grzegorz141084 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Witam Czy ktoś z Was spotkał się z następującym problemem - zamienione imię z nazwiskiem na stronie płatności i internetowych ? Tak jakby błędnie zaimportowali bazę klientów. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Napisz emaila i sprostować należy, ewentualnie w APS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Każdy tak ma i nie ma problemu z tym, aby poprawnie wykonać płatność poprzez ICA. Sprawdzone kilka dni temu na 3 abo. Do eCard przekazywane jest tylko numer karty, data waznosci i CVV/CVC2. Nawet nie musi to być karta imienna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi