłem upgrade do 146 i wszystko śmiga. No cóż straciłem wszystkie nagrania ale zyskałem zdrowie fizyczne z powodu wycieczki rowerowej do Diomaru i spowrotem, zdrowie psychiczne z powodu braku nerwów a także nowy, sprawny, nieporysowany i błyszczący dekoder.

Kolego Wojt@s mój pierwszy dekoder to był Philips PVR bo PACE`ów nie było. Potem jak się zrobiły bardziej dostępne 500-ki PACE`a to na infolinii także robili trudności ale jak pojechałem do punktu autoryzowanego gdzie zacząłem się pokrętnie tłumaczyć i prosić to oni bez żadnego pytania i zdziwienia wymienili mi na taki. Faktem jest, że Philips miał tendencję do częstych restartów i był generalnie jakiś dziwny. Moim zdaniem mają obowiązek wymiany na taki jaki chcesz. W końcu płacisz za dekoder PVR właśnie. Chyba, że dostałeś go w ramach jakiejś konkretnej promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to widzę, że zmieniło się na lepsze i C+ jest coraz bardziej frontem do klienta. Ja ostatnio chciałem zamienić mój stary multiroom z kartą główną i modułem dodatkowym, z którym co 6 godzin trzeba latać na taki jaki dostają klienci obecnie, bowiem wydawało mi się to naturalną koleją rzeczy. Ale nie. C+ nie daje takiej możliwości. Jedynie mogę oddać obie karty rezygnując z usługi multiroom i zamówić ją ponownie po raz kolejny za to płacąc. Brawo C+ Dajecie mi coraz więcej argumentów aby z końcem grudnia zrobić wam definitywnie papa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak możliwości wymiany 250 na 500 - możesz jedynie zdać dekoder a po 3 dniach wynająć 500, lecz jeśli masz rabat na 250 to go stracisz

 

Chyba że coś się zmieniło, jakieś pół roku temu moja 250-tka zaczęła zawodzić i w punkcie wymienili mi od ręki na 500-tke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak możliwości wymiany 250 na 500 - możesz jedynie zdać dekoder a po 3 dniach wynająć 500, lecz jeśli masz rabat na 250 to go stracisz

 

Chyba że coś się zmieniło, jakieś pół roku temu moja 250-tka zaczęła zawodzić i w punkcie wymienili mi od ręki na 500-tke

 

No proszę. Ja miałem dokładnie tak samo. Co się wiec stało że zablokowano taką możliwość? Czy teraz kupując usługę trzeba się zdeklarować co do konkretnego modelu dekodera i nie można nic zrobić przez cały czas trwania umowy? Przecież to idiotyzm. Nie wiem co stoi na przeszkodzie w wymianie dwóch alternatywnych dekoderów o niemal identycznych możliwościach. Ciekawe co się stanie gdy komuś podczas umowy padnie dekoder (i będzie nie do naprawy), który przestanie być już oferowany przesz C+. Pewnie każą mu płacić abonament do końca umowy nie oferując nic w zamian bo "w systemie nie ma takiej możliwości".

 

 

 

Odnośnie problemu Wojt@sa oraz oświadczeń o braku możliwości zamiany dekoderów chciałem zapytać co wobec tego oznaczają poniższe słowa zacytowane w całości ze strony C+ z działu pytań i odpowiedzi:

 

" Chciałbym wymienić standardowy dekoder na PVR HD. Co mam zrobić?

 

Abonent posiadający pakiet inny niż Start lub Startowy oraz kanały HD w swoim pakiecie lub opcji dodatkowej może wymienić dekoder na PVR HD. W tym celu należy udać się do najbliższego Dystrybutora CYFRY+, który odbierze stary i wyda nowy dekoder.

Czynsz najmu dekodera PVR jest wyższy i wynosi 20 zł/mies. "

 

Czy wymiana dekodera PVR 250 na PVR 500 jest mniej uprzywilejowana niż wymiana ze słabszego modelu? O co więc chodzi tak na prawdę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problemy z PVR 250 GB chce go oddać do punktu Cyfry

czy jest możliwość coś zakombinować, aby dostać PVR 500GB ?

na infolinii mówili że tylko wymiana za PVR 250GB na PVR 250GB

 

Jeśli masz uszkodzony PVR 250 to poszukaj punktu gdzie nie będą mieć na stanie PVR-a 250 tylko same 500-ki i tam muszą ci wymienić dekoder na nowy a wiadomo że z braku 250-tek muszą Ci dać 500-kę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zombie używaj opcji edytuj.

 

Poza tym jeżeli dekoder pada, a nie jest już w ofercie operatora to jest oferowany alternatywny, patrz philips HD. Co do powodu blokady to się nie wypowiem, bo po prostu nie wiem.

 

@mario1980, to nic nie da. Systemowo jest to zablokowane, a nie, że każdy punkt może to zrobić, ale na upartego nie robi wymian. Poza tym brak jakiegoś dekodera na stanie, zwłaszcza PVR jest bardzo rzadką sytuacją. Szczególnie w sezonie letnim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nieprawda :? Nawet jak nie bedą mieli 250 to nie wymienią na 500 bo C+ zablokowała taką możliwość w systemie, nawet jak dystrybutor wejdzie w kontrakt i spróbuje wykonać taką wymianę to wyświetli mu się napis, że operacja niedozwolona, zostało to specjalnie zrobione, ponieważ część dystrybutorów nie stosowała się do procedur wymiany sprzętu i wymieniali wszystkim jak leci 250 na 500 :(

 

Jeśli masz uszkodzony PVR 250 to poszukaj punktu gdzie nie będą mieć na stanie PVR-a 250 tylko same 500-ki i tam muszą ci wymienić dekoder na nowy a wiadomo że z braku 250-tek muszą Ci dać 500-kę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

U nas nigdy nie było takiej sytuacji, zawsze gdy ilość 250 spada do kilku sztuk dział logistyki już następnego dnia dosyła kilkanaście sztuk na zapas tak żeby nie było problemów z wymianami, od chwili kiedy zablokowano wymiany 250 na 500 nigdy nie zabrakło Philipsów do celów serwisowych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja panowie wrócę do poczciwego nowego oprogramowania, dzisiaj okazało się że posiadam dekoder z możliwością nagrywania który po prostu nie nagrywa, a więc ustawiłem sobie audycję do nagrania czyli wszystko z ręki start, stop numer programu, jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem że nie ma nagranej audycji a z zaplanowanych nagrań znikła pozycja zaplanowana tak jakby normalnie nagrał to co chciałem. Więc zabrałem się za testy nagrywania i co zauważyłem tuner z palca czyli kiedy nacisnę przycisk nagrywania podczas oglądania to czasami zacznie nagrywać ale w 90% jest taki motyw na ekranie jest napisane ROZPOCZĘTO NAGRYWANIE ale dioda nie zapala się na fioletowo no i nie nagrywa w ogóle. A kiedy ustawię nagrywanie z programu TV to nagra sobie ile mu się podoba, jednego filmu nagrał tylko 15 minut innego 60 a jeszcze innego 2 minuty. Proszę sprawdźcie u siebie czy też tak macie od aktualizacji bo ja wcześniej dużo nagrywałem z programu i ręczne planowanie i zawsze wszystko się nagrywało. Pozdrawiam Seba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój dekoder wysiadł po tej wspaniałej aktualizacji :/

W poniedziałek zostałem poinformowany o nowym sofcie, kazałem pobrać ale trwało to kilka godzin (od ok 16:15 do 20:00), więc odłączyłem dekoder od prądu i zgodnie z planem wybrałem się w odwiedziny do rodziców.

W piątek wieczorem jak wróciłem uruchomiłem dekoder i ten nie pytał się czy chcę pobrać nowy soft, tylko chyba zaczął go pobierać (migająca niebieska dioda przez 10-15 min) po czym się normalnie włączył (HBO OnDemond zmieniło się na HBO Seriale, a w menu pokazywał wersję 146, więc chyba prawidłowo się zaktualizował).

Noc przyniosła niespodziankę w postaci migającej diody na niebiesko, w pokoju było jak by mi radiowóz zaparkował, ale co zrobić, zasłoniłem pilotem i się położyłem. Kolejna noc i dokładnie ten sam radiowóz mnie odwiedził, ale żeby było fajniej rano dekoder nie włącza się, miga tylko niebieska dioda i nic się nie dzieje. Żadne sposoby nie pomagają, a próbowałem:

-restartu

-wymuszenia pobrania nowego softu

-wejścia do trybu serwisowego.

-odłączenia wszystkich kabli

 

Dekoder nie wchodzi do menu serwisowego, jeżeli odłączę wszystkie kable to miga dioda przez jakiś czas na niebiesko po czym zaczyna kilka razy szybko migać na czerwono i zabawa zaczyna się od początku (czasem zapala się czerwona dioda i tak zostaje).

Dekoder łapie też restarty jak użyję innego pilota, np od telewizora, gaśnie dioda, zapala się na chwilę na czerwono, po czym miga na niebiesko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po najnowszej aktualizacji softu graniczy z cudem nagranie czegokolwiek. Mam nadzieję, że szybko to poprawią. Po wciśnięciu klawisza "nagrywanie" pokazuje się komunikat o jego rozpoczęciu, ale dioda nie zmienia koloru na fioletowy jak dotychczas i nagrania nie ma. Czy ktoś tak ma? Czy trzeba by wymienić ?

 

po krótkich testach nagrywanie zacząć można poprzez wciśnięcie przycisku "nagranie" potem 2xpauza i ponownie "nagranie". Wtedy dioda zmienia kolor. Czyli raczej soft.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...