Skocz do zawartości

Problem z siecią kablową.


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Nic się nie zmieniło,na dekoderze też się tnie.Jest identycznie jak i z modułem,a nawet gorzej bo się tnie co 2-3 minuty.Nie da się oglądać transmisji.Zresztą,na module nie jest lepiej.Masakra,już szlag człowieka trafia.Jestem bezsilny bo "wielcy fachowcy technicy" z kablówki nie mogą nijak znależć problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę pisał reklamację i domagał się zwrotu kosztów. Rozmawiałem dzisiaj ze znajomym brata który też miał problem z zawieszaniem się canal+ w tej samej kablówce i też z nimi "walczył" dość długo.Ale jemu wymieniono moduł po pewnym czasie i mówi że teraz jest wszystko w porządku. U mnie wymieniali i moduł i kartę i wypożyczyli mi dekoder i jest ciągle żle. Ale skoro u niego jest dobrze to czy może być wada u nich w stacji czołowej??To chyba byłoby żle w każdej lokalizacji miasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu kolega napisał, że okablowanie do mieszkania wymienili, mam też nadzieję, że wykluczona została możliwość taka, że ktoś w bloku jest nieumiejętnie wpięty "na dziko" i psuje sygnał pozostałym. Miałem osobiście ze trzy takie przypadki, że w korycie kablowym na klatce schodowej ktoś sobie "skręcił" swój kabel z kablem sąsiada ale takie rzeczy widać od razu porównując pomiar pełnego pasma (full scan) na wyjściu z tapa i na wyjściu z gniazda tvk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U znajomych w Sosnowcu technik UPC wpiął się do przewodu sąsiada na klatce schodowej bo nie umiał znaleźć z której skrzynki idzie sygnał do ich mieszkania. Więc skoro u dużych gigantów na rynku kablowym to robią więc nie ździwi jak u kolegi ktoś tak też będzie podpięty legalnie lub i też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mojej cierpliwości dobiegł kres.Dzwoniłem do nich i chodziłem do tej kablówki,ciągle zgłaszałem i "walczyłem" o to by WRESZCIE coś zrobili,ale dziś usłyszałem od samego właściciela że TYLKO I JEDYNIE JA zgłaszam problem i oni nie wiedzą co jest przyczyną moich usterek i prostymi słowami powiedział że oni nic nie zrobią,i cytuję "niech pan tak ogląda jak jest albo pisze wypowiedzenie bo my nic nie zrobimy". Szlag człowieka bierze bo trafi się taki monopolista w mieście i ma gdzieś klienta.Najgorzej że nie za bardzo jest gdzie przejść bo to jedyny operator w moim mieście. Zastanawiam się czy nie napisać skargi na nich i czy nie pójść do rzecznika praw konsumenta przy Urzędzie Miasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...