Rexroth Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Ja teraz mam taki problem z CP. Przedwczoraj zapłaciłem za 3 miesiące pakietu podstawowego(3x35) i 12 miesięcy za pakiet film (12x5.90) ( w każdym bądź razie tak napisałem w tytule przelewu). Pieniądze doszły, ale: i tutaj zaczynają się schody. Dzwonię raz do BOK-u i konsultant stwierdził że system zaksięgował mi tą wpłatę jako 4 miesiące pakietu podst. i pakietu film. To ja mu mówię że moja intencja była inna i że chcę zmienić. To stwierdził, że mi to przeksięguje tak jak chciałem. To myślę sobie ok. Ale coś mnie podkusiło żeby zadzwonić jeszcze raz i zapytać się czy rzeczywiście przeksięgował tak jak chciałem. I tu dowiaduje się że mam opłacone tylko do końca lutego pakiet podst. a pakiet film do końca stycznia!!! ( już zanim zapłaciłem to miałem do końca lutego) a reszta pieniędzy to są wolne środki. To ja znowu mówię jak na co mają mi to wszystko przeksięgować, ale konsultant stwierdził że system może zrobić to dopiero na końcu lutego albo na początku marca i że on nic nie może mi pomóc. Więc dzwonię jeszcze raz i tym razem dowiaduję się że os 1 lutego zmienia się cena i że z tych pieniędzy będą mi na bieżąco potrącać już po nowej cenie czyli 15coś za pakiet film. Ja tłumaczę jak mogą mi potrącać po nowej cenie skoro ja płaciłem w styczniu a teraz obowiązuje cena 5.90 a nie 15. Więc konsultant poszedł na konsultacje i po kilku chwilach stwierdził, że rzeczywiście obowiązuje mnie stara cena. Ale znowu stwierdziłem, że za jakiś czas zadzwonię jeszcze raz i tym razem znowu dowiedziałem się że wpłacona przeze mnie kwota jest teraz w formie przedpłaty, a że pakiety mam opłacone do końca lutego. Po kilku minutach tłumaczenia jak ja to wpłaciłem przyznała mi rację i powiedziała że mam opłacone do końca czerwca pakiet podst. i do przyszłego roku pakiet film. Ale jak zwykle nieufny dzwonię jeszcze raz. I co teraz się dowiaduję? Konsultant poinformował mnie że pakiet podst. zapłacony mam na trzy miesiące, natomiast jako że pakiet film nie jest obowiązkowym pakietem więc nie mogę zapłacić za niego z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem tylko że co miesiąc z wolnych środków pobierana będzie za niego opłata (już po nowej cenie). I że wcześniej ktoś mnie wprowadził w błąd. Dodatkowo doradził mi żebym podpisał z nimi umowę lojalnościową którą dostałem pocztą i wykupił pakiet relaks mix. Więc mu podziękowałem i zapytałem jak mogę rozwiązać z nimi umowę bo tego wprowadzania w błąd mam już dość. I teraz nie wiem jak mam postąpić. Czy rzeczywiście mogę teraz zapłacić za cały rok z góry za pakiet film po starej cenie czy będę musiał dopłacać do tego pakietu film. Jak cena mnie obowiązuje? Doradźcie coś bo juz sam nie wiem co robić. Czuję że chcą mnie zrobić w bambuko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Boże, widzisz i nie grzmisz?! Na druku jest napisane: W zależności od wybranego przez państw okresu rozliczeniowego powinna to być kwota równa opłacie miesięcznej lub jej wielokrotność: Tzn.(cena Pakietu Familijnego + cena pakietu dodatkowego) x liczba wybranych miesięcy = wnoszona wpłata. Powiedz im, że jak opłacisz z góry to prawo wstecz nie działa i nic nie powinni kombinować!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekJaw Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Kolejny dowod na to jaki CP ma bałagan szoook zeby dzwonic kilka razy i tyle razy zostac wprowadzony w blad:/ nic tylko zapamietac nazwisko tej osoby i zlozyc skarge:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpotasznik Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Ja nie wyobrażam sobie jakich ludzi BOK zatrudnia. oni chyba nie mają najmiejszego pojęcia o swojej pracy, są bez kwalifikacji i jakiego kolwiek pojęcia o CP. już widzę, ze na tym forum znalazłoby sie kilka osb, którzy są bardziej kompetentni niż oni. Cp powinien zrobić porządek w BOK i wywalic osoby, które wprowadzają klientów w błąd. Nam pozostaje zapisywać nazwiska konsultantów ( Co zreszta zawsze robię) i składac skargi. Z mojego doświadczenia wiem, że jedną z kompetentnych konsultantek jest p. Agnieszka Siwicka, z którą naprawdę mozna wszystko bezproblemowo załatwić. P{olecam, abyście na nią zawsze trafili przy połaczeniu się z BOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekJaw Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 POwiem Ci ze chyba z nia gadalem i masz racje mila i wszystko zalatwisz:D ogolnie jak narazie trafiajac na babki wszytsko bylo ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 No ja tylko raz trafiłem na kobietę jak z resztą wspomniałem, a poza tym sami faceci. Ciągle się motali i nie wiedzieli co mi powiedzieć. Jedno tylko w kółko powtarzali: pieniądze księguje system i nic na to nie mogą poradzić. A ja ze swojej strony wiem że jakby chcieli to pieniądze mogą przeksięgować tak jak chce klient. Już raz tak miałem, ale wtedy rozmawiałem z kobietą. No cóż teraz zadzwonię jutro i zapytam jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceek Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Witam, ja wyjaśniałem taka samą sprawe przez e-mail i dostałem odpowiedź że mogę wpłacic wielokrotnośc ceny wybranego pakietu po starej cenie przed dniem 1 lutego tylko trzeba to opisać na przelewie i zgłosić e-mailem do działu reklamacji i wszystko będzie Ok. Oczywiście cene pakietu podstawowego będę regulował co miesiąc.Tak zrobie a jak wyjdzie to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikolo Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Mam pakiet familijny (35zł)umowa od grudnia 06 przysłali mi druki do zaplaty na cztery miesiace i zestawienie płatności do końca tego roku w cenie35zł czy w zwiazku z podwyżką obejmnie mnie ona też? czy jak mam umowe podpisaną na 35zł to tyle będę placił a może przeslą mi jakiś aneks do umowy ze zmieniona ceną? (pierwsza umowa na 17 miesięcy)dziwne dlaczego w zestawieniu nie ujęli zmiany ceny od lutego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekJaw Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Przy pakiecie familijnym nie bylo zmiany cen bedziesz placil dalej 35zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Zmiana cen dotyczy tylko pakietów Film, Sport i Cinemax! Familijny nadal bez zmian 35zł lub 29,90zł w zalezności od podpisanej umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Więc dzwoniłem jeszcze raz i tym razem odebrała kobieta (nazwiska nie pamiętam bo nie mam pamięci do nazwisk). Pierwsze co stwierdziła to to że jak się wpłaci pieniądze to system co miesiąc pobiera z tej puli pieniędzy środki na następny miesiąc. Więc zapytałem się jej skąd system ma wiedzieć na jakie pakiety ja chciałem przeznaczyć te środki? I tu ją miałem. Stwierdziła że może tam zapisać na jakie pakiety te pieniądze zostaną pobierane. I w końcu się dowiedziałem że mam zapłacone na 12 m-cy pakietu film i 3 m-ce pakietu familijnego. Poza tym zapewniła mnie że jeśli wcześniej ktoś mi powiedział coś innego tzn. że potem będzie mi liczona opłata po nowej cenie to ten ktoś absolutnie nie miał racji bo ja wpłaciłem te pieniądze jeszcze w styczniu i obowiązuje mnie stara cena. No mam nadzieję że to już koniec potyczek. Resztę pokaże czas. Skoro coś takiego tam zapisała to powinno być ok. W każdym bądź razie była bardzo miła i nawet życzyła mi pomyślności w nowym roku i spokojnej nocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Miałem kiedyś podobną sytuację. Czym prędzej dosłałem różnicę opłaty, do tego dwa maile wyjaśniające i z groźbą co do dalszego kontynuowania umowy i wszystko skończyło się dobrze. Wyprostowano, przeproszono i umowa dalej trwa. Polecam. -pozdrawiam- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 A jaką różnicę opłaty dosłałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Chodziło to jeszcze o abonament 29,9 - sprawa zeszłoroczna - ale działanie Twoje, powinno być podobne do mojego i jest bardzo skuteczne. Polecam. Załatwienie sprawy i przeprosiny CP są bardzo przyjemne - - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Masz rację. Załatwienie i przeprosiny są przyjemne. Wysłałem w międzyczasie dwa maile z reklamacją i dziś dostałem odpowiedź że mam rację i przeprosiny za obsługę BOK-u. Polecam wszystkim pisanie reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpotasznik Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Ale cyrki mają w tym Cyfrowym Polsacie. Zapłaciłem za rok z góry za pakiet FILM. Zadzwoniłem do konsultatna, żeby przeksięgował mi wpłatę. Powiedział, że zrobi to i będę miał pakiet film aktywny do 28 stycznia 2007 r. Myslałem, ze będę miał już to z głowy, dzisiaj zadzwoniłem z ciekawości, i powiedziano mi, że pakiet filmowy mam aktyny do końca lutego ! Co za ludzie tam pracują!!! Edit: Zadzwoniłem do nich i powiedzieli mi, że NIE MOŻNA JUŻ OPŁACAĆ PAKIETU FILMOWEGO PO STAREJ CENIE! Kwota która zapłaciłem, będzie zaliczona na poczet wolnych środków! Co za syf tam mają! Edit: Co za [beep]y! Zadzwoniłem do innego konsultanta, a ten mi powiedział, że aby mieć dostęp do pakietu filmowego na 12 miesięcy z góry, muszę zapłacić również za 12 miesięcy pakietu familijnego! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Masz identyczną sytuację jak ja miałem. Weź napisz reklamacje i wyślij mailem na adres reklamacje@cyfrowypolsat.pl. Ja tak zrobiłem i potwierdzili że mam zaksięgowane na cały rok pakiet film a pakiet familijny do końca czerwca. Zagroź im że zerwiesz umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpotasznik Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Mają syf na tej infolini, kązdy konsultant co innego mówi. Trzeba zrobić tam porzadek, bo się zdenerwowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 No niestety ale taka jest Infolinia CP! Możesz dzwonic co 2min z tym samym pytanie i za każdym razem otrzymasz inną odpowiedź! Lecz czasami trafi sie na "zdolnego" konsultanta i człowiek dowie sie tego co chciał... Mój 1111 post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tampaboy Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Jak dla mnie od lutego powinno pobierać po nowej cenie... Inaczej wszyscy płaciliby za 10 lat z góry i Polsat nic by nie zarobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Na szczęście dla nich nie ma chyba chętnych do płacenia na 10 lat do przodu. Ludzie nie mają pieniędzy na utrzymanie na miesiąc do przodu a co dopiero na abo za 10 lat. A poza tym skoro dali taka możliwość że można płacić za jaką się chce ilość miesięcy (patrz druczki - kwota x ilość miesięcy) więc powinni te wpłaty honorować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgadza sie bo placiles to przy starym regulaminie ; dziwne ze CP robi z tym problemy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodziochna1980 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 na Polsat i ich konsultantów jest tylko jeden sposób jaki URZĄD OCHRONY KONKURENCJI IKONSUMENTÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Albo zlozenie rezygnacji z powodu wejscia nowego regulaminu. Istnieje jeszcze konkurencja jest miedzy czym wybierac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgadza sie bo placiles to przy starym regulaminie ; dziwne ze CP robi z tym problemy ! Płaciłem 8.01.2007. A kiedy się zmienił regulamin i co się tam zmieniło bo nie wiem? Poza tym nie mam umowy na czas określony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.