Digi Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Biuro Obsługi Abonenta Cyfrowego Polsatu - jedyne takie biuro obsługi klienta które wzbudza niekiedy wiele skrajnych emocji. PROSZĘ O ZAMIESZCZANIE OPINII WSZYSTKICH, KTÓRZY KORZYSTALI W CIĄGU OSTATNICH KILKU DNI Z JEGO USŁUG, PROSZĘ RÓWNIEŻ NIE ZAPOMINAĆ O WPISYWANIU OPINII PO KAŻDYM POŁĄCZENIU Z BOA. Do opinii proszę o załączanie oceny w nawiasie w skali od 0 do 10 gdzie 10 to duże zadowolenie. np. (6) +opinia W dłuższym okresie czasu sprawdzimy czy osób zadowolonych z usług BOA w CP jest więcej czy mniej niż kiedyś. Przy ocenieProszę brać pod uwagę wszystkie czynniki: -kompetencje konsultanta, -uprzejmość, -czy została Wam udzielona pomoc, -szybkość uzyskania połączenia, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Według mnie wyszli na zero. Kupilem w poniedziałek (14.sierpnia) dekoder i dystrybutor powiedział mi, że do 48 godzin odkodujo mi programy. Mineło 48 godzin i co ciemnosc widzę. Dzwonie i mówie co i jak i pani mówi, że dekoder jeszcze nie jest zarejestrowany bo swieto było i prosze podac nr karty i pesel itp. i ze w ciągu dwóch ogodzin odkodują. i prosze uzbroic sie w cierpliwośc (dzwoniłem o 10:00). Zostawiłem dekoder na kanale 11 tak jak kazali i czekam. 14 ciemnosc , 15, ciemnosc 18 dalej to samo. Dzwonie jeszcze raz i mówie w czym problem a tym razem naprawde fajna pani po sprawdzeniu danych mówi prosze chwileczke poczekac bo idzie zglosić problem technikowi. Czekałem trzy minuty (jak wiecznośc) po czym poinformowała , że w ciagu godziny wszystko będzie OK. Podziękowałem i z znikoma nadzieja ide włonczyć dekoder na 11. W tym czasie oglądam mecz Polski z Litwa (chyba młodziezowka) i znudzony jeko przebiegiem po 7 minutach przełanczam na Av i oczom nie wierzę to co nie udało się zrobic od 10 do 18 technikom i tej pani co przyjeła zgłoszenie udało sie jej kolezance zrobic w niecałe 15 minut. Tak więc wyszli na zero. Mam nadzieję zę nie bedę musiał tam dzwonic kolejny raz. Moja ocena to 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digi Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Miałem kilka miesięcy temu dokładnie taką samą sytuację. Po prawie 3 dobach czekania i chyba 5 połączeniach z BOA wreszcie dodzwoniłem się i sympatyczna pani o przyjemnym głosie powiedziała że wszystko jest w porządku i ponowi aktywację za chwilę. Po 10 minutkach wszystko chodziło jak w zegarku. Rozumiem Jesse-James że w skali od 0 do 10 oceniasz średnio czyli na 5 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpotasznik Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 to zależy na kogo się trafi. Powiem Wam, ze najlepsza jest na infolini Agnieszka Siwiecka. Załatwi każdy problem. Ja kiedy dzwonię nan infolinie to jakims cudem zawsze trafiam na nią i problem jest po 5 minutach rozwiązany. np. zablokują mi dekoder z powodu spóźnienia się z płatnosciami. Wtedy dzwonię na infolinię, informuję p. Agnieszkę, że dowód wpłaty wyślę na maila i po 5 minutach wszystko działa. BOA oceniam na 10! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay.m Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Może się jakoś poskładamu na kwiatki dla Pani Agnieszki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpotasznik Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Lepiej zadzwonić do szefa i niech da tej miłej Pani podwyżkę, wtedy sobie sama kupi kwiatki do swojego lokum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Condor Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Co tam u nich się dzieje ? telefony milczą ! słychać tylko muzyczkę (tę samą chyba od 5-ciu lat)- rozmowa z konsultantem graniczy z cudem !!! czyżby złapali wirusa ? w awarię telefonów nie wierzę ! A może wszyscy wyjechali na zaległe urlopy ? p.s - do pitter Moderator Dziękuję za zwrócenie uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kieloo Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 temacik bardzo interesujący... troche juz splagiatowany ale niech bedzie ( https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=451 - tu tez jest o tym conieco) Ja sie wypowiem tak ogolnie... Najlepiej mi szlo dogadanie sie kiedy przy telefonie byla pani... dokladnie mi sie nie przedstawila... ale mialem jeden problem z moją czarną skrzynią Sagemem. Wyskoczyl chyba Blad 03 (nie pamietam dokladnie). Pani kazala czekac, zlecila jakiemus inzynierowi sprawdzenie w centrali. Po dwoch godzinach Pani sama do mnie oddzwonila i powiedziala ze juz powinno byc sprawne... I o dziwo BYŁO ( co wczesniej nie zdarzylo mi sie)... Na pana trafilem raz, dzwoniąc poltora roku temu pytając o wprowadzenie Eurosportow... Pan byl chyba mocno zajety i powiedzial "Nic mi nie wiadomo na ten temat- prosze aktualizowac liste kanalow"... :D wyszedlbym na tym swietnie Ocena dla pani- 8 Ocena dla pana- 4,5 Ocena ogółem 6,5 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Oni maja taką aparaturę, która im alarmuje kto dzwoni. I jak dzwonią tacy co stale dzwonią, tyłki zawracają i narzekają to w ogóle nie odbierają takich telefonów, bo po prostu szkoda czasu, bo i tak ta rozmowa nic nie wniesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 pawo Nie przeginaj ponad 1,2 mln abonentów i oni mieli by zakładać "czarną listę" ja dzwoniłem kilka dni temu (01.02) to sobie posłuchałem muzyczki przez 3 min. i dałem luz bo akurat zrobił się bałagan przez te Cinemaxy i po prostu wszyscy "pomagierzy" byli zajęci tłumaczeniem tego czemu kanały znikły, normalnie jak nie ma żadnych cyrków to słuchawkę podnoszą po kilku/nastu sekundach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr-em Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Czy to normalne, że po wysłaniu maila do CP przysyłają mi takie coś?: Witaj. Jestem programem MTA na serwerze poczta.cyfrowypolsat.pl.Dostarczenie twojej wiadomosci pod ponizsze adresy nie bylo mozliwe. Nie bede probowal wysylac jej ponownie. Dokladna przyczynyna niedoreczenia listu znajduje sie ponizej. : Mailbox quota exceed / Przekroczono dozwolona objetosc skrzynki : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xenu Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Umiesz czytać? Mają zapchaną skrzynkę. Oczywiście trzeba wysłać maila jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?t=451 ...no właśnie na razie zamykam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 ...no właśnie na razie zamykam. niby zamknięte a przeciąg tu jakiśśśśśśś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lfm Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Już dzisiaj w innym temacie to pisałem , ale odnosze wrażenie ,że tutaj mój post też się musi znaleźc. BOK CP oceniam na gorzej niz źle. Nie chcę oceniać tu źle całej platformy. Jeżeli podpiszesz właściwą umowę i płacisz abonament to jest OK. Schody zaczynają sie wtedy gdy CP musi coś dla nas klientów zrobic . Poprostu zareagować. Wtedy zaczyna się kompletne lekceważenie klienta. Nie bedę tu opisywał wszystkiego bo to zanudziło by Was. Poniżej cytuje moją historie , które konca w dalszym ciągu nie ma.To tylko jakieś 10 % tego co powinienem przekazać. We wrześniu 2006 postanowiłem zakupic sobie CP jako kolejną platformę do domu. Był to koniec września, początek pażdziernika. Kupiłem pakiet mini. Dekoder zamówiłem na infolinii. Po dwóch dniach przyszedł. Zona odebrała. I to był błąd bo dostałem inny niz zamówiłem. Potem powiedzieli mi, na infolinni ,że wysyłają jak leci i nie mogłem zamówic sobie np. Echostara. Po tygodniu zadzwoniłem do nich , prosząc o zwiększenie pakietu z Mini na Relax Mix. Dostałem odpowiedź ,że tylko po podpisaniu nowej umowy moga to zrobić. Ok, poprosiłem więc o nową umowę. Był 10 pażdziernik 2006. Czekałem tydzień dwa miesiąc, Wykonywałem dziesiątki telefonów do nich i nic. W końcu wk... ny do maksimum wysłałem list do przezesa tej firmy. Wyobraźcie sobie włączyli mi Relax Mix w ramach przeprosin za free. Ale radość trwała krótko. Umowa nie dotarła dalej . A programy zgasły. Dzwonię wysyłam faksy jest styczeń, Unikają odpowiedzi , programów nie mam. 18 stycznia 2007 dotarła az trzy umowy. Odesłałem 20-go stycznia za potwierdzeniem odbioru priorytetem. Dzisiaj jest 5 luty na infolinii mówią wyobrażacie sobie ,że umowy do nich nie dotarły ŻADANA. Wyobraźcie sobie przez 15 dni, dwie wysłane umowy nie dotarły ,Priorytety!. W piątek wysłałem gruba koperte z listami mejlami kopiami umów do pana prezesa ponownie. Do dzisiaj nie mam pakietu Relax Mix . Kilkanaście minut temu dzwoniłem ,mówią że umwa nie dotarła ale konsultant przyjął moją prośbe o włączenie Relax Mix. Założe się ,że nie włączą bo to standardowy teks który kliepią za każdym razem. Każdy konsultant mówi takie bzdury, a potem następny mówi ,że móusiałem źle zrozumieć . I to ja wychodzę na idiotę. Zaznaczam ,żę mam oprócz tego g CP jeszcze dwie inne platformy w domu. W żadnej z nich podobny skandal sie nie zdarza. Ja rozumiem wszystko , dużo klientów , bałagan organizacyjny, ale przecież są faxy , skoro poczta wg. nich źle działa. No to jest poprostu skandal. Pakiet mozna zmienić od reki tak jak to robi n-ka czy C+ . Mamy 21 wiek kochani Polsatowcy. Chciałem ogłądać MS w siatkówkę nie mogłem , Mś w piłkę ręczną tez nie. Nie będę wchodził w spory dotyczące zawartości programowej platform bo to kwestia gustu. A o gustach się nie dyskutuje. Ale ,żeby tak lekceważyć klienta. Pokażcie mi innego operatora np telefonii komórkowej , który przez 4 miesiące . 120 dni podłącza klientowi komórkę. Chyba każdy zabiłby go śmiechem. Na faxy nie odpowiadają lekceważą je , na mejle też listy do przezesa są wywalane do kosza. Wyjątkowo swoisty sposób obsługi klienta. Tyle mam do zakomunikowania . Czytam grupy dyskusyjne i wiem ,że nie jestem jedynym takim przypadkiem. Jeżeli ktoś jest zainteresowny lekturą mojej korespondencji z tą firmą zapraszam , A może znajdzie się dziennikarz lub prawnik , którego zainteresuje temat. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.