przemeksc Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Zwracam się z prośbą o poradę mianowicie mam kablówkę od 3 miesęcy która raczy mnie bardzo częstymi awariami tzn.przez ten okres około 3 razy wystąpił brak sygnału ,były 3 awarie dekodera w związku z tym ich wymiana na które czekałem 5,7 dni ,zacinający się dekoder przy przełączaniu kanałów co sprawia że zastanawiam się nad rezygnacją z tej telewizji. I teraz mam pytanie czy można bezkarnie zrezygnować w takim przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Nie ma takiej możliwości w Polsce prawo chroni przede wszystkim interesy operatora, zachciało Ci się kablówki to teraz męcz się dopóki nie wyłączą jakiegoś kanału i będzie można zrezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Sprawdź dokładnie jakie masz zapisy w regulaminie świadczenia usług, złóż oficjalną reklamację, zażądaj usunięcia powtarzającego się notorycznie problemu a jeśli to nie będzie możliwe próbowałbym rozwiązać umowę z winy operatora (zła jakość usługi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa_blo Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 a co to za kablówka ? w regulaminie zawsze jest jakiś punkcik, który można wykorzystać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeksc Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Chodzi o Polnet z Katowic ,z tego co się doczytałem w regulaminie to można zrezygnować zwracając przyznaną ewentualnie ulgę promocyjną z tym że w moim przypadku nie otrzymałem żadnej ulgi .Ciekawe jak to wygląda w praktyce.Na tą chwilę poiwadomiłem kablówkę o awarii i w razie kolejnej o rezygnacji z winy operatora jak to pisał adrian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa_blo Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Czyli NGTV, jeśli w regulaminie nie masz żadnych zniżek/ulg to oznacza, że możesz zrezygnować - sprawdź to jednak dokładnie. Napisz im pismo, że żądasz w ciągu 14 dni o naprawienie problemów u Ciebie występujących jeśli nie to rozwiązujesz umowę z ich winy. Pamiętaj aby było to pismo pod którym muszą się podpisać, że wpłyneło do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Co znaczy nie otrzymałeś żadnej ulgi? Ulga to różnica między ceną na czas nieoznaczony a ceną jaką dostałeś w abonamencie. Podpisując umowę zawsze jakąś promocję dają, a w zasadzie nie dają, bo operator zakłada że cena w promocji to normalna cena a opłaty za korzystanie z usług przez czas nieoznaczony podnosi tak żeby zniechęcić klientów. Ale ulgę wpisuje tak czy inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa_blo Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 wystarczy zobaczyć do cennika ogólnego i cennika promocyjnego i będzie wiadomo jaką masz ulge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeksc Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Po prostu w tej kablówce nie ma żadnych promocji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.