Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dekoder HORIZON UPC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#41 Los_Dawidos

Los_Dawidos

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 183 postów
  • Od: 17 maj 2009

Napisano 16 wrzesień 2017 - 07:47

Mnie zastanawia jeszcze jedna kwestia w dekoderze Horizon. Sytuacja jest następująca - nagrywam sobie w trakcie weekendu kilka meczów i wszystkie na liście nagrań zapisane są jako "Piłka nożna". Kiedy chciałbym jednak wybrać i rozwinąć listę "Piłka nożna" to już nie ma takiej możliwości i wówczas jedyna szansa, aby obejrzeć nagranie to szukanie w programie TV poszczególnych pozycji. Czy jest to sytuacja normalna? Bo prawdę mówiąc jest to niesamowicie irytujące, a z tego co zauważyłem jak dziewczyna nagrywa sobie jakiś serial, który też jest na liście jako jedna pozycja to bez problemu można listę rozwinąć. 



#42 Pawop

Pawop

    Przyjaciel forum SAT Kurier

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6705 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 16 wrzesień 2017 - 10:15

To jest niestety błąd softu.

#43 Los_Dawidos

Los_Dawidos

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 183 postów
  • Od: 17 maj 2009

Napisano 16 wrzesień 2017 - 14:05

Da radę coś z tym zrobić?


Użytkownik Barti edytował ten post 16 wrzesień 2017 - 17:00
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.


#44 Pawop

Pawop

    Przyjaciel forum SAT Kurier

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6705 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 16 wrzesień 2017 - 15:36

Muszą poprawić soft.



#45 raw.virus

raw.virus

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Od: 07 lis 2017

Napisano 07 listopad 2017 - 21:02

Posiadam ten cud technologiczny Horizon od około miesiąca i jak na razie więcej z tym problemów niż pożytku. Problem drażniący jak komar w środku nocy tak samo jak u Sztajgera.

Co trochę reset prądowy, dwa razy hard reset i w końcu wymiana dekodera, co nic, a nic nie poprawiło sytuacji. Problem z odtworzeniem filmu aktualnie nagrywanego. Trzeba poczekać, aż skończy nagrywać i czasami zrobić reset prądowy, żeby dało się obejrzeć. Seriale z "MyPrime" czasami lecą OK, a czasem jeden odcinek trzeba po kilka razy włączać od początku i przewijać, bo w trakcie oglądania od tak się wyłączy i nawet reset dekodera nic nie daje. Nawalone w nim bajerów i aplikacji i fajnie, ale żeby to hulało jak należy, a nie doprowadzało do szewskiej pasji. Bo na co mi to wszystko, skoro nie mogę z tego korzystać, jak należy. Już nawet nie mam sił dzwonić tam i się żalić, bo to nic nie daje. Dekoder według mnie ma niedopracowane oprogramowanie, a my robimy za króliki doświadczalne, w dodatku płacąc za to pieniądze. Przez kilka długich lat miałem stary dekoder z nagrywarką i złego słowa powiedzieć nie mogę. Fakt, nagrywał tylko jeden program lub dwa w trybie czuwania, ale działał bez zarzutów. Tak więc, kolejnym testerom Horizona życzę dużo cierpliwości w obsłudze tego wynalazku i wytrwałości w oczekiwaniu na połączenie z obsługą techniczną, czy to telefonicznie, czy przez czat. Pozdrawiam.


Użytkownik Barti edytował ten post 07 listopad 2017 - 21:54
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.


#46 damszc

damszc

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 11 postów
  • Od: 06 gru 2015

Napisano 07 listopad 2017 - 21:20

To rzeczywiście jakiś wadliwy model. Może HDD jest zepsute i stąd te problemy? U mnie chodzi bez zarzutów już prawie 2 lata.
Proponuję jechać bezpośrednio do UPC i walczyć o kolejną wymianę. Z doświadczenia wiem, że maile i rozmowy telefoniczne nic nie dają. Sam to kiedyś przerabiałem w innej kwestii.



#47 sztajger

sztajger

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 28 postów
  • Od: 29 maj 2007
  • LokalizacjaSILESIAPOLIS

Napisano 08 listopad 2017 - 01:00

Witam! Tradycyjnie nagrywarka horizon "nawaliła" w najmniej oczekiwanym momencie!!! To nie pierwszy raz, ale zabolało mnie to co się zdarzyło potem!!!:
  Zaprogramowałem nagranie filmu (tvn -listy do m.2 2017-11-03 godz. 20.00). Procedura programowania przebiegła prawidłowo, żadnych ostrzeżeń - sprawdziłem, obok pozycji wyświetliła się ikona ZAPLANOWANEGO nagrywania.W międzyczasie dekoder pracował - oglądałem inny kanał. Nie odważyłem się  odtworzyć nagrywanego filmu jeszcze w trakcie jego nadawania, gdyż już kilkakrotnie  się przekonałem w podobnych sytuacjach, że odtwarzacz zachowuje się co najmniej dziwnie, żeby nie powiedzieć nieprzewidywalnie !!  Niestety...po zakończeniu nagrania, próba  odtworzenia filmu się nie udała!  W dodatku po wnikliwym przeglądzie "nagranych" stwierdziłem, że (TEORETYCZNIE) nagrało się tylko kilkanaście minut, a w rzeczywistości był to początek kolejnego filmu...Uznałem, że znów dekoder szwankuje, trzeba się z tym pogodzić i stwierdziłem:na szczęście jest "replay tv"!! Dwukrotnie wykonałem procedurę wyboru odtwarzania filmu w "replay tv" i za każdym razem, zamiast wybranej pozycji system odtwarzał kolejną pozycję w programie TVN !!! Pozostało mi  zrestartować dekoder poprzez odłączenie od  prądu, co wielokrotnie pomagało... Po restarcie stała się rzecz dziwna - próba ponownego użycia opcji  "replay tv"  już nie wchodziła w rachubę! Pożądana przeze mnie pozycja na EPG już nie posiadała znacznika "replay tv"!!! Dlaczego??? No i tu nasuwają się domysły(być może bezzasadne), czy aby nie  było jakiegoś wymogu ze strony nadawcy? Jeśli tak, to dlaczego nie wyświetliło się ostrzeżenie o braku możliwości nagrania filmu z powodu np. zapisów licencyjnych? - znając ograniczenia oglądałbym program na żywo i nie usiłowałbym go nagrywać. Niemniej, jeśli  problem się powtórzy będę rozważał powrót do mediaboxa, w którym nigdy nie  było problemów z nagraniami!!! Od tamtego zdarzenia praktycznie każdego dnia robię restart prądowy - timeshift  szwankuje prawie  codziennie...Całkowitego resetu nie robię, bo mam nagranych kilka pozycji, które pewnie zostaną skasowane...
  Zwracam się więc do wszystkich, którzy jak  kol. "rav.virus" czy ja,  doświadczają dziwnych zachowań dekodera, aby przeanalizowali  zauważone przeze mnie niedociągnięcia w działaniu  dekodera HORIZON i potwierdzili (lub nie) taki stan. Może  dręczą  Was inne problemy, których ja nie zauważyłem?  Ostrzeżemy tak potencjalnych klientów usługi HORIZON przed tym dekoderem ... a nasze (liczne) uwagi skierowane bezpośrednio do operatora spowodują  wymianę softu/dekoderów!
A więc:
1. Dlaczego dekoder pracujący w trybie "ustaw przypomnienie", nie przełącza się na zaplanowany kanał/program z chwilą jego               rozpoczęcia, tak jak to się odbywa w mediaboxie?
2. Z drugiej strony - dlaczego dekoder nie pyta, czy na pewno  chcemy zmienić kanał - zwłaszcza podczas pracy w przesunięciu     czasowym...jak jest w mediaboxie.
3. Dlaczego  w ustawieniach nagrywarki brak opcji "nagrywaj na bieżąco"? Zdarza się, że chcę zarejestrować jakiś oglądany  drobiazg,  i niestety  ZASADNICZO tak się NIE DA -nagrany zostanie cały program od początku do końca (i zmarnowane sporo miejsca na dysku)! Piszę zasadniczo, bo gdy nagrywamy program na kanale który nie pracuje w trybie "replay tv", to  może się udać krótkie nagrywanie...
4. W mediaboxie pozycje nagrane można  zabezpieczyć przed  przypadkowym usunięciem. Dlaczego tak istotnego drobiazgu brak  w Horizon-ie? Bardzo stresujące przez to jest usuwanie nagrań.  Zwłaszcza, że dekoder z jednej strony reaguje niemrawo i mało czytelnie - usuwa bez potwierdzenia i... (!!!) natychmiast przenosi znacznik kosza na sąsiednią pozycję,  przez co łatwo omyłkowo powtórzyć procedurę, która tak  naprawdę zostanie wykonywana już na kolejnym nagraniu!!
5. Dlaczego dekoder nie "pamięta" wybranych ustawień? Dotyczy to  np."ulubionych", które po powtórnym włączeniu dekodera(nie         restarcie po odłączeniu od sieci!) pracują w trybie "wyłączone" - trzeba  ponownie włączyć tryb "ulubione".
 Podobny problem  dotyczy filtra "blokada kanałów" - dlaczego  nie można jej zdefiniować na stałe? Irytujące jest każdorazowe  wklepywanie kodu pin...Wystarczyło by, że tylko zmiana trybu pracy blokady będzie  wymagała "pinu".
6. Zsynchronizowanie pilota UPC z odbiornikiem TV jest dobrym krokiem, ale przejście z trybu HDMI do TV wymaga pamiętania o     przyciszeniu telewizora!
7. Po połączeniu dekodera z zewnętrznym wzmacniaczem ("chinch") nie ma  możliwości  synchronizacji dźwięku z obrazem - w mediaboxie  była!
8. Dlaczego WSZYSTKIE dekodery nie mają funkcji "SLEEP TIMER"?  Niby jest funkcja odpowiedzialna za wyłączenie dekodera po         określonym/wybranym czasie gdy nie zostanie użyty pilot, ale to nie spełnia funkcji SLEEP TIMER, zwłaszcza że brakuje  krótkich czasów czuwania...15, 30, 45 i 60 minut!
9. Czy naprawdę czuwanie dekodera w trybie ECO musi blokować TIMER nagrywarki?
10.Dlaczego w trybie TELETEXT nie ma możliwości przełączania  podstron? Przy dwóch-czterech...można poczekać - ale gdy jest  ich kilkadziesiąt, to już jest problem!
11.Wiele zastrzeżeń mam do usługi MY Prime:
 A. Najistotniejszym jest brak możliwości wyboru/filtrowania   pozycji: PŁATNE/BEZPŁATNE. W Mediaboxie W trybie "ON DOMAIN"  był bezpośredni dostęp do pozycji "GRATIS"!
 B.Usługa "kanały na żądanie" również pozostawia wiele do życzenia...np. oferta vod.tvp.pl z poziomu horizon-a znacznie  odbiega (ubogo!) od oferty dostępnej z poziomu smart-tv . Podobnie jest z aplikacją TVN (w smart tv - player pl)


UPC pakiet multiroom max, horizon max pvr + myprime, fiber power 120, pakiet bezp/3urządz, minuty do wszystkich max/130pln


#48 szczepaniu

szczepaniu

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 171 postów
  • Od: 24 maj 2016
  • LokalizacjaSopot

Napisano 08 listopad 2017 - 09:07

Szczerze, Horizon to szmelc. Mam kilka MC i nie jest wart złamanego grosza.


UPC:Horizon max+eleven+mediabox HD+120mb/s

Nbox E2 250GB:13E+19E FTA

Przepraszam za błędy jestem dyslektykiem :wink:


#49 Pawop

Pawop

    Przyjaciel forum SAT Kurier

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6705 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 08 listopad 2017 - 10:17

Bzdura. Mam go trzy lata i jestem zadowolony.

#50 sztajger

sztajger

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 28 postów
  • Od: 29 maj 2007
  • LokalizacjaSILESIAPOLIS

Napisano 08 listopad 2017 - 15:29

Weź się w końcu zdecyduj... Udzielasz się też w dyskusji ogólnej o UPC, więc wiesz, że są dwa modele Horizona, z których jeden nie cieszy się dobrą opinią!


Użytkownik Barti edytował ten post 08 listopad 2017 - 15:30
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

UPC pakiet multiroom max, horizon max pvr + myprime, fiber power 120, pakiet bezp/3urządz, minuty do wszystkich max/130pln


#51 Pawop

Pawop

    Przyjaciel forum SAT Kurier

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6705 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 08 listopad 2017 - 21:49

Ja jestem zdecydowany. Nie mam ze swoim LS większych problemów. Wiem, że bywają problemy z HS, ale też nie u wszystkich.