Skocz do zawartości

Co zamiast kolecji Picturebox?


papaolo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po doświadczeniu z ANTY NC+ chyba nie są już takimi idiotami żeby robić powtórkę.Teraz nasza rola żeby wynegocjować przyzwoity zamiennik.Choć mam małe pole manewru to jakiś luz mam w netVOD.Czekamy na koniec wakacji,może ktoś mądry coś wymyśli,może to nawet być ktoś z NC+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak troche tego nie rozumiem czytam te regululaminy i totalnie mi sie all pomieszalo :P

 

Szczegółowe Warunki korzystania

z Kolekcji VOD+ PictureBox

4. Kolekcja VOD+ PictureBox dostępna jest w ofercie Dostawcy usług do dnia 31 sierpnia 2013 r.

 

3. Dostawca usług udostępnia, w ramach Kolekcji VOD + PictureBox Pozycje na Okres Dostępności. Informacja o Okresie

Dostępności Pozycji dostępna jest w Biurze Obsługi Klienta, na stronie internetowej Dostawcy usług, w Menu VOD+

PictureBox dostępnym w Sprzęcie VOD umożliwiającym korzystanie z Kolekcji VOD+ PictureBox, z zastrzeżeniem

postanowień Rozdziału VII ust. 2 i 3. Niemożliwym jest skorzystanie z Pozycji po upływie Okresu Dostępności.

4. Pozycja po upływie Okresu Dostępności może być usunięta z Kolekcji VOD+ PictureBox albo zastąpiona inną Pozycją.

 

 

 

Skoro nie mozna skorzystac z kolejkcji po uplywie okesu dostepnosci to dlaczego mi ja sprzedali w listopadzie 2014r, nic nie mowiac ze wylacza z koncem sierpnia, zagmatwane to wszystko. I jeszcze wczoraj ten tekst konsultanta, gdy zapytalem dlaczego nie powiedzial ze zostanie ona wylaczona "nie musi przekazywac takich informacji", nie mialem zamiaru zrywac umowy, ale jak oni tak podchodza do klienta, to bedeszukal kazdej furtki zeby tylko pokazac im ze jednak sie da.

Problem w tym ze aneksowalem umowe telefonicznie w listopadzie 2013r, a aneks pewnie zaginal bo nic do mnie nie dotarlo(zamowilem kopie), i tak naprawde nie wiem co tam pisze. Czy ktos ma moze umowe na all inclusive z listopada/ grudnia 2013 ? zeby luknac jakie tam sa zapiski, bo chyba nigdzie w necie juz tego nie znajde ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem identycznego maila jak @kingofsouth mając Full Extra. Otrzymałem informację od konsultanta, że nie mogę rozwiązać umowy w związku z wycofaniem kolekcji Picturebox. Moim zdaniem powinienem mieć taką możliwość, ponieważ kolekcja jest zaszyta w promocji. Zastanawiam się teraz, czy dla zasady uprzeć się i rozwiązać umowę w związku z wycofaniem Picturebox, czy darować sobie użeranie z nimi i rozwiązać definitywnie umowę wraz z końcem promocji (31.10).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Drogi Abonencie,

przypominamy, że kolekcja VOD PictureBox jest dostępna do 31.08.2014 r.

W związku z tym, mają Państwo możliwość wyboru jednej z kolekcji VOD+ lub netVOD+ dostępnych w ofercie n."

 

N-ka w ofercie Wypožyczalnia VOD miala Prapremiery TVP i funVod, w ofercie netVod - Kino Šwiat, National Geographic, Dzieci, Da Vinci Learning. Rozumiem, ze moge jako rekompensate mieč bez oplat Kino Šwiat lub funVod. To normalna rekompensata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie pisałem o ofercie dla abonentów telewizji n z ofertą w promocji full. Do wyboru jest jedynie na 3 m-ce VOD+ prapremiery TVP albo jeden z pakietów netVOD+ też tylko na 3 m-ce (nie pamiętam konkretnych nazw, ale pani coś mówiła o jakiś bajkach albo kolekcji kino-świat). Nic innego nie można otrzymać, nie ma też niczego co można by wybrać na dłużej niż 3 m-ce.

 

Abonentom nc+ obecnie nic nie chcą dać w zamian oraz uważają, iż nie przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy z powodu wyłączenia PictureBox.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Na aneksach i nowych umowach z października i listopada 2013 (znalazłem kilka takich aneksów na pakiety All i niższe) na pierwszej stronie pod nazwą pakietu jest dokładnie taki tekst:

 

Abonent przyjmuje do wiadomości, iż kanały: MTV Live HD, MTV Polska, MTV Rocks, VH1, Discovery Historia , Eurosport HD , Eurosport 2 HD , Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink, Fox HD, Animal Planet SD, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Cbeebies, Nickelodeon HD, Nick, Nick Junior, Religia.tv, są świadczone promocyjnie na podstawie Rozdz. V ust.1 Regulaminu oraz, iż Kolekcja VOD+ PictureBox jest dostępna w ofercie do dnia 31 sierpnia 2014 r.

 

Napisali ze zgodnie ze wczesniejszymi zapowiedziami, hmm pisalo gdzies to wczesniej kilka miesiecy temu ze wylacza (moze w regulaminach) ? byc moze przegapilem taka informacje. Dzieki za odpowiedz :)

 

 

Skoro nie mozna skorzystac z kolejkcji po uplywie okesu dostepnosci to dlaczego mi ja sprzedali w listopadzie 2014r, nic nie mowiac ze wylacza z koncem sierpnia, zagmatwane to wszystko. I jeszcze wczoraj ten tekst konsultanta, gdy zapytalem dlaczego nie powiedzial ze zostanie ona wylaczona "nie musi przekazywac takich informacji", nie mialem zamiaru zrywac umowy, ale jak oni tak podchodza do klienta, to bedeszukal kazdej furtki zeby tylko pokazac im ze jednak sie da.

Problem w tym ze aneksowalem umowe telefonicznie w listopadzie 2013r, a aneks pewnie zaginal bo nic do mnie nie dotarlo(zamowilem kopie), i tak naprawde nie wiem co tam pisze. Czy ktos ma moze umowe na all inclusive z listopada/ grudnia 2013 ? zeby luknac jakie tam sa zapiski, bo chyba nigdzie w necie juz tego nie znajde ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja takiego zapisu nigdzie nie mam w papierach jakie otrzymałem , przy przedłużeniu umowy nic takiego nie zostało mi odczytane . Pytanie podstawowe brzmi jednak czy aneksy są wysyłane pocztą ? Bo ja tylko otrzymałem " Warunki korzystania" , " Warunki promocji" , i pisemko o wyborze oferty z nowym numerem abonenta ".

Więc nawet jak jest taki zapis gdzieś w aneksach , to i tak dostawca leży bo przy zawieraniu umów nie poinformował wcześniej w sposób wystarczający swoich abonentów za pośrednictwem strony internetowej czy Biura obsługi klienta, a ma taki obowiązek! . Taka informacja wypłynęła 4 dni temu do publicznej wiadomości , i to potwierdzili sami konsultanci. Więc nawet oni sami o tym nie wiedzieli ;) . Śmiało można pisać reklamacje . Dostawca będzie musiał udowodnić że taką informację podał abonentowi przy podpisywaniu umowy, ja takiej nie otrzymałem.

Sobie jaja robią i tyle ;) Ja i tak piszę reklamację dla zasady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem w piatek i wlasnie zapytalem o to samo, dlaczego nikt mi o tym nie powiedzial gdy przdluzalem umowe, dlaczego konsultant milczal, na to odpowiedz: "nie musi o takich rzeczach wspominac". To ja ze chyba se jakies jaja robicie z klienta, i skoro tak postepujecie to bede za wszelka cele dazyl do rozwiazania umowy, o ile sie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak troche tego nie rozumiem czytam te regululaminy i totalnie mi sie all pomieszalo :P

 

Szczegółowe Warunki korzystania

z Kolekcji VOD+ PictureBox

4. Kolekcja VOD+ PictureBox dostępna jest w ofercie Dostawcy usług do dnia 31 sierpnia 2013 r.

 

3. Dostawca usług udostępnia, w ramach Kolekcji VOD + PictureBox Pozycje na Okres Dostępności. Informacja o Okresie

Dostępności Pozycji dostępna jest w Biurze Obsługi Klienta, na stronie internetowej Dostawcy usług, w Menu VOD+

PictureBox dostępnym w Sprzęcie VOD umożliwiającym korzystanie z Kolekcji VOD+ PictureBox, z zastrzeżeniem

postanowień Rozdziału VII ust. 2 i 3. Niemożliwym jest skorzystanie z Pozycji po upływie Okresu Dostępności.

4. Pozycja po upływie Okresu Dostępności może być usunięta z Kolekcji VOD+ PictureBox albo zastąpiona inną Pozycją.?

Gdzie to znalazles? Bo jezeli faktycznie gdzies są takie zapisy to wyglada na to, że ta kolekcja jest udostepniana ale promocyjnie i moga bez zadnych konsekwencji ja wylaczyc.

 

 

 

Skoro nie mozna skorzystac z kolejkcji po uplywie okesu dostepnosci to dlaczego mi ja sprzedali w listopadzie 2014r, nic nie mowiac ze wylacza z koncem sierpnia, zagmatwane to wszystko. I jeszcze wczoraj ten tekst konsultanta, gdy zapytalem dlaczego nie powiedzial ze zostanie ona wylaczona "nie musi przekazywac takich informacji", nie mialem zamiaru zrywac umowy, ale jak oni tak podchodza do klienta, to bedeszukal kazdej furtki zeby tylko pokazac im ze jednak sie da.

Problem w tym ze aneksowalem umowe telefonicznie w listopadzie 2013r, a aneks pewnie zaginal bo nic do mnie nie dotarlo(zamowilem kopie), i tak naprawde nie wiem co tam pisze. Czy ktos ma moze umowe na all inclusive z listopada/ grudnia 2013 ? zeby luknac jakie tam sa zapiski, bo chyba nigdzie w necie juz tego nie znajde ?

To nie jest zagmatwane w tej sytuacji, bo swiadcza ja promocyjnie i jest ale moze zniknac w kazdej chwili co do tego czy musial Ciebie informowac konsultant czy nie to bym sie sprzeczala wg mnie powinien ale Twoim obowiazkiem niestety jest przeczytanie zapisow i jak pisalam wyzej jezeli jest taki zapis jaki wkleiles to mala szansa na wyrwanie czegos w zamian chyba ze ten zapis powstal po terminie zawierania umów i wtedy czesc klientow bedzie mogla przed powstaniem tego zapisu zrezygnowac.

Ja mam umowe z listopada na all pamietam, że było coś o tej kolekcji, potem jednak ja zostawili a teraz wyglada ze znowu chca ja zlikwidowac, teraz przy probie przedluzenia zaproponowali mi 2 pln wiecej za to co mam teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako abonent z "full-extra" wysłałem wypowiedzenie w poniedziałek powołując się na zapisy Rozdziału IX ust. 17. Regulaminu świadczenia usług (czyli wypowiedzenie z winy dostawcy). Swoją decyzję oparłem na lekturze posiadanych przeze mnie regulaminów promocji (przedłużałem umowę telefonicznie w połowie października 2013r. - dokumenty pocztą otrzymałem w... styczniu 2014r.). Nie ma tam żadnych wzmianek o promocyjnym świadczeniu usługi Picturebox. Zgodnie z warunkami promocji jest on częścią posiadanego przeze mnie pakietu i tyle. Szczegółowe warunki świadczenia usługi Picturebox (nie były mi one dostarczone pocztą, tak jak pisał jeden z kolegów powyżej dostałem tylko potwierdzenie przedłużenia umowy, główny regulamin i oczywiście regulamin promocji) posiadają tylko wzmiankę o dacie 31 sierpnia 2013r. czyli w momencie przedłużania umowy już nieaktualną. W nawiązaniu do cytowanych wcześniej zapisów regulaminu swiadczenia usług to nie mylcie "okresu dostępności pozycji" w ramach kolekcji Picturebox z dostępnością samej kolekcji (polecam lekturę słowniczka/deficnicji w rozdziale I). Pierwsze dotyczy oczywiście pojedynczego filmu, a nie samej usługi. Nie twierdzę też, że ktoś może mieć inny regulamin czy zapisy umowy, ja opierałem się na swoich.

 

p.s. umowę wypowiedziałem już wcześniej tyle, że z zachowaniem okresu minimalnego. Rozmowy z krakowskim DUKiem bezowocne. Mogę mieć to samo i nic taniej. Z doświadczenia sądzę, że jak abonent chce mniejszy pakiet (np. sam comfort+ i extra+ bez C+ i HBO) to takie propozycje pojawiają się dopiero w ostatnim miesiącu. Małe szanse aby tak jak mi pozwolili zejść z opłat wcześniej.

 

p.s.#2 z konsultantami na ten temat nie rozmawiałem, bo i tak informacje przekazywane przez nich są mało wiarygodne i nie potrafią swoich twierdzeń podeprzeć twardymi zapisami umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście czekam na odpowiedź na poniższe pismo:

treść: Szanowni Państwo, jako posiadaczka starego dożywotniego fulla uważam za całkowite nieporozumienie oferowanie mi zamiast wliczonej w cenę pakietu kolekcji picturebox VOD - kolekcji premiery tvpo i to tylko na 3 miesiące Uważam to za skandal i zainteresuję tą sprawę prasę oraz rzecznika praw konsumenta. Żądam albo umożliwienia mi wyboru jednej z pozostałych kolekcji i przyznanie jej dożywotnio bez opłat albo obniżenie ceny dożywotniego full-a o aktualną cenę kolekcji picturebox czyli do kwoty 69PLN. Proszę o pilną odpowiedź.

data: 2014-08-03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozmawiałem z Centrum Abonenta po tym jak na ekranie otrzymałem potwierdzenie wygaśnięcia umowy dopiero z 31.10 (czyli z końcem okresu obowiązywania), a nie z 31 sierpnia (w związku z usunięciem kolekcji Picturebox).

 

Miły Pan konsultant poinformował mnie, że drugie wypowiedzenie otrzymane przez nich nie zostało uznane za skuteczne wobec braku podstaw tj. według Nc+ kolekcja Picturebox nie była gwarantowana przez nich chociaż jest częścią pakietu Full Extra.

 

Podstawą do nieprzyjęcia wypowiedzenia są wg konsultanta zapisy Rozdziału I ust. 4 "Szczegółowych Warunków korzystania z Kolekcji VOD+ PictureBox": Kolekcja VOD+ PictureBox dostępna jest w ofercie Dostawcy usług do dnia 31 sierpnia 2013 r.

 

Odpowiedziałem, że jeżeli regulamin mówi o "dostępności w ofercie" to nie jest to równoznaczne z "okresem gwarantowanym" jak sugeruje usługodawca tylko mówi literalnie o dostępności w ofercie. Skoro zaproponowali mi tą kolekcję w październiku 2013r. czyli prawie 2 miesiące po ww. dacie tzn. że zapisy powyższego regulaminu były nieaktualne, bo kolekcja była dostępna. Dostawca nie może stosować interpretacji rozszerzającej, tylko literalną (językową). Błędne (ale celowe) pojmowanie przez Nc+ zapisów regulaminu potwierdza choćby zapis Rozdziału VIII ust. 3, który mówi, ze "Niniejsze Szczegółowe Warunki zostały wydane w oparciu o Regulamin świadczenia usług z dnia 19 marca 2013 r. i wchodzą w życie z dniem 19 marca 2013 r. na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia usług z dnia 19 marca 2013 r. i obowiązują do dnia 31 sierpnia 2013 r. .

 

De facto więc Regulamin w ogóle nie obowiązywał w momencie przedłużania przeze mnie umowy stąd pierwszeństwo maja zapisy warunków promocji a te wyraźnie wskazują, że kolekcja jest częścią pakietu i tyle.

 

Idą na zmęczenie klienta i typowe zachowanie, że tylko co np. 10 osoba się odwoła, a reszta grzecznie pozwoli się zrobić w bambuko. Mam jeszcze kilka dni wiec pójdę do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta i zainterweniuję przez niego (kiedyś to już poskutkowało). Pan z krakowskiego numeru (choć dzwoniąc pod warszawski okazało się, że też rozmawiam z Krakowem) po przedstawieniu kolejnej słabej oferty przyznał, że dopiero na początku września mogę liczyć na to co chcę, bo bliżej końca umowy. Ja na początku września mam zamiar zdać dekoder.

 

Podsumowując ja im nie odpuszczę, a żeby łajzy nie ścigały mnie przez firmy windykacyjne za równowartość dwóch abonamentów (czy tez kary umownej) to zamierzam od nich wymusić na piśmie, że mogłem rozwiązać umowę z ich winy bądź też, że nie będą domagali się żadnych kar. To drugie jest bardziej prawdopodobne, bo z praktyki wiem, że operatorzy/dostawcy usług rzadko przyznają się do winy tylko na odczepkę piszą "mamy rację i nie uznajemy reklamacji, ale mając na uwadze dalszą współpracę dajemy Panu to czego chce i anulujemy opłaty/włączamy usługi" (tak załatwił mnie ostatnio T-mobile).

 

p.s. ważna informacja: O tym, że nie uznali wypowiedzenia za skuteczne można dowiedzieć się tylko dzwoniąc, bo pisemnie odpowiadają wyłącznie na reklamacje. Co za traktowanie klienta.

 

Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się dla kogoś pomocne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i dziś już nie ma PictureBox.Zadzwoniłem więc do konsultanta sądząc ,że przygotowali nareszcie jakieś propozycje zamienne.Ponieważ mam prawie pełny zestaw kanałów od 04.2014 na 24 mieś.proponowałem z nVOD Kino Świat lub HBO OD do końca umowy.Zaproponowano mi za pierwszy z kanałów 6zł a za drugi 10zł miesięcznie.Czyli pewnie to samo bym zapłacił za rozszerzenie pakietu.Widać z tego że chcą iść w zaparte.A ja mam dosyć prostą sytuację bo w umowie z kwietnia br mam jak byk napisane PictureBox 0zł na 24 miesiące,to samo w Warunkach promocji,a o przerwaniu emisji 31.08 nigdzie ani słowa.Wychodzi na to że trzeba składać na piśmie reklamację do C+. Ale ja napiszę i do Biura Ochrony Konkurencji i Konsumentów mając nadzieję że dowalą im karę przekraczającą zyski z oszwabienia nas.Zobaczymy co z tego wyjdzie,może powtórka z akcji "AntyNC+"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytowałem go dokładnie w moim poście i właśnie dostałem odpowiedź:

W skrócie bym spadał na drzewo - bo w szczegółowych warunkach VOD jest info o dostępności kolekcji do 31.08.2013. Ponieważ jednak jakoś nie mogłem znaleźć tej daty w umowie jaką podpisałem w listopadzie 2009r złożyłem reklamację reklamacji w prośbą wo wskazanie w którym to dokładnie miejscu w dokumentach otrzymanych przy podpisaniu umowy w 2009r widnieje ta data. Ciekaw jestem na co teraz się powołają :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...