Skocz do zawartości

problem z konfigracja mediabox tp-link tl-wr743nd


marzenagu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie kieruję się do Was z prośbą o pomoc przed swiętami zakupiłem NC+ plus 3 multiromy miało być pięknie ........

problem mam z konfigiracją po 5 minutach oglądania na multiromach wyskauje komunikat "próba połącznia z dekoderem głownym nie powiodła się .........."resetowałem i nic i tak w koło macieja przestwiałem na konfiguracje ręczną ,automatyczną i efekt końcowy ten sam .

Posiadam tuner czarny mediabox+ oraz 3 multiromy białe ,router tp-link tl-wr743nd podlaczony bezpośrednio z głownym mediaboxem kablem pozostałe multiromy maja kable antenowe każdy osobno uprawnienia powinny przechodzic radiowo WI-FI lecz z tego co wywnioskowałem nie przesyłają uprawnień z tąd nastepuje wyłączanie multiromów .Zaznaczam ze nie znam się dokładnie na sieciach wi-fi itp jeśli ktos będzie mi w stanie pomóc wytłumaczyć jak i co poustawiać jak laikowi będę bardzo wdzięczny .Przeszukiwałem sieć kazdy pisze róznie widzę że problem dotyka nie tylko mnie !!!wiele ludzi ma z tym problem nigdzie konkretnie jasnej odpowiedzi nie znazłem BARDZO PROSZĘ O POMOC dzieci miały mieć radosć na święta a tu .........Na pomoc fatalnej beznadziejnej obsługi z nc+ nie mozna liczyc to odrębny temat na ich podejscie do klienta SKANDAL ważne że złapali klienta .Za wszelką pomoc będe wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytałeś jest wiele rozwiązań bo za bardzo nie wiadomo co jest przyczyną jedyne co można zrobić to metoda prób i błędów zaczni od resetu wszystkich dekoderów jak masz dostęp do ica parę razy wyśli uprawnienia w ustawieniach sieci ręcznie ustaw adresy ip 192.168.001.0xx gdzie xx to np 21 22 23 24 pokoleii dla każdego dekodera spróbuj też takiego ip 192.168.010.0xx może coś załapie na pewno będziesz miał ubaw po pachy oczywiście nie wymieniłem wszystkiego bo nawet nie znam wszystkich rozwiązań

Odnośnik do komentarza