Skocz do zawartości

mclusky

Użytkownik
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Sprzęt

  • Odbiornik
    Phillips 55PUS8818/12
  • Operator
    T-Mobile
  • Oferta
    Magenta TV

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mclusky

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

9

Reputacja

  1. Dziś ostatni dzień na obejrzenie Twin Peaks (zarówno stary jak i nowy). Ciekawe czy zaraz pojawi się na innej platformie, czy oficjalnie ze streamingu w Polsce po prostu zniknie...
  2. Jeśli chodzi o Orange TV Go w NJU mobile, to TVP jak najbardziej śmiga przez LTE / 5G. Korzystam z pakietu "nju podstawowy" za 29 zł.
  3. Kolejny dzień i kolejne zmiany przy programie Kuba Wojewódzki. Dziś przy miniaturze wyświetla, że jest 11 sezonów. Ale gdy się wejdzie w zakładkę, okazuje się że są... 4. A dokładnie to 35, 34, 32 i...26. Dziadostwo przeokrutne. Oczywiście "ciągu dalszego" nadal nie ma..
  4. Części z tego mogą nie przenieść, bo są w SD To chyba najbardziej naiwne wytłumaczenie, jakie tu dziś przeczytałem.
  5. Nope, cała ta szopka to ukrywanie podwyżki cen subskrypcji poprzez dywersyfikację / dodawanie pakietów, na które niewielu czeka (śmieciowy content TVN/Discovery). Patrząc na czeski Max - niewielki... Najwyższy pakiet będzie mocno nieopłacalny - To już Apple TV wychodzi taniej, a jest tam (prawie) wszystko w 4K i z Dolby Atmos...
  6. @prz3mazz - ja miałem podobny problem. Nie masz czasem więcej usług MagentaTv niż jedną? Jeśli masz, to być może dodałeś dwie Magenty do aplikacji Mój T-Mobile - to uniemożliwia logowanie się do drugiego konta MagentaTv. Musisz usunąć je z apki. Niestety na infolinii tego nie ogarniają, dopiero za którymś razem jak przez przypadek konsultant zamiast samemu połączyć się z serwisantem, mnie przełączył, wówczas udało się dojść do źródła problemu.
  7. No i wszystko jasne: Czyli dla dotychczasowych abonentów, którzy mieli 33% i chcą dalej oglądać treści 4K i z Dolby Atmos, oznacza to podwyżkę z 19 zł do ~33 zł. Może i będzie drożej, ale przynajmniej dojdzie szajs Discovery... xD Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził...
  8. Szczerze mówiąc, to niewiele można w przypadku routera. Nawet żeby "rozszczepić" wifi na 2,4 i 5 GHz musiałem specjalnie dzwonić do serwisu T-Mobile, aby mi to zrobili. O zmianie nazwy sygnału wifi, to nawet na infolinii trzeba zapomnieć. W apce można sprawdzić szczegóły routera takie jak np. informacje o adresacji IP i w ustawieniach sieci lokalnej można zrobić rezerwację adresów IP i przekierowanie portów. Można też sprawdzić hasło oraz podłączone urządzenia. I to chyba w zasadzie tyle. Do tej pory byłem przyzwyczajony do internetu z kablówki z koncentryka i własnego routera TP-Link gdzie szło ustawić wszystko. No ale nie oferowali FTTH, więc cóż zrobić...
  9. W założeniu jest to osobny portal do którego się logujesz, gdzie masz "dostęp do treści, działań i informacji na wyłączność dotyczących SkyShowtime". W praktyce zakładasz konto, wypełniasz obszerną ankietę dot. twojego gospodarstwa domowego, czego oglądasz, z czego korzystasz, itp., a na koniec lądujesz na portalu z kilkoma starymi postami reklamującymi zawartość SS. Przy czym możesz tylko "zaserduszkować", bo komentowanie jest obecnie niedostępne. To już ciut lepiej wypadło HBO ze swoim tego typu portalem.
  10. Ja wczoraj dostałem zaproszenie do Insights. Z tego co przeklikałem to wyszła taka sama bieda co w przypadku HBO...
  11. Mam to samo, poza Playerem. Na kablu Światłowód Inwestycje. Ogólnie jestem zadowolony, ale... - w mojej lokalizacji (warszawski obwarzanek) zdarzają się disconnecty, co jest szczególnie uciążliwe przy rozgrywce sieciowej; zdarzają się dni gdy nie ma ani jednego DC, a czasami nawet kilka w ciągu dnia; co ciekawe wziąłem też od nich w drugiej lokalizacji (świętokrzyskie - inny właściciel kabli) i tego problemu już nie ma; - mocno poprawiła się oferta tv w ciągu ostatniego roku, mam jednak pewne zastrzeżenia co do pakietowania, dla przykładu: duża ilość kanałów SD w najwyższym pakiecie, skromna ilość kanałów muzycznych w pakiecie M, brak choćby jednego kanału 4K w pakiecie M, no i podwyżka z jesieni mocno osłabiła wartość oferty MagentaTV; - brakuje mi też programów niemieckich w Magencie; - poziom konsultantów telefonicznych mocno nierówny, czasami trafiasz na ludzi ogarniętych, a czasami... niekoniecznie; na plus przychylne rozpatrywanie reklamacji na boa. Sprawniej mogliby wprowadzać rzeczy dostępne już w Magencie w Niemczech. Dwa miesiące temu przebudowali tam konkretnie aplikację, a u nas cisza - jeszcze większa niż z multiroomem. Polecam zerknąć: https://www.dwdl.de/nachrichten/96694/magenta_tv_neue_oberflaeche_und_neuer_name_fuer_die_megathek/
  12. Są, ale w najwyższym pakiecie. Biorąc pod uwagę że 2 z 4 kanałów AXN jest w SD, to moim zdaniem średni deal. No ale co kto lubi... Potwierdzam, ma być - nie wiadomo kiedy...
  13. O dziwo, w przypadku T-Mobile nie ma dodatkowej opłaty. Żeby było śmieszniej Orange taką opłatę pobiera (bodaj 5 zł), choć Światłowód Inwestycje jest tak naprawdę spółką "orendżowską". Ale Orange od "dawna" kroi ludzi niemiłosiernie... Piszę to w kontekście budynku wielorodzinnego. W przypadku domków jednorodzinnych to tu już jest opłata 20 zł. Używam apki MagentaTv na Androidzie i iOS - prawdą jest niestety to, że tylko niektóre programy są dostępne (np. TVN24, MTV 90's). Jak próbowałem uruchomić TVN albo Polsat to wyskakiwało że nie jestem w zasięgu mojej sieci T-Mobile Światłowód czy coś takiego...
  14. @_Artek_ - Światłowód - infra od "Światłowód Inwestycje" czyli spółki-córki Orange; jestem dość zadowolony, dają więcej niż w umowe (mam 600-tkę, na speedteście zazwyczaj wychodzi 620-630 Mb czyli jest "z górką"). Irytować mogą jedynie względnie częste disconnecty, tak z jeden dc na dzień/dwa dni. Telewizja nie wyróżnia się niczym szczególnym, plus za jakość - no ale to IPTV. To jednocześnie wada, bo opóźnienie względem naziemnej jest odczuwalne. Ilość kanałów w ciągu ostatniego roku mocno się poprawiła i uznałbym je w końcu za konkurencyjne. O ile się nie trafi na tak beznadziejny przypadek z usterką informatyczną, na którą ja się naciąłem...
  15. No nie mogę, już drugi tydzień T-Mobile nie może uporać się z informatyczną usterką, uniemożliwiającą mi zalogowanie się na konto w Magenty. Rzecz wygląda tak: mam dwie umowy na światłowód i dwie na MagentaTV (instalacje w dwóch różnych miejscach w Polsce). Do każdej Magenty jest osobny adres email do logowania się. Teraz niezależnie od wpisanego adresu jestem w stanie zalogować się tylko do jednej z tych usług. I to akurat tylko do tej, w której mam najniższy pakiet. Nie rozumiem jak tak błaha rzecz, może serwisowi aż tyle czasu zajmować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...