foytek Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 wyslalem kilka razy email z zapytaniem czy za brak kanalu ,za ktory place dostane jakas rekompensate w postaci obnizenia rachunkow czy przedluzenia waznosci konta.niestety olali mnie i nie odpisali.na infolinie tez probowalem ale po 20minutowym sluchaniu glupiej melodyjki i komunikatach"jestes ktorys tam w kolejce" sobie darowalem.Ciekawi mnie w jaki sposob i czy wogole CP rozpatruje takie reklamacje.Jesli Ktos mial juz z czyms podobnym do czynienia to bede wdzieczny za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 nie masz tylko Zone Europa,czy całego pakietu "Film"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo.poznan Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 nie rozumiem, jak brak Zone Europa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hagaren Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Może kolega ma moduł CP a na nich podobno nie można odbierać Zone Europa. Sat Kurier o tym pisał: https://satkurier.pl/?cyfrowy_polsat/&kat=45&id=35383. Mógł to trochę sprecyzować jeśli o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo.poznan Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 no jesli tak jest to musisz twardo linie męczyć tylko im mow ze masz modul (jesli to to) bo oni nie sa prorokami, tak jak i my i nie kazdy musi sie domyslic ocb. konkretyzuj czlowieku, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hagaren Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Swego czasu jeden z użytkowników forum wywalczył zwrot jakiejś sumy za brak Eurosportów, które przez jakiś czas nie były dostępne dla wszystkich abonentów. Masz cierpliwość to walcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 dokladnie kolega ma moduł i dlatego jest klopot z zone europa Edycja Mr. Orbita: Na czerwono wiadomo co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Tylko pewnie kwota zwrotu bedzie symboliczna ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_001 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Jak ja muszę dzwonić na infolinie to czekam do za 10-5min 21:00 bo wtedy mnie zazwyczaj od razu połączy z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foytek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 mi osobiscie nie chodzi o kwote ,bo faktycznie bylaby znikoma,ale o zasady. Placac abonament nie otrzymuje calego "towaru"jakim jest mozliwosc odbioru programow kodowanych.Takich osob jak ja jest z pewnoscia dobrych kilka tysiecy.Zastanawia mnie ,czy brak ZoneEuropa nie stanowi czasem furtki do rozwiazania umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.