Skocz do zawartości

BOAmetr - miernik zadowolenia z Biura Obsługi Abonentów CP


Digi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Biuro Obsługi Abonenta Cyfrowego Polsatu - jedyne takie biuro obsługi klienta które wzbudza niekiedy wiele skrajnych emocji.

 

:arrow: PROSZĘ O ZAMIESZCZANIE OPINII WSZYSTKICH, KTÓRZY KORZYSTALI W CIĄGU OSTATNICH KILKU DNI Z JEGO USŁUG, PROSZĘ RÓWNIEŻ NIE ZAPOMINAĆ O WPISYWANIU OPINII PO KAŻDYM POŁĄCZENIU Z BOA.

Do opinii proszę o załączanie oceny w nawiasie w skali od 0 do 10 gdzie 10 to duże zadowolenie.

np. (6) +opinia

 

W dłuższym okresie czasu sprawdzimy czy osób zadowolonych z usług BOA w CP jest więcej czy mniej niż kiedyś.

 

Przy ocenieProszę brać pod uwagę wszystkie czynniki:

-kompetencje konsultanta,

-uprzejmość,

-czy została Wam udzielona pomoc,

-szybkość uzyskania połączenia, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie wyszli na zero. Kupilem w poniedziałek (14.sierpnia) dekoder i dystrybutor powiedział mi, że do 48 godzin odkodujo mi programy. Mineło 48 godzin i co ciemnosc widzę. Dzwonie i mówie co i jak i pani mówi, że dekoder jeszcze nie jest zarejestrowany bo swieto było i prosze podac nr karty i pesel itp. i ze w ciągu dwóch ogodzin odkodują. i prosze uzbroic sie w cierpliwośc (dzwoniłem o 10:00). Zostawiłem dekoder na kanale 11 tak jak kazali i czekam. 14 ciemnosc , 15, ciemnosc 18 dalej to samo. Dzwonie jeszcze raz i mówie w czym problem a tym razem naprawde fajna pani :lol: po sprawdzeniu danych mówi prosze chwileczke poczekac bo idzie zglosić problem technikowi. Czekałem trzy minuty (jak wiecznośc) po czym poinformowała , że w ciagu godziny wszystko będzie OK. Podziękowałem i z znikoma nadzieja ide włonczyć dekoder na 11. W tym czasie oglądam mecz Polski z Litwa (chyba młodziezowka) i znudzony jeko przebiegiem po 7 minutach przełanczam na Av i oczom nie wierzę to co nie udało się zrobic od 10 do 18 technikom i tej pani co przyjeła zgłoszenie udało sie jej kolezance zrobic w niecałe 15 minut. Tak więc wyszli na zero. Mam nadzieję zę nie bedę musiał tam dzwonic kolejny raz. Moja ocena to 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kilka miesięcy temu dokładnie taką samą sytuację. Po prawie 3 dobach czekania i chyba 5 połączeniach z BOA wreszcie dodzwoniłem się i sympatyczna pani o przyjemnym głosie powiedziała że wszystko jest w porządku i ponowi aktywację za chwilę. Po 10 minutkach wszystko chodziło jak w zegarku.

 

Rozumiem Jesse-James że w skali od 0 do 10 oceniasz średnio czyli na 5 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy na kogo się trafi. Powiem Wam, ze najlepsza jest na infolini Agnieszka Siwiecka. Załatwi każdy problem. Ja kiedy dzwonię nan infolinie to jakims cudem zawsze trafiam na nią i problem jest po 5 minutach rozwiązany. np. zablokują mi dekoder z powodu spóźnienia się z płatnosciami. Wtedy dzwonię na infolinię, informuję p. Agnieszkę, że dowód wpłaty wyślę na maila i po 5 minutach wszystko działa. BOA oceniam na 10!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Co tam u nich się dzieje ? telefony milczą ! słychać tylko muzyczkę (tę samą chyba od 5-ciu lat)- rozmowa z konsultantem graniczy z cudem !!! czyżby złapali wirusa ? w awarię telefonów nie wierzę !

A może wszyscy wyjechali na zaległe urlopy ?

 

p.s - do pitter Moderator

Dziękuję za zwrócenie uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temacik bardzo interesujący...

 

troche juz splagiatowany ale niech bedzie ( https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=451 - tu tez jest o tym conieco)

 

Ja sie wypowiem tak ogolnie...

 

Najlepiej mi szlo dogadanie sie kiedy przy telefonie byla pani... dokladnie mi sie nie przedstawila... ale mialem jeden problem z moją czarną skrzynią Sagemem. Wyskoczyl chyba Blad 03 (nie pamietam dokladnie). Pani kazala czekac, zlecila jakiemus inzynierowi sprawdzenie w centrali. Po dwoch godzinach Pani sama do mnie oddzwonila i powiedziala ze juz powinno byc sprawne... I o dziwo BYŁO ( co wczesniej nie zdarzylo mi sie)...

Na pana trafilem raz, dzwoniąc poltora roku temu pytając o wprowadzenie Eurosportow... Pan byl chyba mocno zajety i powiedzial "Nic mi nie wiadomo na ten temat- prosze aktualizowac liste kanalow"... :D:D wyszedlbym na tym swietnie :)

 

Ocena dla pani- 8

Ocena dla pana- 4,5

 

Ocena ogółem 6,5 :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawo Nie przeginaj :!: ponad 1,2 mln abonentów i oni mieli by zakładać "czarną listę" :shock::shock::shock: ja dzwoniłem kilka dni temu (01.02) to sobie posłuchałem muzyczki przez 3 min. i dałem luz bo akurat zrobił się bałagan przez te Cinemaxy i po prostu wszyscy "pomagierzy" byli zajęci tłumaczeniem tego czemu kanały znikły, normalnie jak nie ma żadnych cyrków to słuchawkę podnoszą po kilku/nastu sekundach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne, że po wysłaniu maila do CP przysyłają mi takie coś?:

Witaj. Jestem programem MTA na serwerze poczta.cyfrowypolsat.pl.

Dostarczenie twojej wiadomosci pod ponizsze adresy nie bylo mozliwe.

Nie bede probowal wysylac jej ponownie. Dokladna przyczynyna niedoreczenia

listu znajduje sie ponizej.

 

 

:

Mailbox quota exceed / Przekroczono dozwolona objetosc skrzynki

 

:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już dzisiaj w innym temacie to pisałem , ale odnosze wrażenie ,że tutaj mój post też się musi znaleźc.

BOK CP oceniam na gorzej niz źle. Nie chcę oceniać tu źle całej platformy. Jeżeli podpiszesz właściwą umowę i płacisz abonament to jest OK. Schody zaczynają sie wtedy gdy CP musi coś dla nas klientów zrobic . Poprostu zareagować. Wtedy zaczyna się kompletne lekceważenie klienta. Nie bedę tu opisywał wszystkiego bo to zanudziło by Was. Poniżej cytuje moją historie , które konca w dalszym ciągu nie ma.To tylko jakieś 10 % tego co powinienem przekazać.

We wrześniu 2006 postanowiłem zakupic sobie CP jako kolejną platformę do domu.

Był to koniec września, początek pażdziernika. Kupiłem pakiet mini. Dekoder zamówiłem na infolinii. Po dwóch dniach przyszedł. Zona odebrała. I to był błąd bo dostałem inny niz zamówiłem. Potem powiedzieli mi, na infolinni ,że wysyłają jak leci i nie mogłem zamówic sobie np. Echostara. Po tygodniu zadzwoniłem do nich , prosząc o zwiększenie pakietu z Mini na Relax Mix. Dostałem odpowiedź ,że tylko po podpisaniu nowej umowy moga to zrobić. Ok, poprosiłem więc o nową umowę. Był 10 pażdziernik 2006. Czekałem tydzień dwa miesiąc, Wykonywałem dziesiątki telefonów do nich i nic. W końcu wk... ny do maksimum wysłałem list do przezesa tej firmy. Wyobraźcie sobie włączyli mi Relax Mix w ramach przeprosin za free. Ale radość trwała krótko. Umowa nie dotarła dalej . A programy zgasły. Dzwonię wysyłam faksy jest styczeń, Unikają odpowiedzi , programów nie mam. 18 stycznia 2007 dotarła az trzy umowy. Odesłałem 20-go stycznia za potwierdzeniem odbioru priorytetem. Dzisiaj jest 5 luty na infolinii mówią wyobrażacie sobie ,że umowy do nich nie dotarły ŻADANA. Wyobraźcie sobie przez 15 dni, dwie wysłane umowy nie dotarły ,Priorytety!. W piątek wysłałem gruba koperte z listami mejlami kopiami umów do pana prezesa ponownie. Do dzisiaj nie mam pakietu Relax Mix . Kilkanaście minut temu dzwoniłem ,mówią że umwa nie dotarła ale konsultant przyjął moją prośbe o włączenie Relax Mix. Założe się ,że nie włączą bo to standardowy teks który kliepią za każdym razem. Każdy konsultant mówi takie bzdury, a potem następny mówi ,że móusiałem źle zrozumieć . I to ja wychodzę na idiotę.

Zaznaczam ,żę mam oprócz tego g CP jeszcze dwie inne platformy w domu. W żadnej z nich podobny skandal sie nie zdarza.

Ja rozumiem wszystko , dużo klientów , bałagan organizacyjny, ale przecież są faxy , skoro poczta wg. nich źle działa. No to jest poprostu skandal. Pakiet mozna zmienić od reki tak jak to robi n-ka czy C+ . Mamy 21 wiek kochani Polsatowcy.

Chciałem ogłądać MS w siatkówkę nie mogłem , Mś w piłkę ręczną tez nie.

Nie będę wchodził w spory dotyczące zawartości programowej platform bo to kwestia gustu. A o gustach się nie dyskutuje. Ale ,żeby tak lekceważyć klienta. Pokażcie mi innego operatora np telefonii komórkowej , który przez 4 miesiące . 120 dni podłącza klientowi komórkę. Chyba każdy zabiłby go śmiechem. Na faxy nie odpowiadają lekceważą je , na mejle też listy do przezesa są wywalane do kosza. Wyjątkowo swoisty sposób obsługi klienta.

Tyle mam do zakomunikowania . Czytam grupy dyskusyjne i wiem ,że nie jestem jedynym takim przypadkiem. Jeżeli ktoś jest zainteresowny lekturą mojej korespondencji z tą firmą zapraszam , A może znajdzie się dziennikarz lub prawnik , którego zainteresuje temat.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...